sobota, 11 stycznia 2014

Charlenka znowu wypalona ... i proponuje coś ciekawego

 
Aż przykro mnie słuchać ... ale cóż.
 Nie dodaję wpisów tak często jak bym chciała z ogólnie 2 powodów :
1. Nie miałam ostatnio zbyt wiele czasu aby się wyrobić z rozdziałami
2. Jak mogę dodawać fanfiki czy obrazki czy cokolwiek innego, skoro tego po prostu nie dostaję na skrzynkę ?
Od chyba miesiąca nie dostałam nowych prac, nie mam co dodawać. Naprawdę, wyświetlenia nam idą w górę za to jakakolwiek aktywność zamiera.
 
Dobra, pomarudziłam już to teraz powiem co mi chodzi po głowie.
 
Proponuję wymyślenie naszego wspólnego, blogowego opowiadania z Wiewiórkami i Wiewióretkami. Jak ? W końcu nasze blogowe forum do czegoś sie przyda !
Tak więc : umówimy się któregoś dnia i wszyscy zbierzemy w tym wątku - [link]
Wcześniej, pod tym wpisem ustalimy kto chciałby zagrać (czyli pisać) czyją rolę. A później będziemy pisac naszą historyjkę graną na role i zobaczymy co nam wyjdzie :)
Jeśli coś uda nam się stworzyć coś sensownego, spiszę to i umieszczę na blogu jako fanfik.
 
Więc w komentarzach piszcie : w czyją rolę chcielibyście się wcielić ? :)


9 komentarzy:

  1. nie ma bata, ja chcę być Żanetą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja chcę być Brit, i chciałabym się zalogować ale żaden kod mi nie przychodzi jak podaję numer telefonu :( , więc na razie jestem anonimowa

    Wiewióretka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam jeszcze raz założyć tutaj konto i chyba się udało

      wiewióretka

      Usuń
  3. Ja trochę nie rozumiem. O co mniej więcej chodzi?
    Janette:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja moge byc Ella

    vq k

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh jeśli potrafię to spróbuję być Alvinem xq

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mogłabym być szymonem
    darlene

    OdpowiedzUsuń