niedziela, 17 marca 2013

Ogłoszenia tygodniowe

O tym trochę później

1. 
Akcja Totalny Crack w toku - aktualnie pisane jest opowiadanie o Simoene (Simon + Charlene ) , lecz zachęcamy was do pisania własnych propozycji pod tym postem , pamiętajcie jedynie że muszą to być cracki ( pary nieoficjalne ) : http://chipmunk-moja-historia.blogspot.com/2013/03/totalny-crack.html


2. 
Dostałam na maila taką oto wiadomość którą miałam przekazać wam : 
,, Siema ! 
Szukam osób chętnych do punktowego (znaczy nie całość a jedynie wybrane scenki ) fanowskiego dubbingu filmu The Chipmunk Adventure . Ja sama nie jestem zainteresowana nagrywaniem głosu , ale chętnie podejmę sie montażu dźwięku , lecz może ktoś z was jest zainteresowany odgrywaniem którejkolwiek roli ? Jeśli tak - prześlijcie wasze nagranie dowolnej wiewiórki na maila blogowego * - aatc.pl@interia.pl
Nagranie powinno zawierać kilka kwestii po polsku mówionych w filmie przez waszą postać. Nagranie podpisujcie w ten sposób 
nick.dana postać.TCA.fandub
(np. Kolo100.Szymon.TCA.fandub )
Na zgłoszenia czekam do końca miesiaca . '' 

* po pierwsze - to nowy blogowy mail , więc następne fanfice , prace i inne tego typu rzeczy wysyłajcie na ten adres . 
po drugie - jestem współautorką tego projektu , dlatego nagrania mogą być przesyłane na maila blogowego , ale ostatecznego doboru postaci dokonuje moja wspólniczka Kolo100 (nie pytajcie czemu ma ,, chłopski '' nick XD )

2 komentarze:

  1. A czy film w polskiej wersji będzie gdzieś udostępniony? Chętnie bym go obejrzał.
    Simon S.

    OdpowiedzUsuń
  2. czy to blog o alvin and the chipmunks ale serial czy film? bo w filmie brittany nie chodzi z alvinem. a gdzie moge obejrzeć ten serial ?

    OdpowiedzUsuń