sobota, 4 lipca 2015

Moje małe wiewiórki... Charlie chce pomówić o smutnych rzeczach


To będzie bardzo ciężki do napisania dla mnie post, ale proszę was- jeśli naprawdę czytacie tego bloga, przeczytajcie i to. Muszę wam powiedzieć o kilku ważnych sprawach.

Moje wiewióreczki, nie chcę was okłamywać. Jestem od was pewnie trochę starsza i piszę te opowiadania, aski i inne rzeczy od jakiegoś czasu. Nie jestem może do końca w temacie Alvina i Wiewiórek, nie wiem czego będzie dotyczył kolejny film ani kiedy mają premierę poszczególne odcinki. Nie dzieje się to tylko z mojej winy.
Widzicie, mam obecnie 17 lat. Piszę od mniej-więcej 4 lat. Bywało lepiej i bywało gorzej. Obawiam się że już jakiś czas temu wypaliła się moja pasja i chęć do ciągłego życia w świecie wiewiórek. Nie chodzi o to że tego nie lubiłam, uwielbiałam to i dalej uważam że to był najlepszy czas dla mojej twórczości- The Chipmunk Musical było moim największym i najlepszym dziełem w całym moim życiu. Staram się jak mogę utrzymać jako-taki poziom opowiadań, ale wyraźnie widać że nie mogę znaleźć inspiracji. Staram się, szukam nowych pomysłów, ale nic nie może trafić do mnie na tyle, abym dała radę napisać całe kilkunasto-rozdziałowe opowiadanie. 
Nie będę was okłamywać, nie wiem kiedy uda mi się napisać coś nowego. Nie wiem nawet ile osób czyta tego bloga. 
Wiem za to że jedna z naszych redaktorek- Victoria Chipette- prowadzi konkurencyjnego dla mnie bloga. Nie mam nic przeciwko. Chociaż wyraźnie widać, że używa tej samej formuły co ja- opowiadania+ aski+ muzyka, nie mam nic przeciwko- nie ja to zapoczątkowałam, takie same serie postów pojawiają się i na innych blogach o innej tematyce, więc nie mam nawet prawa się o to gniewać. Przecież chodzi nam tylko o popularyzowanie Alvina i Wiewiórek w naszym kraju. 
Za to mam pełne prawo gniewać się za kopiowanie mojego opowiadania- The Chipmunk Musical, które mogliście przeczytać na starym blogu, a które odnowione zostanie opublikowane w nadchodzącym tygodniu. Zachęcam was, żebyście po lekturze mojego opowiadania udali się na bloga Victorii i sami sprawdzili. Victoria pisze również swoje własne opowiadania, które sądzę że miło wam będzie poczytać, gdy ja nie jestem w stanie pisać. Ja chcę tylko abyście wiedzieli. 
Z tego co wiem, Victoria Chipette nie może obecnie pisać postów, ponieważ nie ma dostępu do internetu, ale zapowiedziała swój powrót na sierpień. W podobnej sytuacji jest Marta LoVe, która również nie pisze, lecz z powodów osobistych. Pozostaje nam mieć nadzieję, że niedługo znów zaprezentuje nam kilka piosenek. 
 Słuchajcie wiewióreczki, teraz będę mówić szczególnie do was. Ten blog upadnie przed końcem tego roku, jeśli nie pomożecie. Potrzebujemy nowych, silnych osób, których wena i wiedza o AATC jest na tyle silna, aby podnieść nas z upadku. Jeśli czasem czytasz o wiewiórkach, jesteś na bieżąco z teoriami (albo masz swoje własne), znasz fajne fanfiki, oglądasz i ściągasz ładne obrazki, subskrybujesz kanały ze świetnymi filmikami, cokolwiek, nie czekaj. To nie ważne ile macie lat, to nie ważne że nigdy nic nie pisaliście. Jeśli tylko chcecie cokolwiek dla nas zrobić, zgłaszajcie się pod tym wpisem, zostawcie swojego maila, a ja się do was odezwę. Dla każdego znajdzie się zajęcie. Odezwę się do każdego. Jeśli nie chcecie zostawiać maila, piszcie na blogowy- aatc.pl@interia.pl (lub, jeśli nie działa, na mój prywatny- eleanorette@interia.pl)

Czekam moje małe wiewiórki. Charlenka was pozdrawia i tym razem nie pisze enjoy... mam nadzieję że akurat z tego o czym pisałam, nikt się nie cieszy. 



8 komentarzy:

  1. Charlenka, szczerze mówiąc to nie spodziewałem się tego :-( Uwielbiam ten blog i inne o Alvinie i wiewiórkach, ale moja przygoda zaczęła się właśnie od tego bloga. Nikt do tej pory, tak jak Ty nie pisał tak inspirująco. Nie, proszę, nie zamykaj bloga, please.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię.Chcę żebyś wiedziała kilka rzeczy.Pierwszym blogiem o tematyce Alvina i wiewiórek , który czytałam był właśnie Twój.I jeśli potrzebujesz pomocy to ja Ci pomogę.Oto mój
    e-mail : Alvittany11@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę szkoda, że cóż wypaliłaś się, ale na siłę nie ma co pisać, ( tak myślę). Masz już 17 lat liceum, więc coraz więcej nauki, nie dość, że mniej czasu to jeszcze wena się cb nie trzyma. Każdy to zrozumie wiedz, że mogę ci pomóc, ale nie wiem w jaki sposób bym mogła.. :/ Pisać, nie umiem, próbowałam, ale piszę straszliwie sztywnie, więc nie, mogłabym spróbować zrobić the chimpunks miusic :) Zresztą napisz do mnie pod ten e-mail: msp.msp@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to mam "prorocze" słowa! :-/ Nie dalej jak przedwczoraj na innym blogu pisałem, ze nie chciałbym, aby między innymi ten blog się kiedykolwiek zakończył - no i mam! :-/ No ale cóż życie toczy się dalej! Mam nadzieję, że nie usuniesz go całkowicie, a jeśli to właśnie planujesz, to proszę o zgodę zapisania sobie na dysku kopii stron z opowiadaniami, abym miał do czego wracać...
    Pozdrawiam, Simon S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam zamiaru go usuwać, pozostanie w czeluściach internetu, ale zakończy działalność.

      Usuń
  5. Jako twoja rówieśniczka naprawdę Cię podziwiam.
    Porównując Cię do mojej skromnej osoby, wow! Jestem przy tobie Nicky Minaj, droga Adele. Napisanie tego komentarza sprawia trudność. Trzeba się jednak trochę postarać żeby sklecić kilka zdań, a napisanie posta, opowiadania czy czegokolwiek- no cóż, powtórzę wow!
    Poważnie, nie zamykaj interesu, warto mieć odskocznie od rzeczywistości. Blog jest odskocznią dla Ciebie, i dla nas;
    Monopoly007

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także chcę się przyłączyć do pomocy!
    Jest to mój pierwszy i jedyny blog z wiewióraskami jaki odwiedzam i bardzo on mi się spodobał.
    Jeżeli potrzebujesz ode mnie pomocy-nie ma sprawy.
    Ja zawsze mogę podesłać swoje rysunki.Mam ich całkiem spro.A jeżeli chodzi o moje odpowiadanie,to muszę je najpierw skończyć umysłowo,a dopiero potem się wziąć za pisanie :)
    Jeżeli wyrazisz zgodę to może byśmy robili posty z tym jak się podobał nowy odcinek wiewiórek?No wiesz,że jakaś osoba(może na przykład wylosowana?) napisałby coś o tym odcinku i co o nim sądzi.I oczywiście można by podać link na baje.pl do odcinków bo już dawno są.
    Oto mój e-mail: w_piotrzkowska@wp.pl
    Śmiało wal jak coś :)
    Brohoof!Derp!Chipmunk!
    I niech moc będzie z tobą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde zaskoczyła mnie twoja wiadomość ponieważ już od dawna czytam twojego bloga ale jakoś tak nigdy nie miałam odwagi aby go skomentować. Jestem z reguły nieśmiałą osobą, ale chcę dołożyć wszelkich starań aby pomóc Ci utrzymać tego bloga. :D
    Jeśli masz potrzebę napisz do mnie n4tiixd@gmail.com
    Wiem, że masz osoby które komentują Twoje posty i się z nimi, że tak powiem ,,znasz'' ale liczę na to że skorzystasz z mojej pomocy.
    Twój blog był pierwszym moim blogiem, który przeczytałam i który zapadł mi w pamięci. Masz naprawdę olbrzymi talent do pisania, nie zmarnuj go. :)

    OdpowiedzUsuń