poniedziałek, 18 marca 2013

Obrazkowo III - IV

 Hejka ! 

              Po długiej , ale to długiej przerwie wróciłam do obowiązków . Tęskniłam xD . No ale cóż  ..postanawiając nadrobić zaległości dzisiaj przedstawię 2 paczki ;). Pierwszy temat to ...Alvittany ,lecz drugi oddzielny to we własnej osobie Jeanette ;D. Dodam także średnie wszystkich rysunków na podsumowanko ;D


Praca tinycon


Aww :3 . Teraz ciekawe co by było jak by spadł z tego drzewa .. xD. Postacie są dosyć dopracowane ale nadal widzę białe plamy , nie zauważalne ale są. Tło można byłoby troszkę udoskonalić ... no doobra już się nie czepiam . Chociaż ... niee . 
Ok więc ocena to 5 ;)

Praca Crokursana


Nie no przez tą paczkę będę cały czas rzygać tęczą xDD . Jakoś ta praca mimo że jest bardzo prosta czuje się w niej ciepło . Nie mogę się czepiać za bardzo do Alvittany z małego problemu :/ . Ale praca bomba nawet jeśli skończyły się walentynki ;). 
No kolejna ładna 5 .

Praca kel20


No i przypływają stare czasy ... Praca jest genialna ! Na pewno same uchwycenie tej chwili pasuje do Alvittany. No mogę się jednak doczepić troszkę do tej gitary, nie wygląda tak realistycznie jak postacie . Kurka ... nie mogę się doczepiać bo ... tamten rysunek do fanfica ,,Randka 100-lecia''był wzorowany na moim szkicu xDD . Niech będzie 6 ;)

Praca Sweetdogs


Ymmm... czy tylko ja widzę że wszędzie jest różowe tło ?! O.o . Podziwiam autora za dobry cień i podstawiony kąt światła , ponieważ wiem z praktyki że nie jest łatwo go zrobić . Ogólnie praca sprawia efekt przy mrocznego poranka , a że jak mówiłam że lubię romansidła...
Mnie się podoba i z chęcią daję 5 ;)


Praca MikMik15


Jak w sesjach zdjęciowych eksponowanie oczu to Beauty Ice to także możemy tak nazwać rysunek. Całość jest wykonana węglem lecz oczy zostały uwydatnione kolorem dzięki temu ogólny widok nie jest taki smutny. Nie ma jakiegoś efektu światła czy nawet może komputerowego ale całość jest spoko . 
Mogę bez wyrzutów dać 5.

Autor Nieznany


Taa ...znowu to samo ... kit z tym !
Praca jest bardzo wesoła może ze względu na mimikę bohaterów i przedstawienie sytuacji. W niektórych miejscach znajdują się przejaśnienia co dodaje barwność pracy.Tło jest tu nie potrzebne ponieważ kolory są dosyć żywe i odciągają uwagę
Spokojnie mogę dać 6.

Praca Rusneko

No to są dokładnie te klimaty ... Postacie wyglądają jak hm ... ludzie ? O.o , ale co tam ...po prostu są realistyczne . Tym razem znalazło się tło w postaci cieniutkich kreseczek i nut  które troszke psują urok tej pracy a dokładniej to zły dobór kolorów.Reszta idealnie współgra .
Tutaj postawię 5.




Ogólna Średnia Paczki to :

  5.28

Praca Kerivan


           Praca ma przybrany nieład , ale to nie oznacza że mi się to nie podoba. Wręcz przeciwnie dodaje to nawet uroku Jean u idealnie pokazuje jej charakter . Detale są dobrze dobrane i dopracowane a najbardziej ten fotel . Od razu widać że skórzany . 
Mogę dać swobodną 5.

Praca Gual-kun

Tak , wiem ten obrazek znajdował się na starym blogu , ale nie mogłam się oprzeć . Jeanette wygląda jak z jakiegoś komiksu. Tutaj także są dopracowane detale lecz większą uwagę przyciągają kolory bardzo pasują do jej klimatu który jest dosyć stonowany i zimny.
Tutaj dałabym nawet 6 .
Praca Simonettefan

Tutaj widzimy Jeanette w bardziej odważnym wydaniu . Nie sądzę żeby taki charakter do niej pasował . Za pewne przyzwyczaiłam się do oryginalnej wersji . Całość jest ogólnie ładnie wykonana nie ma w nim jakiś większych dodatków ponieważ tu jest ogólne skupienie na postaci . Szkoda że ma doklejane tło . 
Za ten błąd dam 5

Praca Simon Jeanette FAN




Jeju jaka sweetaśna *o*.Marta ...ciesz się użyję twojego ukochanego wyrazu xD.
Jeanette Ma takie sweet paczadełka że nie wiem . One odwracają uwagę od wad i braków .Nie mam tutaj co komentować no po prostu 6 !

Praca Georgia-O-Queff.


Nasza bohaterka wygląda tak .. niewinnie. Odcienie szarości dodają tajemniczości obrazkowi ale tutaj też jest pokazany ogólny balans między barwami . Postać ogólnie sprawia wrażenie ciekawej świata , zadowolonej itd. ale także jest bardzo podobna do kreskówkowej wersji.
Mogę dać już drugą 6 ;)

Praca Smattyc010ur

Widać że to nie jest najlepsza praca ale weź spróbuj tak pokolorować szkic kredką.
No technika jest bardzo dobra . Ogólny rysunek sprawia sympatyczne wrażenie . Nawet sama kartka na której jest to mini dzieło wykonane jest sweetaśna ;33.
A co mi tam ... 5

Praca Yeyeliz


No normalnie jak Alicja z Krainy Czarów ;D . Ogólna tajemniczość obrazku sprawia dobre wrażenie i muszę ponownie pochwalić autora za światłocień który jak mówiłam nie jest za łatwą sztuką. Oczy też zachwycają ale czy Jean ma takie ? Chyba niee ... gdyby nie to cała postać była by dobrze odwzorowana korci mnie ale nie ... dam 5

Ogólna Średnia Paczki to :

5.42

Tak kończę dwie paczki serii obrazkowa trzymajcie się ;)

Brittanyy..<3





15 komentarzy:

  1. Już myślałam że się dzisiaj nie doczekam XD
    ale super że dodałaś , chociaż moje oceny różnią się nieco do twoich ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a 6 obrazek wygląda mi na jedną ze starszych prac tinycon , tak na oko ;)

      Usuń
    2. Oj ale się doczekałaś ;D . Też tak sądziłam ale ten obrazek pochodzi z innego źródła ;>

      Usuń
  2. Supeeeer ! O ! Fuuuuuj , Alvittany bleeee xD <333333 Lovvvv <33 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no bombowe paczki! warto było czekać tyle czasu :D a powinnaś dodać też coś własnoręcznie naszkicowanego. jestem pewna, że udałoby ci się tak samo jak powyższym artystom tych obrazów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. za paczadełka cię pzytulę a za Żan wielbię na kolanach i sto allahów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym przytuleniem to cię trzymam za słowo ;D

      Usuń
  5. Dziś czwartek a pisadło kur,a gdzie? Znowu naaliła ta Janette( no kurde świetnie pisze ale się spóźnia)? Coś nie idzie ta dokładność na blogu, a tak z innej beczki to ta paczka zajebista. Naj jest 5 rysunek janette.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat moja wina , a poza tym pisałam ze punktualność nie jest moją mocną stroną -.-

      Usuń
    2. Ani twoją ani moją xDD .

      Usuń
    3. tak szczerze: bo ku*wa czyją mocną stroną?! xDDD

      Usuń
    4. Nie mam bladego Siostrzyczko :3 xD

      Usuń