niedziela, 22 listopada 2015

Bardzo ważna informacja..piszesz ze mną?



(Zdecydowanie za mało jej w naszym fandomie!)

No hejka...trochę długo mnie tu nie było,ze względy na naukę...(serio w tym tygodniu próbne testy,a następny tydzień przepełniony pracami klasowymi..)Ale mam dla was ciekawą propozycję( jeżeli jeszcze ktoś tutaj żyje.....) zapraszam do środka!


No więc mam dla was pewną ciepłą posadkę.Długo się nad tym zastanawiałam,ale w końcu zdecydowałam się wstawić to ogłoszenie na pracę.Mianowicie poszukuję osoby,która by ze mną pisała orzechowe reakcje.Ekstra jest je pisać samemu,ale z drugą osobą byłoby jeszcze lepiej.

Wymagania: myślę, że wystarczy po prostu chęć! No i jeżeli ktoś się czuję dobrym pisarzem z lekkim piórem to posada idealna.

To już chyba wszystko.Chętni proszeni o wpis pod postem.
To by było już wszystko...do zobaczenia za tydzień!
Brohoof!Derp!Chipmunk!



1 komentarz:

  1. Ja byłabym chętna. Dajesz odgórnie jaki odcinek?

    OdpowiedzUsuń