poniedziałek, 26 listopada 2012

Pisadło III

 
ok - tylko Alvin zmienił się w dziewczynę , ale to ten obrazek mnie zainspirował więc ... 

Wybraliście opcje II - Charlene 
Co się działo później ? 

Wiewiórki spojrzały po sobie . Jakoś nikt nie kwapił się żeby iść i otworzyć . Dzwonek dzwonił i dzwonił .. aż umilkł . 
- Pewnie to listonosz - Eleonora postanowiła przerwać ciszę 
- Albo Lottie 
- Albo pies 
- Zdajesz sobie sprawę że tu całkiem niemożliwe ?  - Brittany napuszyła się wzgardliwie - Jak niby pies miałby zadzwonić do drzwi ? To całkiem niemożliwe . 
- Nie bardziej niż to ! - Szymon wskazał na Alvina który z trudem opierał sie o ścianę - I to ! - dodał ze wzrokiem utkwionym w drzwiach , więc wszyscy spojrzeli tam . W drzwiach łazienki jak gdyby nigdy nic stała Charlene z rękami opartymi o framugi . 
-Charlene ?! Co ty tu robisz ?! 
- Teoretycznie stoję . A praktycznie , mam tu w głowie radar do wyczuwania rzeczy i zjawisk nienormalnych - Charlene zaśmiała się i zajrzała do środka . Ktoś zasłonił Alvina , ktoś wepchnął go do kabiny , więc dziewczyna w pierwszej chwili go nie zauważyła .  
- Nie o to pytam : co ty robisz w naszym mieście ?! Nie miałaś być w jakimś teatrze w ... Chicago ? - spytała Brittany potrząsając głową
- Miałam i byłam - odparła Charlene i lekceważąco machnęła na to ręką - Ale uciekłam . Jak zwykle z resztą , jeszcze nigdzie nie zagrzałam miejsca jak dotąd , ale co poradzić skoro nie chcą mi dać żadnej porządnej roli ? - dziewczynka oburzona założyła ręce . Żaneta i Szymon spojrzeli po sobie porozumiewawczo - Charlene dla kariery mogła by poświecić wszystko. To była by chora obsesja , gdyby nie stało za tym serce . 
- A na serio ... gdzie Alvin ? I jak wygląda ? - zaśmiała się i zaczęła rozglądać sie po łazience . Nie na długo . Brittany przygwoździła ją do ściany , dysząc cieżko 
- TO-TWOJA-SPRAWKA -?!  
- Znaczy co ? 
- Znaczy to ! 
Znaczy śmo ? 
- Znaczy śmo ... nie ! Charlene przestań sie śmiać i słuchaj : Czy ty zrobiłaś coś Alvinowi ... w ostatnim czasie ? 
- Raczej niebardzo , nawet nie wiem co mu jest ! Pokażecie mi go czy nie ? - zniecierpliwiła się . Wszyscy spojrzeli po sobie ... i wtedy rozległ sie skrzyp otwieranej kabiny z której właśnie wychodził Alvin z ponurą miną . 
- No i ? - spytał patrząc spod byka na Charlene która ... najpierw stanęła jak wryta , wytrzeszczyła oczy , potem zasłoniła sobie twarz ... i padła na ziemie trzęsąc się ze śmiechu . 
- O-o-o ra-aa-aany ! Raa-jaa-juu-śkuu ! A-alvin ... dz-dziew-czy-ną-!-!-! - wdusiła z siebie miedzy spazmami śmiechu . Szymek w duchu przyznał że na jej miejscu zachował by sie tak samo . Alvin stał wciąż naburmuszony , co jakiś czas tylko dmuchał na grzywkę opadającą mu na oczy . Charlene mimo napadu głupawki zauważyła to i podniosła się z podłogi . 
- Pokaż no to - powiedziała wesoło i wyjęła z włosów spinkę . Alvin wyrywał się lecz to nie była przeszkoda dla dziewczyny - grzywka została podpięta 
- Najlepiej byłoby podciąć ale nie mam dobrych nożyczek - stwierdziła - I czy nie mógłbyś iść się ubrać ? Jest już conajmnej południe a ty dalej w piżamie . 
Alvin przyznał jej rację i z Szymkiem wyszli z łazienki . Reszta patrzyła się na Charlene z dziwna miną . 
- No co ? 
- Umiesz podcinać włosy ? - spytała Żaneta 
- A co ? Musiałam sie nauczyć , myślisz że przez te wszystkie lata chodziłam do fryzjera ? Ktoś mnie kiedyś nauczył to i umiem - wzruszyła ramionami . Dalej siedzieli już w milczeniu , dopóki nie przyszedł Alvin w swoim zwykłym ubraniu ( jeansy i bluza ) które teraz było na niego za szerokie i za długie , a za nim Szymek 
-Musieliśmy przeszukać całą szafkę zanim znaleźliśmy coś co by na niego pasowało - poinformował co zaelektryzowało Brittany 
- Ja mu pożyczę ubranie ! - zawołała co wzbudziło nową salwę śmiechu Charlene 
- Co tym razem ? - warknął Alvin 
- Oj nic ... tylko wyobraziłam sobie ciebie w różowych sukienkach Brittany i nie mogłam sie powstrzymać ! 
To doprowadziło do uroczystej obietnicy Alvina że dopóki pozostanie w TYM stanie nie założy żadnej spódniczki ani sukienki ( przyrzeczenie to i tak później złamał , ale to nie istotne ) 
Tymczasem Charlene miała coś jeszcze do powiedzenia 
 - Wiecie ... głupio mi się was o to pytać , macie widzę własne problemy ale ... czy macie w tym domu piwnicę ? - spytała niepewnie 
- Piwnicę ?! - powtórzyli wszyscy 
- Mamy .. a o co chodzi ? - spytał Teodor . 
Charlene zmieszała się 
- No bo ... 
 
Opcja I - Charlene wie jak przywrócić Alvinowi jego prawdziwą postać 
Opcja II - Charlene musi gdzieś ukryć cenną rzecz 
Opcja III - Charlene po ucieczce nie ma gdzie mieszkać i szuka kryjówki na kilka nocy
Opcja IV - Brittany z góry odmawia , nie wiedząc nawet o co chodzi.

No cóż ... macie Charlene ! :D Szczerze to i ja ją chciałam więc nie miałam problemów - uwielbiam o niej pisać ! :D 
Ciekawa jestem jak poprowadzicie akcję dalej , na razie są to rzeczy proste , nie gwarantuję co będzie później ;)

115 komentarzy:

  1. Opcja 3. Tylko nie 1, bo za szybko by się skończyło. A w ogóle jak Alvin został dziewczyną? Szymek coś nabroił czy co?

    vq k

    OdpowiedzUsuń
  2. :3
    A tak ogólnie to też chce 3 bo morze Charlene ma jakiś sekret i szuka pomocy u najlepszego kumpla i jego paczka która jej nie lubi;)

    A będzie coś romantycznego z Alvitanny?
    Oby;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ja też za 3 ale zeby było choć trochę romantycznie np. moja koleżanka napisałą kiedyś strasznie fajną romantyczną historie. Była o tym że wieiórki i wiewóretki strasznie się pokłucili i się rozstali, a wiewióretki znalazły se jakiegoś agenta który jest dla nich super miły i się podlizuje. A potem wiewióretki mają koncert w teatrze i spotykają Charlene która pyta się o Alvina a Britt nie wie co odpowiedzieć i Charlene powiedziałą że wie z prasy że się rozstali i żeby nie ściemniała a potem zarzyuciła tekstem:
      Wiesz Brittany, czasem Cie nie rozumiem, miałaś Alvina na wyciągnięcie ręki, on Cię kochaał byliście najleprzymi przyjaciółmi i się z nim pokłóciliście a ja nie pokłóciłam się z nim kilka lat, mieszkamy setki kilometrów od siebie a on mi ufa ja ufam jemu i mówimy sobie o wszystkim. I wiesz co? Gdybyś przestałą patrzeć tylko na to jak wyglądasz, zauważyłabyś jakim wspaniałym kolesiem, Serio nie będzie Ci go brakować?''(mam to zapisane bo to było takie słodkie<3) I wtedy ta sie obudziła a dziewczyne tez zaczeły tęsknić wię c postanowiły wszystkie wrócic ale ich agen i ch nie puścił a potem była piosenka jej autorstwa nAzywała się spójż na księżyc która była o tym że kiedy Britanny patrzy na księżyc to Alvin na niego patrzy i tak jakby choć są daleko to są blisko jak nigdy czy coś takiego. a potem Alvinowi puszczają nerwy bo się dowiaduje jak nowy agwent traktuje wiewiófetki więc ucieka z domu żeby ratować wiewióretki britanny i charline a potem dostaaje po ryju od agenta i traci przytomnośc i budzi sie w celiale przywiduje mu sie britanny i się wydostaje a potem wracają do domu i jesty mega przyjęciea Alvin załatwia Charline świetną rolę i wszyscy są szczęsliwi a charline obiecuje że odwiedzi ich niedługo
      kONIOEC ;)

      napisałabyś coś podobnego? wiem że potrawisz:D

      LOL

      Usuń
    2. Oooo jakie to słodkie<3

      Usuń
    3. Ja jakie fajne opowiadanie i takie romantyczne słodkie .

      Usuń
    4. fuj ja nie znoszę romantycznych histori a tak to chce 3 propozycje albo 2 ale lepiej 3

      Usuń
    5. a ja lubie romantyzm ale też tam bez przesady. Żeby jakby vo Alvin trochę powalczył o Britanny. Bo jak od razu rzuci się Alvinowi w ramiona to bedzie nudno i 3

      Usuń
    6. Charlenka prosiła o coś....-,-
      ~Marta

      Usuń
  3. 3 ;)

    Brittany..<3

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem za 3 :)
    niki

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 I TO BEZSPRZECZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. opcja 1 wolę Alvina jako chłopaka :P

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 1 1 1 1 absolutnie 1!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111!!!!!!!!!

      Usuń
  8. 1 a tak wogóle to może reszte wiewiórek też zmienić w dziewczyny żeby było sprawiedliwie a tak wogóle to skąd bierzesz te rysunki?

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i 3 w jednym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ten pomysł podoba mi się najbardziej 1 i 3!
      LOL

      Usuń
    2. 1 i 3 !!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Ja też 1 i 3!

      jak ktoś nie ogarnia to chodzi o to że Charlene powie że szka schronienia i że może pomóc Alvinowi

      1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 !!!!

      Usuń
  10. kurde trzeba wybrać jedno? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 3 jak wyżej wymieniono;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej byłam za 3 ale teraz też popieram 1 i 3 bo po wyjaśnieniu wydaje się ciekawsze niż jako pojedyńcze;)

      Usuń
    2. hahaha wymyśliłyście nowe! lol! ja też 1 i 3!

      Usuń
  12. 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3 1i3

    Charlene wróciła! yay!

    OdpowiedzUsuń
  13. 1i3 ! Ja jestem za 1i3!

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 I 3 :3
    A TAK WOGÓLE TO KTO SIĘ ZGADZA ŻE TA PIOSENKA JEST IDEALNYM OPISEM DLACZEGO alvin jest dla britanny taki wredny?
    Mili chłopcy kończą ostatni
    To dlatego będę traktował Cię jak śmiecia
    To nie jest to czego naprawde chcę
    Ale Ty umawiasz się tylko ze złymi chłopcami
    Dam to co najlepiej mi wychodzi
    Traktować Cię w sposób w jaki chcesz żebym to robił.


    VERSE 1
    Niegdy nie otwieram drzwi
    Nie odsuwam krzesła
    Możesz powiedzieć mi jak minął Twój dzień
    Ale naprawdę mnie to nie obchodzi
    A kiedy będzie Ci zimno
    Będziesz musiała sobie z tym poradzić
    Bo mi będzie też zimno
    Kiedy oddam Ci moją kurtkę.
    Łoł nie usiądziesz z przodu
    Z przodu zawsze są ziomy, Ty możesz usiąść w bagażniku
    Nigdy nie odbieram telefonu
    Kiedy dzwonisz
    I kiedy kelner przynosi rachunek
    Nigdy nie sięgam po portfel

    CHORUS

    VERSE 2
    I zamierzam pokonać Cię
    W każdej konkurencji
    Wychodząc z dziewczynami
    Lepiej weź moją zgodę
    Nie czekaj, biorę to z powrotem, nie możesz iść
    Zostań w domu dziś w nocy
    I to jest moje ulubione show
    Wyglądam grubo w tej sukience?
    O cholera! Tak wyglądasz grubo.
    Czekaj, pozwól mówić mi w Twoim języku.
    Krowy robią muu!
    Muuu Muuuu Muuu MUUUU!

    CHORUS

    BRIDGE
    Ale za sceną ona jest dla mnie całym światem
    Chcę powiedzieć jej, że jest piękna, i pokazać jej że ją kocham.
    Złapać jej rękę gdy się boi, powiedzieć jej jak bardzo się martwię
    Ale to nie zdobędzie jej serca PONIEWAŻ…
    Mili chłopcy kończą ostatni


    Ale za sceną ona jest dla mnie całym światem
    Chcę powiedzieć jej, że jest piękna, i pokazać jej że ją kocham.
    Złapać jej rękę gdy się boi, powiedzieć jej jak bardzo się martwię
    Ale to nie zdobędzie jej serca PONIEWAŻ…
    Mili chłopcy kończą ostatni

    a ty umawiasz się tylko z złymi chłopcami. nie mam pytań;) LOL

    PS. do autorki czy mogłabyś w najbliższym musicalu dodać te piosenkę?
    Jak ktoś popiera mówi JA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA!
      co to za piosenka?

      Usuń
    2. Ja! Chester See Nice Guys. to jest tłumaczenie?

      Usuń
    3. Tak. A wiewiórkowa wersja(angielska) jest słodka :3
      http://www.youtube.com/watch?v=xLQ5cLOjmGc;)

      LOL

      Usuń
    4. Ja!
      Do Alvina i Britanny pasuje jeszcze ta http://www.youtube.com/watch?v=YWllKUnPCbs ogólnie lubię jej(?) piosenki i polecam Marcie która wyraźnie gustuje w dobrej muzyce;)

      Usuń
    5. Ja! a do tej drugiej ma ktoś tłumaczenie?

      Usuń
    6. JA!
      proszę
      Znałam kilku gości,
      którzy myśleli, że są całkiem mądrzy
      Ale ty jesteś mistrzem w tej sztuce
      Myślisz, że jesteś geniuszem - wkurza mnie to
      Jesteś doskonały, pan wszystkowiedzący!


      Oh-oo-oh, myślisz, że jesteś wyjątkowy!
      Oh-oo-oh,myślisz, że jesteś inny!

      Ok, więc jesteś konstruktorem rakiet?
      To mnie nie kręci
      Więc masz mózg, ale czy wiesz, co to namiętność?
      Nie zrozum mnie źle - tak - myślę, że jesteś w porządku
      Ale to nie sprawi, że zapłonę w środku nocy
      To mnie nie kręci

      Nigdy nie znałam gościa, który nosił lusterko w kieszeni
      I podwijał rękawy, tak na wszelki wypadek!
      I cały ten supertrwały żel na włosach!
      Dlaczego ich nie zwiążesz?!
      "Bo Niebiosa zabraniają..., fryzura mogłaby się popsuć"

      Oh-oo-oh, myślisz, że jesteś wyjątkowy
      Oh-oo-oh,myślisz, że jesteś inny

      Ok, więc jesteś Bradem Pittem
      To mnie nie kręci
      Więc niezłe z ciebie ciasteczko, ale czy wiesz, co to namiętność?
      Nie zrozum mnie źle - tak - myślę, że jesteś w porządku
      Ale to nie sprawi, że zapłonę w środku nocy
      To mnie nie kręci

      Jesteś jednym z tych gości, którzy lubią, gdy ich bryka lśni
      Mało brakuje, żebyś kazał mi zdjąć buty, zanim wsiądę
      Nie mogę uwierzyć, że całujesz swoj samochód na dobranoc!
      Mówisz do mnie :"No chodź maleńka"
      Chyba sobie żartujesz!

      Oh-oo-oh, myślisz,że jesteś wyjątkowy
      Oh-oo-oh,myślisz,że jesteś kimś innym

      Ok, więc masz samochód
      To nie robi na mnie wrażenia
      Więc masz czym jeździć, ale czy wiesz, co to namiętność?
      Nie zrozum mnie źle, tak, myślę, że jesteś w porządku
      Ale to nie sprawi, że zapłonę w środku nocy
      To mnie nie kręci

      Więc myślisz, że jesteś świetny, ale czy wiesz,
      co to namiętność?
      Nie zrozum mnie źle, tak,myślę,że jesteś w porządku
      Ale to nie sprawi, że zapłonę w długą, zimną, samotną noc
      To mnie nie kręci

      Ok, więc co Ty sobie właściwie wyobrażasz, że jesteś Elvis, czy co?!
      Wszystko jedno!
      To mnie wcale nie kręci!

      Usuń
    7. ja ja ja ja!

      Usuń
    8. hahah i ja też :D
      Bella:)

      Usuń
    9. JA!!!!!

      vq k

      Usuń
    10. Ja! Ja! JA! JA! JA! JA!
      Ogólnie ta piosenka rzeczywiście do nich pasuje. A pozatym ta pierwsza ma niezłe fragmenty
      ,,Wyglądam grubo w tej sukience?
      O cholera! Tak wyglądasz grubo.
      Czekaj, pozwól mówić mi w Twoim języku.
      Krowy robią muu!
      Muuu Muuuu Muuu MUUUU!''
      i
      ,,Łoł nie usiądziesz z przodu
      Z przodu zawsze są ziomy, Ty możesz usiąść w bagażniku''
      Hahahahahhahahahahahahah!
      Eleonora:D

      Usuń
    11. Ja! Super Piosenka! Naprawdę! www.TheChipmunks-Blog.blogspot.com.es <- Mój blog! Na pewno w którymś momencie do dodam bo to jest świetne!

      Usuń
  15. ona pasuje idealnie :) piosenka też jest świetna

    Brittany..<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom. Zgadzam się z przedmówczynią. a do tych dwoje pasuje jeszcze ta http://www.youtube.com/watch?v=hOnLIyAG-Pc
      Janette:3

      wybacz że dodałam do nicku minkę tak jak ty i Alvin ale to moja ulubiona minka:D A jestem nowa i całe dzisiaj czytałam rozdziały tego bloga i tego wcześniejszego,XD

      Usuń
    2. Spoko ;) Alvin jest teraz na próbie i nie pisze :p ma za dużo na głowie :)

      Brittany..<3

      Usuń
    3. Noo to miałaś dłuugą lekturkę;D

      Brittany..<3

      Usuń
    4. No ale warto było;)

      Janette:3

      Usuń
  16. No a komu by nie było ?! ;D Brituśu

    Alvin..;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ;*

    Brittany ..<3

    Ps to są odp do,,ona pasuje..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś wyjaśnić? ja nie rozumiem-,-

      Usuń
    2. to są odp do mojego komentarza o piosenkach

      Brittany...<3 poparte przez Alvina..;)

      Usuń
  18. Podyskutujemy?
    Co myślicie o Alviene?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, myślę że to nieprawdopodobne żeby Alvin, który jeszcze w wakacje był zakochany w Britanny nagle zakochał się w Charline, swojej przyjaciółce sprzed lat. Ale to tylko moje zdanie.
      Janette:3

      Usuń
    2. nic dodać nic ująć;)

      Usuń
    3. Dodam jeszcze krzywdy które prawie zabiły pewność Britt jego chyba (bo to skomplikowane) dziewczyny Ja bym nie darował tego gdyby ktoś tak zrobił Britusi...<3

      Alvin..;)

      Usuń
    4. Ja też się zgadzam bo kto to widział żeby Alvin zakochał sie w Charlene
      Eleonora:D
      ja też przepraszam za z@owanie buźki przy nicku

      Usuń
    5. Nie no wiesz dzięki, przesadzasz

      Brittany..<3

      Usuń
    6. wcale nie

      Alvin..;)

      Usuń
    7. A o co chodzi?
      Wiewiórofanka

      Usuń
    8. On mówi że nie darował by jakiejś dziewczynie jakby mnie skrzywdziła... co nie że przesadza XD? ?

      Brittany..<3

      Usuń
    9. nie iem jak to mówią, miłość jest ślepa

      Usuń
  19. Do Eleonora :D :nie ma sprawy brakuje nam Szymona i Teosia :)
    Do Alvina.. ;) ejj oszukujesz > <

    Brittany..<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ktoś chętny?XD
      Eleonora:D

      Usuń
    2. nigdy nie będe z wami bo jestem z innymi i mamy już wszystkich

      Usuń
    3. a kto Cię prosi?

      jeśli chcesz to bądz z innymi z waszej paczki na szacunek zasługują wszyscy oprócz Ciebie.

      Usuń
    4. O proszę, nie mam zamiaru się wtrącać ale jeśli o mnie chodzi, posiadaczką nicku jaki mam nie jestem dlatego żeby szpanować i podszywać się pod kogokolwiek aniżelisz dlatego że jedną z moich ulubionych wiewiórek jest Żaneta i jej imię jest dla mnie najładniejsze. I bez urazy dla Alvina ale sorry, rozumiem że ktoś przedemną nie powstrzymał się od tego komentarza, ale mógł wywnioskować że uważasz się za lepszego od niej/niego. I serio, łaski naprawdę jej/jemu nie robisz. Dziękuje za uwagę.
      Janette:3

      Usuń
    5. Szacun Janette:3!

      LOL

      Usuń
    6. Wie ktoś może jak się zalogować?

      Usuń
    7. Ogromny szacun dla Janette:3!!!

      Usuń
    8. ale serio jak się zalogować?

      Usuń
    9. zgadzam sie to tylko nicki a ja tak napisałam tylko dlatego że Alvin...;) może poczuć się samotny XD a dziś dojdzie moja BFF

      Brittany.. <3

      Usuń
    10. do alvina a kto ci kazał się wtrącać do nich co szukają szymona i teodora co ci do tego my już mamy wszystkich i daj cpokuj tamtym bo jak nie to pożałujesz wiesz przecież że jak się rozgniewam to krucho z tobą alvinku

      Usuń
    11. i co mi niby zrobisz Britusiu;p

      Usuń
    12. do Alvina Brittany Szymona Teodora Żanety i Eleonory jak wy to robicie że tam gdzie my piszemy anoniy to wy imiona wiewiórek?

      Usuń
    13. no no nie wiem jak wam to wtłumaczyć? chce wam powiedzieć tylko nie wiem jak

      Usuń
    14. do Brittany..<3 co to znaczy bff kiedyś coś mi przeszło przez ucho ale zapomniałam

      Usuń
    15. BFF-best friend forever (najlesi przyjaciele lub przyjaciółki na zawsze)


      Brittany..<3

      Usuń
    16. BFF-best friend forever (najlesi przyjaciele lub przyjaciółki na zawsze)


      Brittany..<3

      Usuń
    17. do Żanety
      chociaż sprubój, ploooose
      http://www.obrazky.pl/kot-shrek

      Usuń
    18. Ohh...nie trzeba było britty..<3 :3

      Charlene ;*

      Usuń
  20. Myślicie że Alvin i Britanny kiedyś będą razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością(mam nadzieję)
      Janette:3

      Usuń
    2. Myślę że tak bo makaron zjadł kredki ma uczulenia na lampę i gryzie kalendarz bo pies.

      czyli innymi słowy tak ale nikt nie ogarnie powodu;)

      Eleonora:D

      Usuń
    3. no ja też

      Usuń
    4. nawet do siebie pasują

      Usuń
    5. co pasują jakie bzdury

      Usuń
    6. no jakie bzdury

      Usuń
    7. a ja się zgadzam pasują

      Usuń
    8. no powinni być razem oby oby

      Usuń
    9. nie ma wątpliwości!

      Usuń
    10. No a czy ktoś w to wątpi>?

      Usuń
    11. chociaż sprubój, ploooose
      http://www.obrazky.pl/kot-shrek

      Usuń
  21. Pytanie dla alvina szymona teodora britanny żanety i eleonore ewwntualnie dla Charlene czy Alvin i Charlene kiedys będą razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oni razem w życiu nie pozwolę na to nawet za 1000000000000000000000000000000000000 milionów w życiu charlen i alvin przecież oni do siebie nie pasują w życiu po moim trupie dopułkija żyje nie pozwole na to nigdy nigdy nigdy nigdy w życiu kto o tym choć pomyśli krucho z nim

      Usuń
    2. Acha-odpowiedział Alvin wracając do gry na konsoli.

      Usuń
    3. zgadzam się z Brittany w 100 procentach

      Usuń
    4. no no to ich sprawa czy będą razem czy nie ale tak z grubsza to raczej nie nie

      Usuń
    5. raczej nie powinni być razem moim zdanie

      Usuń
    6. eeeeeeeeeeeeee no no no nie wiem raczej nie Britsiu co tak się rozgniewałaś

      Usuń
    7. dla mnie może kiedyś bo alvin z brittany nie za bardzo więc może alvin z charlen

      Usuń
    8. coś ty w życiu

      Usuń
    9. ja nie wiem może tak może nie raczej wątpie więc nie

      Usuń
    10. ty co napisałaś że mogą być razem obrażasz fanów alvittany jeszcze raz ktoś powie że tak będe gryść

      Usuń
    11. nie zabardzo przepadam za alvittany ale zgadzam się z poprzednim wpisem

      Usuń
    12. szczerze?
      razem apsolutnie nie będą, ale pasują do siebie jak bita śmietana do lodów, co nie zmienia faktu że wcześniej zobaczę jednorżca niż Alvin jako chłopaka
      Charlene
      Eleonora:D

      Usuń
    13. Ja myślę że może kiedys jak Britanny nie doceni tego że ma Alvina to może...

      Usuń
    14. bardzo możliwe

      Usuń
    15. nawet bardzo bardzo możliwe

      Usuń
    16. nawet bardzo bardzo możliwe

      Usuń
    17. jakie jakie możliwe w życiu ten co o tym pomyśli dostanie w lampe

      Usuń
    18. alvin z charlene chyba coś wam się pomieszało raczej alvin z brittany ale to też mało prawdo podobna ale alvin z charlene w życiu

      Usuń
  22. ,,3.
    Wpisy Pisadła będą ukazywały się raz-dwa razy w tygodniu. ''
    no i gdie te wpisy ja się pytam?(:D)

    LOL!

    OdpowiedzUsuń
  23. GDZIE JEST IV CZĘŚĆ!!!! TO BYŁO 2 LATA TEMU!!! A JA NADAL NA NIĄ CZEKAM!!!! CHARLENEKO CZEMU NIE MA WPISÓW!!!

    OdpowiedzUsuń