sobota, 23 marca 2013

Alvin and the Videos-14


Hejka :) Dziś zajemiemy się pięknym tematem, o którym już tylko myślę i śnię! Ba!, ciągle go przekładam bo chcę żeby było efektowniej, kochani, dzisiaj to będzie świetne AatV! Ba! Fenomenalne, świetne, genialne! A jaki będzie nasz temat? Chip-wracked! Zapraszam!

1.Chipwracked
wyk.Quenssberry feat. Chipmunks and Chipettes
Zaskoczę was! :D Podoba mi się początek-jest na serio genialny. Sam zespół (szkoda że nie są znane) jest niezły-bardzo je lubię. Muza na poziomie, za co chwalę dużym plusem, rytm i tekst! Aaaa! Zakochałam się :3 Refren z całej piosenki podoba mi się najbardziej-bo cóż powiedzieć, to gwóźdź całej piosenki ;) Piosenka oczywiście fajnie brzmi ale jest coś co jeszcze daje jej +50 do fajności. A mianowicie-dodano głosy Alvina i zgraji! Yay! szkoda tylko, że to niby (w klipie oczywiście) jest Queensberry a nie oni są dodani do filmiku :( A tak 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=lxa4-O9IquU
2.Survivor
wyk. The Chipmunks & Chipettes
Nie ukrywam-po części lubię tą piosenkę. Ale skupmy się na innej kwestii. A mianowicie początku piosenki-niby fajna, niby spoko a taka... ja wiem... to chyba miała być z tych wiecie-spokojny początek i puf!-mamy ekspresję trzy sekundy później. Ja się na to nie chwyciłam... Mi przypadło do gustu bardziej sam śpiew i refren w wykonaniu Britt. Ponadto wyjątkowo spodobał mi się chórek. Serio, lepiej nie mogli! Jest na prawdę super, świetna piosenka bo: czad jest jeśli chodzi o podkład, bomba jeśli mówimy o tonacji i ekstra jeśli chodzi nam o ogólniki. Podoba mi się 9/10
http://www.youtube.com/watch?v=eB27goUsmGY
3.Bad Romance
wyk.Lady Gaga
Lepsze od oryginału! (wiem co gadam, bo oryginał słyszałam z sto razy) Sam poczatek sprawia że zapowiada się nieźle. I mieli rację! Odświeżone, lepsze i słychać że się kurde ktoś przyłożył do tego, a nie tylko wleźć do wanny i śpiewać o romansie. (ludu kłaniaj się zdissowałam Gagę nieświadomie) Swoją drogą (w większości ankietowanych xD) to Żaneta wykonała jedną zwrotkę po francusku, co wbiło w fotele! Ten akcent, ta wymowa... Kocham <3! 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=78gBvSBddQc
4.Real Wild Child
wyk. The Chipmunks and Chipettes feat. Nomadik
Ruch i żywiołowa muzyka to już połowa sukcesu tej piosenki. A jeszcze raper i nasze wiewiórki... Bardzo mi się ta piosenka podoba, ja ją słucham godzinami! Jest na prawdę dobra, zachwycona nią jestem. A właściwie to partiami Wiewióretek.. i elektryczną gitarą! <3 Koniec jest nawet spoko ale spodziewałam się innego zakończenia jak np. w Rock n' Roll... Ale nie będe narzekać, tak też fajnie ;)
http://www.youtube.com/watch?v=tfgIbSRS7wI
5.Trouble
wyk. P!nk
Ta piosenka jest świetna! Rap Alvina dodaje +50 do zajebistości tej piosence, a jeszcze nasza Brittany i Wiewiórki.... No nie, bardzo mi się spodobała ta wersja nawet jeśli tu chodzi o ok. 30 sek. rapu. Co mogę jeszcze dodać? Oczywiście melodia jest dostosowana do naszych milusińskich oraz ich głosów. Chociaż mi się wydaje czy tempo jest zmienione? O.o
http://www.youtube.com/watch?v=wpCMJVjos-A
Marta
P.S mamy piękną wiosnę tej zimy, co nie? -.- xD Zima jest jak student-w 2 dni chce nadrobić 2 miesiące

12 komentarzy:

  1. Jednak dały ci coś moje lekcje .. obrazki xD i moją przeróbkę ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki jak zwykle świetne. Najbardziej lubię Bad Romance, a w wersji Wiewiórek jest jeszcze lepsza niż oryginał.
    P.S. Marta gdzie ty mieszkasz, że masz wiosnę? U mnie wszędzie śnieg i lód!

    vq k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śniegu bądź co bądź w Zabrzu już nie ma ale piździ że szok -.-

      Usuń
    2. A u mnie jest -,- Ale się topi ;DD

      Usuń
    3. U mnie leży pół metra śniegu i rano było -20 stopni Celsjusza :(.

      vq k

      Usuń
  3. szukam w słowniku synonimu słowa "zajebiste", ale już chyba wszystkie zużyłam xD bardzo fajnie że zrobiłaś paczkę o Chipwrecked, bardzo ją chciałam. a tak na marginesie w Bad Romance, tam gdzie Britt śpiewa to po francusku to mi się wydaje ze to śpiewa nasza Jeanette. Brittany chyba nie ma takiego głosu, ale nie mnie to oceniać xD ja tam się nie znam na wiewiórkowych głosach :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. istotnie (dżizas... zamieniam się w Charlie z tymo słókami O.o xD) może to być Żaneta jednak według mojego ,,kolegi'' (nie znam faceta ale lubię go i śledzę na yt) Vladseville i to chyba Britt... ufam mu bo wszystko ze słuchu spisuje. Swoją drogą szacun, brawa dla niego!

      Usuń
    2. Owszem to Jean wpisał to w opisie do piosenki o swoim błędzie ... zna się angielski ;D

      Usuń
    3. zgubiłam się.. to jednak Jean czy Britt? xD

      Usuń
    4. Ja stawiam na Jean. Ale tak żeby nie było nieporozumień że się pod siebie podszywam to zmieniam uroczyście nazwe na Pandzia:3
      Janette:3

      Usuń
    5. No Jean ;3

      Usuń
    6. właśnie też tak myślałam :)

      Usuń