czwartek, 24 grudnia 2015

Dzisiaj nie będzie dnia takiego jak każdy...


Kochani!
Dzisiaj Wigilia, jutro Boże Narodzenie. Wszyscy wiemy jak ważny jest ten dzień dla wszystkich ludzi, w specjalny sposób dla naszego fandomu. AATC w pewien specjalny sposób połączone jest ze świętami, Święta bądźcie już są ich małym, popkulturowym symbolem jak Kevin sam w domu czy Rudolf czerwononosy renifer. Nie możemy tego pominąć. Długo się zastanawiałam jak go uczcić, aż przyszedł mi do głowy pomysł chyba najlepszy ze wszystkich. 

Dzisiaj ten blog nie jest już tylko blogiem dla fanów Alvina i Wiewiórek. W Wigilię milkły strzały na wojnie, wrogowie podawali sobie ręce a różne narody i języki wspólnie śpiewały o pokoju i radości. 
Dzisiaj dla każdego znajdzie się tutaj miejsce. Nikt nie będzie tutaj wykluczony, bez względu na fandom. Lubicie anime? RPG? Gravity Falls? Stevena Universa? 1D? Przyjdźcie i odezwijcie się! Napiszcie coś o sobie, o tym co lubicie. Dzisiaj nikt nie musi się kryć z tym co lubi. 

Zdaję sobie sprawę że może nikt tu nie przyjdzie, nikt nic nie napisze, ale nie martwi mnie to. Lepiej jeśli nikt nie będzie chciał się odezwać niż gdyby chociaż jedna osoba nie mogłaby się odezwać, ponieważ nie jest w naszym fandomie. 

Zacznę jeśli pozwolicie: 
Jestem Charlenka, mam 17 lat. Moim pierwszym fandomem był Król Lew, ale to przy Alvinie i Wiewiórkach naprawdę zaczęłam działać. Uwielbiam filmy animowane wszystkich rodzajów. Obecnie nieźle orientuję się w kreskówkach takich jak Gravity Falls, Over the garden wall, mam zamiar zainteresować się Wander over yonder, Star vs forces of evil i Stevenem Universem. Mam wielki sentyment do Pokemonów, nawet jeśli jestem beznadziejnym graczem i nie mam o grach zielonego pojęcia (co wcale nie zabrania mi rozpływać się z zachwytu nad Undertale ;))
Życzę wam wszystkim Wesołych Świąt i czkam na odpowiedzi!

7 komentarzy:

  1. jestem SweetJeanie(pseudonim artystyczny) mam 15 lat i jestem wielką naprawdę wielką fanką Alvina i wiewiórek. Oglądam też Fineasza i Ferba, My little pony i w sumie to różne filmy animowane.Poza tym to rysuje śpiewam piszę książki i takie tam różne ale wiewiórki zawsze są na pierwszym miejscu :)no więc to tyle o mnie ale tak na marginesie to kocham ten blog codziennie tutaj wchodzę żeby sprawdzić czy jest coś nowego :D wesołych świąt wam wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło cię tu widzieć :) też trochę czasu spędziłam z fanami mlp

      Usuń
  2. em...wiem że i tak nikt tego nie przeczyta,ale co tam.
    khm.
    Jestem Iskierka Zmierzchu.
    Kocham czytać książki.Najbardziej uwielbiam czytać książki M.Musierowicz
    Od urodzenia rysuję i potrafię rysować całkiem sporo.Jeśli coś mi się spodoba to się tego uczę( np.Undertale tak się nauczyłam rysować)
    Bardzo jestem związana z MLP;FIM.Gdyby nie było na świecie kucyków to nie wiem czym zapełniłabym taką wielką dziurę w życiorysie..Stąd też mój nick od ulubionej postaci-Twilight.

    Lubię też Undertale( od niedawna co prawda ale i tak wiem sporo i gra jest w drodze :) ),a najbardziej Sans'a.Tak.Podoba mi się dres...

    Zainteresowałam też się fnaf'em...wiem już o nim prawie wszystko więc trudno byłoby tak sobie o nim zapomnieć.Co prawda dużo nocy nieprzespanych przez to miałam bo wyobraźnia płatała mi figle.....ale już nie mam czegoś takiego.

    Pora na przygode. Stefan Universe. Welcome to Hell. Cat's don't dance. Jedne z mniej przeze mnie rysowanych ''fandowów'' ale i tak bardzo je ''enjoy''uje.

    No i afkors AATC.Za każdym razem jak jestem na kompie to zaglądam i sprawdzam czy jest coś nowego( a sama się obijam...własnie nie).Kocham nową serie w TV.Bardzo mi przypadła do gustu.I.JA.KOCHAM.SZYMONA. Serio.Jest....Szmonem.i za to go kocham...

    nom....to już chyba wszystko.Szkoda że tak mało osób udziela się na blogu....jeśli to czytasz to też coś napisz.I już będzie weselej...
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka ja już wcześniej pisałam jako sweetjeanie i przeczytałam twój opis i ja też kocham Szymonka.Jest słodki.Kocham rysować i uwielbiam mlp a moja ulubiona bohaterka to fluttershy.Kocham czytać książki o miłości ale fantasy. Aatc jest moją pasją od 6 lat a 12 lutego będzie 7 heh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kiedy kolejne coś? XD

    OdpowiedzUsuń