niedziela, 5 lipca 2015

Alvin and the Videos- 25



Siemanko wszystkim :3 Przyznać się- kto nie zdał? XD Jak wiecie (pewnie, że nie) to zaczęły się wakacje. Moim zwyczajem, na takie okazje puszczam wam dyskotekowe nuty... Więc... DZIKIE DENSY MARTY!!! XDD ja już pójdę spać .____. Zapraszam was do wakacyjnych filmików po których dostaniecie epilepsji. Zapraszam. Marta taki explorer kurna mać .___.  powtarza wszystko kilka razy i to po czasie ;___; T-T


1. I'm an Albatroz
wyk. AronChupa
Autor/ka filmiku: brittany fan
Tak, nie byłabym sobą, gdybym nie dała wkurzającej piosenki... Moje uszy krwawią ;-; ;-; ;-; minusami też jest logo z programu do obróbki filmiku. Poza tym, fragmenty niekiedy wręcz dobrze zgrywają się z piosenką, głównie gdy są pstryknięcia lub fraza ,i'm an Albatroz", ale ze względów na wysoki ton piosenki  filmik wydaje się kiczowaty, a to błąd, ponieważ niedopatrzyłam się zbytnio jakiś błędów estetycznych. Źle nie jest, ale dupy nie urywa. Jest po prostu przyzwoicie. Ale tylko wtedy, gdy włączysz oryginał piosenki do filmiku. Nie polecam, 2/10*

2. Run Devil Run
wyk. Ke$ha
autor/ka: AlvinaNTheBestettes
Bardzo dobry filmik, 2/10.

No dobra, a poważnie, to jest dobrze sklejony, jest HD jest wszystko. Filmik współgra w piosenką i wygląda to super. Dodatkowo motyw zmienionego koloru w refrenie- dobry pomysł. Tylko jedynym minusikiem jest logo programu do obróbki ale... no, życie, programy są chamskie .___. 10/10

3. Turn me On
wyk. David Guetta feat. Nicki Minaj
autor/ka: Barbi Rizo Birthday 23/09

Mam co do tego filmiku mieszane uczucia. Z jednej strony jest dobrze, ale z drugiej boli mnie oglądanie tego ;-; Efekty są ładne, przy jakiś fajerwerkach, brokatach i innych błyskotek i kółek byłoby już słabo. Jednak miałam wrażenie, że jest to zrobione na odwal. Dodatkowo początek nie zachęcił do oglądania- jest milion innych sposobów by sprytnie zaciekawić widza do obejrzenia filmiku. W wideo musi być charyzma, której tu zabrakło. Gdyby ten filmik trwał do drugiej zwrotki to byłoby dobrze, ale tak to strasznie męczy. Twórczyni wyraźnie bardziej nadaje się do krótszych filmików. 5/10

4. Gangam Style
wyk. Psy
autor/ka: Alsawfreetter01

Powiem tak: ten filmik jest zajebisty. Jest doskonałym przykładem na to, że filmik może być cholernie dobry dzięki samym fragmentom bez dodatkowych upiększaczy. Fajne jest to, że są dodane trzy ścieżki dźwiękowe: głos Alvina, głos Szymona i głos Teodora, chociaż, gdy są włączone razem trochę dziwnie to brzmi, ale zawsze tak jest, gdy tony się różnią. Fragmenty do siebie idealnie pasują i naprawdę nie rozumiem, dlaczego są łapki w dół. 100000/10

5. Talk Dirty To Me
wyk. Jason Derulo ft. 2 Chainz
autor/ka: GlimmerGlammy

Filmik nawet dobry, ale czegoś mi tu zabrakło. Że nie wspomnę o pierniczonym 480p, który zawsze wszystko psuje .___. Do pewnego momentu uważałam, że jest średni i jakoś tam zrobiony, ale jak pod koniec dano początek z 3 który się ma nijak i dopiero pod sam koniec, pierniczony koniec, scenę z dyskoteki to umarłam .___. autor chyba nie przemyślał co konkretnie wsadzić (hehehehe) do widełka i... jest to co jest. 5,5/10

6. Dark Horse
wyk. Katy Perry
autor/ka: brittany szpieg

 Rozpisywać się szczególnie nie będę, bo nie trzeba. Filmik uważam, za bardzo dobry, ale niektóre efekty są zbędne: kółka, tęcza czy gwiazdki, które zawsze bedą wyglądać kiczowato. Tak, brokat wygląda kiczowato .__. Jest dobrze, myślałam, że będzie źle, że znowu autor, który się nadaje do krótszych filmików, ale dał radę. Jak ja to zwykle mówię: Będzie dobrze. 7/10

*tak, kocham te zdanie XD

Z mojej strony to wszystko, dziękuję za uwagę i mam nadzieję, ze będziecie mieć dobrze spędzone wakacje. Serio, wyjdźcie na dwór, poćwiczcie, poczytajcie czy coś. #CARPEDIEM XD pamiętajcie o zostawieniu propozycji na dalsze AatV ;) Papa :3

1 komentarz:

  1. Cóż...Nie ma to jak zacząć lato z muzą na impre....ehm...muzyka nie w moim guście,ale cóż.
    Najlepszym wg mnie filmikiem jest dark horse.Reszta już jest poniżej poziomu.( matyldo,po co tyle tych gwiazdek? T_T)
    Najgorsze filmiki to właśnie te,których momenty są na ''odwal się'',jest dużo brokatu i muza jest prostacka(ja szczerze nie znoszę takich basów i elektrycznych uderzeń.A już w szczególności Nicki Minaj....).
    Marto,dzięki,że żyjesz i jakoś nie zapominasz o swych obowiązkach.Oby tak dalej.I mam prośbę.Może byś wyszukała jakieś pioseneczki,gdzie są fragmenty z nowego serialu?
    Aha! No i oczywiście nie można zacząć wakacji bez Najlepszej w wykonaniu wiewióretek jakże wakacyjnej piosenki.Mym zdaniem najlepiej jest ją słuchać albo porankiem albo jak się wraca z jeziora lub jak się do niego jedzie...kurcze,można ją słuchać kiedy się chcę!
    https://www.youtube.com/watch?v=u7SVineo0gc
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń