wtorek, 20 listopada 2012

Pisadło 1

Czym jest Pisadło ? 
Jeśli ktoś czyta FGE to pewnie zorientuje się że to wiewiórkowa wersja Legendarnej Przygody . 
A konkretnie ?
Dzisiaj dostaniecie kilka fragmentów tekstu , a raczej same początki . Musicie wybrać jeden z nich , do którego zostanie dopisana kontynuacja ( którą znowu wybierzecie ) 
Nie wiem jak to wyjaśnić - wyjdzie w praniu XD 
Zaczynamy ! 


Opcja I 
Brittany z irytacją spojrzała na wielką kupę brudnych ubrań leżącą w przedpokoju 
- ALVIN ! Myślisz może że ja będę to zbierać ?! - wrzasnęła na cały dom 
- No generalnie mam taką nadzieję , w końcu to ty odpowiadasz za porządek w domu przez tydzień !
- Głupku , nie tknę twoich łachów choćby zalały cały dom ! 
- Jak łachy mogą zalać cokolwiek ? - spytał Alvin wesoło. 
- No ... oj nie łap mnie za słówka ! I masz to zebrać , ja nie mam czasu - prychnęła i zamknęła się w pokoju . 
,, Może by jednak zacząć pisać pamiętnik , jak radziła mi Żaneta ? '' pomyślała . Sięgnęła po zeszyt leżący na stole i otworzyła ją . Jaka szkoda że do głowy jej nie wpadło co właśnie miała w rękach !


Opcja II 

-Ufff ! Wreszcie ! - Szymon otarł pot z czoła i z zadowoleniem przyjrzał sie swojemu dziełu . Wyglądało jak mała budka telefoniczna z fotelem w środku , tysiącem przycisków , pokręteł i wyświetlaczy . 
- Muszę dorobić bardziej kompletną obudowę ... no i dodać większy ekran ! - powiedział sam do siebie . Maszyna którą przygotowywał od 2 lat rosła i zmieniała się , uzupełniał ją o wciąż nowe części . Teraz stała niemal gotowa . Jego największe jak dotąd dzieło . 
Chłopiec z uśmiechem nakrył machinę płachtą i wybiegł z piwnicy . Musiał przynieść ten ekran i rozejrzeć się za jakąś blachą ... no i sporą kłódką . 
,, Jak Alvin się do tego dorwie to kaplica ! '' pomyślał ,, Po pierwsze - znaleźć kłódkę '' 
Pobiegł go garażu lecz to co tam znalazł przeszło jego wszelkie oczekiwania ...


Opcja III 
- Masz ten przepis ? Masz ? - Eleonora gorączkowo przekopywała torbę Żanety gdzie oprócz stosu książek i notatek nie znalazła niczego interesującego . 
- Spokojnie ! Mam go tutaj - Żaneta ostrożnie wyjęła z kieszeni fartucha złożoną kartkę . Eleonora chwyciła ją i w podskokach podbiegła do szerokiego stołu przy którym urzędował już Teodor . Na widok przepisu uśmiechnął się zadowolony i rozłożył go na specjalnym podeście . Naszykował już składniki . Oto czas na najbardziej wystrzałowe babeczki świata ! ... kto wie czy nie dosłownie ... 
- Dziewczęta , myślę że mamy problem - stwierdził poważnie widząc długi cień na podłodze . 
- Intruz ... zlikwidować - mruknęła Eleonora . Żaneta poprawiła na nosie okulary i podeszła do drzwi . 
- Dzień dobry ... do widzenia ! - zatrzasnęła intruzowi drzwi przed nosem i odwróciła się z uśmiechem do reszty . 
- Kontynuujmy dobrze ? 

Opcja IV 
Alvin ziewnął i przeciągnął się na łóżku . Był poranek ... a nie , Alvin przecież nie wstaje rano ! Więc - było późne przedpołudnie , tak 11.30 około . Alvin przewrócił sie na brzuch i wpatrywał w tańczące w słońcu drobinki kurzu . Były ... ładne ? 
,, Boże , co się ze mną dzieje ?! '' pomyślał i zerwał się z miejsca ... lecz zakręciło mu się w głowie i padł z powrotem na łóżko . Jednak zrywanie sie to nie był najlepszy pomysł . Wpatrywał się w sufit kiedy poczuł że grzywka wpada mu w oczy . 
-Muszę pójść do fryzjera - mruknął i zauważył że jego głos brzmi jakoś dziwnie . 
- Zachrypłem ? - powiedział już głośniej i zauważył że jego głos naprawdę nie brzmi jak trzeba . Owszem , zawsze był dość wysoki i cienki ( co przyznawał z niechęcią , mimo że świadomy iż owa barwa głosu jest źródłem jego sukcesu ) . Co się dzieje ?! 
,,Coś mi się musi zdawać ... lepiej pójdę wziąć prysznic , może mi trochę przejdzie '' - jak pomyślał tak zrobił . Niemal nie patrząc przed siebie pognał do łazienki , przez co nie usłyszał panicznego okrzyku Żanety ,, JEZUS MARIA !!! CO TO ... JEST ?! '' ani nie zauważył jej biegu do piwnicy , jeszcze w piżamie . 


I co wybieracie ?
a ) I
b) II
 c) III
  d) IV
?

Który początek wydaje sie wam najciekawszy ? którego wątku chcecie poznać zakończenie ( do którego jednak prowadzi jeszcze długa droga ... )
Zdecydujcie !

Następny wpis w czwartek lub piątek !

20 komentarzy:

  1. dla mnie wszystkie są fajne ale naj bardziej spodobałmi się pomysł 2,3,4 bo pierwszej nie jastem zbyt ciekawy wiesz co może zrób każdą po kolei no bo przeciesz będziesz pisała dużo rozdziałów co nie .
    Brittany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wybrać jeden ;)
      i nie - to będzie jedna , dłuuuuga kontynuacja jednej wybranej opcji . co więcej - Pisadło nie ma żadnego związku z ,,oficjalnym'' opowiadaniem tego bloga .

      Usuń
    2. jednak zdecydowałam się na 4 bo początek jest taki ciekawy

      Usuń
  2. Pierwszy zainteresował mnie najbardziej (nawet mam już pomysł na dokończenie, ale zostawię to tobie ;), ale jak z nim skończysz to może napisz te pozostałe co?

    vq k

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde wszystkie są extra! ale najbardziej to chyba IV :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie z kolei najbardziej się podobał I albo II... i po namysle wybieram II ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. IV...;)

    Brittany..<3 i Alvin...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem za IV :)
    Aneta49

    OdpowiedzUsuń
  7. LOL
    Wybrałabym 4 ale niestety mam wrażenie że Alvin iŻaneta zamienią się ciałąmi a to mi śmierdziAlvinette więc jako fanka ALvitanny wybieram 1 bo zapowiada się nieźle

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. 4 FAJNIE SIĘ ZAPOWIADA I JESTEM ZA NIM I KIEDY KONIEC GŁOSIWANIA

      Usuń
  9. W sumie jak to terz czytam to 1 wydaje się mdłe...
    No niech wam będzie 4 ale jak będzie choć kropelka Alvinette to foch forewer(XD)

    LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! 4

      Ale jak będzie Alvinette to będe gryść!

      Usuń
    2. XD Ja też !!

      Brittany..<3

      Usuń
    3. ci wyżej dobrze gadają, polać im :D

      Usuń
  10. dla mnie 4 bo lubię nowe wyzwania

    OdpowiedzUsuń