niedziela, 20 maja 2018

Wiele miłości dla The Girls of Rock N Roll

Jednym z pierwszych filmów z Alvinem i kompanią jakie widziałam, było właśnie odtworzenie tej (ośmielę się powiedzieć) ikonicznej sceny z The Chipmunk Adventure przez fanów w kostiumach.  Było to w... może 2011 roku, a od tego czasu przybyło sporo nowych, w tym jeden wykonany przez youtubera za którym dawniej przepadałam, Nostalgię Critica. 
Przyszło mi na myśl, co gdyby zebrać w jednym poście tyle, ile się da i przekazać je dalej? Zobaczmy co udało mi się znaleźć. Enjoy!



Całkiem świeży film z przed kilku miesięcy! Grupa Crystal Beacon Pictures zajmuje się cosplayem i kręceniem filmów również z innych fandomów, do tego czasu mają na kanale dwa wiewiórkowe filmiki. Zasługują na zdecydowanie więcej wyświetleń!

Film o którym wspominałam wcześniej, z kanału Channel Awesome, z recencji Alvina i wiewiórek. Nie jest to dokładne odwzorowanie sceny z filmu, lecz parodia (tym bowiem ten kanał się zajmuje) konfliktu fanów tego co dawne z tym co nowe. Ze względu na ostatnie kontrowersje otaczające Channel Awesome, nie będę zachęcać nikogo do subskrybowania ich lecz... samo obejrzenie nikomu przecież nie wadzi.

Coś ciekawego- kolejny film którego twórcy nie próbują dokładnie odwzorować sceny z filmu lecz realizują własny pomysł... mam w tym momencie wielką ochotę narysować Wiewiórki i Wiewióretki w kostiumach z tego nagrania xd Trochę jak z okładki Rocking Through the Decades albo Born to Rock. 

 O tym właśnie mówiłam na początku! Wielkie brawa dla biorących udział za niesamowite przywiązanie wagi do szczegółów.

Dużą, naprawdę dużą część wśród tych filmików zajmują nagrania z najróżniejszych Talent Shows. Przyznam się, że sama kiedyś, jeszcze w szkole podstawowej, planowałam podobny występ do piosenki Christmas don't be late... ludzie byli wybrani, tekst nauczony, taniec opracowany a kostiumy w robocie... i wtedy odwołali konkurs ;-;

Ten też pamiętam jeszcze z dawnych czasów... jednak w internecie rzeczywiście nic nie ginie. Wciąż mnie zastanawia... czym jest ten dziwny parawan za nimi?

Tym razem nie konkurs talentów a zajęcia teatralne... rozumiem ograniczenia w zasobach ludzkich, jednak dwie dodatkowe osoby bardzo by się przydały :c

Znalazłam też coś takiego. Jak twierdzi opis, jest to czyjś domowy filmik... mimo wszystko przyjemnie się go ogląda :)

Im głębiej wchodziłam w internet, tym dziwniej się czułam... ile osób mogło wpaść na genialny pomysł przebierania się i wygłupiania do piosenki z praktycznie zapomnianej bajki?
Dużo. Dużo osób.
Znalazłam przy okazji tyle ciekawych rzeczy których nie widziałam OD LAT że któregoś dnia będę musiała zrobić kontynuację tego wpisu, z różnymi piosenkami.

Aww, słodkie dzieci... zawsze taki filmik musi się gdzieś znaleźć.

Um... cóż.

Ale świetnie się bawiły jak nie widać ^ ^

A tą osobę kojarzę! Chyba kiedyś pojawiła się na blogu...
Na pewno pamiętam ją z deviantarta, gdzie wstawiała zdjęcia w swoim cosplayu.
Aka: Kiedy zasoby ludzkie są naprawdę w kiepskim stanie. 

I na zakończenie- wygłupy z jakiegoś konwentu (jak twierdzi opis ,,Eleonora nie była w nastroju aby przyłączyć się do ogólnego szaleństwa'').

To była... ciekawa podróż xd Nostalgiczna.
Na pewno któregoś dnia napiszę tego drugiego posta, bo pozostawiłam tam naprawdę DUŻO świetnego materiału.
 
 

1 komentarz:

  1. Jejciu, nie miałam pojęcia, że jest ich aż tyle! To niesamowite, że tak wiele osób postanowiło zrobić do tego filmiki. Choć wszystkie są świetne, to jednak największe wrażenie wywarł na mnie ten czwarty. Jest po prostu boski!
    A tak poza tym - miło znów zobaczyć tu nową notkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń