poniedziałek, 9 grudnia 2013

Temat na tydzień (4)

Hurra dla próbnych testów gimnazjalnych i góry powtórek ...
 
Co zaplanowałam na ten tydzień ?
 

 
1.
W tym tygodniu PRAWDOPODOBNIE nastąpi reaktywacja Pisadła, ale pewności nie mam.
 
2.
Tymczasowo na stałe powracają posty Marty, ale niestety nie mogła podać mi tematu przewodniego :\ No cóż ...
 
3.
Nie mam przewidzanych na środę żadnych fanfików niestety.
 
4.
W czwartek prawdopodobnie Opowiadanie Odcinkowe - Big Dreams
Fani Alvittany ... bądźcie przygotowani XD
 
5.
Przypominam o akcji Tajemniczy Blogowy Mikołaj !
Zainteresowanni niech ślą zgłoszenia na blogowy adres maila.
 
Nie za dużo tego ... :\
A , jeszcze jedno :
 
6.
Dziękuję wam za komentarze i za to że blog chyba powolutku ruszył z miejsca ;) Może wreszcie skończy się ten zastój !
 
 

4 komentarze:

  1. 1. Oby nastąpiła.
    2. Niech to będzie niespodzianką ;)
    3. :(
    4. Coś dla mnie.
    5. Pomyślę jeszcze, czego dusza moja pragnie.
    6. Staram się komentować, a ty nie przestawaj dodawać postów - najlepszy blog o AATC, jaki znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a sporo znasz innych ? ;)

      Usuń
    2. No nie xd Ale w ogóle jeden z lepszych blogów.
      Będą aski w grudniu?

      Usuń
  2. hehe będzie wielka reaktywacja :D
    swoją drogą jak ci poszły próbne egzaminy? xD

    OdpowiedzUsuń