niedziela, 25 listopada 2012

Ogłoszenia tygodniowe

 
Dobry wieczór ! :) 
Co ciekawego tego tygodnia ? 

1. 
 Dni Brittany trwają lecz Ask Brittany dobiega powoli końca - czekamy na ostatnie pytania . 


2. 
Jak pewnie już wiecie - powróciła do nas seria Alvin and the Videos :) 
Mam nadzieję że się cieszycie 

3. 
Wpisy Pisadła będą ukazywały się raz-dwa razy w tygodniu. A w ogóle - co sądzicie o tej serii ? Czy moze być z niej coś dobrego mimo szalonego początku ?

4. 
Jak może zauważyliście wszystkie rozdziały są podporządkowane do kategorii Księga I . Czy to znaczy że powstanie Księga II ? Owszem , ale raczej nie prędko . Na pewno nie w tym roku . 
O czym będzie opowiadać pozostanie narazie tajemnicą ;) 

5. 
Spojlery na tydzień : 
Szafa , szkoła , portret , śpiewy , koledzy 

Pozdróweczki !

Aha , i jeszcze super-coś ;) 
A mianowicie ... 
Portret wspólny piszących na blogu : Charlenki i Marty ! :D
Chcecie to zgadujcie kto jest kto ;) 
 (obrazek rysowany z okazji przeniesienia bloga XD )

12 komentarzy:

  1. Na górze Marta ;)

    Brittany..<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Na poprzednim blogu konkretnie na wpisię o Halloween był opis Marty i Charlenki i nie ma wątpliwości że Charlinka miała brązowe włosy.
      Janette:3

      Usuń
    2. ja nie mam brązowych włosów ! > <
      mam ciemno-blond , tylko nie miałam takiego flamastra i w ogóle ten obrazek wyszedł ciemny > <

      Usuń
  2. Chyba na odwrót. Na dole Marta.

    vq k

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cię zabije Charlene -_- XD
    ~Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD

      Brittany..<3

      Usuń
    2. taaa , my sie kłócimy jak ... nie , daruje sobie to porównanie bo wtedy Marcia na serio mnie zatłucze ;D

      Usuń
    3. Aham ,Dzięki z info XD

      Brittany..<3

      Usuń
  4. ta na górze to marta chyba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Charlenka! ty się bój, bo cię zabije, a to się zdarzy uwierz! XD

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej powiedz która jest która będe mogła otwarcie narzekać XD

    OdpowiedzUsuń