piątek, 23 listopada 2012

Pisało 2


Wybraliście opcję IV :) 
Co się więc stało :

Alvin ze śpiewem na ustach wskoczył do łazienki i ... wyrżnął jak długi na wielkiej stercie brudnych ciuchów
- No serio , czy w tym domu nikt nie zrobi już prania ? Czy tylko mi to przeszkadza ? - prychnął podnosząc się z ziemi , nawet nie zauważając że chyba po raz pierwszy w życiu przejął sie bałaganem w domu . A teraz nawet pozbierał ubrania i wrzucił je do kosza na pranie !
Odgarnął ponownie grzywkę z czoła . Na serio zrobiła się dłuższa, dokuczała mu coraz bardziej . Już chciał zerknąć w lustro kiedy z pod podłogi dobiegły go dziwne odgłosy . Usiadł i nastawił ucho . Nic nie było słychać . Alvin podrapał sie po głowie , rozejrzał i chwycił stojący przy umywalce kubek . Przyłożył go do podłogi i ponownie zaczął nasłuchiwać , teraz z lepszym rezultatem
'Nie wierzę ! ' wykrzyknął ktoś 'To po prostu ... po prostu niemożliwe !'
'Lepiej uwierz ' odpowiedział ktoś 'Sama niemal zbaraniałam gdy ... to zobaczyłam '
'To ? ' zaśmiał się jeszcze ktoś inny 'Fajne określenie ! '
'A jak inaczej niby to określić ? ' prychnął ktoś . ,, Brittany '' pomyślał ... ale nie uśmiechnął się jak zwykle , kiedy o niej myślał . Serce nie zabiło mu mocniej jak zawsze kiedy tylko pojawiała sie w jego głowie . Zdziwiło go to , zdekoncentrowało . Bezwiednie oparł się plecami o kabinę prysznicową i siedział tak , siedział . Wstał w końcu i skierował się w stronę lustra by po chwili ... 
- AAAAAAA !!! JESTEM BABĄ !!! - rozległ się wrzask od strychu po piwnicę z której dobiegł kolejny okrzyk ,, A nie mówiłam ?! Nie mówiłam ?! '' .
Alvin dysząc ciężko oparł się rękami o lustro z którego patrzyła na niego niewysoka , śniada dziewczynka o średnich , lekko falowanych włosach i olbrzymich , przerażonych , niebieskich oczach . Do łazienki pierwszy dopadł Szymon który widząc zaistniałą sytuację stanął jak słup soli w przejściu , skutecznie blokując je . Cała reszta która zdążyła się już zbiec ze wszystkich zakątków domu zaczęła sie na niego pchać i cisnąć , przez co wszyscy wyrżnęli jak dłudzy na podłogę , czego Alvin nawet nie zauważył . Stał dalej wpatrzony w swoje odbicie . Brittany poderwała się w końcu z podłogi i chwyciła go za ramiona . 
- Alvin ?! To .. to ty ? - spytała niepewnie . Chłopak , czy może raczej dziewczynka , odwrócił sie w niej stronę i wbił w nią wzrok 
- Tak , chyba . - odpowiedział niepewnie - Szczerze to nie wiem ... to musi być koszmarny sen ! Musi Musi Musi ! 
Szymek podszedł bliżej , przyjrzał sie bratu ... i pogłaskał go ( czy raczej ją) po głowie zanosząc się śmiechem 
- Oj Alvin , ja wiedziałem że ty się czegoś takiego doigrasz ! Wiedziałem !  
Eleonora już miała coś odpowiedzieć , Brittany też lecz dalsze debaty nad niecodziennym wyglądem Alvina przerwał im dzwonek do drzwi .


Kto stał za drzwiami ? 
Opcja I - Listonosz 
Opcja II - Charlene (yay!) 
Opcja III - Lottie 
Opcja IV - Pies :3 


Zaskoczeni ? XD 
Szczerze to ja bardziej - oczywiście miałam pomysł na to już wcześniej ale co innego mglisty pomysł w głowie a co innego opowiadanie na blogu ! Trochę sie nad tym głowiłam żeby to brzmiało jako-tako , ale chyba mi sie nie udało :(

19 komentarzy:

  1. LOl

    Jaka znowu Lottie?
    Stawiam na Charlene bo nikogo innego nie ogarniam:?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lottie to tamta koleżanka ze szkoły - ta co jej kuzyn był rzekomym wielbicielem Eleonory ( było jeszcze na starym blogu - ,,Nie kłam Ella nie kłam '')

      Usuń
    2. Znam dziewczynę... A TO JEST NAJLEPSZE CO DO TEJ PORY CZYTAŁAM!!! :D SŁOWA ''AAAAA!!! JESTEM BABĄ!!!'' CZYTAŁAM ZE 100 JEŚLI NIE WIĘCEJ RAZY!!! :D Charlenko jesteś Bogiem w blogowaniu! Chwała Ci dziewczyno! www.TheChipmunks-Blog.blogspot.com.es

      Usuń
  2. no ja nie wiem albo lottie albo charlene ale postawie na lottie bo może być ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chce lottie bo może być ciekawie ale gdyby była by charlene też byłoby fajnie e tam mi to obojętne no oprócz psa i listonosza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z brittany mi to obijętne

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Po twoim nicku zastanawiam się czy to nie specjalnie...

      Usuń
  5. Charlene!!!! Będzie ciekawie :D
    i nie martw się wpis ci się jak najbardziej udał ;)
    niki

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jak najbardziej NIE jest obojętbe!
    Dawać Charlene!

    ProsiakXD

    OdpowiedzUsuń
  7. Charlene. Ciekawe co zrobi jak zobaczy, że Alvin jest dziewczyną XD.

    vq k

    OdpowiedzUsuń
  8. Charlene bo coś czuje że się nie zdziwi a raczej będzie to jej sprawka:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chce nic mówić ale moim zdaniem powinna wkroczyć Charlene żeby pokazać Briit że nie jest pępkiem świata i że jak
    Alvin zechce to znajdzie obiekt westchnień w try miga , i żeby nie traktowałą Alvina jako kogoś gorszego.

    A tak ogólnie to kiedy odpowiedź na ask Britanny?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jest to, jak Alvin będzie bajerować dziewczyny będąc dziewczyną.

    LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoi sobie dziewczyna na korytarzu a tu podchodzi dziewczyna i z tekstem
      -Hej mała co robisz dziś wieczorem?
      Jej mina bezcennaXD

      Usuń
  11. A niby jak? Przecież jej tam nie było.

    vq k

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 :)

    Brittany..<3

    OdpowiedzUsuń