piątek, 24 stycznia 2014

Role-Play - Zaczynamy !

 
Tak jak zapowiadałam jakiś czas temu - nasz blog przygotuje nasz własny role-play :) Więcej informacji można znaleść tutaj - [link do wpisu]
 
Co już ustaliliśmy :
Role głównej szóstki zostały już rozdane :
 
                              Alvin - Maja Chudzik     Brittany- Brittany Miller/Wiewióretka
   Szymon - darlene            Żaneta - Marta LoVe
Teodor - Charlenka         Eleonora - vq k (?)
 
Wciąż nie mamy jeszcze osób które mogłyby grać postaci drugoplanowe jak Dave czy ktoś w tym stylu. Jeśli ktoś jest chętny, może zgłaszać się w komentarzach.
 
Teraz każdy kto zgłosił sie do role-play'a, a jeszcze nie jest zarajestrowany na forum bloga, powinien to jak najszybciej zrobić tutaj - [link do rejestracji]
 
Jeśli już się zarejestrowałeś/aś, daj znać o sobie tutaj - [link] tak jak to zrobiłam już ja. Na tej stronie będziemy również pisać nasze ,,opowiadanie'', więc lepiej gdzieś ją sobie zapiszcie.
 
Proponuję aby nasz role-play rozpocząć w sobotę godz. 19.00 . To tylko termin wstępny, jeszcze coś się może zmienić.
 
Wszelkie pytania proszę zadawać w komentarzach. Zachęcam inne osoby do wzięcia udziału w akcji, przez choćby śledzenie naszych poczynań na bieżąco :)


11 komentarzy:

  1. Ja już dałam o sobie znać i jestem gotowa. Nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam pytanie do autorki, zupełnie niezwiązane z tym tematem :).
    Mam własne opowiadanie o wiewiórkach, nawet wychodzi z tego niezła historia, lecz nie chce zakładac własnego bloga. Pytanie brzmi, czy dało by się umieścic to opowiadanie tutaj, na tym blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Oczywiście że by się dało :) musisz tylko zapisać to opowiadanie w google doc a potem wysłać na skrzynkę blogową (aatc.pl@interia.pl) maila o tytule ,,Fanfik : '' , a w treści maila link do twojego opowiadania i którki opis. Dobrze by było gdybyś wysłała obrazek, lub link do obrazka który posłużbyłby za okładkę.
      I to tyle :)

      Usuń
  3. ja sie wlasnie zarejestrowalam, jak nie bede czegos wiedziec to bede sie was pytac ok?

    vq k

    OdpowiedzUsuń
  4. po pierwsze: jak napisac cos na forum?

    vq k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w prawym, dolnym rogu ,,ramki'' z wpisem Brittany jest napis Odpowiedz, czy coś takiego - kliknij to

      Usuń
  5. Pytanko : Czy my będziemy pisać o tych wiewiórkach co są na zdjęciu ( teraźniejszych ), czy o tych z lat 80 czy z którychś tam ?

    OdpowiedzUsuń
  6. sądzę że dla odmiany może weźmiemy na warsztat wersję CGI (z którą od wieków nie miałam do czynienia :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam pytanie... My będziemy pisać ten role-play, tak jak pisałyśmy nasz fanfik prawda? (Audycja zawiera lokowanie produktu) że inicjał, dwukropek i wypowiedź, tak?

    OdpowiedzUsuń