sobota, 14 listopada 2015

Fanfic: The Chipmunk Musical (wersja edytowana, rozdziały 9-10)

 Ooo tak XD
Nadszedł czas na ponowną publikację, odnowionej przed rokiem czy dwoma wersji, praktycznie legendarnego na tym blogu (a przynajmniej tak traktowanego przez jego adminkę) fanfika.

Tytuł: The Chipmunk Musical.
Autorka: Charlenka

Kilka słów o historii: 
Pierwszy rozdział oryginalnego opowiadania został opublikowany 16 sierpnia 2012 roku, lecz w późniejszej edycji, do opowiadania zostało włączone kilka wcześniejszych rozdziałów, z których pierwszy został opublikowany 7 sierpnia. Dzisiaj mamy 7 lipca, więc ładnie nam się zgrywa xd
Pierwsze plany edycji TCM snułam w wakacje rok później, mniej-więcej w tym samym czasie gdy kończyłam pisać kontynuację- The Chipmunk Musical II. Ostatecznie wielkie przepisywanie i zmiany zakończyły się zimą, rok później. Pierwszy raz, w nowej wersji, miała je okazję zobaczyć Marta LoVe, która jest obecnie jedyną na świecie właścicielką książkowego wydania. 

The Chipmunk Musical to opowieść o pozornie zwykłych wakacjach w życiu Alvina i wiewiórek. Dave wysyła ich na kolonie, na których poznają zaskakująco podobną do Brittany wiewióretkę- Olivię. Dlaczego Britt nie ufa nowej znajomej? Czy Olivia ukrywa mroczny sekret? Czy wszyscy wrócą z kolonii cali i zdrowi? I co z tym ma wspólnego największy przystojniak obozu- Michael- który zaczął kręcić się koło Żanety? The Chipmunk Musical to historia o wakacjach, których Wiewiórki i Wiewióretki nigdy nie zapomną. 

Rozdział II
Rozdział III
Rozdział IV 
Rozdział V
Rozdział VI
Rozdział VII
 Rozdział VIII
 Rozdział IX
Rozdział X

Jakieś komentarze proszę! -.- Jest tu ktoś w ogóle jeszcze?

15 komentarzy:

  1. Talent nie z tej ziemi, gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... kiedy teraz czytam TCM, czuję się autentycznie zażenowana xd Boję się co będzie, jak zacznę przepisywać TCM II...

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś tu nie czytał wstępu- opowiadanie jest już dawno skończone. Następne dwa rozdziały we wtorek.

      Usuń
    2. Czy historia jest skończona ? Nie. Pierwsze 10 rozdziałów jest wspaniałych , ale gdzie zakończenie ? Proszę o odpowiedź .... Męczy mnie to

      Usuń
  3. Wiem że to nie czas i nie miejsce ale mam do wszystkich i każdego z osobna ogromną prośbę:
    Tak się złożyło że nie posiadam dostepu do kanału nickelodeon. No nic, taki los. Nie przeszkadzaloby mi to gdybym tylko mogła obejrzeć chociaż jeden odcinek nowej serii kreskówki o wiewiorkach. Widzicie, nawet nie wiem jakimi głosami mówią w polskiej wersji językowej i bardzo mi z tego powodu smutno:(
    Więc proszę, jeśli ktoś wie gdzie mogę obejrzeć alvinnna i wiewiórki online, po polsku, albo chociaż po angielsku (błagam nie po hiszpańsku, są 4 odcinki na yt i próbowałam oglądać ale nie rozumiem absolutnie nic:(( to niech da linka
    Dziękuję:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.kreskowkazone.pl/odcinki-online_alvin-i-wiewiorki-2015
      Proszę bardzo :-)

      Usuń
    2. Ojej dziękuje dziękuje^^
      Mogłabym napisać felieton o tym jak bardzo
      jestem Ci wdzięczna ale to by było
      nieprofesjonalnę więc powiem po prostu że jest mi niesamowicie miło, nie tylko dlatego że nareszcie obejrzę
      moje wymarzone show, ale również, że w internecie są jeszcze osoby gotowe udzielić współużytkownikom bezinteresownej pomocy;>
      Magda

      Usuń
    3. Nie ma za co, cieszę się, że mogłem pomóc :-)

      Usuń
    4. Wybacz, że mnie dawno nie było na blogu, ale miałem dużo pracy

      Usuń
  4. Nieźle, nieźle, wreszcie mam okazję na przeczytanie CAŁEGO. Mam tylko pytanie do Charlenki: oglądając twój profil na Bloggerze (lubię sprawdzać, czy autorzy mają jeszcze jakieś inne blogi) znalazłam "Sailor Disney: Potęga Księżniczek", i jestem ciekawa, czy będziesz to rozwijała czy coś?
    No i jeszcze jedno: czy będą kolejne części "Fanficków Pabla"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był nieudany eksperyment, raczej do niego nie wrócę.
      Fanfiki Pabla powinny być publikowane, zostało ich jeszcze kilka, nie wiem dlaczego N4Tii się tym nie zajmuje.

      Usuń
    2. SilVer, jak chcesz poczytać moje opowiadania, to zapraszam na bloga użytkowniczki Alvittany poniżej:

      http://alvittany01.blogspot.com/?m=1

      Usuń
    3. Okey, dzięki, z pewnością zajrzę.

      Usuń
  5. Film fabularno-animowany Alvin i wiewiórki to komedia familijna a ty robisz z tego jakiś dramat jestem przerażona 😨 O.o

    OdpowiedzUsuń