niedziela, 12 lipca 2015

Wykreślanka- Ulubiony bohater AATC w ciągu wszystkich generacji!

by hpreducedto1

Pozostało nam już mniej niż 15 osób. Kto zostanie oficjalną maskotką tego bloga?

Na tabelach pozostało wciąż wiele bardziej i mniej lubianych postaci i tyle samo już odpadło.
Gra toczy się dalej. Używamy już nowej tabelki:
 Chcesz widzieć wyraźniej- kliknij na tabelkę
Ostatnim przegranym jest... Teodor ze starszej kreskówki

  Każdy z was, w komentarzach, głosuje na postać która NIE powinna zostać wybrana na Ulubieńca bloga. Postać która otrzyma najwięcej głosów zostanie wyeliminowana z dalszej gry, wtedy będziecie eliminować kolejną i tak dalej i tak dalej aż pozostanie tylko jedna osoba
Zwycięzca pojawi się na bannerze bloga. 

Miłej zabawy :) 

71 komentarzy:

  1. Na pewno zagłosuję na iana. Sorki ale nie wiem jak napisać jego imię.Naprawdę przepraszam. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. glosuje na iean'a

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam na tego pana,który podpisuje piłkę..Naprawde nie wiem jak sie nazywa bo nie oglądalam nigdy the alvin show..wybaczcie

    OdpowiedzUsuń
  4. głosuję na tego pana co Iskierka Zmierzchu

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie niejasne wrazenie ze gosc o ktorym mowa to jakis prototyp dave'a ale i tak na niego glosuje

    IWBND

    OdpowiedzUsuń
  6. Glosuje tak samo jak wszyscy powyrzej

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten facet nazywa się Clyde Crashcup i to przyjaciel Dave'a i chłopaków z Alvin Show


    i głosuje też na niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam że on się tak nazywa..No prosze :)
      A z kąd to wiesz? Oglądałeś Alvin show czy pisze na wikipedii?

      Usuń
  8. Głosuje na Clyde'a Crashcup'a

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauważyłem, że 2 fanficki z tego bloga są niedostępne, prosze, niech ktoś je zreuploaduje, chciałbym przeczytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://chipmunk-moja-historia.blogspot.com/2013/03/randka-100-lecia.html

      http://chipmunk-moja-historia.blogspot.com/2013/04/fanfic-dzien-kobiet_2.html

      Usuń
    2. Były dodane przez prywatnego twórcę, nie z mojego konta... poszukam, może mam je gdzieś jeszcze na komputerze i uda się je odtworzyć.

      Usuń
  10. Charlenko proszę zrób wreszcie aktualizację wykreślanki bo chyba od trzech tygodni już nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  11. Charlenko proszę zrób aktualizację wykreślanki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosuję na Clair.Tak brzydko na początku potraktowała Dave'a z mi się aż chciało go przytulić....Ciekawe kiedy będzie Chipmunk Adventure II ?
    Bardzo się cieszę że w końcu są oznaki życia! Moje serce się raduję.Obyście tylko robili wykreślankę co jakiś czas a nie co miesiąc :)
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ien... Basta! Koniec kropka i trzy wykrzykniki! A potem Dave z... z tej najstarszej wersji Wiewiórek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja głosuję na Dave'a z ''Alvin i wiewiórki 3''.ten grymasik.Kto tu się tak złości? A ty kawalerze :3 Nie był zbyt miły dla kochanych norek :D Weolę tego animowanego Dave'a.Zdecydowanie.
    Dzięki za oznaki życia.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  15. głosuję na Dave'a z kreskówki

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosuję na Dave'a z starej kreskówki

    OdpowiedzUsuń
  17. O-O CO?! Dave odpadł :'( ten miły kawaler? Szkoda......
    Oh Well....Ja nadal głosuję na Dave'a z ''Alvin i wiewiórki 3'
    Dzięki wielkie za aktywność :)
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  18. głosuję na Dave'a z filmu

    OdpowiedzUsuń
  19. :) A! Dopiełam swego :)
    No to fajnie....A teraz może....hm...
    No to może ja zagłosuję na Charlenkę :)
    Proszę nie gniewaj się na mnie.Wielkie dzięki za aktywność.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm... Patrząc na ostatni rok... Chyba zaniedbujesz tego bloga... Tak wiem. 8 pojawiły się dwa wpisy ale naprawdę. Mogłabyś dać coś do poczytania! Ja rozumiem: Szkoła się zaczęła ale naprawdę... Raczej w wakacje szkoły nie było w tedy miesięcznie pojawiały się... od 2 do 9... -.- Proszę o większą aktywność i brak hejtu mojej opini... Każdy ma prawo do swojego zdania!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba gdzieś to wyjaśniłam- blog umiera już od ponad 2 lat bo zostałam z nim sama i nie daję rady pracować za trzy osoby. A przez prawie całe wakacje nie miałam w ogóle ani komputera ani dostępu do internetu.

      Usuń
    2. Anonimie wstydź się! >< ... Liczy się że w ogóle ten blog jest aktywny!

      Usuń
  21. Głosuję na pannę Miller

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się ! czas by odpadła pani Miller :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Oddaję głos na panią Miller

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zagłosować na Charlenkę.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tak samo. Na Charlenkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wy wiecie że jej imię brzmi Charlene tak? xd Charlenka to mój pseudonim i nigdy nie używałam tego zdrobnienia mówiąc o niej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chce się spytać... Kiedy dasz coś do poczytania??? Nie wiem... na przykład ''pisadło''? Lub cokolwiek innego... A ja wciąż czekam na The Chipmunk Adventure 2! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha też bo bez nich jest nudno. Zrób coś Alvitany

      Usuń
  28. Ja tak samo na to czekam : <
    A co do głosowania to głosuję na Alvina z lat 80.
    Mam nadzieję ze nie będzie problemu z przeliczeniem głosów :D
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą... Ja chce The Chipmunk Adventure 2 :C no i gdzie to jest... I tak jak ty jestem za Alvinem z lat 80....

      Usuń
  29. Nie miałam pomysłu, więc głosuję tak samo. Na Alvina z lat 80.

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz czuję się podle! Osobiście uwielbiam Alvina całym sercem i... I'm so sorry Alvin! Ale teraz uczciwie zagłosuję na Dave'a z lat '50... Dobrze powiedziałam? Sorry jestem dobra w historii ale mi chodzi i Dave'a tego najstarszego! (Jak to zabrzmiało...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz powiedzieć, że głosujesz na jedynego Dave'a jaki pozostał. Ja tak samo. :)

      Usuń
  31. Głosuję na... Teodora z ,,The Alvin Show" (który Teodora średnio przypomina).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Theo?Tego który tak słodko chichotał????Może się zastanów....Wiem ze nie przypomina go zbytnio,ale to pewnie dlatego że Ross miał taką a nie inną wizję.Mnie nawet urzekł :3
      Dave odpadł?!?!?! https://www.youtube.com/watch?v=uxw2xkxFjFE
      Chciałam zaprzeczyć że nie może odpaść ale nie było czasu..:<
      Cóż ja zagłosuje na Eleonorę z filmu o wilkołakach..Bo iż magija :)
      Brohoof!Derp!Chipmunk!

      Usuń
    2. Można pomyśleć że właściwie to każdy kolejny Teodor jest marną kopią pierwszego i oryginalnego Teodora xd

      Usuń
  32. Kiedy będą opowiadania bo bez nich jest nudno?! Jekieś długie z Charlene,Brit i Alvinem. Please! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. głosuje na Brittany z serialu z lat 80.To jejej najlepsza wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1 zdj, 2 rubryka zdj Szymona jako kreskówka :P ( to jak coś wskazuje ;p)

    OdpowiedzUsuń
  35. Głosuje na Szymona z Alvin show

    OdpowiedzUsuń
  36. Trudny wybór! :/
    Hmm może 1 zdjęcie tabeli, 3 rubryka tam gdzie Alvin Jest DJ ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Głosuję na Alvina z ,,The Alvin Show".

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  37. Pójdę za głosem ludu: Alvin z the Alvin Show.
    A pozatym jak wszyscy mają odpaść z Show Alvina to Alvin też powinien.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  38. glosuje na Eleonore z lat 80

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. To głównie z powodu braku pomysłów. Głosuję na Eleonorę z lat 80.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  39. A ja głosuje na Brittany z ''Alvin i wiewiórki 3''.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja głosuję na Alvina z ''Alvin i wiewiórki 2''.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja głosuję na Teodora z ''Alvin i wiewiórki 2''
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja głosuje na Vinny ( mamę wiewiórek )

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja także głosuję na Vinny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tym razem głosuje na Teodora ze starej kreskówki.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja głosuję na Theo z ''Alvin i wiewiórki 2''
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  46. Głosuję na Theo z ''Alvin i wieiwórki 2''.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  47. Głosuje na Teodora z kreskówki z lat 80

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja głosuję na Alvina z ''Alvinnn! and the chipmunks''.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja głosuje na Szymona z Alvin i wiewiórki 3

    OdpowiedzUsuń