wtorek, 20 listopada 2012

Ogłoszenia Tygodniowe

 1.
Blogger okazał się być stroną o większych możliwościach niż onet , ale chwilami równia wkurzającą :\ dopiero dzisiaj sie okazało (przynajmniej dla mnie) że wpis o Dniach Brittany w ogóle się dodał ! 

Więc nie gniewajcie sie jeśli będę dodawać wpisy w większych odstępach czasowych - po prostu nie nadążam jeszcze za tą stroną :\ 

2.
Ask Brittany 
Rozpocznie sie podobnie jak ostatnio - pod specjalnym wpisem zadajecie pytania . Ponieważ osoba która miała odpowiadać na pytania aktualnie nie jest w stanie , to zajęcie przejmuje ktoś inny ( jest już wyznaczony) 

3. 
Nowy wpis mojego fanfica ( myślę że można to tak określić XD ) zostanie dodany w najbliższych dniach ale proszę : nie mam nic przeciwko waszym domysłom na temat akcji ale raczej nie będę się nimi sugerowała - mam swoje pomysły i ustaloną akcje na co najmniej 2 miesiące i na przyszłe wakacje . jeśli trzeba mi będzie inspiracji to naturalnie was poproszę , ale na razie nie wypisujcie mi w komentarzach nowych rozdziałów XD 

4. 
Alvin and the Videos zostaje zawieszone na jakiś czas - autorka bierze urlop . Mam nadzieję że się na nią nie gniewacie - jest teraz w trudnej sytuacji i potrzebuje wsparcia a nie dodatkowych obowiązków . 
Oczywiście seria powróci ale za jakiś czas . 

5. 
Pewnie już wiecie ale i tak dodam : 
http://www.youtube.com/watch?v=HKGvvO4aUJo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-lQuiqPu1S0&feature=related
Ma zostać stworzona nowa seria do telewizji z nowym wyglądem wiewiórek i wiewióretek ( który widzicie na obrazkach ) 
nie wiem jak wy , ale czy tylko mi zdaje się że wiewiórki wyglądają bardziej jak małpki ? :\
ale dziewczyny ubranka mają fajne :D 
co o tym sądzicie ? Ja nie mogę sie doczekać !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz