niedziela, 25 listopada 2012

Alvin and the videos- V

 Siema! Tęskniliście? XD Zgadnijcie, o kim dziś będzie, żeby uprzyjemnić wam wieczór :D Mianowicie o Alvinie i Wiewiórkach!  Zakaz wstępu dziewczynom XD Z góry życzę miłego oglądania filmików :)
1.Rock and Roll
Wyk. Alvin and the chipmunks
Najbardziej to chyba wciągaja mnie ta perkusja na początku XD Pozytywnie nastraja, głosy chłopaków się świetne i dźwięk jest dobrej jakości.Nic dodać nic ująć-moje zdanie :)
http://www.youtube.com/watch?v=fuQUp5yxKaI
2.Home
wyk. Alvin and the chipmunks
Pewnie pamiętacie jak w pierwszej części chłopaki na dachu oglądali sobie księżyc, (czy tam niebo, oj tam oj tam XD) tęskniąc za domem i Davem. Właśnie chłopaki wyrażają ten żal i tęsknotę za domem, gdzie czekał na nich ich ,,tata''. Wzruszyłam się jak oni śpiewali (chyba mam prawo?:) ) tą piosenkę. Ten kto się nie wzruszy ten burak! XD
http://www.youtube.com/watch?v=ATmjVZbl0Ro
3.Thank you
wyk. Alvin and the chipmunks
Koniec tego wruszania się! XD teraz coś weselszego: nasz Alvinek w tej piosence, dziękuje za to... no że jego rodzina jest, tak po prostu. Nawet nie wiem jak to określić. Jest dość dobra, ale trochę czegość brakuje.... rytm, muzyka i wokal powalają. Prześwietna!
http://www.youtube.com/watch?v=4Rx996x_g0w
4.Funky town
wyk. Alvin and the chipmunks
Kto by tego nie znał?! Piosenka, która udzieliła się w filmie ,,Shrek'' zawładneła pierwszą częścią o naszych futrzakach. (XD) Teraz się przyznać: czy ktoś oprócz mnie jeszcze tańczył albo próbowała śpiewać do tego? :) Zaraz po ,,hula-hop'' jest charatkerystyczna dla wiewiórek. 5/5 w mojej ocenie ;)
http://www.youtube.com/watch?v=duvQeh9KxI4
5.Last Friday night (T.G.I.F)
Wyk.Katy Perry
Każdy zna tę piosenkę i (nie)każdy zna serial Glee, który robi furorę w Stanach. Głos zmieniony na wiewiórkowy brzmi... trochę za dojrzale, ale to moje zdanie. Piosenka (jak i w oryginale) jest świetna! Jedyne gdzie można się uczepić jest to... że Alvin narzeka na rozerwaną sukienkę... -_-'  Historia kołem się toczy
http://www.youtube.com/watch?v=aEzYu5g46_c
6. Jestem Bogiem
wyk. Paktofonika
Niech mnie nie biją fani PFK! (też jestem tak po trochu) Wiem że będzie: ,,Magik to się w grobie przewraca!'' , ,,wszystko tylko nie zwiewiórkowane Jestem Bogiem'' itd. Szczerze mówiąc jest dobre, a samą przeróbkę raczej potraktujcie z pobłażaniem. O to jedynie proszę. (co się będę wypowiadać o piosence skoro wiecie dobrze ja jest) Piosenka 10000000/10! Amen.
Marta

6 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetnie ;)

    Brittany..<3

    OdpowiedzUsuń
  2. super piosenki, wpadają w ucho :)
    niki

    OdpowiedzUsuń
  3. ale chyba nikt mnie nie zabije za ,,jestem Bogiem''?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no co ty ! każdy gatunek musi być :)
    mnie się najbardziej podobała piosenka "Home"
    normalnie się popłakałam xD
    niki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też ale szczegół na początku naj była funky town ale po namyśle wole Thank you ;)

      Brittany..<3

      Usuń
    2. no to fajnie, że wam się podoba... ale jakby się kto taki znalazł to Przepraszam! XD
      ~Marta

      Usuń