sobota, 27 lipca 2013

Ask Jeanette II

 

Tak więc , oto dalsza część odpowiedzi na pytania zadane Żanecie ! Już wkrótce Ask Teodor :)

Tym razem w rolę Żanety wcieliłam się ja 

 Britt:* :
1. Spóźniłaś się kiedyś na lekcje ?
Żaneta :Nie ! Nigdy się nie spóźniam , jeszcze by coś mnie ominęło . Ale muszę wychodzić wcześniej niż inni bo po drodze zdarzają mi się różne nieprzyjemne przygody :\

2. Warkocz zwykły vs. dobierany ?
Ż: Nie umiem robić dobieranego więc zwykły
3. Ulubiona liczba ?
Ż: 3
4. Jaki masz kolor oczek ?
Ż: Zielone/Fioletowe
5. Góry vs. morze ?
Ż: Morze
6. Chodzisz na jakieś zajęcia dodatkowe ? Jakie ?
Ż: Mnóstwo ! Prawie na wszystkie możliwe , z wyjątkiem tych typowo sportowych - nie jestem w tym dobra :\
7. Film na którym płakałaś ? Jaki ?
Ż: Dużo ich było ;) tak z biegu to przypominam sobie : Król Lew i Titanic
8. Sukienki vs. Spódnice ?
Ż: Spódniczki
9. Masz kompleksy ? Jakie ?
Ż: ... nie pyta się o takie rzeczy -.-
10. Masz nadal tą lalkę ze sklepu z lalkami ?
Ż: Mam , to jeden z moich najcenniejszych skarbów
11. Miasto vs. wieś ?
Ż: Chyba miasto
12. Która jesteś na liście (w szkole) ?
Ż: To zależy od lekcji ;) (przypis autorki : w Stanach nie ma takiego samego planu lekcji dla danej klasy , tylko każdy ma indiwidualny , dlatego nie dokońca z początku wiadomo z kim się tafi na jaką lekcję , i możesz z jedną osobą być prawie na wszytskich razem a możesz z inną być na jednej. Więc nie ma jednej listy obecności dla klasy tylko na każdej lekcji jest inna )
13. Masz pamiętnik ?
Ż: Tak , ale dawno nie pisałam
14. Widziałaś żeby któryś z chłopaków płakał ? Który ?
Ż: Ja ... ja nic na ten temat nie powiem . Nawet jeśli to były i tak sekret
15.  Często rozdajesz autografy ?
Ż: Prawie wcale ;)
16. Najbardziej wkurzające Cię przezwisko (Twoje) ?
Ż: Nie mam przezwiska
17. Macie piętrowe łóżko z dziewczynami ?
Ż: Mamy ;) Ale niedugo dostaniemy nowe , normalne
18. Ulubiony/a piosenkarz/piosenkarka ?
Ż: Nie mam chyba , nie lubię konkretnych wykonawców tylko ich piosenki .
19. Ulubiony dzień tygodnia ?
Ż: Poniedziałek
20. Ulubiony miesiąc ?
Ż: Wrzesień
21. Ulubiony słodycz ?
Ż: Śliwki w czekoladzie
22. Jaki kraj chciałabyś zobaczyć ?
Ż: Włochy . Chłopcy tam byli a my jeszcze nie , a to bardzo ciekawy kraj .
23. Co Cię najbardziej wkurza w Twoich siostrach i chłopakach ?
Ż: W moich siostrach nic. Nawet jeśli się kłócimy to je kocham i niczego bym w nich nie zmieniała. W chłopcach ... to zależy u kogo . Ale gdyby byli inni to nie byli by sobą prawda ?
24. Kiedy ostatnio byliście u Vinny ?
Ż: W zimie . Chłopcy byli jeszcze niedawno ale wtedy my już nie jechałyśmy
25. Jaki prezent ostatnio podarował Ci Szymek ?
Ż: ... nie powiem !
26. Czy u Alvina stwierdzono ADHD ?
Ż: Niee, chyba nie . Może po wypiciu kawy
27. Róż vs. Czerwień ?
Ż: Róż
28. Ulubiona strona internetowa ?
Ż: Wikipedia
29. Najgorsze co może się zdarzyć ?
Ż: Gdy ktoś cię czymś zaskakuje a ty nie jesteś przygotowana , i to nie ważne czy na lekcji , czy z chłopakiem czy w domu . W każdym przypadku wychodzisz jak najgorzej
30. Postawiłaś się kiedyś Alvinowi ? Jak ?
Ż: Raczej nie musiałam - Szymek czy moje siostry robią to za mnie , więc nie miałam okazji , i chyba bym nie umiała . Ja nie lubię się kłócić .
31. Ulubiony kwiat ?
Ż: Fiołek
32. Co Ci się ostatnio śniło ?
Ż: Że byłam na sprawdzianie i zapomniałam wszystkiego ! To był straszny koszmar
33. Najfajniejszy dzień jaki przeżyłaś to ?
Ż: Nie wiem , naprawdę nie wiem .
34. Ulubiony owoc ?
Ż: Winogrona , albo śliwki
35. Ulubiona gra komputerowa ?
Ż: Nie gram za bardzo w gry , jedyne w czym jestem dość dobra to pasjans
36. Jak chciałabyś mieć na imię ?
Ż: Chyba tak jak mam ;)
37. Jak mają na drugie imię Twe siostry ? Powiedz ! :)
Ż: Nie przypominam sobie żeby miały drugie imiona , nawet jeśli to ich nie używają . Wstyd się przyznać ale nie wiem (nie mówicie im tego ! )
38. Najlepsza przyjaciółka/przyjaciel (prócz sióstr i Wiewiórek) ?
Ż: Nie mam najlepszych przyjaciółek poza Wiewiórkami i Wiewióretkami . Musiałabym powiedzieć Szymon
39. Ulubiona pora roku ?
Ż: Jesień
40. Ulubiony sport ?
Ż: Szachy . Mówiłam że nie jestem dobra w sportach
41. Twoje hobby (prócz tańca i śpiewu) ?
Ż: Czytanie i robienie doświadczeń chemicznych (niestety na ogół kończą sie wybuchem :\ to dlatego Alvin często chce mi asystować)
42. Twój ulubiony kolor (oprócz fioletu i niebieskiego) ?
Ż: Granatowy :)


Anonimowy :
1. Lubisz grać w gry planszowe?
Ż: Bardzo !
2. Ulubiony strój.
Ż: Coś spokojnego i nie rzucającego się w oczy jak ... jak szkolny mundurek !
3. Kim byś chciała zostać w przyszłości?
Ż: Chciałabym otrzymać nagrodę nobla w dziedzinie literatury :) Będę pisała książki
4. Największy komplement jaki usłyszałaś.
Ż: Ummm ... nie zastanawiałam się nad tym
5. Co byś chciała dostać na urodziny?
Ż: Serię o Harrym Potterze na włansność - bieganie po bibliotekach z tymi wielkimi tomiskami nie jest zbyt wygodne
6. Ulubione zajęcie.
Ż: Siedzenie gdzieś w spokoju , albo granie w szachy z Szymkiem albo czytanie na dworze
7. Czy zdarzyło się u Was w domu coś co Cię bardzo rozbawiło?
Ż: Bardzo często coś się takiego zdarza ! W końcu mamy tu bardzo zwariowaną bandę !
8. Jesteś starsza czy młodsza od Brittany?
Ż: Teoretycznie młodsza ale w praktyce nikt na to nie zwraca uwagi
9. Ulubiona lekcja.
Ż: Wszystkie oprócz WFu
10. Wolisz jak mówią do Ciebie Jeanette czy Żaneta?
Ż: Teraz jest mi już obojętne :)

Dominika Fizia :
1. lubisz The Sims?
Ż: Grałam w to tylko raz i chętnie zagrałabym znowu :)
2. śpisz z misiem?
Ż: Nie ;)
3. ulubiona strona internetowa
Ż: Pisałam już - wikipedia
4. nadal lubisz Michaela?
Ż: nie .
5. twoja największa przygoda
Ż: Chyba ta w wakacje
6. zrobiłaś kiedyś coś bardzo, bardzo, bardzo złego? XD
Ż: Taaak ... kiedyś tak

2 komentarze:

  1. a będzie Ask Jeanette III? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie , nie będzie . kosztem krótszego Ask Jeanette , TCM II jest dłuższe niż rok temu

      Usuń