czwartek, 2 stycznia 2014

Totalny Crack : Klaustrofobia


Tak więc ... pisanie tego trwało sama nie wiem jak długo, ale oto kolejny zamówiony fanfik !





Wciąż przyjmuję zamówienia na fanfiki ! Oczekuję również na jakieś waszego autorstwa .
  

Gotowe już fanfiki :
Autorka : Charlenka 

Sielanka (dla Niki)
Tia , pierwsze opowiadanie z Totalnego Cracka XD Myślałam że pójdzie to szybciej , ale wiecie już że wszelkie romansy są dla mnie wyjątkowo trudne ;) A ponieważ nie napisałam nowego rozdziału (jakoś nie mogę sie do niego zabrać :\ ) więc dam wam to ... coś XD 
 Zbieram zamówienia na następne cracki , ale byłoby miło gdybyście dali jakieś wytyczne co do nich (np. wiek czy sytuacja ) , ale jeśli uważacie że to bezpieczne oddać wszystko w moje ręce to spoko XD 

 Pamiętnik (dla Brittany..<3)
Wyszło ... nie tak jak chciałam szczerze mówiąc i dość platoniczny to Brimon ale mam nadzieję że sie spodoba ;)

Heaven is a place on Earth (dla Niki (?) ) 
Oczekiwana przez niektórych kontynuacja ;) Właściwie to jeszcze nie dokończona - na razie dopiero 2 akty , a będzie ich 5 mniej-więcej . Po prostu chciałam wam to pokazać i zapytać - czy to jest coś warte ? Pisać to dalej ? 
EDIT : ZAWIESZONE NA CZAS NIEOKREŚLONY

Klaustrofobia (dla Kociary)
Alvin i Żaneta utknęli w schowku na miotły, co się mogło stać ?

Enjoy !



31 komentarzy:

  1. o jezu ale ty zarąbiście piszesz! te odczucia Szymona i ogólnie całość jest przegenialna! nie mogę się doczekać co bd dalej! :D no i dziękuję za tego fanfica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tia , jedno z najlepszych romansideł w mojej karierze ;D fajnie że ci się podoba :)

      Usuń
    2. Pierwsze co zrobiłam po przeczytaniu, to szeroko otworzyłam buzie. Potem ją zamknęłam, i przeczytałam jeszcze raz. Nie jestem znawcą, nie znam się na tym, ale bardzo fajnie. Tak jak w książkach które najardziej lubię dużo opisów uczuć. Oj Alvin, alimenty bedo.:D(Pisadło poszło)
      Pandzia:3

      Usuń
    3. Będą, będą! Nie dość że Alimenty to jeszcze ciekawa jestem co będzie jak Britt się dowie! Ładnie będzie Alvin wyglądał! -.- Ale serio... Jestem fanką Alvittany i czuję się podle czytając to wszystko! Jest napisane tak dobrze że... że nie wyrabiam! Czuję się chamsko!

      Usuń
  2. Nie no super :D Zamawiam Brimona :33 . Wszystko w twoich rękach xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to zarombiste yyyyyyyyyy czyli koniec z Alvitanny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! <33 Tylko szkoda że nie ma rozdziału ;/ No ale cóż to też jest fajne :D

    Pozdrawiam Britt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię Brimona ale to... jest genialne! Chciałabym opowiadanie o Alvinette.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko :) nareszcie odpocznę sobie od Szymka ;D
      komu mam zapisać , nick poproszę !

      Usuń
    2. To jest SUPER!!!!!!!!!!!!!!!! A tam między nami ja tez przepadam nawet bardzo na Alvinette ......Jeśli można ..... Ale pewnie nie mogę tylko grzecznie proszę też o opowiadanie !!!!!!

      Usuń
  6. mnie tam Brimon bardzo się podobało :) i te twoje metafory i w ogóle... o tej kulce. nawet ja tak nie potrafiłabym napisać... biję pokłony i kibicuję ci w przyszłej karierze pisarki!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Alvinette to znaczy kto z kim???????????????!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A co z Żan?

    OdpowiedzUsuń
  9. brimon żądzi proszę pisz więcej please

    OdpowiedzUsuń
  10. alvinette np przez podejrzenia Szymka alvin chce zrobić mu na złość i tym samym zakochuje sie w Żanecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu Alvin w Żanecie a nie Szymek ?


      Wiewióretka

      Usuń
    2. bo Szymek nie robi nikomu na złość, poza tym to by nie było Alvinette

      Usuń
  11. Vanessa



    mogłabyś zrobić o Alvinette? please

    OdpowiedzUsuń
  12. przeczytałam pierwsze i jestem w szoku Alvin żeni się z Brittany ?!?!! SUPER ale Alvin nie mógł jej zdradzić czemu to nie może być dziecko kogo innego ?
    Mnie się nawet to podobało ale mojej siostrze NIE

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja poproszę opowiadanie o Alvittany

    Wiewióretka

    OdpowiedzUsuń
  14. ale zarąbiste to jest ty jesteś poprostu wielka i wielki szacun dla ciebie odemnie moich sióstr ,kolegów i wszystkich kogo znam


    Darlene
    i nie wiem czy chcesz wiedzieć ale też trochę piszę i wymyśliłam postać DJ Simson(tak jest takie imię) i on jest odwrotnością Szymka i jak skończę pisać to mogłabym ci podesłać i byś może opublikowała może...on zarywa do żan i będzie tam też scena jak będzie nagrywał piosenkę z Charlene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DJ Simson, odwrotność Szymona ... brzmi bardzo, i to bardzo znajomo O.o
      na wszelkie fanfiki czekam z niecierpliwością ale nie życzę sobie plagiatów, upewnij się czy aby nie ściągasz czyjegoś pomysłu.

      Usuń
    2. raczej nie ma takiej postaci nawet w angielskich bo w tłumaczu sprawdzałam i żeby cię nie dziwiło kto ci wysyła to na poczcie mam nick jeanette_love i pozdrówko dla ciebie i marty love

      Usuń
    3. Nie wiem czy czytałaś moje opowiadania z serii NK-munks : tam pojawia się postać DJ Simona/Scaffiego, wymyślona przez mojego znajomego który wzorował się właśnie na innym obliczu Szymona.

      Usuń
    4. nie czytałam. to mogłabyś może zrobić coś w stylu opowiadania że jesteś wiewiórką i wogule

      Usuń
  15. A ja biedna myślałam że Szymon lubi Janette! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój Boże kochany! Czy będąc fanką Alvittany i czytając to jestem zła? Alvin ty świnio! Dlaczego? -.- Dlaczego ja się pytam! Brittany to złoto a ty.... nie nie powiem tego.... bo jeszcze będę żałować -.-

    OdpowiedzUsuń