niedziela, 25 listopada 2012

Ask Brittany (tura II)


Kolejna porcja odpowiedzi ! Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to pytajcie , to będzie ostatnia okazja ! 
Wybaczcie ewentualne błędy w edycji tekstu :\

Brittany pyta
komu zawdzięczasz sławę?
kto był twoją inspiracją?
dzienki komu zdecydowałaś się na karierę piosenkarki?
kto założył wasz zespół wiewióretki?
czy mogłabyś mieć w zespole jeszcze jędną dziewczynę i chłopaka?(jeśli tak to kogo)
to prawda że żaneta chodziła z michaelem
Brittany :
1. Talentowi , charyźmie , trochę Wiewiórkom , i ... ze wstydem muszę przyznać że trochę też Charlene , w końcu to ona przygotowała nam grunt :\
2. Zawsze starałam sie wyrobić własny styl . Sądzę że mi się to udało - a ty jak uważasz ? ;D
3. Po prostu od zawsze miałam do tego talent <shrug> Taki zawód wymarzyłyśmy sobie z siostrami jeszcze w domu dziecka .
4. Szczerze to nie wiem : śpiewamy razem od zawsze . Za to nazwę wymyśliłam ja :D
5. Raczej nie - dobrze nam tak , jak jest .
6. Owszem - prawda . Dodam że to była jedna z najgłupszych rzeczy jakie zrobiła w życiu.

ProsiakXD pyta:
Jak wyglądałby świat bez Alvina?
Jak się skończyła rozmowa na świetlicy?
2. To chyba nie do końca jest pytanie . Poza tym - po co komu informacja czy kogoś kocham czy nie ?!
-otóż nam wiernym fanom Alvitanny wiem że mnie nienawidzisz ale widzisz ja jestem twoją fanka skarbie.
3.Czyzdajesz sobie spraawę że ty i Alvin tak słodko razem wyglądacie.
4. Łochocho lol. Czy skoro nie przepadasz za Charlene to żałujesz biedaczki słysząco tym.. no tym... a wiem o Charlvin(XD)?
5.CZy gdybyś mogła pozbyłabyś się Alvin raz a dobrze tak forever?
6.Wyobraź sobie że pośród Ciebie są wszyscy ludzie oprócz (Żan i Eli) i nagle się przewracasz. Kto pomaga Ci wstać?
Brittany :
1. Cudnie ! A na serio : sądze że gdybym nigdy go nie poznała nie odczułabym żadnej różnicy , lecz gdyby zniknął już po tym jak go poznałam , pewnie trochę by mi go brakowało .
2. Eeee ... a - jak się skończyła ? Aha - to mogę powiedzieć XD
Po długiej i burzliwej wymianie zdań doszliśmy do ładu i wróciliśmy spokojnie do namiotów . Byłam tak zadowolona że Alvin zgodził się z moim zdaniem że aż dałam mu buziaka :3 ( a awwwajcie sobie ile chcecie szalone fanki Alvittany > < Nic mnie to nie obchodzi ! Trololo ! > < )
3. Tak , niestety o tym wiem ( chociaż ja słodko wyglądam i bez niego )
4. Masz na myśli Alviene ? Słyszałam o tym i odnoszę się do tego tak samo jak do Brimon , Alvinette i innych takich : Wyobraźnia fanów nie zna granic !
( a poza tym ... a niech tam biedaczka ma coś z życia ! XDD Niech zna łaskawość pani ! )
5. Tak , a potem przez resztę życia bym tego żałowała -.- zadowolona ?
6. Eee ... ten kto nie ma nic innego na głowie ( albo w rękach ;) ) i stoi najbliżej mnie .. i w ogóle to zauważy !

LOL pyta:
1.Gniewasz się na mnie? Nie chciałam Cię urazić.
Tak porostu mam. A tak serio jestem twoją fanką.
(I Alvina taż.:D)
Brittany :
1. Nie , nie gniewam się : umiem być łaskawa dla moich fanów !
A Alvinowi przekażę że jest lubiany - chociaż on chyba i tak o tym wie , nie będę bardziej wywyższać jego ( i tak wybujałego ) ego :\

Wiewiórofanka pyta:
1.Czy masz w swoim otoczeniu kogoś z kim chciałabyś chodzić?
2. O ile się niemyle pochodzicie z Australii?
3.Więc jeśli się nie myle masz tam kogoś za kim tęskinisz?
4.Gdyby Alvina wywalono z kraju tęskniłabyś?
5.Myślisz że gdybyś miałą jakiś problem Alvin by Ci pomógł?
6.przyjełabyś zaproszenie od alvina do kina?
Brittany :
1. Możliwe
2. Tak ;)
3. Nie do końca : miałam tam jedną , bardzo bliską przyjaciółkę ale ona nie mieszka już w Australii
4. Nie wiem i wolę się nie przekonywać -.-
5. Jeśli dałoby mu to możliwość ponabijania się ze mnie , to pewnie tak
6. Czemu nie ? Przyjaciele chyba mogą pójść do kina no nie ?

Anonimowy pyta :
Pomyślałam o kimś wyjątkowym , o kimś kogo znam od bardzo dawna , kimś dzięki komu spełniły się moje marzenia i rozpoczęłam nowe życie . Myślę o kimś z kim chętnie , zawsze i wszędzie udam sie w daleką podróż , z kim nigdy się nie zgubię i nie zabłądzę . Ktoś kto zawsze jest mi wierny , przechowa moje sekrety dla siebie lub usunie je z pamięci jeśli będa zbyt krępujące ... o moim kochanym ...telefonie komórkowym ! <333
chyba nie sądzilibyście że pomyślę w ten sposób o kimś innym prawda ?

Cóż jeśli telefon komórkowy to synonim słowa Alvin to faktycznie się nie dziwieXD
Brittany : 
Nie , nie mówiłam o Alvinie !

SAlamandra pyta:
Źle zrozumiałąś:

1. Kim jest Twój książe?
2.Pytanie czy Britanny nie chodzi z nikim chyba?
3. Zgaduję że kogoś kto mnie lubi . Ja wiem kogo , wy wiecie kogo , więc czemu pytacie ?! -
bo chcemy to usłyszeć od ciebie. gadaj Britty!
acha, ALVIN CIĘ KOCHA!!!
Alvin, jak chcesz mnie zabic to mósisz mnie najpierw złapać!
Brittany : 
1. Nie wiem ! O.o
2. Chyba chyba XD
3. Co mam mówić ? Odpowiedziałam już i powinniście się domyślić ! Nie każcie mi upokażać siebię bądź kogoś na widoku publicznym !
4. Wyobraź sobie że wiem o tym - chyba bym musiała być ślepa żeby tego nie zauważyć XD

LOL pyyta
1.Lubisz żółwie?
2.Co myślisz o fanach Brimona?
3.Myślisz że jeseś plastikiem?
4.Zakochałaś się kiedyś?
5.Pierwsze wrazenie gdy pierwszy raz zobaczyłaś Alvina?(w sumie nie mósisz mówić widziałam w 2(szkoda że się nie pośliniłaś;)ale i tak powiedz)
6.Śnił Ci się kiedyś jakiś chłopak?
Brittany:
1. Tak sobie ...
2. O gustach się nie dystukuje a ja jestem wyjątkowo tolerancyjna -.-
3. A TY JAK MYŚLISZ ?! > <
Alvin : Uhu , ktoś tu trafił w czyjś czuły punkt !
Brittany : A zamknijcie się wszyscy !
4. Taak , zdarzyło się parę razy ... nie wspominam tego za dobrze
5. Niezbyt przyjemne :\
Autorka : Kto oglądał odcinek ten wie XD jeśli mam być szczera - tamta wizja ich pierwszego spotkania dużo bardziej do mnie przemawia niż ta z filmu
6. A bo raz ? XD

Anonim pyta :
Ja się pytam:
CO TO JEST! Tak nagle wzieła, i przestała chodzić z Alvinem i jeszcze nie chce powiedzieć jak wytłumaczyła to Alvinowi! Oburzjące!(:P)
______
Prosiak XD się pyta o to samo dlaczego zerwałąś z Alvinem i w jaki sposób?
______
Anonimowy :
Jeśli zarwała.
______
Anonimowy :
ot co:D
Brittany : Ot co ! XD Ja nigdy nie zdradziłam żadnych faktów na ten temat ;D

3. Powiedział mi coś miłego ;) W końcu wyglądałam tak wystrzałowo że nie zliczę komplementów którymi mnie obsypano , wśród nich i od niego coś tam sie znalazło

Skromność przede wszystkim.


Ale co dokładnie powiedział bo mógł powiedzięć

Łał świetnie wyglądasz Britanny

albo

Jestę najpięknijszą dziewczyną jaką znam albo coś w jego stylu a la
Nie wyglądasz tak idiotycznie jak zwykle.
To co konkretnie powiedział

ProsiakXD
Brittany : Zaraz , jak to szło ? Hmm...
Najpierw było ,, Wiesz że nawet ci w tym ładnie ? Może jeszcze wyrośniesz na kogoś ! ''
a później jak sie go o to jeszcze raz zapytałam to było chyba coś takiego ,, Ale się czepiasz ! Dobrze wiesz że jesteś najładniejszą dziewczyną w klasie , nie karz mi tego powtarzać ! ''
Autorka : Heh , męczycie mnie o to od prawie roku - w końcu się doczekaliście ! XD

Niki pyta
1. ulubiony kwiat, miejsce
2. lubisz aktywnie spędzać czas? jeśli tak to jak? jeśli nie dlaczego?
3. Najbardziej romantyczna scena w twoim zyciu to:
Brittany :
1. Róża , scena <33
2. Nawet lubię , uważam że to całkiem przyjemne , można się spotkać z koleżankami i nie wyrasta sie na łamagę ;) Jeżdżę na wrotkach i dawniej uprawiałam gimnastykę
3. Jeśli mam być szczera to nie wiem O.o Zastanowię sie nad tym i odpowiem ci kiedy indziej ok ? Po prostu musiałabym się zastanowić .

OlIwKa PyTa;
Hahaha czy wszystkie wiewiórki przyjaźnią się z przedmiotami?

Alvin ma swoją gitarę a ty masz swój telefon. Idzcie na podwójną randkę;p
Brittany : Niee , nie wszystkie ;)
Autorka : A słyszałaś o jednym facecie który ożenił się ze swoim Nintendo DS'em ?(cokolwiek to licho jest O.o )
więcej o tym podobnych od 06:33 XD - http://www.youtube.com/watch?v=0q6Tv7f8dqY&list=PLF750B23244F9A08E&index=8&feature=plpp_video
Szymon : Charlenka , mogłabyś opanować swoją ,, miłość '' do NC i nie rzucać linkami do jego filmików gdzie się da ? Ostatnio ktoś zapchał moją skrzynkę mailową tysiącami maili ( nie żeby to sie codziennie i tak nie działo - ech ci fani ! ) z linkami do Nostalgii Critica od ,, Życzliwej Osoby '' !
Autorka : O looosie , po prostu mi sie skojarzyło ! Czepiasz się -.-

Brittany..<3 Pyta :
1.Czy uważasz Alvina za romantyka
2.Kochasz Alvina odp TAK lub NIE (Alvin ja wiem że ty też chcesz wiedzieć ;) )

3.Opowiedz o swoim najfajniejszym chłopaku.

4. Jaką piosenką chciała byś zaśpiewać z Chipmunks

5.Co sądzisz o Charlvinie ??

6. Mogę skierować zdanie do Alvina jak tak to : Alvin!! weź się w garść i kup jej jakiegoś kwiatka XD
Brittany :
1. Gdzie tam ! XD Chociaż sądzę że jakby chciał to by potrafił , ale jakoś nie widziałam jeszcze żeby chciał ... no może czasem mu sie zdarzy jak sie postara ;)
2. Ciekawa jestem co byście zrobili gdybym powiedziała TAK ... <myśli>
Powiem ... powiem NIE !
Szymon : Britt , nie krzyżuj palców za plecami !
Brittany : Wcale tego nie robię !
3. Hmm , nazywał się Mike i był szalenie przystojny, w dodatku trenował judo - poznałąm go w centrum handlowym gdzie szukał prezętu na urodziny siostry . Miły chłopak - zaczeliśmy rozmawiać i poszliśmy na lody . Wymieniliśmy się numerami - typowa historyjka . Właściwie to nie powiem żeby był najfajniejszy - po prostu było ich sporo i przestałam widzieć miedzy nimi różnicę <shrug> Jak dotąd nie trafiłam na nikogo szczególnie interesującego .
4. To chyba obojętne - byle by jakąś fajną :D Ale przyznam że Charlene narobiła mi smaku na musicale - chętnie bym w czyms takim wystąpiła z zespołem Alvina jeśli już muszę ;)
5. Pisałam już wcześniej
6. taa , przyniesie mi kaktusa albo pokrzywę XD

Szymon pyta
którego miesiąca się urodziłaś?
z kąd pochodzisz?
Nie odpowiedziałaś na pytanie czy alvin mógłby chodzić z żanetą?
więc odpowiedz
z kim naj lepiej się śpiewa?
Brittany :
1. Czerwiec
2. Australia :D
3. Odpowiedziałam : wątpię żeby coś z tego było
4. Z moimi siostrami ale o tym też już pisałam

Anonimowy pyta :
1.Czy widziesz siebie jako dziewczynę Alvina?
2.Myślałaś kiedyś jakbytobyło zamioenić się z kimś na życie?
3.Jakbyś mogłaz zamienić się z kimś na życia to z kim byś się zamieniła?
4,Wyobrź sobe że ktoś(np. AlvinXD) wyznaje Ci miłość jak reagujesz?
5.Mogłąbyś zrelacjonować swoją najostrzejsza kłotnie z Alvinem?
6.WIęc Alvin to twój Przyjacielofróg tak? OK Dlaczego jest wrogiem nie raz nam powiedziałaś ale dlaczego jest twoim przyjacielem?
7.Czy Alvin ma aktualnie dziewczynę?
8.Jeśli ją ma to czy ją znasz?
9.W pierwszej częśći Alvin nazwał się doktor miłóści a ty kogo nazwałąbyś Love Doctor?
10.Czy nie myślałąś nigdy żeby znaleźć sobie drugą połówkę?
Brittany :
1. Raz widziałam ... musiałam sie odwrócić > <
2. Myślałam i nie uważam tego za dobry pomysł - moje życie jest zbyt wyjątkowe żeby je komuś oddać !
3. Z nikim !
4. Czemu akurat Alvin ? Wy macie jakąś manię !
To zależało by od moich uczuć ;)
5. Raczej bym nie mogła - skończyła się z dość oryginalny sposób i postanowiliśmy nigdy , przenigdy tego nie wzpominać ... brrr ! Na samo wspomnienie sie trzęsę ! > <
6. No bo umie być zabawny i nieźle śpiewa i w ogóle jesteśmy na siebie skazani , więc musiemiśmy się zaprzyjaźnić !
7. Chyba tak
8. Taaak , znam
9. A bo ja wiem ? Nie wiem ! Na pewno nie Alvina XD
10. Myślałam ;D
 
Anonimowy pyta :
BRITTANY JESTEŚ DZIWNA NIBY NIE NAWIDZISZ ALVIN A NAPISAŁAŚ ŻE JEST KIMŚ WIECEJ NIŻ PRZYJACIELEM I WOLISZ GO OD SZYMONA WIEC A WIEM BUJASZ SIĘ W ALVINIE POKRYJOMU I MÓWISZ ZE GO NIE NAWIDZISZ NO NO NO TERAZ TO OCZYWISTE GDYBYŚ WYDZIALA WSZYSTKIE FILMIKI Z TOBA I ALVINEM TO NO NO NO I WIESZ CO NIE ŁADNIE JAST MÓIĆ KOMUŚ ŻE JEST BESZCZELNY
Brittany : A czy ,, ktos więcej niż zwykły przyjaciel '' nie może być Najlepszym Przyjacielem ? O.o
I nie oglądam filmików ze mną - gdybym to robiła już od dawna siedziałabym w psychatryku ! Wyobraźcie sobie że to o was tysiące fanów z całego świata robi filmiki , opowiadania i obrazki na temat tego że się bujacie w swoim niemal bracie !
no dobra , może to złe określenie ale sens jest jasny .

Anonimowy pyta :
1.Więc znasz kogoś kto przypomina Ci twojego ideała?
2.Czy zdarzyło Ci się kiedyś coś zniczyć w dzikim szale?
3.Miałaś kiedyś problemy z nauką?
4.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłąś
5.Czy masz morze chłopaka?
Brittany :
1. Nie , jak dotąd nie ;)
2. Heh , ze wstydem musze przyznać że tak
3. Może małe , zaraz na początku chodzenia do szkoły :\
4. Godzenie sie na pilnowanie bransoletki Charlene > < Do dziś nie moge uwierzyć że gdyby nie ta błyskotka to nie miałabym tylu kłopotów później ... no , co prawda sporo sie nawet na dobre ułożyło ale fakt faktem
5. Może ;)

pyta Ptyś:
A ty jak myślisz dlaczego się nie obraźił?
4.Nie wiem O.o

Wyjaśnie Ci to krótko.

BO MU NA TOBIE ZALEŻY!!!
1.To takie oczywiste, czemu na to nie wpadłaś?
Brittany : Może dlatego że nie pamiętam KIEDY on sie na mnie obraził ...

Anonimowy pyta :
1.miałaś kiedyś wrażenie że Alvin wnerwia Cię tylko dlatego żeby zwrócić na siebie uwagę?
2.czytałaś Romea i Julię?
3.Nie zazdrościsz czasem Żanecie intelektu opanpwanie i... szymona?
4. Chciałaś kiedyś powiedzieć Alvinowi co o nim myślisz?
5.Jakbyś mogła zamienić alvina na dowolnego chłopaka to na kogo?
6.Co lubisz pić?
7.Nie chciałąś kiedyś wynieść się z kraju olać wszystkich i być sama ze sobą?
8.Jaki tak to w jakiej sytłacji?
9.Czy ALvin Ci kiedyś pomógł?
10.Jakie alvin ma zalety oprócz uporu?
Brittany :
1. Nie raz ;)
2. Taa , dawno temo coś tam przeczytałam po łepkach
3. Sądzę że źle to określiłam :\ Żaneta nie jest aż tak opanowana - bardziej skryta niż opanowana . I nie , nie zazdroszczę jej chłopaka O.o Przecież to moja siostra ! To by było totalnie nie w porządku ! Mam swój honor -.-
4. Powiedziałam mu to nie raz : że jest wstrętny , wkurzajacy , dokuczliwy , czepliwy , ale fajny mimo wszytsko
5. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam , ale chyba bym nie zmieniła ... nie wiem :\
6. A różne napoje :D Ulubiony to bedzie chyba winogronowy albo jabłko-mięta ... no i frugo ! XD
7. Jak narazie nie mam (jeszcze ! ) powodu żeby to robić XD Nie zaszli mi aż tak za skórę
8. Eeee ? Nie rozumiem pyatnia :\
9. Zdarzało się czasami
10. Nooo , jest dowcipny ( szkoda że na ogół podmiotem jego żartów jestem ja > < ) , lubi grać i śpiewać i lubi się wygłupiać ;)

Sara pyta
1. czego się najbardziej boisz?
2. ulubiona gazeta?
3. czy pomyślałaś kiedykolwiek o tym jak by to byłoo gdybyś chodziła z Alvinem?
4. ulubiona emotikona :)
5. od jakiej gwiazdy chciałabyś dostać autograf( aktor i piosenkarz)
Brittany :
1. Tego że o mnie zapomną jak o Charlene
2. Nie czytam gazet
3. Pomyślałam , odpowiedź była już chyba gdzieś na górze
4. chyba XD
5. Od .. Roberta Pattinsona ( można by go nieźle sprzedać XD ) i od Justina Biebera , o ile toto można uznać za piosenkarza ( w tym samym celu co poprzedni XD )
Nie zależy mi na autografach innych : ja ich nie zbieram , ja rozdaje ! 

Wiewiórofanka pyta:

Jakbyś zakochała się w Alvinie(nieznaczy że twierdze że tak jest ale nie twierdze że tak nie jest, srednio mnie to interesuje lubię ciebie i Alvina razem czy odzielnie ) to czy otwarcie pzyznałabyśsie innym wiewiórkom?

1.konkrety moja droga KONKRETY!

2.Wymień po kolei wszystkich swoich chłopaków(ALvin Alvin Alvin?XD)

3.Oświeć nas czy kiedyś ale tak bardzo temu dawno chodźmy myśląc o Alvinie uśmiechnełaś się?

4.Chodzisz z tym Alvinem czzy nie chodzisz?

5.Nie rozumiem dlaczego nigdy nie mówiłaś wiewiórkom o rozmowie na świetlicy. no i ja też chce wiedzieć co się tam stalo bo Alvin coś wspominał że się na niego rzuciłąś czy coś.

6.Skoro Alvin mówi że Cię lubi to czemu ty nie mówisz że lubisz/nie lubisz Alvina otwarcie?

7.Nie uważasz z eto urocze że ALvin uśmiwcha się za każym razem gdy o tobie myśli?

8. A ty jaką masz minę kiedy myślisz o Alvinie?
do wyboru :) :( :* >< >:( ^+^ :! <3 :d XD :C
i opisz swoje uczucia jakbyś była tak kochana:D

9.Byłaś kiedyś an randce?

10.Jesli tak to jak miał na imię?

11.Jaka jest randka twoich marzeń?

12. Mogę zadać pytanie Alvinowi?

Mogę;)

1.Jakie jest twoję najwieksze marzenie?

2. czy ma ono coś wspoołnego z Britanny?
Brittany :
1. Chyba taaak , o ile nie uznam że to powinna być tajemnica ;) Ale nie sądzę żebym musiała się nad tym zastanawiać w najbliższym czasie ;D
2. Serio ?
Adam
Kenny
Denis
Mark i Karol (bliźniaki XD )
Paul
Mike
Richard
Victor
i jeszcze paru , ale imion nie pamiętam :\
3. Taa - kiedy wyobraziłam sobie jak głupio wyglądał w mojej sukience XD
4. Pisałam to juz gdzieś : A co jak powiem TAK ? XD ( szczerze - widziałam już wasze miny kiedy mówiłam NIE , ciekawe jak byście wyglądali gdybym powiedziała  inaczej XD )
5. Nie mówiłam bo tak sie działy rzeczy które mogłby by być kiedyś opisane na moją krzywdę .. czyli milczę w obronie własnej
6. Oj bo tak ! > < sorki ale po tylu podobnych pytaniach nerwy mi wysiadają ... nie mówię pewnie dlatego że on o tym i tak wie bez mówienia ( on wie o wieeeelu rzeczach bez mówienia ... niestety :\ )
7. A tak robi ? O.o
8. Eee , nie ma tu minki ,, przewraca oczami '' :\
9. Byłam XD
10. Oooj , byłam z niemal każdym z tametej poprzedniej listy ( dlatego zapamiętałam ich imiona - zapisywałam sobie na serwetkach , chusteczkach czy innych rzeczach jakie akurat miałam pod ręka )
11. Sądzę że super byłoby polecieć balonem ...
12. Autorka : Nie , nie możesz ;P

37 komentarzy:

  1. LOL pyta:
    zapomniane (zapuźno dodane pytanka;)

    Odpowiedz

    Anonimowy24 listopada 2012 21:54
    1.Jak myślisz jakie Alvin żywi do ciebie uczucia?
    2.niedawno ktoś mi powiedział
    a)że nienawidzisz Alvina
    b)masz romans z jakimś przystojnym uzdolnieonym gościem który jest gwiazdą*(nie Alvin tym raze, nie chodzi o CiebieXD)
    c)żę boisz się panicznie owadów myszy pająków brzydkich ubrań i nieudanych zdjęć
    d)że Alvin jestr i był dla ciebie nikim
    CZy to fakty czy ploptki?

    Odpowiedz

    Anonimowy24 listopada 2012 23:01

    6. Że to fajny, inteligentny chłopak . Nie to co niektóre pustaki które znam -.- nic do niego nie mam jakby co !

    1.niektóre pustaki jakie znam -.-
    czy to była aluzja dla Alvina?ZD

    5. Trzeba się było jego zapytać ale ... ok powiem wam co wiem : Alvin boi się żab i przechowuje pod łóżkiem swoje stare listy do Świętego Mikołaja ! Serio ! Kiedyś tam sprzątałam i natknęłam sie na nie XD Co za dzieciak !

    hahha lol.

    1.czy to znazy że jesteś jagby sprzątaczką Alvina?
    2.Jeśli nie to znaczy że to byłą tylko wymówka i myszkowałaś w rzeczach Alvina?
    3.Czy zdajesz sobie sprawę że twój ,,dzieciak'' ma spore powodzenie i morze mieć (przwie) każdą? Jakby co:,Pytają mordercę w więzieniu
    -Jak się czujesz ?
    Odpowiedział
    -Jak panna młoda przed nocą poślubną : wiem czego się spodziewać ale nie wiem kiedy ‘’
    Taa … niec ogłupie , ale prawdziwe .
    Cóż Britt …masz szansę , a co z nią zrobisz to już zależy od ciebie
    Jeśli się jeszcze … kiedyś spotkamy …



    Panna młoda masz szansę Britt a co z nią zrobisz to już zależy od ciebie .

    Każdy słyszy to co chceXD





    A co zrobi Britty z panem mlodym?



    Cześć Britt ! - rozległ się wesoły głos zza jej placów
    - Aaaaa ! C-co ty tu robisz ?! - wrzasnęła zirytowana odwracając się . Alvin uśmiechał się szelmowsko
    - Tak sobie przyszedłem zobaczyć co robisz
    - Dla twojej wiadomości nic nie robię prócz uciekania przed tobą !







    Tak mam wrażenie że cóż... Pan młody ma powodzenie i napewno sobie kogoś znajdzie

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  2. reszta;)
    Anonimowy24 listopada 2012 23:17
    Alvin - Że jest zdolna , ładna i ogólnie fajna
    Brittany - aleś ją opkomplementował !
    Alvin - Zazdrooosna ?
    Brittany - Wcale nie ! > <
    1.Pytanie zadał Alvin ja chce tylko potwierdzenia odpowedzi ( qa może zmieniłaś zdanie?)

    But tell me does she sing ** (ale powiedz mi , czy ona śpiewa )
    Like I sing with you? ( tak jak ja śpiewałam z tobą ? )
    Does it feel the same ( czy czujesz się tak samo)
    When she calls your name? ( gdy woła ciebie po imieniu ? )
    Somewhere deep inside (gdzieś bardzo głęboko)
    You must know I miss you (musisz wiedzieć że za tobą tęsknię )
    1.Eeeeeem co to jest?

    No i tu pojawia się pytanie które muuuszę zadać Alvinowi
    ,,Dzisiaj na obiedzie Olivia siedziała obok mnie … dziwne ! Alvin nie spuszczał z niej oka , heh , gapił się jakby miała mnie otruć !''
    1.Wybacz przyjacielu co Ci odbiło?
    2.Jak można zapomnieć najlepszego przyjaciela i gdzie są odpowiedzi na drugą turę twojego asku?

    Odpowiedz
    Odpowiedzi

    Anonimowy24 listopada 2012 23:24
    Czeko czeko czekolada pyta:
    But tell me does she sing ** (ale powiedz mi , czy ona śpiewa )
    Like I sing with you? ( tak jak ja śpiewałam z tobą ? )
    Does it feel the same ( czy czujesz się tak samo)
    When she calls your name? ( gdy woła ciebie po imieniu ? )
    Somewhere deep inside (gdzieś bardzo głęboko)
    You must know I miss you (musisz wiedzieć że za tobą tęsknię )
    1.Zgaduje że to ten moment gdzie stwierdziłąś że życie nie ma sensu bo Alvin zastąpił Ciebie Charlene i chciałaś to oznajmić całemu światu?
    2a nie mogłaś po prostu powiedzieć;Chłopak którego kocham znalazł sobie nową wersje mnie! ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli skżyrzowałaś palce na serio to z NIE wyszło TAK XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy24 listopada 2012 23:07
    Lalka pyta:
    Kapitan wiewiórka
    1.jakieś wspomnienia?
    2.Chipmunks Valentine wiem że to o walentynkach ale o co konkretnie w tym chodzi? proszę o wyjaśnienie fabuły
    3.A dreaming lighting?

    Odpowiedz


    Odpowiedz


    Odpowiedz

    Anonimowy24 listopada 2012 23:45
    Pynky pyta:
    tłumacz się!
    A tak w ogóle... to miałaś rację co do Alvina, miły z niego chłopak . Trzeba będzie to, heh , wykorzystać! -zaśmiała się
    Brittany poczerwieniała ze złości. Niech Olivia gada sobie co chce, ale niech trzyma się z dala…
    - Tkniesz kogokolwiek z nich a popamiętasz!


    JAki szał jak to nie była zazdrość to nie wiem co


    Britt proszę … jak tego nie wypijesz to Olivia zaśpiewa twoją rolę , i Alvin wystąpi bez ciebie i … - dalsze tłumaczenie było już zbędne
    Alvin wybrał ją . Jakaś dziwna radość wybuchła w jej sercu .
    - Dzięki mimo wszystko ! – z tej radości uścisnęła Alvina z całych sił i pobiegła pochwalić się siostrom . Alvin stał przez chwilę ogłuszony .
    - O co jej chodzi ? – spytał sam siebie.
    1.O co jej chodzi ?

    OdpowiedzAnonimowy24 listopada 2012 23:35
    Wiewiórofanka prawdę wa powie:

    . ,, Brittany '' pomyślał ... ale nie uśmiechnął się jak zwykle , kiedy o niej myślał . Serce nie zabiło mu mocniej jak zawsze kiedy tylko pojawiała sie w jego głowie .Serce nie zabiło mu mocniej jak zawsze kiedy tylko pojawiała sie w jego głowie .
    1.Proszę skomentuj to.
    już tą JEGO Britt. Koleżanką , przyjaciółką , osobą którą lubił mimo wszystko . Bo lubił ją , bardzo .Bo lubił ją , bardzo .
    2,proszę skomentuj to.
    - zacytował z dumą **
    ,, Skąd on to pamięta ? '' zdziwiła się w duchu
    Jedno małe pytanie do Alvina
    Kiedy masz już dość , kiedy ci życie dopieka , do żywego ! to pamiętaj , zawsze może być gorzej ! - zacytował z dumą **
    ,, Skąd on to pamięta ? '' zdziwiła się w duchu
    Skąd on to pamięta ?

    OdpowiedzUsuń
  5. STRASZNIE TEGO DUUUUUŻO
    Anonimowy24 listopada 2012 23:35
    Wiewiórofanka prawdę wa powie:

    . ,, Brittany '' pomyślał ... ale nie uśmiechnął się jak zwykle , kiedy o niej myślał . Serce nie zabiło mu mocniej jak zawsze kiedy tylko pojawiała sie w jego głowie .Serce nie zabiło mu mocniej jak zawsze kiedy tylko pojawiała sie w jego głowie .
    1.Proszę skomentuj to.
    już tą JEGO Britt. Koleżanką , przyjaciółką , osobą którą lubił mimo wszystko . Bo lubił ją , bardzo .Bo lubił ją , bardzo .
    2,proszę skomentuj to.
    - zacytował z dumą **
    ,, Skąd on to pamięta ? '' zdziwiła się w duchu
    Jedno małe pytanie do Alvina
    Kiedy masz już dość , kiedy ci życie dopieka , do żywego ! to pamiętaj , zawsze może być gorzej ! - zacytował z dumą **
    ,, Skąd on to pamięta ? '' zdziwiła się w duchu
    Skąd on to pamięta ?
    Anonimowy24 listopada 2012 23:05
    Ewka pyta
    Does it feel the same ( czy czujesz się tak samo) When she calls your name? ( gdy woła ciebie po imieniu ? ) Hahaha dobre Charline: Alvin możesz tu podejść na sekundkę? Britty: Alvin! Aaaaalvin! Chodź tu debilu bo jak nie to mnie k.... popamiętasz. Odpowiedz Odpowiedzi Anonimowy3 listopada 2012 19:41 Alvin: Już ide! Alvin: Ta k.... już lecę! Chciałabyś. najlepiej relacje Alvie Britty opisuje ten obrazek http://kwejk.pl/obrazek/846917/przyjaciele.htmlBrittany twierdziła że Alvin ją irytuje , że jest zarozumiały , wredny , głupi i przechwalalski - ale i tak to najfajniejszy chłopak jakiego zna - ,, Bez niego było by nudno '' skwitowała Odpowiedz

    Więc na czym stoimy? takie jesteście pewne Alvina? Wyobraźcie sobie rozmowy...

    Britanny: O witaj Szymon
    Szymek: O witaj świetnie dziś wyglądasz!
    Britanny: O dziękuje co u Ciebie
    Szymek: Wszystko dobrze dziękuje. Miło się rozmawiało . Papa
    Britanny:;Pa


    Britanny: O patrzcie państwo! Znienawidzony przez wszystkich pan idiota!
    Alvin: O ależ to panna wiem wszystko najlepiej! Co znowu prubujesz komuś wbić do głowy jaka to jesteś świetna
    Britanny: Weź się. Tylko obrażać i podrywać umiesz. Myślisz tylko o sobie.
    masz wszystkich masz gdzieś! Co ty sobie wyobrażasz! Nie zawracaj głowy normalnm ludziom! Idź się naucz manier!
    Alvin: Ta już lece a ty zapisz się na kurs jak nie lubianą przezemnie być rudą irytującym idiotką w różowych fatałaszkach.
    Britanny:Weź się. Nienawidzę z tobą gadać
    Alvin: Ja z tobą też.


    Anonimowy4 listopada 2012 17:35
    Taa a wyobraźcie sobie że ktoś dokucza/obraża Britanny

    Szymon:-
    Myśli,,Dobrze że nie zaczepia Żanety

    Alvin; Powiedz jeszcze słowo a będzie twoim ostatnim. Zostaw ją dobrze Ci radze bo będziesz miał ze mną doczynienia! Do dziewczyna skacze bo myśli że się nie obroni ale trafiłeś na niewłaściwą dziewczynę! Ta dziewczyna potrafi pokazać pazurki. Tym bardziej że jest ze mną!
    Pokazać Ci na co nas stać!Jesteś zerem! Myślisz że jak powiesz coś obraźliwego do dziewczyny to jesteś fajny? Weź się schowaj! I to głęboko bo mikt nie będzie chciał na Ciebie patrzeć!
    Nie dociera?! Pokazać Ci drzwi?!
    Myśli: Ja mu dam zaczynać z moją Britty!!!

    wstawiłam to żebyś sobie o sobie poczytała;)
    acha jeszcze pytanie

    Czy podobny dialog miał kiedyś miejsce ,,Britty''?
    (nie martw się kłopotliwe pytania to moja specjalność;P


    OdpowiedzUsuń
  6. Wiewiórofanka pyta:
    1.Czy wytrzymałabyś bez Alvina dłużej niż tydzień?
    2.Nie obraźił o to że nie chcesz z nim chodzić.
    3. Skoro Alvin ma dziewczyne to jak jej na imię?
    4.To naprawdę miło ale ja nadal nie wiem czy ty chodzisz z tym Alvinem czy nie chodzisz(to świetnie że już pisałąś ale nie mogę tego znaleźć)
    5. Jak Ci się podoba nowe gimnazjum?
    6.Nie brakuje Ci czasem Alvina w tym gimnazjum?
    7.Czy uważasz się za kogoś wyjątkowego?
    8.Czy Alvin zrobił kiedyś coś tak okropnego, że nie byłaś w stanie mu tego wybaczyć i masz do niego żal?
    9.CZyli tak ogólnie rozmowa na świetlicy z którą tak po prostu nie damy Ci spokoju skończyła się zerwaniem(szkoda:() to konkretnie jak wyglądała(ja tak łatwo nie odpuszcze, nie chcę żeby to pozostało dla mniem tajemnicą!
    10.No cóż skoro z Alvitanny nici...
    11.Znajdę sobie nową zabawę!:D Wreszcie dam Ci sppokój i już nigdy nie powiem ŁAł jak Alvini BRitanny ładnie wyglądają! Przeżucam się na Alviene ! łĄł jak Alvin i Charlene ładnie razem wyglądajom!Ale to jest pytanie więc na jakiej podstawie sadzisz że moja nowa zabawa jest wymysłem fanów? Mówią że stara miłość nie umiera.

    12.Prosiak XD się pyta o to samo dlaczego zerwałąś z Alvinem i w jaki sposób? No bo najwyższa pora wyjawić.
    13..Czy masz w swoim otoczeniu kogoś z kim chciałabyś chodzić? Ja chcę wiedzieć kogo
    14.4. Wyobraź sobie że wiem o tym - chyba bym musiała być ślepa żeby tego nie zauważyć XD
    acha. spoko. myśle że jednak na pewno przerzucam się na Alviene jak znajdzież chłopaka to powiedz.(Ale wiedz że od Alvina lepszego nie znajdziesz. a ja mam teraz Alviene i na serio mam to gdzieś!:)
    16.Słowem wstępu Zauważyłam że Alvin cię kocha a ty go nie, cóż za paradoks! cóż za niesprawiedliwość!
    A więc jak myślisz dlaczego alvin cię kocha biedaczek(tak zwana nieszczęśliwa miłóśc) i nie znajdzie sobie kogoś kto odwzajemnia jego uczucia?(takiej np. Carlene?
    15.A właśnie mam pytanie do autorki kiedy wraca do bloga Charlene?
    16.CZy nie myślałaś nigdy dlaczego Alvinowi aż tak zależy akurat na tobie?(pewnie usłysze ;bo jestem utalentowana śliczna bla bla bla... I właśnie za to ludzie Cie kochają...:)
    17.2. Serio ?
    Adam
    Kenny
    Denis
    Mark i Karol (bliźniaki XD )
    Paul
    Mike
    Richard
    Victor
    Gdzieś schowała Alvina? Myślałam że z nim chodziłaś....kilka godzin:/
    18.Myśle że skoro przerzuciłam się na Alviene to nie powinno mnie to interesować ale ciekawość...
    Czy twój wspaniały najfajniejszy chłopak był fajniejszy od Alvina?
    19.Jeśli mam być szczera to nie wiem O.o Zastanowię sie nad tym i odpowiem ci kiedy indziej ok ? Po prostu musiałabym się zastanowić . czas najwyższy.
    20.Zdażyło Ci się kiedyś,,wybuchnąć'' w miejscu publicznym?
    21. Gdzie tam ! XD Chociaż sądzę że jakby chciał to by potrafił , ale jakoś nie widziałam jeszcze żeby chciał ... no może czasem mu sie zdarzy jak sie postara ;) Czyli kiedy?
    22.Britty? A chacha cha lol!
    23.Zdarz Ci się przeklinać?
    To tyle bo mi się znudziło ale jeszcze jutro postukam w klawiature;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam pytanie do autorki:
    Czy Britanny się kiedyś zakocha w Alvinie i będą razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, dobrze by było;)
      najlepiej w swiętaXD
      LOL

      Usuń
    2. właśnie, rozmawiają a tu nagle ktoś mówi "stoicie pod jemiołą" i nie ma wyboru ;D kiss xD

      Usuń
    3. To jest dobre!

      Ale jak znam życie alvin zarzuci tekst racja Britanny! całuj podłogeXD.
      Ale to i tak nic nie da.

      Usuń
    4. XD noo coś w tym jest

      Brittany..<3

      Usuń
    5. albo Teodor i Eleonora nakłonią ich do robienia ciasteczek( małe prawdopodobieństwo żeby się zgodzili) i będą się obrzucać mąką <3 i może tak jakoś się pocałują lub CHOCIAŻ przytulą :3
      tak wiem bardzo romantyczne xD obrzucanie się mąką
      niki

      Usuń
  8. niki
    1. znak zodiaku
    2. czy zdażyło ci się rozpłakać w miejscu publicznym?
    3. jeśli tak to kiedy i z czyjego powodu
    4. wymień piosenkę którą najlepiej ci się śpiewało z daną osobą z paczki.
    5. masz jakąś rzecz z którą nie umiesz się rozstać oprócz telefonu xD
    6. śpisz z misiem? xDDD lub czymkolwiek innym?

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam tak zadowolona że Alvin zgodził się z moim zdaniem że aż dałam mu buziaka :3
    1.To był pocałunek w policzek czy w usta?
    2.Opisz ten pocałunek ze szczegółami.

    vq k

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiewiórofanka pyta: (A tak w ogóle to nie potrawie przestać być fanką Alvitanny więc cuż;)
    1.Jak myślisz dlaczego Alvin nie obraźił się na Ciebie o to że nie chciałąś z nim chodzić?
    2.Czy nowa dziewczyna Alvina jest miła?
    3.jeśli nie kochasz Alvina to kogo kochasz?
    4.Czy nie tęsknisz czasem z życiem bez Alvina?
    5.Czy ty i twoje siostry mówicie sobie WSZYSTKO?
    6.Czy masz jakieś zwierzę?
    7.Opisz proszę wszystkie romantyczne chwile z Alvinem(wiem że pewnie dużo tego nie było więc prosze o wszystkie?
    8.Proszę konkretnie ze szczegółami i w całośći opowiedzieć o rozmowie na świetlicy?
    9.Masz chłopaka?
    10.Jest fajniejszy od Alvina?
    11.Ilu chłopaków miała Eleonora?
    12.Ilu chłopaków miała Żaneta?
    13.Co najbardziej Cię wkurza w Alvinie?
    14.Czy kiedyś pomyślałaś o Alvinie jako o przyjacielu?
    15.Czy Alvin jest dla Ciebie kimś więcej niż kolegą który wiecznie działa Ci na nerwy?
    16.Czy masz jakieś szczególne zainteresowania?
    17.Czy wiewióretki miały kiedyś kryzys?
    18.Czy Alvin utrzymuje kontakt z Charlene?
    19.Czy jestś o to zazdrosna?
    20.Czy ty i Alvin jesteście takimi przyjaciółmi ja kCharline i Alvin kiedyś?
    21.Czy ktoś ma coś czego mu zazdrościsz?
    22.Czy ty też uwazasz że Żaneta i Szymon to para idealna?
    23.Czy kiedyś bardzo bardzo dawno temu, widziałaś się w roli dziewczyny Alvina?
    24.Jeśli mqasz chłopaka to jak mu na imię?
    25. Charlene jest w twoim wieku?
    26.Czy Alvin ma w sobie cos za czym byś tęskniła gdyby nagle zniknoł z twojego życia?
    27.Dlaczego masz gdzieś to co Alvin do ciebie czuje?
    28.Swoich chłopaków miałąś tutaj gdzie jesteś czy jeszcze w Australi?
    29.Jak się czułas wiedząc że Alvin ma dziewczyne?
    30.Jak myślisz jak czuł się Alvin wiedząc że masz chłopaka?
    31.Czy myślisz że Michael jest ładny?
    32.Jak myślisz kto jest przystojniejszy(nie pacz na charakter:) Michael czy Alvin?
    33.CZy w twojej nowej szkole poznałaś chłopaka który jest C bliższy od Alvina?
    34.Czy jest na świecie jakiś chłopak na którym zależy Ci bardziej niż na Alvinie?(przedmioty się nie liczą> <)
    35.JAkie zwierzątko chciałabyś mieć?
    36.Czy ty definitywnie nie kochasz Alvina?
    37.Jak myślisz czy Alvin Cie kocha?
    38.A czy nie myślałaś żeby się tak wziąść i zakochać?

    OdpowiedzUsuń
  11. sara
    1. nie wiem czy to plotka czy nie ale to prawda, że też często się kłócisz z Eleonorą? jeśli tak o co najczęściej?
    2. czy ktoś się kiedyś o ciebie bił? jeśli tak to kto, gdzie, kiedy i dlaczego :3
    3. byłaś świadkiem jakieś kłótni swoich sióstr?
    4. jaki jest twój pseudonim na czacie?
    5. ulubiony film, serial(bajka też może być, jeśli masz jakąś może być z dzieciństwa)
    6. zostałaś kiedyś publicznie skompromitowana? ale tak na maksa, że się później tego odkręcić nie dało xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Aneta49 pyta
    1. co cię najbardziej denerwuje w twoich siostrach( jeśli wogóle coś takiego jest ;)
    2. pióro vs długopis? xDD
    3. najbardziej nienawidzisz jakich książek? gatunek i konkretny przykład, poprosze :)
    4. najgorszy strój jaki kiedykolwiek założyłaś to:
    5. sama sobie robisz makijaż i fryzurę? czy ktoś ci pomaga?
    6. jakiego przedmiotu nienawidzisz
    chciałam cię zapytać jeszcze coś o Alvina ale Wiewiórofanka mnie wyręczyła xP chciałam ci zadać połowę tych pytań ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. niki znowu xD
    1. czy kiedykolwiek pokłóciłaś się z Żanetą lub Szymkiem?
    jeśli tak to o co
    2. najbardziej znienawidzony owad
    3. najśmieszniejsze wydarzenie związane z Alvinem

    OdpowiedzUsuń
  14. LOL wszystkie pytani kręcą się w okół Charlene i Alvinie;D

    1. Czy ty i Alvin to tacy przyjaciele jak Alvin i Charlene?
    2. Co Ci się podoba w Charlene?
    3. Co ci się nie podoba w Charlene?
    4.Czy jesteś zazdrosna o przujaźń Alvina i Charlene?
    5.Czy ufasz Alvinowi?
    6.Lubisz kłótnie z Alvinem?
    7.Czy ty i Charlne mogłybyście zostać przyjaciółkami?
    8. Czy Alvin opowiadał Ci coś o Charlene?
    9.Jeśli tak to Co?
    10. Czy Alvin i ty to przyjaciele czy... najlepsi przyjaciele?
    11. Jak myślisz co w tobie podoba się Alvinowi?
    12. Co tobie podoba się w Alvinie?
    13.Za co Alvin lubi Charlene?
    14.Za co Charlene lubi Alvina?
    15.Jak myślisz Alvin lubi Ciebie bardziej niż Charlene?
    16.Kogo lubisz bardziej Charlene czy Alvina?
    17. Jak myślisz, Charlene Cię lubi?
    18. Jak Alvin miałby się zakochać, to w tobie czy w Charlene?
    19.Charlene ma jakieś pozytywne cechy?
    20. Charlen ma jakieś pozytywne cechy harakteru?
    21. Alvin jest sympatyczny?
    22. Czy Alvin jest dla Ciebie miły?
    23. Czy jesteś miła dla Alvina?
    24. Charlene opowiadała Ci coś o sobie?
    25.Czy Charlene może być dla Ciebie wsparciem?
    26. Alvin jest dla Ciebie wsparciem?
    27. Alvin pomógł Ci kiedyś?
    28. Czy Alvin i Charlene sa lubiani?
    29. Czy britanny i charlene są sobie równe w śpiewaniu?
    30.czy britanny i charlene są sobie równe popularnością?
    31.czy britanny i charlene są sobie równe sympatycznością?
    32. czy alvin i britanny brzmią ladniej niż alvin i charlene?
    33. Wolisz śpiewac z Alvinem czy patrzeć jak Alvin śpiewa z Charlene?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bułka xd
    1. o czym myślisz przed snem?
    2. jakie cechy lubisz w sobie najbardziej? ale takie najważniejsze?
    3. pamiętasz jak zadałam ci w poprzedniej turze pytania A, B, C ? odpowiedziałaś że C czyli wyjść kompromitująco na okładce gazety. jak myślisz którą opcję wybrałyby twoje siostry za najgorszą? cmentarz o północy czy randka z kujonem?
    3. ulubiona gra
    4. spotkało cię kiedyś coś tak przykrego, że płakałaś mocno? jeśli tak to dlaczego :(
    5. wyobrażałaś sobie kiedyś, że Teodor mógłby chodzić z Eleonorą?
    6. czy lubisz rysować?
    7. masz swój ulubiony sklep? jak się nazywa?
    8. lubisz małe dzieci?
    9. czy jest coś, czego w sobie nienawidzisz i chciałabyś zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  16. A co do kwiatów...Alvin !! kup jej różę ... bez kolców XD

    Brittany..<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ty powinnaś powiedzieć kup MI kwiatki :D

      Janette:3

      Usuń
    2. haha dobre :D
      Bella:)

      Usuń
    3. Niee ja już dostałam :3

      Brittany..<3

      Usuń
    4. Chociaż ... od niego też mnie się przydadzą ;D
      Charlene ;* Wypożyczam Szymon ..:)

      Usuń
    5. Ejj... nie wolno tak :/

      Szymon :) (bez kropek XD)

      Usuń
    6. a o wypożyczaniu pisała Brittany..<3

      Charlene ;*

      Usuń
  17. LOL pyta: Test;)
    1.Kto wkurz Cię najbardziej?
    a)Alvin b)Ian c)wujek Harry(XD) d)Carlene
    2. Jeśli nagle z nieba spadłaby Ci fortuna:
    a) wakacje! b) zakupy c)inwestycja c)inne
    3. Jeśli Alvin zaprasza Cię na szkolny bal...
    a)Tak Tak Tak! b)Absolutnie Nie! c)Oj no dobra skoro mószę...(w duchu się cieszę) d)Szama nie wieeeem...(i tak się zgodzę:D)
    4.Śnił Ci się koszmarny sen...
    a)sprawdzam w senniku b)MAm to gdzieś c)Olewasz ale masz cały dzień zepsuty d)opowiadam komuś komu ufam
    5.Ktoś Cię okradł
    a) telefon na polcje b)POMOOOCY - dre się najgłośniej jak mogę c) potrzebuje pomocy! dzwonie do... np. Alvina
    c) panikuje panikuje
    6. ty i siostry wyjeżdżacie na dłuuugo(morze nawet na zawsze) mozesz pożegnać się z JEDNĄ osobą z kim się żegnasz?
    a) Z nikim. siostry są ze mną po za nimi nie mam nikogo.
    b)Charlene(?) c)Alvin d)inny ktoś(powiedz kto)
    7. Ktoś woła na Cb -Plastik!- twoja reakcja?
    a)riposta b)ignoruje c)pełne pogardy spojżenie d) śmiech, potrafie się smiać sama z siebie!
    8. Z kim ewantualnie gdybyś mósiała koniecznie to z którym z nich?
    a)Szymon b)Michael c)Alvin(yay) d)Teodor
    9.Co cię wkurza najbardziej?
    a)Alvin b)paparazzi c),,gwiazdy'' szkolne(coś jak -jestem pusta ale wszyscy mnie lubią bo jestem ładna i będe cię ośmieszać bo podoba mi się twój chłopak i nie chce żebyś zajeła moje miejsce[znasz ten typ])
    d)tak zwane swatki( No ale wy taaaak łaaaaaaadnie razem wyyyyglllląąąąądacie, pokochasz go z czasem!)
    10. Alvin?
    a) pustak którego nienawidze. mam go gdzieś bo działa mi na nerwy!
    b)przystojniak
    c) Jest mi obojętny. mam go gdzieś ale mi nie przeszkadza
    d) http://kwejk.pl/obrazek/846917/przyjaciele.html XD
    11.Czerwony
    a)krew b)Alvin c)ta słodka tunika którą kupiłam w środe d)kolor?
    12.Randka. Co jecie?
    a)lody! b)pizza! c) popcorn(kino!) d)a po co komu żarcie? mnie wystarczy spacer u boku ukochanego(<3)
    13.Dziwne ale fajne?
    a)gangnam style b)Alvin c)jem zupe d)JaXD
    14.Alvin? chętnie wymienie na...
    a)cokolwiek b) nic. bierz pan to c) jakiś przystojniak, miły kochany oczytany itd. d)nic! Alvin jest mój-,- i nie wymienie go na nic i na nikogo!
    15. Jakbyś mogła zatrzymać jedną rzecz, reszte Ci zabiorą
    a)uroda b)sława c)rodzina i przyjaciele d)talent
    16.Ulubiony dzień tygodnia
    a)poniedziałek b) piątek c)niedziel d)moje życie jest wspaniałe i ciesze się każdym dniem
    17.Moja sukienka! ktoś wylał na nia atrament
    a)KTO TO ZROBIŁ?! b)ALVIN! WIEM ŻE TO TY! c)sukienka to sukienka. trudno.d)Mooooja suuukienka! O ja nieszczęśllllllllliiiiiwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ProsiakXD pyta:
    1.Co nazwałabyś skarbem
    a)Pieniądze b)prawdziwa miłość c)rodzina d)muzyka
    2.Czego byś nigdy nie zostawiła wyjeżdżając na wakacje
    a)kosmetyczka b)wszystkie ubraniia muszą być! c)Alvina d)wszystkie wymienione
    3.Co lubisz pić
    a)wodę b)lemoniade c)sok d)coś innego
    4.Czemu nie lubisz Alvina
    a)bo mnie wnerwia b)bo tak>< c)JA go lubię d)inny powód(powiedz)
    5.Gdybyś mogła to
    a)wywalam Alvina na księżyc b)zaczełabyś chodzić z Alvinem(on by poprosił) c)znów chodziłąbyś z swoim najfajniejszym chłopakiem d)stałabyś się bogata
    6.Jaki koror źle Ci się kojarzy
    a)Czerwony(Alvin)
    b)Czarny
    c)żółty
    d)brązowy
    7.Życzenia od Alvina(które byś wolała?))
    a)Najlepsze życzenia i żebyś wreszcie stała się normalna-Alvin
    b)(nic)-Alvin
    c)Kocham Cię-Alvin
    d)Wszystkiego najlepszego
    8.Od kogo kwiatów byś NIE przyjeła
    a)od Alvina b)Od Michaela c)od Szymona d)od każdego

    OdpowiedzUsuń
  19. Bella:) pyta
    1. największe świństwo jakie kiedykolwiek zrobiłaś? komu?
    2. jak zwykle świętujesz urodziny? jakie dostałaś ostatnio prezenty? napisz co od kogo
    3. zadam głupie pytanie a mianowicie: czy wiesz coś na ten temat czy Alvin pali, pije itd ? wiem dziwna jestem ><
    4. jaka była najgorsza choroba na jaką zapadłaś?
    5. z czego się najlepiej uczysz?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bella:)
    6. a z czego najgorzej?
    zapomniałam dopisać, jak bedziesz odpowiadać dodaj te pytanie do tamtych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszyscy na tym blogu piszą morze zamiast może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wygłupiaj się, my tak specjalnie;)

      Usuń
  22. 1. Kiedy ostatnio odwiedzałaś Australię?
    2. Jakiego koloru unikasz w swojej garderobie?
    3. Co sądzisz o miłości?
    4. Czy jesteś czasami zazdrosna o Alvina?
    5.Jak Ci się podoba nowe gimnazjum?
    Janette:3

    OdpowiedzUsuń
  23. czy gdybys staneła z Alvinem pod jemiołą to byś go pocałowała
    Wiewiórofsnks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy lubisz Alvina?? A może jesteście parą?

      Usuń