piątek, 1 marca 2013

Alvin and the Videos-11 i 12

Witam  wszystkich o tej pięknej porze! :D Przez mały bunt bloggera (czym się okazało ze nie napisałam zwyczajnie nazwę posta) i moją durnotę dzisiaj umilę wam ten weekendzik dwoma paczkami. Zapraszam
Paczka numer one ;) Little Mix
1.Wings
wyk. Little Mix
Hmm.. Może najpierw powiem, że zespołu w ogóle nie słucham (kawałki Paktofoniki i Arki Satana same się nie przesłuchają) ale.. hm, zrobiły dobre wrażenie... Muzyczka fajna, głosy owych wokalistek dobry a i nasze panie też wypadają nieźle, i oczywiście piosenka wpada w ucho ;) Ruchliwa w sam raz do tańca, chce się śpiewać nawet jak nie zna się tekstu.. No powaliło na dzień dobry prosto na moje posiniaczone kolanka :D Genialne! 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=PWR9yDVwDBQ
2.Change your Life
wyl. Little Mix
Podoba mi się tutaj głos przerobiony na wiewiórkowy i sam refren w którym Britt brzmi świetnie! No i dziewczyny nie zawiodły mnie-piosenka pomimo pozorów jest dobra do puszczenia na parkiet! Hmmm... normalnie drugie Don't worry Be Happy :D Mi się podoba i to bardzo, między innymi za ten ruch, tekst piosenki i muzykę... Jestem naprawdę zachwycona :) 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=EXvKfAOcx04
3.DNA
wyk. Little Mix
To wam obiecuję: Następnym razem przy wspomnieniu tej piosenki zaśpiewam, nagram ją i dam na bloga :D Daje takiego kopa do tańca, że conga może się schować! Normalnie czuję że prąd przeszedł mi karku jak ją słyszę... hm, może też dlatego, bo kocham wszystko co wiąże się z DNA? ;) Tak czy siak-piosenka jest super tylko ja bym się muzyki uczepiła... Zmniejszyła trochę tempo... 9/10
http://www.youtube.com/watch?v=LFl_dH6NdZw
4.Cannoball
wyk. Little Mix
Wzruszyłam się... Serio, a zwłaszcza początkiem ;) Głosy tak świetnie dobrane do piosenki... No naprawdę, i muzyka dowala, rytm... To tworzy taką mega piosenkę... Tylko usiąść, mieć przyciemnione światło i słuchając myśleć bez końca ;)* Tylko... hmm ja bym zmieniła koniec melodii.. na gitarę akustyczną... albo coś w ten deser ;) 9,5/10
http://www.youtube.com/watch?v=NSN9vMzgrbU
**Paczka 2: Real Voices
... Zawsze zastanawiało mnie to, jakby brzmieli nasi mili w.. hm, odmienionych głosach i wy pewnie też zastanawiali nad tym. Zatem koniec myślenia! Przedstawiam wam piosenki, w których Alvin, Szymon i Teodor oraz Wiewióretki brzmią... jakby ludzko ;) zapraszam.
1.Whip My tail
wyk.Willow Smith
Nie lubię tej piosenki kiedy Chipettes śpiewają ją w normalnych głosach... O.o Teraz jest świetna! Piosenka (co głosy potęgują) ma taki skład, że: refren denerwuje nawet jak to początek piosenki, pierwsza zwrotka jest dobra podczas gdy na refren się znów czeka, który jak się potem okazuje, jest genialnym dopełnieniem między zwrotkami! Znaczy, ja takie wrażenie odnoszę, możecie być innego zdania ale serio-nie jest tak jak teraz napisałam? Biorąc pod uwagę pierwsze zdanie daję 5/10
http://www.youtube.com/watch?v=SNLsSplwB8w
2.Vacation
wyk. Chipettes & Chipmunks
Jakie że na FB szaleję obrazki z bestów typu: ,,chcę wakacje'' , ,,Kto chce wakacje daje Lubię to!'' więc dam to (będąc trochę złośliwym). Głosy sa genialne <33 Odsłuchuję raz, dwa, trzy razy i dalej kocham. Britt zmieniłam głos na taki trochę dla 14-16 lat a Alvin zmienił nam się w Rudą O.o (lubię tak określać Brittany :D) Pozytywnie nastraja, chcę się skakać, żyć i tym podobne. Mogę się założyć że słuchając tego, ,,zgwałcicie przycisk play''. 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=6ngxg9iRA0k
3.Bad Romance
wyk. Lady Gaga
Sam początek powalił na kolana! Bardzo lubię to w oryginale ale tu... mmm chyba jednak w tym fragmencie oryginał lepszy... Ale refren już dorównuje nawet wersji gagi (przepraszam jeśli uraziłam). Spodoba się chyba najbardziej zatwardziałym, i tym którym poprzednie wersje nie spodobały się za bardzo. Ale ze wszystkiego najlepsza jest zwrotka po francusku! Bo głos i ton mi się bardzo podoba że szok! <3
http://www.youtube.com/watch?v=jyx93mCuEBI
4.Survivor
wyk.Chipettes
Jestem zachwycona jak w taki sposób można uświetnić dobrą piosenkę o uratowaniu! Tak mi się podoba teraz ten soundtrack.. Chyba jeszcze bardziej niż oryginalna wersja! Świetnie się wsłuchuje więc można być trochę zawiedzionym kiedy piosenka się urwie :\ Tu też dojdzie do gwałtu :D .... o Dżiss.. O.o 9/10
http://www.youtube.com/watch?v=dLeE-52oEJc
5.You Spin Me Round (Like a Record)
wyk. The Chipmunks
Zostawmy Chip-wracked! Piosenka w drugim filmie zrobiła na mnie dobre wrażenie-zapowiadało się świetnie. I teraz pokazuje nam się klasa tej piosenki! Uwielbiam, a w szczególności refren. I.. nie wiem czemu to piszę, ale przypomina mi się scenka z 2 gdy Al wygrał mecz futbolowy i zaczął wymachiwać tym ogonem xD Na serio fajna piosenka i dobrze dobrane głosy, bo brzmią jak faceci, a nie jak w co drugim soundtracku-jak baby! O.o 10/10 za to ;)
http://www.youtube.com/watch?v=GphORI740Q4
*A myślicie że co robiłam w wakacje? :D
**Niee, nie jestem leniem tylko... dobra jestem leniem :\
Marta...
P.S przepraszam za termin ale był występ kabaretowy a ja po powrocie nie emitowałam ze światem zewnętrznym :\

6 komentarzy:

  1. o jezu to są twoje dwie najlepsze paczki!! :D
    kocham, kocham, kocham! Little Mix, chyba zacznę tego słuchać ;) a jeżeli chodzi o drugą paczkę jest genialna! nie no serio extra! padam na kolana :D
    ps. "whip my tail" to twój najgorzej oceniony filmik O.o xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? thnx za szczerość.. bo nie lubię tej piosenki tak? :D Może moja nie chęć.. hmm ale dzięki bo już kumam gdzie robię błędy które koleżanka mi wytyka (nie! nie chodzi mi o charlene.. i Britt)

      Usuń
  2. Marciu Marciu - jak zwykle dobra robota ;)
    nie mam się o co przyczepić ... no dobra , mogłaś na początku jakiś obrazek wstawić bo trochę łyso XD

    taa , czepialska jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam dodać ale lama jestem i nie umiałam ładnego dodać :( ...

      Usuń
  3. Oj , wiesz jak ja cię kocham i to ja cię zniechęciłam do little mix xDD . No nie celowo :( . Ehh .. ja już cię nauczę ;>

    OdpowiedzUsuń