czwartek, 20 lutego 2014

Rozmaitości - Cosplay

Cosplay - fajna zabawa dla kreatywnych ludzi. Nie spodziewałam się znaleść tylu fajnych strojów, ale to co znalazłam- to pokazuję.


Uroczy Alvin (tak się jakoś spodziewałam że to on będzie miał najwięcej zdjęć)

I jeszcze bardziej uroczy Teodoś :)

I cała trójka- na jakimś konwencie
 
Jestem pod wielkim wrażeniem ludzi którzy to robili...

Prawdziwa perełka, czekam na więcej takich!
 
Kolejny Alvin
 
... to jak, kto szuka informacji o najbliższym konwencie? XD
 
 
 Eleonoro... co ci się stało?

Cosplay dobry dla każdego, pamiętajcie :D

Strój zrobiony własnoręcznie zawsze liczy się o wiele bardziej niż najlepszy kupiony

Słodziutcy :)

Aww :3
 
Dobra, nie lubię DeadlyNovy, ale cosplay przyzwoity wiec niech bedzie.
 
Mam na dysku jeszcze kilka zdjęć ale to kiedy indziej ;) A wy? Próbowaliście kiedyś robić swoje przebranie którejś wiewiórki?
Osobiście się przyznaję że przebrałam kiedyś siostrę na bal kostiumowy za Brittany :D


4 komentarze:

  1. fajne fotki aż się wzruszyłem ... nie no .... jak ja zajebiście się wzruszyłem no kurde no

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne cosplaye :3 jak przeczuwałam- kilka z nich już widziałam parę razy ;) ten z Simonette najlepszy! *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie ten pierwszy najbardziej siępodoba
    Janette:3

    OdpowiedzUsuń
  4. A w piątym twz ,,cosmplay dla każdego"to jak popatrzyłem na jeanette to dosłownie dla każdego,

    OdpowiedzUsuń