wtorek, 10 lipca 2018

Jeszcze więcej miłości dla... różnych rzeczy

Jakiś czas temu obiecałam że napiszę podobnego posta, w którym przyjrzymy się fanowskim-cosplayowym filmom z innych filmów. Czas dotrzymać słowa i utknąć w najstarszych odmętach youtuba na kolejną godzinkę.
Tym razem nie udostępniam wszystkich filmików jakie znalazłam, jest ich zwyczajnie za dużo i nie wszystkie są specjalnie ciekawe.
Enjoy!


Według mnie, jest to jeden z ciekawszych przypadków w dzisiejszym poście. Nie udało mi się niestety znaleźć praktycznie żadnych informacji na temat grupy Legendary Smash.
Beznadziejna jakość trochę boli, zwłaszcza gdy przeszkadza w podziwianiu imponującej choreografii. 
Wszystkie szczegóły podane są w opisie, prawdziwa rzadkość jak na tamte czasy.

 ... naprawdę lubię ten film xdd Zobaczcie go koniecznie.
Wydaje mi się że został nakręcony na jakimś konkursie/obozie/zajęciach tanecznych?? Równie ciężko było to znaleźć, ponieważ pod nazwą GCC Phanatics figurującą w opisie wyświetla się wiele podobnych filmów z tancerzami, brak tylko jakiejś konkretnej strony.
Poza tym- po prostu zobaczcie go, o ile jeszcze go nie widzieliście. Nie chodzi tu o typowy cosplay, grupa wyraźnie czerpie inspirację działając jednocześnie po swojemu.
Uwaga- BARDZO entuzjastyczna publiczność.

Tym razem coś innego- występ z konwentu, pewnie z konkursu cosplay (o ile się orientuję w takich imprezach). Chociaż spotkałam osoby którym to przeszkadza, osobiście bardzo lubię mieszanie generacji i wykorzystanie tu piosenek ze starego serialu obok tych z filmu CGI jest naprawdę fajne :)

Tutaj mamy, moim zdaniem, coś bardzo ciekawego (i filmik którego unikałam jak ognia kiedy byłam młodsza). Showstoppers było (nie wiem czy dalej jest) ogólnostanowym konkursem tanecznym w USA. Ciekawe że można było na nim wykorzystać piosenkę licencjonowaną w pewnym sensie podwójnie... A dlaczego unikałam tego wideo? Cóż, poziom gibkości tych dzieci po prostu mnie odrobinę przerażał ^ ^'

Filmik pochodzi z kanału z którym styczność straciłam jakiś czas temu, lecz warto go sprawdzić- mithproductions101. Filmik pochodzi z przed 6 lat i do zeszłego roku dziewczyny wstawiały nowe filmiki z układami tanecznymi, wciąż jako Wiewióretki. Przerabiały w nich różne piosenki, z AATC i nie tylko.

O tym kanale mogliście przeczytać w moim poprzednim poście. Okazało się że całkiem niedawno, miesiąc temu, wypuścili to arcydziełko- zobaczcie sami. 
Kiedy myślisz że fandom umarł i nagle coś wyrywa cię z pod ziemi...

... aww xd
Tym razem mamy grupę złożoną z samych dziewczynek, i w tym miejscu muszę pochwalić coś, co nigdy wcześniej jeszcze nie przyszło mi do głowy a wydaje się teraz oczywiste- dlaczego więcej grup nie użyło takich spodni?? Przecież to idealne rozwiązanie- są wygodne do tańca i od razu wiadomo co mają reprezentować (wiem że pewne... fandomy... rozwiązały by ten problem inaczej, lecz nie zagłębiajmy się w to).


I znowu wkraczamy w strefę talent shows... zaczynamy jednak od czegoś zabawnego:
Ten filmik akurat pamiętam doskonale, widziałam go w swoim czasie wiele razy.
Mam nadzieję że udało im się zająć znaczące miejsce bo naprawdę widać tu wiele włożonego wysiłku- stroje są odwołaniami do strojów z 2 filmu, miksowanie ze sobą kilku piosenek urozmaica występ, nawet choreografia jest wyraźnie wzorowana na tej filmowej! Ktokolwiek to planował, postarał się i przynajmniej ode mnie ma pełne uznanie
(Zwróćcie uwagę na to, jak często stroje dziewczynek przebranych za Wiewióretki nawiązują do tych ze sceny z Single Ladies. Łatwość dostępu czy przywiązanie okolicy roku 2010 do bolerek?)

Kawałek naprawdę dobrej choreografii w wykonaniu Gabe'a, Doma i bboywiggles'a, który nie podał swojego imienia w opisie lecz na jego kanale można znaleźć nowsze filmiki świadczące o tym że nadal tańczy :)
Może ten występ niekoniecznie musiał być powiązany z wiewiórkami, lecz nawet popularny temat jest lepszy niż żaden temat prawda?

ILE TE DZIECIACZKI MAJĄ LAT?? to znaczy- urocze ^ ^ słodkie i z pomysłem. Brawo!

Tutaj... dużo się dzieje xdd Gangdam style, oczywiście Single Ladies, rekwizyty i przedziwny remix Witch Doctora na koniec xdd O, i Dave pojawia się na chwilę.

To akurat zrobiło na mnie duże wrażenie, ten dzieciak ma przyszłość przed sobą :D Gdyby tylko biedny chłopiec przed nim wykazywał więcej entuzjazmu...

Dumny ojciec dzieli się filmikiem swojego syna, na którym naśladuje on głos Alvina... bez żadnego syntezatora mowy czy nawet helu. No i doczekaliśmy się w końcu filmiku w którym ktoś ŚPIEWA.

Ktoś włożył naprawdę dużo wysiłku w przygotowanie tego występu. Pierwszy raz widzimy scenografię! Mamy choinkę, mamy Wiewiórki z futerkiem, mamy nawet sławne balony z helem xd

Na tym filmiku zakończmy. Wydaje mi się wyjątkowy z kilku względów- może dlatego że powstał zanim komukolwiek przyszła do głowy generacja CGI, może ze względu na piosenkę a może dlatego że w rzeczy samej, szkolne konkursy talentów wcale nie zmieniły się aż tak bardzo w ciągu ostatnich dekad ;)

2 komentarze:

  1. Hejka chciałam się zapytać czy będziesz jeszcze pisać tego bloga ? Bardzo mi na tym zależy . Te opowiadania były mega fajne . Wszystkie przeczytałam w dobry tydzień . Czekam na odpowiedź 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Znalazłem mojego starego laptopa, odpalam przeglądarkę i przywracają się karty z poprzedniej sesji - m. innymi ten blog. Nie przetłumaczyłaś opowiadania, które podesłałem Ci Charlenko na maila, no ale trudno!
    Pewnie i tak nikt już tego nie przeczyta, ale chciałbym serdecznie podziękować Autorce i wszystkim współkomentującym za wiele godzin rozrywki, zarwane noce na czytanie i za miłą atmosferę. Trzymajcie się ciepło!
    Idę sprawdzić pozostałe blogi z moich zakładek, albo ich zgliszcza...
    Pozdrawiam, Simon S.

    OdpowiedzUsuń