środa, 21 listopada 2012

Ask Brittany (tura I)

 Uwaga uwaga ! oto I tura odpowiedzi 
Musze przyznać że poziom jest nieco trudniejszy od poprzedniej edycji ... ale trudno ! Nasza Britt odpowiedziała dzielnie na wszystkie ;) 

Na przyszłość jednak prosimy o wyraźne zaznaczenie pytań numerami . Były problemy z wyłowieniem pytań z długiego tekstu :\ 

Bez przeciągania : pierwsza tura !



Brittany..<3 :
1.Twoja ulubiona/y piosenka,strój,moment z Alvinem i przedmiot szkolny to??

2 Jak potoczyła się rozmowa na świetlicy??

3 Utrzymujesz kontakt z Charlene??

4 Z kim najlepiej ci się śpiewa??

5 Jaki jest największy sekret Alvina??

6 Co sądzisz o Szymku??

Brittany :
1.Piosenka - nie mam ulubionej , ale przepadam za Hot n Cold , Bad Boy , nawet Love Story ;)
Strój - to już bardziej skomplikowane pytanie , niech no pomyślę , hmmm ... różowa spódniczka z łańcuszkiem i paskiem , prosta biała bluzeczka ze złotym nadrukiem i różowa pikowana kurtka - ładnie i praktycznie ! Do tego jakieś drobiazgi : wisiorek z inicjałem , ładna spinka czy coś
Moment z Alvinem - Kiedy przylałam mu po łbie za dobijanie się do mojego bloga , ależ ja wtedy miałam satysfakcję ! hehe ... ale chyba nie o to wam chodzi co ? ;P
Przedmiot szkolny - Muzyka i Biologia ... no co ? Lubię to !

2. Całkiem spokojnie . Udało nam się wysiedzieć tyle czasu razem i sie nie pobić ! :D

3. Taaa , wymieniłyśmy ze 2 maile . Nie mamy za bardzo czasu , obie koncentrujemy się ważniejszych rzeczach . Ale Alvin ma z nią chyba lepszy kontakt , Eleonora też coś wspominała ...

4. Z moimi siostrami oczywiście ! Z Alvinem wiecznie muszę rywalizować , on zawsze chce sie wysunąć na pierwszy plan a ja tego nie znoszę ! > <

5. Trzeba się było jego zapytać ale ... ok powiem wam co wiem : Alvin boi się żab i przechowuje pod łóżkiem swoje stare listy do Świętego Mikołaja ! Serio ! Kiedyś tam sprzątałam i natknęłam sie na nie XD Co za dzieciak !

6. Że to fajny, inteligentny chłopak . Nie to co niektóre pustaki które znam -.- nic do niego nie mam jakby co !


niki:
- co najbardziej lubisz robić?
- twoje marzenie to:
- czego najbardziej nienawidzisz?
- twoje ulubione danie?
- jaką cechę najbardziej cenisz w każdej osobie z paczki np. Żaaneta- coś tam, Szymon- coś tam xD

Brittany :
1. Śpiewać rzecz jasna ! I stroić się , no ale jaka dziewczyna tego nie lubi ?!
2. Zostać najsłynniejszą gwiazdą muzyki na świecie , mieć własne serie ubrań , kosmetyków , perfumy i fryzury nazwane moim imieniem ... coś pięknego !
No i wystrzelić Alvina rakietą na księżyc XD
3. Kiedy ktoś kopiuje mój styl ... i kiedy Alvin ujawnia moje sekrety na forum publicznym > <
4. Lody malinowe :3
5. Żaneta - opanowanie
Eleonora - energię i chęć do działania
Szymon - inteligencja i spryt
Teodor - humor ( nikt nie umie jak on rozładować ciężkiej atmosfery jakimś niewinnym pytaniem )
Alvin - ... czy ja wiem ? Chyba wytrwałość , ale u niego to bardziej ośli upór - jak cos sobie wbije do łba to nie sposób go od tego odciągnąć :\

Sara pyta
1. Czy piszesz pamiętnik?
2. co cię denerwuje w Charlene?
3.. największa wtopa jaka ci się przytrafiła?
4. ulubiony zespół, ulubiony wykonawca( nie liczysz się ty i wasz zespół)
5. Alvin: tylko kolega czy ktoś więcej?

Brittany :
1. Próbowałam ale szybko sie zniechęciłam
2. To że jest niemal tak zdolna jak ja ... no bo nie jest zdolniejsza prawda ? PRAWDA ??!!
3. Eeee ... na szkolnym przedstawieniu grałam kiedyś Kopciuszka , i gdy stanęłam w pięknej sukni i zawołałam ,, Co za piękna , wspaniała szata ! '' ... sukienka mi spadła ! Widać dziewczyny źle zapięły ramiączka a ja stałam przed całą szkołą bez sukienki na środku sceny ! To było moje najgorsze przeżycie jakie pamiętam , brrr !
4. Lubiłam kiedyś t.a.t.u. , teraz już mniej . Z wykonawców lubię Emmę Stone , Taylor Swift , Katy Perry . Nie przepadam za Lady Gagą , chociaż cenię jej pomysłowość- niektóre jej stroje są wystrzałowe mimo że sama bym takich nie założyła XD
5. Oczywiście że więcej ;P
kolega i nemezis
(http://www.youtube.com/watch?v=dq9rwjocEZc XDDD)

Aneta49 pyta
1. co byś w sobie zmieniła z wyglądu i z charakteru?
2. Co sądzisz o Żanecie?
3. ulubiona książka jeżeli taką masz
4. Gdybyś była kimś innym kim byś chciała zostać w przyszłości?

Brittany :
1. Absolutnie nic !
2. Że jest nieśmiałą , niezdarną , kochaną siostrzyczka <33
3. Nie wiem , wszelkie pamiętniki nastolatek i seria o Topaz .
4. Policjantką :D Albo projektantką ubrań ;)


Britany pyta :
Czy mogłabyś chodzić z Szymonem ?
Czy Alvin mógłby chodzić z Żanetą ?
Kto lepiej śpiewa ty czy Żaneta ?
Kogo z całej paczki lubisz naj bardziej ?(Żan i Elka się nie liczą)
Jle masz lat ? nie ma odpowiedzi gwiazd się oto nie pyta.
Kogo wolisz szymona czy alvina?

Brittany :
1. Raczej nie , choćby dlatego że już kto inny się w nim buja ;)
2. ... a jak myślisz ?
3. Nie mogę ocenić , ja nie oceniłabym obiektywnie :\ Spytaj kogoś innego !
4. To nie fair ! Najbardziej lubię właśnie Żanetę i Eleonorę > < Do chłopaków staram sie mieć dystans , inaczej zwariowałabym z przynajmniej 2 powodów -.-
5. To wiadomość prywatna , w dodatku dziewczyn się o to nie pyta . Bezczelność -.- XD
6. Chyba Alvina, mimo że wiecznie działa mi na nerwy . Nie wiem .

Eleonora pyta
2 ulubione kolory?
kogo nienawidzisz 3 osoby?
Alvin w 3 słowach słowach szymon żaneta teodor eleonora w 3 słowach

Brittany :
1. Różowy i Złoty <333
2. Nienawidzę ? a może też być nienawidziłam jakis czas temu ? To będzie Iean , Charlene i względnie Alvin > <
3. Alvin : irytujący , złośliwy , fajny
Szymon : pomysłowy , sprytny , sztywny
Teodor : słodki , śmieszny , naiwny
Żaneta : urocza , oczytana , niezdarna
Eleonora : zdolna , uparta , milutka ;3

Szymon pyta
Kim dla ciebie jest alvin?
czy mogłabyś chodzić z alvinem?
4 najlepsze przyjaciółki żan i elka się nie liczą

Brittany :
1.Przyjacielo-wrogiem XD Serio , trudno to określić 
 Autorka : Love-hate ? ;3
Brittany : ... zamknij się -.-
2. Nie uprzedzajmy faktów XD Ja mu tego z pewnością nie zaproponuję !
3. Nie mam ! Oprócz Eleonory i Żanety przyjaźnię się z Lottie i Ann-Marią , ale to nie aż takie BFF

Bella:) pyta
Ulubiony gatunek muzyki , pora roku i rzecz
Co cię drażni najbardziej?
Opisz wygląd i charakter swojego wymarzonego chłopaka
Gdzie byś się chciała wybrać w przyszłości? ( chodzi o państwo lub miasto)
Podoba ci się swoje imię czy wolałabyś inne? jak tak to jakie?? xD

Brittany :
1. Pop , lato , sukienka :D
2. Kiedy ludzie mnie ignorują -.-
3. Eeee ... wysoki , niebieskooki z czarnymi włosami . Inteligentny , oczytany , z poczuciem humoru . Musi słuchać co mówię i mnie ubóstwiać i zawsze się ze mna zgadzać i ...
Alvin : http://www.youtube.com/watch?v=l37s5dR5iho XD
Brittany : ... jak wy mnie wkurzacie > <
4. Przede wszystkim Francja i Paryż - już tam byłam ale uwielbiam to miejsce :D Ponadto Londyn , Tokio , z pewnością odwiedzę Las Vegas . Już wiem ! Pojadę w podróż dookoła świata ! :D
5. Jasne ze mi sie podoba ! Ale jeśli miałabym wybrać inne ... może Charlotta czy Bella czy Serenity XD ok , to ostatnie to żart - ale Charlotte jest nawet ładne !

Wiewiórofanka pyta;
Ty i Alvin to przyjaciele czy wrogowie?
Kto Cię bardziej irytuje Charlene czy ALvin
O co chodzi w odciku I love Chipmunks Valentine?
Czy był moment gdy Alvin był dla Ciebie miły?
co myślisz o :a)Alvitanny http://www.deviantart.com/morelikethis/261584627
b)Brimon http://thechipmunksfan.deviantart.com/art/RQ-Brimon-181146277
Najdziwniejsze moim zdaniem c)Alvinette
http://blingee.com/blingee/view/129272298-alvinette
opisz wszystkie i wybierz jedno prawidłowe;)
CZy masz najlepszą przujaciólkę/przyjaciela?(wiewióretki odpadają ale o wiewiórkach nic nie mówię:P)
Potrafisz wymienić wszystkie pokolei ,,nażeczone'' Alvina?
Ktoś idealny. Ktoś komu ufasz kto ma poczucie humoru jest zawsze przy tobie bez względu na wszystko.nigdy Cię nie opusci i Ci ufa a ty ufasz mu. Czasem sięs przeczacie ale to tylko sprrzeczki z przymusu żeby nie było nudno ktoś życzliwy wielkoduszny wierny życzliwy wpatrzony w ciebie jak w największy skarb świata kto dla ciebie porzuciłby wszystko pieniądze
(gdyby je miał) słąwe(gdyby je miał) znajomych(gdyby je miał) talent(gdyby je miał).Dla kogo byłabyś całym światem.Kto zrobiłby dla Ciebie wszystko nawet by się nie zastonowił. I choć w życiu by się do tego nie przyznał kocha cię bardziej niż lody waniliowe<3
O kim pomyślałaś?( nie ma odpowiedzi nikt nieważne tajemnica służbowa. I ty się oczywiście nie liczysz:)

Brittany :
1. Przyjacielo-wrogowie XD Pisałam już !
2. Szczerze to nie wiem : nieraz oboje równo . Są do siebie strasznie podobni !
3. O święto murarzy oczywiście : Wale-Tynki ! :D
4. Cuda się zdarzają ;)
5. o wszystkich mam taką samą opinię : Wyobraźnia fanów nie zna granic !
6. Nie , nie mam . Przyjaźnię się z kilkoma dziewczynami ale moimi najlepszymi przyjaciółkami pozostają moje kochane siostry <33
7. A kto to potrafi ?! Ja na pewno nie ... wątpię czy on sam wszystkie je pamięta !
Alvin : No jasne że pamiętam
Brittany : No to wymieniaj , proszę bardzo !
Alvin : Dooobra , zacznijmy od literki A ... Anastazja , Ania , Ania druga , Anmarie , Anika , Briana , Bietka , Berta , Bella ...
Autorka : Następne pytanie prosimy !
8. Pomyślałam o kimś wyjątkowym , o kimś kogo znam od bardzo dawna , kimś dzięki komu spełniły się moje marzenia i rozpoczęłam nowe życie . Myślę o kimś z kim chętnie , zawsze i wszędzie udam sie w daleką podróż , z kim nigdy się nie zgubię i nie zabłądzę . Ktoś kto zawsze jest mi wierny , przechowa moje sekrety dla siebie lub usunie je z pamięci jeśli będa zbyt krępujące ... o moim kochanym ...telefonie komórkowym ! <333
chyba nie sądzilibyście że pomyślę w ten sposób o kimś innym prawda ?

Alvitanny<3 pyta:
Co byś powiedziałą widząc Alvina u boku innej dziewczyny?
,,oglądając 3 część o was konkretnie końcówkę o konkursie śpiewu jest pokazanezane występujecie na scenie(tak ładnie wyglądasz w parze z wiecie wszyscy kim) śpiewacie tańczycie bla bla... wygraliście?'' - LOL do Alvina a teraz skierowane do Britanny

A własńie cytując LOLa
Czy was kompletnie pogięło ? - jęknęła - Britt złaź z Alvina

Britt złaź z Alvina ...


Britt złaź z Alvina ...


Britt złaź z Alvina ...


O_o
właśnie nie wiem gdzie ona to znalazła ale mnie rozwaliło i ten wytłumaczyłabyśsie co?

Brittany :
1. Eee ... Życzę szczęścia ? ( a do dziewczyny - uciekaj póki jeszcze masz czas ! )
2. No chyba Alvin już odpowiedział na to pytanie XD
3. O Booooże , zachowujecie się jak Charlene ! Czepiacie sie o byle co > < Normalnie się kłóciliśmy i jakos przeszliśmy do rękocznów :\
Alvin : Laura , Lottie , Lilly , Lena 
Brittany : Alvin , daj spokój !

Anonimowy pyta :
Jakbyś zakochała się w Alvinie(nieznaczy że twierdze że tak jest ale nie twierdze że tak nie jest, srednio mnie to interesuje lubię ciebie i Alvina razem czy odzielnie ) to czy otwarcie pzyznałabyśsie innym wiewiórkom?

Brittany : Jak mi sie to zdarzy to wtedy będe myśleć , narazie nie ma potrzeby zawracać sobie głowy kompletną abstrakcją ! Są wazniejsze rzeczy na świecie ;D

LoL pyta:
1.Czy gdybyś mogła zamieniłabyś Alvina na złotą rybkę?
2.Czy kiedykolwiek myślałaś jak wyglądał by świat bez Ciebie?
3.Czy zauważyłaś kiedyś coś mega dziwnego w wykonaniu innej wiewiórki?
4.Czy widziałaś kiedyś jak Żaneta wpada w szał?
5.Jeślimiałąbyś wybrać kogoś kogo nienawidzidzisz a jednocześnie jest twoim najlepszym przyjacielem?
6.Czy zauwazyłaś kiedyś że dziejej sie z tobą cośś dziwnego?
7.Britty Alvie jak brzmiałoby słodkie zdrobnienie Teodor, albo Żaneta albo oba?;P

Brittany :
1. Taką co spełnia życzenia ? Tak , i wtedy poprosiłabym ją żeby zwróciła Alvina ( wilk syty i owca cała :D )
2. Myślałam ... TRAGICZNIE !
3. Taaak , zdarzyło się ... i to nie raz . ( Jak sie z kimś mieszka to się widuje różne rzeczy ! )
4. Nie przypominam sobie , to raczej spokojny typ . Prędzej się rozpłacze niż wścieknie .
5. Nie mam najlepszego przyjaciela ! Mówiłam już ! > <
6. Ależ skąd ! Ja jestem całkowicie normalna .
7. Teo i Jean :)

Słodka pyta:
Kilka pytań o Alvina:D O ja złaaa!
1.Czy według Ciebie Alvin maa jakieś zalety?
2.Dla twojej wiadomości nic nie robię prócz uciekania przed tobą !
- Dalej nie wiem czemu
- Już ty dobrze wiesz - Britt odwróciła się na pięcie i pomaszerowała w stronę świetlicy .

No i pytanie które zostanie pewnie pochwalone przez Alvina Czemu? Czemu? Czemu?
3.Czy inne wieiórki poinformowane są o rozmowie na świetlicy?
4.Czy gdybyś chciała potrafiłabyś znaleźdź sobe chłopaka od zaraz?
5.O czym marzysz tak na serio?
6.Czy nie marzyłaś kiedyś o wieeeelkiej miłośći coś jak.Romeo i Julka?

Brittany :
1. Na pewno, każdy jakąś ma . Nawet diabeł ma - jest bardzo wytrwały ;)
2. Bo mnie wkurzał ! > < I taka wiadomość powinna wam wszytskim wystarczyć
3. Nie wiem , ja im nie mówiłam .
4. Dla chcącego nic trudnego - a już na pewno nie dla mnie !
5. Ooooo tym żeby spełniły się wszytskie moje marzenia ;3
6. A czy jest jakaś dziewczyna która nigdy w życiu o tym nie marzyła ?
Alvin : Maria , Martha , Monica , Maddie , Megan ... 
Brittany : Długo jeszcze ?
Alvin : Natalia , Naddie , Natasza , Nika ...

Ewka pyta:
Mieszanka!!!
Kiedyś , nakonkursie szkolnym ... śpiewali ją ... razem ... razem z kim?
No więc znowu podyskutujmy o wiecie kim. Ja zaczne:
- Kosztowało nas to nasze dwu-miesięczne kieszonkowe ! - skrzywiła sie Eleonora
- Mnie dużo więcej - obrażona Britt oddaliła się o kilka kroków

Ile Alvin od Ciebie wydoił?
odmówiła chodzenia. Oparłą się szantażowi. Na miejscu Alvina bum to zakończyła boooom to bez sensu być z kimś kto Cię nie kocha. Tj. JEŚLI go nie kocha(sz?)
Już widzę Alvina
Alvin nie spuszczał z niej oka , heh , gapił się jakby miała mnie otruć !
http://kwejk.pl/obrazek/1411164/przyjaciele-3.html
Brittany na dzisiejszym balu musiała ZMUSIĆ Alvina żeby powiedział jej coś miłego i romantycznego ! To było wyzwanie nie lada - ale Britt pewna swoich umiejętności postępowania z chłopcami zaryzykowała

Iiii?

I co dalej?

Udało sie co zrobił Alvin?Odpowiedz

A ty jak myślisz dlaczego się nie obraźił?
I coś odemnie! Jeśli miałabyś zostać porwana to zktórą z wiweiórek ....eeeee wiewiórek byś wzieła???

Brittany :
1. ... powiedzmy że to nie była zapłata pieniężna .
2. To chyba nie do końca jest pytanie . Poza tym - po co komu informacja czy kogoś kocham czy nie ?!
Autorka : Bo to bardzo ciekawe fakty ?
Brittany : Zaczynacie mnie na serio wkurzać !
3. Powiedział mi coś miłego ;) W końcu wyglądałam tak wystrzałowo że nie zliczę komplementów którymi mnie obsypano , wśród nich i od niego coś tam sie znalazło !
4.Nie wiem O.o
5. Tą która by wiedziała jak sie uwolnić oczywiscie ! Obojętnie kto to by był , nawet Charlene bym tolerowała .

Pyśka pyta:
Dziewczyny śpiewają o swoich marzeniach , więc dla każdej(...),, książę ‘’ może oznaczać co innego'' Kim jest Twój książe?
Teraz już wiedział ze to nie o to chodziło . W końcu Brittany nie chodziła z nikim … chyba !
Alvin aż zatrząsł się na samą myśl . To było by … nie , nie straszne , ale co najmniej nieprawdopodobne ! Takie … obce . Brittany u boku kogokolwiek nie była by już tą JEGO Britt. Koleżanką , przyjaciółką , osobą którą lubił mimo wszystko . Bo lubił ją , bardzo . Nieraz dokuczał jej , no ale cóż … tak śmiesznie się złościła ! Przecież nie robił jej krzywdy.
Bla bla STOP!
Pytanie czy Britanny nie chodzi z nikim chyba?

Brittany :
1. Alvina się o to spytajcie ! Ja wam nic nie powiem !
2. Zgaduję że kogoś kto mnie lubi . Ja wiem kogo , wy wiecie kogo , więc czemu pytacie ?!

Bułka xd pyta
1. Która z tych opcji wydaje ci się najgorsza:
A) pójść o północy na cmentarz w Halloween całkiem sama
B) zaprosić jakiegoś kujona i glupka na randkę
C) ubrać się w coś strasznie kompromitującego i wylądować w tym stroju na okladce jakiejś gazety

Brittany :
1. Oczywiście że C ! Cmentarz w Halloween mogę znieść , randka z kujonem ... byle by nas nikt nie widział, a to ostatnie ? TO PRZERAŻAJĄCE ! Tak sie skompromitować przed całym światem ?!
Alvin : Xena , Yana , Zoey , Zelda ... wszystkie !
Brittany : <przewraca oczami> Co za głupek :\

85 komentarzy:

  1. a można już zadawać pytania na drugą turę?
    Brittany

    OdpowiedzUsuń
  2. sama jesteś beszczelna to nie żadna tajemnic ile masz lat jeśli nie chcesz mówić to nie mów wypchaj sie swoim wiekiem!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra nie mówisz ile masz lat to nie zahowujesz się na jakieś cztery a wyglądasz na 44 ha ha ha

      Usuń
    2. przestańcie ją tak obrażać!!!!!!

      Usuń
    3. dobre wygląda na 44 to jest dobre szacun

      Usuń
    4. jak autorka zobaczy co wy piszecie nie będzie zadowolona

      Usuń
    5. grozisz nam autorką o nie ładnie nie ładnie Britusiu -(Brittany)

      Usuń
    6. Jezu taki szum o wiek wpiszcie sobie w google to zobaczycie i nie obrażajcie tak tej Brittany ciekawe jak wy byście się czuli jak ktoś by powiedział że wyglądacie na 44 lata ciekawe ?

      Usuń
    7. i tamtej drugiej też dajcie spokój że grozi wam autorką nieprawda

      Usuń
    8. o ale ją bronisz prawdziwy Brimon uuu la la

      Usuń
    9. no właśnie spadaj

      Usuń
    10. ooo jacy zgodni może coś z tego będzie

      Usuń
    11. heaters gonna hate -.-

      i tak , można dodawać nowe pytania .

      (niechcący usunęłam komentarz )

      Usuń
    12. czy wy kiedyż się odczepicie ????

      Usuń
    13. LOL przeprasza ale się wtrąci o co chodzi?

      Usuń
    14. no ja tak to rozumiem że ten ktoś kto podpiuję się Brittany powiedział że grozi im autorkąale nie grozil oni tak to zrozumieli że mówią dziwne słowa o Brittanya a ten co podpisuje się szymon jej broni noi tamci mówią że są Brimon tak to rozumiem bo autorka napisała że zkasowała jeden komentarz

      Usuń
    15. Uprzejmie dziękuje.

      LOL

      Usuń
    16. NIE NA ZA CO POPROSTU WIEDZIAŁAM I NAPISAŁAM ALE WIESZ CO JAK PRZECZYTAŁAM POCZĄTEK TO TEŻ ZKOJAŻYŁO MI SIĘ Z bRIMONEM ALE GO NIE LUBIĘ JEST TAKI DZIWNY NO BO BRIMON I ALVINETTE TO ZAMIANA ALVITTANY Z SIMONETTE TO JEST MOJE ZDANIE

      Usuń
    17. A ja dalej nie rozuminem...

      Usuń
    18. Nom zgadzam się z Eleonorą tez stoję twardo za Simonette i Alvitanny ale różne są gusta:D

      LOL

      Usuń
  3. Brittany pyta
    komu zawdzięczasz sławę?
    kto był twoją inspiracją?
    dzienki komu zdecydowałaś się na karierę piosenkarki?
    kto założył wasz zespół wiewióretki?
    czy mogłabyś mieć w zespole jeszcze jędną dziewczynę i chłopaka?(jeśli tak to kogo)
    to prawda że żaneta chodziła z michaelem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musisz odpowiadać na ostatnie pytanie bo to jaj sprawa ale bym chciała wiedzieć?

      Usuń
  4. ProsiakXD pyta:
    Jak wyglądałby świat bez Alvina?
    Jak się skończyła rozmowa na świetlicy?
    2. To chyba nie do końca jest pytanie . Poza tym - po co komu informacja czy kogoś kocham czy nie ?!
    -otóż nam wiernym fanom Alvitanny wiem że mnie nienawidzisz ale widzisz ja jestem twoją fanka skarbie.
    3.Czyzdajesz sobie spraawę że ty i Alvin tak słodko razem wyglądacie.
    4. Łochocho lol. Czy skoro nie przepadasz za Charlene to żałujesz biedaczki słysząco tym.. no tym... a wiem o Charlvin(XD)?
    5.CZy gdybyś mogła pozbyłabyś się Alvin raz a dobrze tak forever?
    6.Wyobraź sobie że pośród Ciebie są wszyscy ludzie oprócz (Żan i Eli) i nagle się przewracasz. Kto pomaga Ci wstać?

    OdpowiedzUsuń
  5. LOL pyta:
    1.Gniewasz się na mnie? Nie chciałam Cię urazić.
    Tak porostu mam. A tak serio jestem twoją fanką.
    (I Alvina taż.:D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiewiórofanka pyta:
    1.Czy masz w swoim otoczeniu kogoś z kim chciałabyś chodzić?
    2. O ile się niemyle pochodzicie z Australii?
    3.Więc jeśli się nie myle masz tam kogoś za kim tęskinisz?
    4.Gdyby Alvina wywalono z kraju tęskniłabyś?
    5.Myślisz że gdybyś miałą jakiś problem Alvin by Ci pomógł?
    6.przyjełabyś zaproszenie od alvina do kina?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomyślałam o kimś wyjątkowym , o kimś kogo znam od bardzo dawna , kimś dzięki komu spełniły się moje marzenia i rozpoczęłam nowe życie . Myślę o kimś z kim chętnie , zawsze i wszędzie udam sie w daleką podróż , z kim nigdy się nie zgubię i nie zabłądzę . Ktoś kto zawsze jest mi wierny , przechowa moje sekrety dla siebie lub usunie je z pamięci jeśli będa zbyt krępujące ... o moim kochanym ...telefonie komórkowym ! <333
    chyba nie sądzilibyście że pomyślę w ten sposób o kimś innym prawda ?

    Cóż jeśli telefon komórkowy to synonim słowa Alvin to faktycznie się nie dziwieXD

    SAlamandra pyta:
    Źle zrozumiałąś:

    1. Kim jest Twój książe?
    2.Pytanie czy Britanny nie chodzi z nikim chyba?
    3. Zgaduję że kogoś kto mnie lubi . Ja wiem kogo , wy wiecie kogo , więc czemu pytacie ?! -
    bo chcemy to usłyszeć od ciebie. gadaj Britty!
    acha, ALVIN CIĘ KOCHA!!!
    Alvin, jak chcesz mnie zabic to mósisz mnie najpierw złapać!






    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jutro zdziwienie że pod twoimi drzwiami stoi wściekła wiewiórka w czerwonej czapceXD

      Usuń
  8. LOL pyyta
    1.Lubisz żółwie?
    2.Co myślisz o fanach Brimona?
    3.Myślisz że jeseś plastikiem?
    4.Zakochałaś się kiedyś?
    5.Pierwsze wrazenie gdy pierwszy raz zobaczyłaś Alvina?(w sumie nie mósisz mówić widziałam w 2(szkoda że się nie pośliniłaś;)ale i tak powiedz)
    6.Śnił Ci się kiedyś jakiś chłopak?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się pytam:
    CO TO JEST! Tak nagle wzieła, i przestała chodzić z Alvinem i jeszcze nie chce powiedzieć jak wytłumaczyła to Alvinowi! Oburzjące!(:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiak XD się pyta o to samo dlaczego zerwałąś z Alvinem i w jaki sposób?

      Usuń
    2. Jeśli zarwała.

      vq k

      Usuń
  10. Do Autorki Bloga PESTKA pyta;
    Nie planujesz czasem jakiejś specjalnej romantycznej(Alvitannny) historyjki na święta?
    (no wiesz życzenia Alvina całowanie Britt obok choinki czy jakoś tak i ta piosenla nie chce być samotny w święta no chyba że bende sam ze sobą czy jakoś tak.)

    PLOOOSE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh - powiem tylko tyle że Gwiazdkowy wpis będzie jak The Chimpunk Musical tylko bardziej skondensowany : krótszy , mocniejszy, bardziej emocjonalny i dosłownie naszpikowany relacjami ile sie da !( czyli możecie się bać ... bądź piszczeć z zachwytu , wasz wybór XD )

      Usuń
    2. Czyli zpełnienie marzeń

      tylko proszę bez Brimona Alvinette i tych innych dziwnych...


      LOL

      Usuń
  11. 3. Powiedział mi coś miłego ;) W końcu wyglądałam tak wystrzałowo że nie zliczę komplementów którymi mnie obsypano , wśród nich i od niego coś tam sie znalazło

    Skromność przede wszystkim.


    Ale co dokładnie powiedział bo mógł powiedzięć

    Łał świetnie wyglądasz Britanny

    albo

    Jestę najpięknijszą dziewczyną jaką znam albo coś w jego stylu a la
    Nie wyglądasz tak idiotycznie jak zwykle.
    To co konkretnie powiedział

    ProsiakXD

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe kiedy odpowiedz...

    OdpowiedzUsuń
  13. Niki pyta
    1. ulubiony kwiat, miejsce
    2. lubisz aktywnie spędzać czas? jeśli tak to jak? jeśli nie dlaczego?
    3. Najbardziej romantyczna scena w twoim zyciu to:

    OdpowiedzUsuń
  14. OlIwKa PyTa;
    Hahaha czy wszystkie wiewiórki przyjaźnią się z przedmiotami?

    Alvin ma swoją gitarę a ty masz swój telefon. Idzcie na podwójną randkę;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Brittany..<3 Pyta :
    1.Czy uważasz Alvina za romantyka
    2.Kochasz Alvina odp TAK lub NIE (Alvin ja wiem że ty też chcesz wiedzieć ;) )

    3.Opowiedz o swoim najfajniejszym chłopaku.

    4. Jaką piosenką chciała byś zaśpiewać z Chipmunks

    5.Co sądzisz o Charlvinie ??

    6. Mogę skierować zdanie do Alvina jak tak to : Alvin!! weź się w garść i kup jej jakiegoś kwiatka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już widze Alvina
      -Dobra kupie kwiatka może być Barszcz Sosnowskiego?


      O wy nieuki wy:D
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Barszcz_Sosnowskiego

      A tak serio to popieram pytania od 1 do 6
      LOL

      Usuń
  16. Szymon pyta
    którego miesiąca się urodziłaś?
    z kąd pochodzisz?
    Nie odpowiedziałaś na pytanie czy alvin mógłby chodzić z żanetą?
    więc odpowiedz
    z kim naj lepiej się śpiewa?



    SORY ZA BŁĘDY ALE PISZE TEN KOMENTARZ Z INTERNETU NA KOMÓRCE I LITERY SĄ TAKIE MAŁE .

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Czy widziesz siebie jako dziewczynę Alvina?
    2.Myślałaś kiedyś jakbytobyło zamioenić się z kimś na życie?
    3.Jakbyś mogłaz zamienić się z kimś na życia to z kim byś się zamieniła?
    4,Wyobrź sobe że ktoś(np. AlvinXD) wyznaje Ci miłość jak reagujesz?
    5.Mogłąbyś zrelacjonować swoją najostrzejsza kłotnie z Alvinem?
    6.WIęc Alvin to twój Przyjacielofróg tak? OK Dlaczego jest wrogiem nie raz nam powiedziałaś ale dlaczego jest twoim przyjacielem?
    7.Czy Alvin ma aktualnie dziewczynę?
    8.Jeśli ją ma to czy ją znasz?
    9.W pierwszej częśći Alvin nazwał się doktor miłóści a ty kogo nazwałąbyś Love Doctor?
    10.Czy nie myślałąś nigdy żeby znaleźć sobie drugą połówkę?

    OdpowiedzUsuń
  18. BRITTANY JESTEŚ DZIWNA NIBY NIE NAWIDZISZ ALVIN A NAPISAŁAŚ ŻE JEST KIMŚ WIECEJ NIŻ PRZYJACIELEM I WOLISZ GO OD SZYMONA WIEC A WIEM BUJASZ SIĘ W ALVINIE POKRYJOMU I MÓWISZ ZE GO NIE NAWIDZISZ NO NO NO TERAZ TO OCZYWISTE GDYBYŚ WYDZIALA WSZYSTKIE FILMIKI Z TOBA I ALVINEM TO NO NO NO I WIESZ CO NIE ŁADNIE JAST MÓIĆ KOMUŚ ŻE JEST BESZCZELNY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie rozumiesz ich relacji !!Ona nie chcę się przyznać bo alvin miał by racje!!

      Usuń
    2. jedno z najtrafniejszych określeń relacji AxB - zdaje się że widziałam je nawet w którymś odcinku XD ktos tak powiedziało o Britt , nie pamiętam dokładnie :\

      Usuń
    3. Ja też. Zresztą na tym się opiera cała ich przyjaźń.

      ,,Kocham Cię ale Ci tego nie powiem bo miałbyś za dużą satysfakcję''

      Doprawdy inteligencja godna gwiazdy.

      Usuń
    4. Niee ;/ nie ogl wszystkie odc z lektorem ale to daawno ;)

      Usuń
    5. kurcze znów zapomniałam się podpisać...

      Brittany..<3

      Usuń
    6. czyja inteligencja jest godna gwiazdy.które określenie jest jednym z najtrafniejszych .
      bo ja nie rozumiem więc jak ktoś zrozumie niecz napisze pllllooossseee

      Usuń
  19. 1.Więc znasz kogoś kto przypomina Ci twojego ideała?
    2.Czy zdarzyło Ci się kiedyś coś zniczyć w dzikim szale?
    3.Miałaś kiedyś problemy z nauką?
    4.Najgłupsza rzecz jaką zrobiłąś
    5.Czy masz morze chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  20. pyta Ptyś:
    A ty jak myślisz dlaczego się nie obraźił?
    4.Nie wiem O.o

    Wyjaśnie Ci to krótko.

    BO MU NA TOBIE ZALEŻY!!!
    1.To takie oczywiste, czemu na to nie wpadłaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. och wreście udało mi się wejść na stronę wczoraj miałam najgorszy dzień w moim życiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co takiego się stało?

      Usuń
    2. mój kuzyn szymon wczoraj przyprowadził dwóch chłopaków ze swojej klasy jak oni mieli na imię a Bartek i kacper i ciągle musiałam z nimi siedzieć wyobrażacie sobie siedzieć w jednym pokoju z 3 chłopakami od 10 rano do 22 a oni nic nierobili tylko bawili się w te wiewiórkibarte bartek był alvinem kacper teodorem a szymon wiecie kim i grali na komputeerze najbardzziej wkórzał mnie bartek który ciągle mówił że nie
      am sobie rady w tym i w tamtym oraz mówił że dziewczyny są niepotrzebne zamną łaził w to i we wtą i się nieodczepił aż do 22 kiedy poszli spać wtedy była ulga ale rano przez 8 się znowu zaczeło dobbra będę kończyć bo wracają z dworu.
      sory za błędy

      Usuń
    3. a ty się z nimi też bawiłaś w wiewiórki jeśli tak to kim byłaś

      Usuń
    4. niestety tak i byłam brittany

      Usuń
    5. no no wcale nie było tak źle ale przyznam że bartek to robił

      Usuń
    6. fajnie opowiadacie:)))))

      Usuń
    7. dobra dobra przyznaję się do wszystkiego

      Usuń
    8. dlaczego to robiłeś i mi ciągle dokuczasz

      Usuń
    9. no no wiesz przecież że cię lubię i mi się nudzi bo kacper wszystkiego się boi i z niego nie da się żartować szymon zać jest drętwy i nie nabiera się na kawały a tobie lubię dokuszacz bo śmiesznie wyglądasz jak się złościsz i nabierasz się na wszystko :-)

      Usuń
    10. ja ci dam już nie nabiore się na żaden z twoich kawałów i wiesz co zachowujesz się jak małe dziecko i kto teraz się śmieje ha ha haha ha

      Usuń
    11. kłócicie się jak alvin z brittany
      i to jest dobre tak dobre
      buśka076:)

      Usuń
    12. zgadzam się z buśką076:)

      Usuń
    13. jestem alvinem to zaszczyt a ona brittany i dobrze przesadziłem jesteś dla mnie ziomkiem

      Usuń
    14. my się nie kłócimy to on mi dokucza no może czasami nie mogę się powtrzymać i powiem mu co o nim myślę

      Usuń
    15. ta czasami ciekawe????

      Usuń
    16. uuuuuu prawdziwe relacje alvin brittany z charakteru jesteście bardzo podobni do alvina i brittany może kiedyś coś będziecie alvittany na pewno

      Usuń
  22. 1.miałaś kiedyś wrażenie że Alvin wnerwia Cię tylko dlatego żeby zwrócić na siebie uwagę?
    2.czytałaś Romea i Julię?
    3.Nie zazdrościsz czasem Żanecie intelektu opanpwanie i... szymona?
    4. Chciałaś kiedyś powiedzieć Alvinowi co o nim myślisz?
    5.Jakbyś mogła zamienić alvina na dowolnego chłopaka to na kogo?
    6.Co lubisz pić?
    7.Nie chciałąś kiedyś wynieść się z kraju olać wszystkich i być sama ze sobą?
    8.Jaki tak to w jakiej sytłacji?
    9.Czy ALvin Ci kiedyś pomógł?
    10.Jakie alvin ma zalety oprócz uporu?

    OdpowiedzUsuń
  23. Sara pyta
    1. czego się najbardziej boisz?
    2. ulubiona gazeta?
    3. czy pomyślałaś kiedykolwiek o tym jak by to byłoo gdybyś chodziła z Alvinem?
    4. ulubiona emotikona :)
    5. od jakiej gwiazdy chciałabyś dostać autograf( aktor i piosenkarz)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiewiórofanka pyta:

    Jakbyś zakochała się w Alvinie(nieznaczy że twierdze że tak jest ale nie twierdze że tak nie jest, srednio mnie to interesuje lubię ciebie i Alvina razem czy odzielnie ) to czy otwarcie pzyznałabyśsie innym wiewiórkom?

    1.konkrety moja droga KONKRETY!

    2.Wymień po kolei wszystkich swoich chłopaków(ALvin Alvin Alvin?XD)

    3.Oświeć nas czy kiedyś ale tak bardzo temu dawno chodźmy myśląc o Alvinie uśmiechnełaś się?

    4.Chodzisz z tym Alvinem czzy nie chodzisz?

    5.Nie rozumiem dlaczego nigdy nie mówiłaś wiewiórkom o rozmowie na świetlicy. no i ja też chce wiedzieć co się tam stalo bo Alvin coś wspominał że się na niego rzuciłąś czy coś.

    6.Skoro Alvin mówi że Cię lubi to czemu ty nie mówisz że lubisz/nie lubisz Alvina otwarcie?

    7.Nie uważasz z eto urocze że ALvin uśmiwcha się za każym razem gdy o tobie myśli?

    8. A ty jaką masz minę kiedy myślisz o Alvinie?
    do wyboru :) :( :* >< >:( ^+^ :! <3 :d XD :C
    i opisz swoje uczucia jakbyś była tak kochana:D

    9.Byłaś kiedyś an randce?

    10.Jesli tak to jak miał na imię?

    11.Jaka jest randka twoich marzeń?

    12. Mogę zadać pytanie Alvinowi?

    Mogę;)

    1.Jakie jest twoję najwieksze marzenie?

    2. czy ma ono coś wspoołnego z Britanny?

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.Jak myślisz jakie Alvin żywi do ciebie uczucia?
    2.niedawno ktoś mi powiedział
    a)że nienawidzisz Alvina
    b)masz romans z jakimś przystojnym uzdolnieonym gościem który jest gwiazdą*(nie Alvin tym raze, nie chodzi o CiebieXD)
    c)żę boisz się panicznie owadów myszy pająków brzydkich ubrań i nieudanych zdjęć
    d)że Alvin jestr i był dla ciebie nikim
    CZy to fakty czy ploptki?

    OdpowiedzUsuń

  26. 6. Że to fajny, inteligentny chłopak . Nie to co niektóre pustaki które znam -.- nic do niego nie mam jakby co !

    1.niektóre pustaki jakie znam -.-
    czy to była aluzja dla Alvina?ZD

    5. Trzeba się było jego zapytać ale ... ok powiem wam co wiem : Alvin boi się żab i przechowuje pod łóżkiem swoje stare listy do Świętego Mikołaja ! Serio ! Kiedyś tam sprzątałam i natknęłam sie na nie XD Co za dzieciak !

    hahha lol.

    1.czy to znazy że jesteś jagby sprzątaczką Alvina?
    2.Jeśli nie to znaczy że to byłą tylko wymówka i myszkowałaś w rzeczach Alvina?
    3.Czy zdajesz sobie sprawę że twój ,,dzieciak'' ma spore powodzenie i morze mieć (przwie) każdą? Jakby co:,Pytają mordercę w więzieniu
    -Jak się czujesz ?
    Odpowiedział
    -Jak panna młoda przed nocą poślubną : wiem czego się spodziewać ale nie wiem kiedy ‘’
    Taa … niec ogłupie , ale prawdziwe .
    Cóż Britt …masz szansę , a co z nią zrobisz to już zależy od ciebie
    Jeśli się jeszcze … kiedyś spotkamy …



    Panna młoda masz szansę Britt a co z nią zrobisz to już zależy od ciebie .

    Każdy słyszy to co chceXD





    A co zrobi Britty z panem mlodym?



    Cześć Britt ! - rozległ się wesoły głos zza jej placów
    - Aaaaa ! C-co ty tu robisz ?! - wrzasnęła zirytowana odwracając się . Alvin uśmiechał się szelmowsko
    - Tak sobie przyszedłem zobaczyć co robisz
    - Dla twojej wiadomości nic nie robię prócz uciekania przed tobą !







    Tak mam wrażenie że cóż... Pan młody ma powodzenie i napewno sobie kogoś znajdzie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ewka pyta
    Does it feel the same ( czy czujesz się tak samo) When she calls your name? ( gdy woła ciebie po imieniu ? ) Hahaha dobre Charline: Alvin możesz tu podejść na sekundkę? Britty: Alvin! Aaaaalvin! Chodź tu debilu bo jak nie to mnie k.... popamiętasz. Odpowiedz Odpowiedzi Anonimowy3 listopada 2012 19:41 Alvin: Już ide! Alvin: Ta k.... już lecę! Chciałabyś. najlepiej relacje Alvie Britty opisuje ten obrazek http://kwejk.pl/obrazek/846917/przyjaciele.htmlBrittany twierdziła że Alvin ją irytuje , że jest zarozumiały , wredny , głupi i przechwalalski - ale i tak to najfajniejszy chłopak jakiego zna - ,, Bez niego było by nudno '' skwitowała Odpowiedz

    Więc na czym stoimy? takie jesteście pewne Alvina? Wyobraźcie sobie rozmowy...

    Britanny: O witaj Szymon
    Szymek: O witaj świetnie dziś wyglądasz!
    Britanny: O dziękuje co u Ciebie
    Szymek: Wszystko dobrze dziękuje. Miło się rozmawiało . Papa
    Britanny:;Pa


    Britanny: O patrzcie państwo! Znienawidzony przez wszystkich pan idiota!
    Alvin: O ależ to panna wiem wszystko najlepiej! Co znowu prubujesz komuś wbić do głowy jaka to jesteś świetna
    Britanny: Weź się. Tylko obrażać i podrywać umiesz. Myślisz tylko o sobie.
    masz wszystkich masz gdzieś! Co ty sobie wyobrażasz! Nie zawracaj głowy normalnm ludziom! Idź się naucz manier!
    Alvin: Ta już lece a ty zapisz się na kurs jak nie lubianą przezemnie być rudą irytującym idiotką w różowych fatałaszkach.
    Britanny:Weź się. Nienawidzę z tobą gadać
    Alvin: Ja z tobą też.


    Anonimowy4 listopada 2012 17:35
    Taa a wyobraźcie sobie że ktoś dokucza/obraża Britanny

    Szymon:-
    Myśli,,Dobrze że nie zaczepia Żanety

    Alvin; Powiedz jeszcze słowo a będzie twoim ostatnim. Zostaw ją dobrze Ci radze bo będziesz miał ze mną doczynienia! Do dziewczyna skacze bo myśli że się nie obroni ale trafiłeś na niewłaściwą dziewczynę! Ta dziewczyna potrafi pokazać pazurki. Tym bardziej że jest ze mną!
    Pokazać Ci na co nas stać!Jesteś zerem! Myślisz że jak powiesz coś obraźliwego do dziewczyny to jesteś fajny? Weź się schowaj! I to głęboko bo mikt nie będzie chciał na Ciebie patrzeć!
    Nie dociera?! Pokazać Ci drzwi?!
    Myśli: Ja mu dam zaczynać z moją Britty!!!

    wstawiłam to żebyś sobie o sobie poczytała;)
    acha jeszcze pytanie

    Czy podobny dialog miał kiedyś miejsce ,,Britty''?
    (nie martw się kłopotliwe pytania to moja specjalność;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Lalka pyta:
    Kapitan wiewiórka
    1.jakieś wspomnienia?
    2.Chipmunks Valentine wiem że to o walentynkach ale o co konkretnie w tym chodzi? proszę o wyjaśnienie fabuły
    3.A dreaming lighting?

    OdpowiedzUsuń
  29. Alvin - Że jest zdolna , ładna i ogólnie fajna
    Brittany - aleś ją opkomplementował !
    Alvin - Zazdrooosna ?
    Brittany - Wcale nie ! > <
    1.Pytanie zadał Alvin ja chce tylko potwierdzenia odpowedzi ( qa może zmieniłaś zdanie?)

    But tell me does she sing ** (ale powiedz mi , czy ona śpiewa )
    Like I sing with you? ( tak jak ja śpiewałam z tobą ? )
    Does it feel the same ( czy czujesz się tak samo)
    When she calls your name? ( gdy woła ciebie po imieniu ? )
    Somewhere deep inside (gdzieś bardzo głęboko)
    You must know I miss you (musisz wiedzieć że za tobą tęsknię )
    1.Eeeeeem co to jest?

    No i tu pojawia się pytanie które muuuszę zadać Alvinowi
    ,,Dzisiaj na obiedzie Olivia siedziała obok mnie … dziwne ! Alvin nie spuszczał z niej oka , heh , gapił się jakby miała mnie otruć !''
    1.Wybacz przyjacielu co Ci odbiło?
    2.Jak można zapomnieć najlepszego przyjaciela i gdzie są odpowiedzi na drugą turę twojego asku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeko czeko czekolada pyta:
      But tell me does she sing ** (ale powiedz mi , czy ona śpiewa )
      Like I sing with you? ( tak jak ja śpiewałam z tobą ? )
      Does it feel the same ( czy czujesz się tak samo)
      When she calls your name? ( gdy woła ciebie po imieniu ? )
      Somewhere deep inside (gdzieś bardzo głęboko)
      You must know I miss you (musisz wiedzieć że za tobą tęsknię )
      1.Zgaduje że to ten moment gdzie stwierdziłąś że życie nie ma sensu bo Alvin zastąpił Ciebie Charlene i chciałaś to oznajmić całemu światu?
      2a nie mogłaś po prostu powiedzieć;Chłopak którego kocham znalazł sobie nową wersje mnie! ?

      Usuń
  30. Wiewiórofanka prawdę wa powie:

    . ,, Brittany '' pomyślał ... ale nie uśmiechnął się jak zwykle , kiedy o niej myślał . Serce nie zabiło mu mocniej jak zawsze kiedy tylko pojawiała sie w jego głowie .Serce nie zabiło mu mocniej jak zawsze kiedy tylko pojawiała sie w jego głowie .
    1.Proszę skomentuj to.
    już tą JEGO Britt. Koleżanką , przyjaciółką , osobą którą lubił mimo wszystko . Bo lubił ją , bardzo .Bo lubił ją , bardzo .
    2,proszę skomentuj to.
    - zacytował z dumą **
    ,, Skąd on to pamięta ? '' zdziwiła się w duchu
    Jedno małe pytanie do Alvina
    Kiedy masz już dość , kiedy ci życie dopieka , do żywego ! to pamiętaj , zawsze może być gorzej ! - zacytował z dumą **
    ,, Skąd on to pamięta ? '' zdziwiła się w duchu
    Skąd on to pamięta ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Pynky pyta:
    tłumacz się!
    A tak w ogóle... to miałaś rację co do Alvina, miły z niego chłopak . Trzeba będzie to, heh , wykorzystać! -zaśmiała się
    Brittany poczerwieniała ze złości. Niech Olivia gada sobie co chce, ale niech trzyma się z dala…
    - Tkniesz kogokolwiek z nich a popamiętasz!


    JAki szał jak to nie była zazdrość to nie wiem co


    Britt proszę … jak tego nie wypijesz to Olivia zaśpiewa twoją rolę , i Alvin wystąpi bez ciebie i … - dalsze tłumaczenie było już zbędne
    Alvin wybrał ją . Jakaś dziwna radość wybuchła w jej sercu .
    - Dzięki mimo wszystko ! – z tej radości uścisnęła Alvina z całych sił i pobiegła pochwalić się siostrom . Alvin stał przez chwilę ogłuszony .
    - O co jej chodzi ? – spytał sam siebie.

    OdpowiedzUsuń