wtorek, 11 grudnia 2012

Rozdział XXXIV - Tajemnica

Dziewczynki z gimnazjum Szekspira siedziały na schodach na strych i gadały jak to przyjaciółki - paplały o czym się dało . Temat zszedł na bal karnawałowy .
- Jaka szkoda że to dopiero za rok ! - jęknęła Lilly wzbudzając tym wybuch śmiechu . 
- Doczekasz się ! - powiedziała z uśmiechem Żaneta -Jeszcze dwa tygodnie , później święta czyli jeszcze tydzień i już nowy rok , a potem jeszcze trochę .
- I tak nie mogę sie doczekać ! W co się ubierzecie? - spytała inna dziewczyna i rozmowa zeszła na tory modowe , w czym Brittany spokojnie mogła się udzielać . Nie na długo . 
- Alisha , a z kim idziesz na bal ? - spytała nagle Lilly , wprawiając koleżankę w zakłopotanie
- Muszę mówić ? 
- Musisz !
- Nooo Max mnie zaprosił i ... - zaczęła lecz dziewczyny jej przerwały gromkim ,, Uuuu ! ''
- A ty ? 
- A ty ? 
Takie przepytywanie trwało dłuższą chwilę , padło kilka znanych ze szkoły imion lub całkiem nieznanych . W końcu padło na Brittany 
- No Brietta , z kim ty idziesz ? - spytała śmiejąc się Dominika , uwielbiała przeinaczać imiona przyjaciółek . Brittany tylko machnęła ręką 
- Oj , nie znacie go , on jest z publicznego gimnazjum , z trójki - stwierdziła usiłując zbagatelizować sprawę , jednak dziewczyny nie dały się tak łatwo zwieść 
- Mów z kim i to już ! 
- Niech wam będzie , idę z Alvinem Sevillem - wzruszyła ramionami . Dziewczyny spojrzały po sobie 
- A to nie jest twój brat ? - spytał ktoś. 
- CO ? - wykrzyknęły Brittany i Żaneta . 
- To nieprawda ! Ja nie jestem jego siostrą ! - zawołała Britt oburzona samym takim pomysłem 
- Mieszkasz w tym samym domu , opiekuje się wami ten sam człowiek , jesteście ze sobą praktycznie całymi dniami, poza szkołą - stwierdziła inna . Dziewczęta przyjrzały sie podejrzliwie Brittany która w duchu czerwieniła się ze wstydu . Nie pomyślała że ktoś może to tak odebrać ! 
- Alvin nie jest moim bratem ! - powtórzyła - Nie jest , serio ! On jest ... 
- Jej chłopakiem - dokończyła spokojnie Żaneta , co rozpoczęło nową serię uuuuu-czenia i chichotów . 
- Od dawna ze sobą chodzicie ? Nie mówiłaś że masz chłopaka ! - zawołała niezadowolona Lilly 
- To ... skomplikowane . I ,, chodzimy '' ze sobą od połowy wakacji - odpowiedziała Britt starając się utrzymać opanowany wyraz twarzy . Bez skutku . 
- Mówiłaś że w połowie wakacji byłaś na koloniach czy obozie czy czymśtam - przypomniała sobie nagle Lilly 
- To prawda - odpowiedziała Żaneta 
Brittany już miała coś odpowiedzieć kiedy zadzwonił dzwonek . Dziewczęta zerwały sie z miejsca i rozbiegły się po klasach 
- Czy to nie z nim widziałam cię ostatnio w parku ? - spytała w biegu jedna z koleżanek 
- Taaak , pewnie tak - mruknęła Brittany nie słuchając nawet pytania , w głowie szumiały jej jeszcze pytania koleżanek , odpowiedź jej siostry i jej własne przyznanie sie . Jak dotąd nie musiała się przyznawać do ... tego , mimo że ... 
- Ej ! Nie marz na jawie , nie ma czasu ! - ktoś szturchnął ją w ramię . 
,, Przemyślę to jeszcze raz na lekcji - teraz wychowawcza '' pomyślała i pobiegła do klasy 
... 
Alvin uśmiechając się pod nosem maszerował za Brittany do świetlicy . Właściwie nie miał pojęcia po co ona go tam ciągnie ale z doświadczenia wiedział że w takich chwilach lepiej Brittany ustąpić , inaczej skończyło by się to awantura . Znał ją już tak dobrze …
- Idziesz czy nie ? – spytała nieco gniewnie dziewczyna która przed chwilą zajmowała centralne miejsce w jego umyśle. Alvin pokiwał głową i przyspieszył krok. Pod koniec drogi Alvin zrównał się z nią krokiem więc Brittany puściła go i z dziwnym pośpiechem weszła do świetlicy . Duża , niemal pusta sala zawsze stała otwarta – nie było tu co kraść . Alvin rozejrzał się i zauważył pod oknami niska ławkę .
- Siadamy ? – spytał . Britt kiwnęła głową więc podeszli do ławki i usiedli . Dziewczyna niespokojnie kiwała się na boki .
- Tak właściwie po co mnie tutaj przyprowadziłaś ? – spytał Alvin zauważając dziwne zachowanie przyjaciółki . Ta spojrzała na niego bykiem
- Doskonale wiesz o co chodzi Alvin – syknęła – I doskonale wiesz że … że ja … że po prostu nie mogę się na to zgodzić ! – wypaliła prostu z mostu . Alvin zerwał się z miejsca , Britt zrobiła to samo .
- Niby czemu ? – spytał Alvin stawiając się . Tej dwójce wiele nie trzeba było do kłótni , zawsze znalazł się jakiś pretekst .
- Spójrz na siebie ! – wykrzyknęła Britt – Jesteśmy wrogami ! To się nigdy nie uda , poza tym … co inni powiedzą ?
- Aaa tu cię mam ! – zawołał Alvin rozeźlony – Boisz się co inni powiedzą ! Tłumy twoich rozwydrzonych fanek które piszczały z zachwytu kiedy deklarowałaś swoją niezależność a które obrzucą się wyzwiskami kiedy powiesz im że …
- Nie mów ! – wrzasnęła piskliwie dziewczyna – Nawet tego nie wymawiaj !
- A właśnie że powiem : Brittany musi chodzić z Alvinem ! Brittany będzie chodzić z Alvinem ! – zaśpiewał chłopak złośliwie na co Brittany zatkała sobie uszy i chciała usiąść na ławce ale z rozpędu klapnęła na podłogę .
- To nie fair ! – jęknęła bardziej zła niż zrozpaczona – Po prostu nie fair !
- Bo na ciebie to trzeba mieć sposób Britt ! Normalnie gdybym cie o to zapytał to byś się nigdy nie zgodziła !
- Nawet nie zapytałeś ! – Brittany odwróciła się tyłem do Alvina a twarz jej płonęła .
- Bo byś się i tak nie zgodziła ! Nawet teraz usiłujesz odwracać kota ogonem !
- Wiesz w ogóle co to znaczy ? - rudowłosa prychnęła zirytowana że w tym co mówi Alvin jest tyle prawdy
- Nie do końca … ale czy to ważne ?! Nie ! I wiesz co ci jeszcze powiem Britt ? – Alvin teraz na serio się zezłościł – Jesteś ślepa ! Mówię ci : ślepa !
Dziewczyna tego nie wytrzymała , zerwała się z miejsca i stanęła twarzą w twarz z Alvinem , zaczerwieniona z gniewu
- Ja jestem ślepa ? Akurat ! – wykrzyknęła – A kto wgapiał się w tą całą Charlene jakby świata poza nią nie było ?
- Brittany , wariatko , nie wgapiałem się !
- Właśnie że tak ! Sama widziałam ! Tyle razy chodziłam i patrzyłam czy … - zaczęła ale urwała w połowie zdania . Zła i zawstydzona że dała się sprowokować chciała wyjść ale Alvin zatrzasnął jej drzwi przed nosem .
- Dokąd to ? – spytał – Nigdzie nie idziesz dopóki nie powiesz czemu ... 
- Mam cię dość ! Wypuść mnie natychmiast ! - Brittany szarpnęła za klamkę ale Alvin nie miał zamiaru puszczać drzwi. Dziewczyna uniosła głowę i cofnęła ją natychmiast - Alvin stał tuż nad nią . Dopiero teraz zauważyła że jednak jest od niej trochę wyższy , co nie napawało ją zbytnią radością .
- Odsuń się - mruknęła 
- A jak nie to co ? - spytał wesoło . Złość z niego nagle wyparowała , pozostało tylko rozbawienie . Brittany spojrzała nieco w górę ( nawet nie zauważyła kiedy spuściła wzrok ) i jej oczy spotkały się z wzrokiem Alvina . Dwie pary niebieskich oczu przyglądały sie sobie nawzajem . Dziewczyna pierwsza nie wytrzymała 
- Czego sie tak gapisz ? - spytała tak cicho że niemal szeptem 
- Bo tak ? - odpowiedział Alvin równie cicho . Nie odzywali sie więcej . Cisza w sali była tak głęboka że słyszeli niemal bicie własnych serc . Alvinowi coś nagle zaświtało w głowie . 
- Trudno Britt . Chciałem być twoim przyjacielem , kolegować sie z tobą , jak teraz , naprawdę chciałbym . Sama widzisz jak teraz jest fajnie . Ale ... nie możemy się przyjaźnić .
- Czemu ? - spytała natychmiast Britt , autentycznie zmartwiona
- Z tego samego powodu co ty nie chcesz byc moją dziewczyną
Brittany zamyśliła się .. i westchnęła ciężko
- Dobra . Poddaję się . Nie wygram z tobą w ten sposób ! - jęknęła - Przecież ja nie mam nic przeciwko tobie i ty o tym wiesz !
- Serio ? Nie wiedziałem
- To ci mówię : LU-BIĘ-CIĘ-! I to bardzo ! - wypaliła Brittany . I nie wstydziła sie swojej szczerości . Dlatego że Alvin odpowiedział jej to samo ? Dlatego że wreszcie nie musiała udawać ?
- Powiedz szczerze , po co ta cała szopka ? Po co to całe udawanie , wykłócanie sie i tak dalej ?
- Pozory Alvin , tylko pozory ! Nic więcej ... chociaż przyznam że kłócenie się z tobą to nieraz przyjemność - zaśmiała się Britt - Za to ty nie musiałeś mi ciągle dokuczać !
- A czy to ci wadzi ? - spytał Alvin też się śmiejąc
- ... no trochę , ale szczerze mówiąc , przyzwyczaiłam się !
...
Gadali tak jeszcze z godzinę , o wszystkim i o niczym . Wreszcie mogli rozmawiać ze sobą normalnie , nie bojąc się że ktoś to podpatrzy i rozgłosi reszcie świata .
- Wiesz , nigdy bym nie pomyślała że będę siedzieć o 9 w nocy tylko z tobą i tak swobodnie , normalnie sobie żartować ! - stwierdziła Britt . Alvin zaśmiał się .
- Ale dalej mi nie odpowiedziałaś na tamto pytanie ...
Brittany zarumieniał się nieznacznie
- Bo to bardzo pokręcone , nie wiem co odpowiedzieć !
- Tak lub nie - stwierdził już poważniej Alvin . Dziewczynka skubała kosmyk włosów . Nie wiedziała co odpowiedzieć , myślała , myślała ... aż wpadła na pomysł .
- Dobrze . - powiedziała krótko
- CO ?
- Powiedziałam dobrze . Zgadzam sie ... pod jednym warunkiem ! - uśmiechnęła się słodko - Pod warunkiem że nic , ale absolutnie nic sie nie zmieni w naszej ... relacji .
- Czyli para ale przyjaciół ? - spytał Alvin
- Nie do końca ale mniej więcej - spojrzała mu w oczy - Po prostu nie chcę nic zmieniać , wiesz jak dobrze nam sie teraz układało . Ale jestem też ci winna coś , w końcu ...
- Umowa to umowa ? - stwierdzili jednocześnie  . Britt utkwiła wzrok w ziemię zawstydzona . To zakrawało na ironię !
- Alvin ? - spytała cicho - Nie gniewasz sie że tak to komplikuję ?
- Nie , wcale nie - odpowiedział Alvin po czym objął ja ramieniem - To nie jest taki bzdurny pomysł wiesz ? W końcu od paru dni się kumplujemy i jakoś nikt nie robi z tego powodu afery , więc nic nikogo nie zdziwi .
- Taa , pewnie tak - uśmiechnęła sie Brittany odetchnąwszy z ulgą
- Chyba już późno , wracajmy bo zaczną nas szukać - stwierdziła wyglądając przez okno. Alvin kiwnął głową więc niemal bezszelestnie wstali i wymknęli sie ze świetlicy .
Szli wąską dróżką w milczeniu . Nie potrzebowali rozmawiać . Wieczór był ciepły , cichy . Z oddali dobiegał czyjś wesoły śmiech , czyjś śpiew , dźwięki gitary . Pewnie Szymon zaprosił wiewióretki do swojego namiotu .
Brittany obejrzała sie na Alvina , szedł tuż obok lecz nie patrzyła na nią , wiec mogła się dokładniej przyjrzeć . Był nieco wyższy od niej , jasne włosy ukrywał pod czapką , jak zawsze . Zatrzymał sie i spojrzał na nią
- Idziesz ?
- Idę idę tylko ... - rozejrzała się dookoła . Nikt tędy nie szedł , nikogo nie było .
,, Teraz ! Teraz ! Teraz ! '' krzyczało coś w jej głowie . Brittany zacisnęła powieki uciszając głosy w głowie
,, Sama sobie poradzę ! ''
Brittany spojrzała jeszcze raz ukradkiem w bok , po czym pociągnęła Alvina za bluzę
- Co ro- zaczął Alvin ale nie zdążył dokończyć . Brittany go pocałowała .
 ...
- No na serio nie powiesz ? - jęknęła Eleonora kiedy dziewczyny siedziały już w namiocie - Ja chcę wieeeedzieeeć !
Brittany i Żaneta wybuchnęły śmiechem
- To nie twoja sprawa Eleonoro , z resztą nie działo się tam nic ciekawego . Rozmawialiśmy ! -  wzruszyła ramionami . Ela wygięła buzie w podkówkę , a Żaneta uśmiechnęła się tylko i wróciła do swoich książek
- No dobra , niech ci będzie ! - poddała sie Ela - Grunt że wszyscy są wreszcie sparowani !
- Zaraz zaraz ! Jak to wszyscy ?
- No normalnie : dzisiaj ty z Alvinem , parę dni temu Szymek i Żaneta a ja i Teo ... już od dłuższego czasu ! - uśmiechnęła sie Eleonora
- I ty mi nie powiedziałaś ?! - uniosła się Britt
- A ty powiedziałaś ? 

181 komentarzy:

  1. to najpiękniejszy wpis jaki w życiu czytałam Boże! Ja płacze! Jest 23:57 a ta Janette:3 która nie płakała przy królu lwie i przy tych wszystkich komediach romantycznych z LOLEM i JakąśDziwnąLaską9oglądają nałogowo) nie płakała!
    Jestem Ci dozgonnie wdzieczna
    Janette:3

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko i dwie córki! Janette Płacze! A ona nawet przy tytanicu się trzymała! Ja przy takich filmach obficie pochlipuje a tera ryczę jak bóbr. Boże jakie to było piękne.(tylko mi teraz tego nie rozwal;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona go pocałowała! To najlepszy wpis jaki w życiu czytałam. O matko, to było romantyczne ale nie tak słodko że aż bleee tylko tak romantycznie że aż nie mogę! Najlepszy wpis świata!(alvin ma niebieskie oczy?)
    ProsiakXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był najlepszy twój wpis. Po prostu marzenie. Najpiękniejsza rzecz jaką sobie mogłam wyobraźić ona go POCAŁOWAŁA! cud! oby więcej takich akcij;)
      Wiewiórofanka

      Usuń
    2. To było takie cudowne! Takie romantyczne i takie prawdziwe! A i B wreszcie są przyjaciółmi! O matko i po co Britanny robiła taką tajemnice!
      Ale sero, nie sklopścij(XD) tego. I daj nam więcej Alvitannny!

      Usuń
    3. I co Alvin jej odpowiedział na tego słodkiego kissa?(więcej ich)

      To byłooo cuuuudddooooowneeee! Naprawdę twój najlepszy wpis! Ona go pocałowała! Naprawdę to zrobiła! To było takie cudowne!

      Usuń
    4. Ja nie mogę Charlenko! To było piękne cudowne zachwycające urokliwe niewymówienie piękne! po prostu brak mi słów!
      Oby więcej takich!

      Usuń
    5. To była magia! po prostu magia! Brak mi słów


      To było takiepięęęęęęęękne

      Usuń
    6. Matko to było takie nieziemskie! Jestem fanką Alvitanny i to najwspanialszy pomikołajowy/przedświąteczny przent jaki mogłyśmy sobie wymarzyć


      dziękuję

      Usuń
    7. Najlepszy rozdział

      Ale co było dalej?
      Co on jej powiedział?
      Pocałowalisię jeszze kiedyś?

      Usuń
    8. Tak Alvin ma niebieskie oczy w serialowej wersji z lat 80'. Ale w filmie ma brązowe podejrzę.

      Usuń
  4. jezu uwielbiam cię Charlenka!!! To było cudne!!!
    Po pierwsze "odpowiedziałaś" na rozmowę na świetlicy, po drugie to było super!! Gdzieś tam w głębi mej duszy, podejrzewałam że coś mi tu nie gra, jak Brittany odpowiadała na te pytania o Alvina xDD i potem patrzę ten wpis (yay) xD
    niki

    OdpowiedzUsuń
  5. warto było czekać na tak epickie zakończenie!! :D
    Aneta49

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju to było prze słodkie :)

    Brittany..<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wtrącaj się -,-

      Alvin..;)

      Usuń
    2. Błagam Alvina nie... albo stop. Znam już sprawę Britanny. Przedstaw proszę swoja wersje.
      Janette:3



      nie chcę być wścipska ale chce wam pomóc

      Usuń
    3. A nie mówiłam? psycholog amatorXD
      LOL

      Usuń
    4. A co ma on wyjaśniać ?? Brittany..<3 wam pisła

      Charlene ;*

      Usuń
    5. Cicho bądź już dosyć zrobiłaś-,-

      Alvin..;)

      Usuń
    6. A może za mało ?? -,-

      Szymon :)

      Usuń
    7. Jean:3 mogę do cb tak mówić ?? nas się nie doa pogodzić

      Brittany..<3

      Usuń
    8. Możesz możesz. Tak rozumiem to.
      ale widzisz, naprawdę chcecie sobie obrażać? Z tego co zrozumiałam to Alvin jest,, tym złym'' w porządku. Ale widzicie każda historia ma drugie dno. Myśle że łatwiej mogłybyśmy zrozumieć Alvina jeśli powiedziałby co mu w głowie siedzi. Naprawdę Cię rozumiem. Na twoiim miejscu czułabym to samo. Założe się że połowa czytelniczek myśli sobie ,,Boże jak to dobrze że to nie byłam ja. BŁĄD wyobraźcie sobie że teraz Britanny<3 jest ostrożniejsza i znajduje miłość sego życia. Z satysfakcją może pomyślec,,Jak to dobrze że kiedyś zerwałam z ... bo teraz wiem że nigdy go nie kochałam i mogę być szczęśliwa bez niego.
      Janette:3

      Usuń
    9. janette mowi że chce znać zdanie Alvina żeby móc na to spojżeć z dwóch stron, a oprócz tego Cię pociesza
      JakaśDziwnaLaska

      Usuń
    10. Wiem ogarnąłem Więc tak Ewelina ne serio mnie się podobała i założyłem się z chłopakami że ją poderwę więc umówiliśmy się jak mówiła Brittany..<3 ale wczoraj poczułem że to było głupie i bez sensu co zrobiłem. Czułem też że to największe świństwo jakie zrobiłem i...było mi przykro

      Alvin..;)

      Usuń
    11. O.o my ci nie ufamy...

      Charlene;* i Szymon:)

      Usuń
    12. Ooooo jakie to słodkie! Wieć tobie jednak zależy na Britanny<3?

      Usuń
    13. A ja sobie poczekam...

      Brittany..<3

      Usuń
    14. A jak tak to co ?? ona mi nie wybaczy...

      Alvin..;)

      Usuń
    15. Dobrzę więc. A widzicie? Nie taka szkoła zła jak ją malują. Więc widzicie. Alvin...;) Żałuje tego co zrobił.niemniej jednak to za mało. Alvin po pierwsze mósisz przeprosić Britanny<3. A potem zobaczmy czy Ci wybaczy.(powodzenia;)
      Janette:3

      Usuń
    16. Przepraszam :(

      Alvin..;)

      Usuń
    17. dobry początek
      LOL

      Usuń
    18. Ja też ... nie musiałam być tak wredna...:(

      Brittany..<3

      Usuń
    19. Proszę Cie LOL nie w takiej chwili. Alvin mów dalej
      JAnette:3

      Usuń
    20. No a teraz jazda, tulimy i pokój
      JakaśDziwnaLaska

      Usuń
    21. Zachowałem się po świńsku i...kocham cię :)

      Alvin..;)

      Usuń
    22. O.o chyba nie masz zamiaru mu wybaczyć ?!

      Szymon :)

      Usuń
    23. Wiesz że ja ciebie też ale...to chyba za mało

      Brittany..<3

      Usuń
    24. Panie Szymon! Proszę nie przeszkadzać w takiej chwili. Rozumiem ze się o nią martwicie. Ale w każdym związku jest hhmm... kryzys? Kontynuujcie jesteście na dobrej drodze
      Janette:3

      Usuń
    25. właśnie też myśle że to za mało. kontynuuj
      LOL

      Usuń
    26. Ale co ja mogę powiedzieć...

      Alvin..;)

      Usuń
    27. Ja wiem ... włącz tą cholerną komórkę to ci napiszę -,-

      Charlene;*

      Usuń
    28. Britt wiem że to było strasznie nie szczere i wiem że prze ze mnie dużo się na cierpiałaś. Bardzo cię kocham i nic to nie zmieni nawet koniec świata...

      Alvin..;)

      Usuń
    29. Nie! Charlene moja droga wiem że chcesz dobrze ale to co powie mósi być od niego. od serca.
      Janette:3

      Usuń
    30. ale ja nie włączyłem komórki boje się XD

      Alvin..;)

      Usuń
    31. Alvin..;) Też cię kocham ale jest mały problem zaufanie...

      Brittany..<3

      Usuń
    32. Dziewczyny nie wtrącamy się
      przygonił kocioł garnkowi a sam smoli przepraszam że się wtrącam:/
      Janette:3

      Usuń
    33. No z zaufaniem może być problem:/

      Usuń
    34. O matko daj spokój LOL(wiem że to ty)
      Alvin no dawaj, przekonaj ją jakoś. Wiemy że ją kochasz. Ale zrób coś żeby miała powody kochać Ciebie
      Janette:3(znowu się wtrącam. przepraszam

      Usuń
    35. O.o wiesz co on jest przy moim bloku i coś śpiewa...

      Brittany..<3

      Usuń
    36. Przypomnijcie sb piosenke z CM którą śpiewali A i B na początku obozu

      Brittany..<3

      Usuń
    37. Ale urwał!






      Zrzuć mu jakąś doniczkę na głowę;)

      LOL

      Usuń
    38. LOL!:/ przeproś ładnie. A wogóle czy to nie urocze zjego strony:3

      Janette:3

      Usuń
    39. Przzepraszam za głupie żarty wiem że o tej porze roku nie rosną kwiaty i uważam że to bardzo romantyczne z jego strony

      LOL

      Usuń
    40. heej tu Alvin..;) i Brittany..<3

      Usuń
    41. lepiej.

      Brittt wpóść go do domu bo się jeszcze biedaczek przyziębi albo złapie zapalenie płóc

      Janette:3

      Usuń
    42. OK TYLKO Że on tu jest :) z niebieskimi różami nie wiem jak on to wytrzasnął O.o

      Brittany..<3

      Usuń
    43. To się robi ciekawsze od bloga... ;)

      vq k i IWBND

      Usuń
    44. No czyli po sprawie

      Usuń
    45. Tajemnica służbowa :)

      Alvin..;)

      Usuń
    46. nie nie będzie ciekawsze od bloga.

      Usuń
    47. Super że tajemnica służbowa ale za bardzo sie wkręciłam więc JESTEŚCIE ZNOWU RAZEM CZY NIE!
      JAKAŚDZIWNALASKA

      Usuń
    48. Jakaś dziwna lasko! zachowój się.
      Janette:3

      Usuń
    49. Tego do wiecie się niedługo :>

      Alvin..;)

      Usuń
    50. przepraszam...

      Ale chce wiedzieć!

      Usuń
    51. Już jest niedługo:/

      Usuń
    52. Powodzenia! I w ogóle życzę szczęścia
      przepraszam że się wtrącałam:.
      Janette:3

      Usuń
    53. Oj uwierz nie jest ;D

      Brittany..<3

      Usuń
    54. Dzięki :)

      Alvin..;)

      Usuń
    55. -,-

      Szymon:)

      Usuń
    56. Chyba ci odbiło !! nie cieszysz się że Britty jest szczęśliwa ??

      Charlene;*

      Usuń
    57. O co chodzi z tym uwierz nie jest?

      Usuń
    58. No w tej sytuacji nie za bardzo :/

      Szymon:)

      Usuń
    59. To mam na cb FF nie cieszysz się ze szczęścia mojej BFF !!

      Charlene;*

      Usuń
    60. A ktoś tu próbował wmówić poczciwej Janette:3 że się nie da was pogodzić;)
      Janette:3

      jeszcze raz sorry za wtrącankę:/

      Usuń
    61. No i znów się zaczęło :/

      Brittany..<3

      Usuń
    62. O nie nie nie! Żadnych fochów forewer! znowu będzie godzenie.

      Usuń
    63. A wiesz co ja też kocham Britt !! i nie muszę tego kryć !!

      Szymon:)

      Usuń
    64. O.o :O

      Brittany..<3

      Usuń
    65. Że co ?? poświęciłam rok na debila który się kocha w mojej BFF ?!

      Charlene;*

      Usuń
    66. WTF? Alvin tylko się nie denerwój...

      Usuń
    67. No i zaczyna się przedstawienie -,-

      Alvin..;)

      Usuń
    68. A ja znów w roli głównej -,-

      Brittany..<3

      Usuń
    69. No ty się do tego nadajesz :*

      Alvin..;)

      Usuń
    70. Pal Diabli Alvina! On i Britanny są szczęśliwą parą.
      Ja się martwię o Charlene.

      Nie denerwój się kochana!

      Janette:3

      Usuń
    71. Chyba mnie nie ob winiasz ?? ja nic nie wiedziałam
      Dziękuje Alvin..;)

      Brittany..<3

      Usuń
    72. Yhym jasne weźcie lepiej trójkącik zróbcie -,- !!

      Charlene;*

      Usuń
    73. Żartujesz? Naturalnie że Cię nie obwiniam. Tu tym złym jest Szymon. Choć nie do końca. jeszcze wczoraj LOL poprostu nienawidziła Alvina a teraz uważa że jest uroczy(XD) Więc Szymonie co masz do powiedzenia?

      Janette:3

      Usuń
    74. Uroczy ?? mam być zazdrosna XD??

      Brittany..<3

      Usuń
    75. Jaa po prostu się założyłem wtedy o Ewelinę bo chciałem zdobyć brit a Charlene mnie do niej przybliżyła...

      Szymon:)

      Usuń
    76. Naturalnie że nie! Jean źle to ujeła.
      Po prostu został uniewinniony.

      I widze że humor trzyma:p

      LOL

      Usuń
    77. Nio to zabawny widok piec ciasteczka z Alvinem..;)

      Brittany..<3

      Usuń
    78. To naprawdę ciekawa historia. Mam nadzieję że Britt i Alvin nie zabiją cie za to że tak po prostu ich skłóciłeś. Jak widzisz, ak miłość jest prawdziwatto nawet intelektem nic nie wskórasz, jak widzisz oni po prostu muszą być razem. Rozumiem nieszczęśliwa miłość ale skoro kochasz Britt to po co w to wciągałeś Charline?

      Janette:3

      Usuń
    79. AHa więc nic dla ciebie nie znaczyłam ??

      Charlene;*

      Usuń
    80. Ciasteczka? nigdy was nie widziałam ale słodka z was para:3
      LOL

      Usuń
    81. Tak nie znaczyłaś. nigdy bym się do niej nie zbliżył poznaliśmy się dzięki niej...

      Szymon:)

      Usuń
    82. Na choinkę Alvin nie oblizuj łyżki !!:)

      Brittany..<3

      Usuń
    83. LOL proszę ! dwie osoby mają problem a ja chce im pomóc!

      JAnette:3

      Usuń
    84. To może przestań na siłę wszystkim pomagać?

      Usuń
    85. Ale ta mas jest taka pyszna !!

      Alvin..;)

      Usuń
    86. Jak możesz? JAnette nie raz mi pomogła! To najbardziej pomocna i kochana i niezawodna osoba jaką znam!

      LOL!

      Usuń
    87. A może ja tego potrzebuje ??

      Charlene;*

      Usuń
    88. Nie LOL. To miłe ale on/ona ma racje. Jeśli macie coś przeciwko to przestane pomagać

      Janette:3

      Smacznego Alvin:P

      Usuń
    89. Nie masz po co życzyć smacznego dostał po łapach :D

      Brittany..<3

      Usuń
    90. To się nazywa prawdziwa miłość. Szczera ale nie przesłodzona;)

      Usuń
    91. Ja nie potrafię! Przepraszam ale nie potrafię być cicho.

      Szymonie, dlaczego ukrywałeś przed światem że kochasz Britanny<3?

      Janette:3

      Usuń
    92. OK są w piecyku :3 więc na czym się zakończyło??

      Brittany..<3 i Alvin..;)

      Usuń
    93. Na tym że Janette:3 na siłę próbuje pomóc.

      Usuń
    94. -,- nie na siłę bo tego chcę

      Charlene;*

      Usuń
    95. Bo na początku bałem się to powiedzieć przecież Alvin..;) był moim najlepszym kumplem

      Szymon:)

      Usuń
    96. NAprawdę? Dziękuje. Od razu wyszłam z dołka;)

      Janette:3

      Usuń
    97. proszę :)

      Charlene;*

      Usuń
    98. Więc rozumiem że twoja dziewczyna jest najlepszą przyjaciółką dziewczyny twojego kumpla?
      W porządku, naprawdę rozumiem co to trudna miłość.
      A Charline moje biedactwo, jakie jest twoje zdanie?

      Usuń
    99. To ja pytam. CZyli Janette:3

      Usuń
    100. Że jestem wściekła na Brittany..<3 że mi nie powiedziała...

      Charlene;*

      Usuń
    101. Kochana, ale ona nie wiedziała. Zresztą ona nie jest zagrożeniem ona ma swojego Alvina;)(:)
      Nie o to chodzi. A więc o wszystko obwiniasz Britanny? Doobrze. A więc Szymon, naprawdę warto było? Chciałeś pokłócić swoją ukochaną z jej ukochanym teoim najlepszym kumplem? Dlaczego?

      Janette:3

      Usuń
    102. Mogę się wtrącić ??

      Brittany..<3

      Usuń
    103. Britanny<3 nie wypuszczaj Alvina;) z domu bo się jeszcze pobiją

      LOL

      Usuń
    104. pewnie że możesz tu chodzi też o Ciebie.Więc?

      Janette:3

      Usuń
    105. Szymon tu jest?

      Usuń
    106. Pamiętasz jak zaraziłaś Alvina;) ospą i nie było was tydzień?? Jak tak to pokazywał mi sms niby Alvina;) żeby nas pokłócić potem zaczął się do mnie przytulać raz chciał mi dać buziaka ale odepchnęłam go bo uważałam to za nie słuszne.

      Brittany..<3

      Usuń
    107. Jestem :/

      Szymon:)

      Usuń
    108. Dobrze, trzymaj Alvina mocno bo czuje że się wkurzył. Więc Szymon? Jaki w tym sens?

      Usuń
    109. zamknęłam drzwi bo chciał mi rozwalić gitarę :(

      Brittany..<3

      Usuń
    110. Nie wiem...

      Szymon:)

      Usuń
    111. No właśnie, ja też nie wiem. I tu jest bracie problem. Ja Cię rozumiem. Naprawdę rozumiem. Ale są inne sposby. Wiem że odkochanie się jest trudne, ale mósisz spróbować. Pomyślałeś o uczuciach Carlene?

      Charlene mam nadziej że to nie wpłynie na twoja przyjaźń z Britt?

      Alvin nie wyrzywaj się na Brittanny , to nie jej wina

      Usuń
    112. co kurr... nagle jesteś taki nieśmiały ?!

      Alvin;)

      Usuń
    113. Wiedziałam -,-

      Brittany..<3

      Usuń
    114. Alvin! nie denerwój się! Przytul kogoś(Britanny) od razu się trochę uspokoisz

      Usuń
    115. Jak mam jej wybaczyć ?!

      Charlene;*

      Usuń
    116. Racja tulenie zawsze pomaga:D

      Usuń
    117. Nie tym razem obraźił się na mnie :(

      Brittany..<3

      Usuń
    118. Powtarzam po innych ONA NIC NIE ZROBIŁA

      i co Alvin uspokiłeś się trochę?

      Usuń
    119. Alvin się na Ciebie obraźił?

      Usuń
    120. No mówie że się obraził ;(

      Brittany..<3

      Usuń
    121. Alvin! Charlene! Ogar! Ona NIC nie zrobiła!

      Liczę do 3 i macie się odfochnąć raz dwa....

      Usuń
    122. trzy! olej ic Britanny i idź do Szymona, będziecie szczęśliwą parą

      Usuń
    123. Kurczę, o 22 mószę kończyć więc się nie dowiem jak to się skończy. Ale na pewno wpadne jutro.

      Powodzenia wszystkim;)

      Janette:3

      Usuń
    124. LOL ja też

      Usuń
    125. Chyba nie potrafię wiesz po tym co zrobił mojej byłej BFF... niee nie bd z nim!!

      Usuń
    126. W porządku ale może choćz Alvinem się pogodzisz?

      Janette:3

      Usuń
  7. O matko, Charlenko jesteś boska:D TYLko teraz nie zklopścij i żeb mi się przypadkiem nie rosstali bo nie ręcze za siebie;) Matko! Nasza malutka Janette płacze! Janette potrafi płakać! Dlaczego Britanny to ukrywała? Żal. A wogóle to najlepsz zakończenia jakie widziałam. Więc po to trzymałaś nas w napięciu tyle czasu. LOL. Warto było czekać oj warto;)
    JakaśDziwnaLaska

    OdpowiedzUsuń
  8. To był takie piękne.marzenia się spełniają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Clip to było takie wzruszające. Więcej takich historii.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja myślałam że tyle komentarzy dotyczących mojego rozdziału (siedziałam nad nim ze 3 dni ! najdłużej jak dotąd ... oj , nie prędko sie doczekacie następnego romansidła > < ) a tu znowu kłótnia tamtej gromady - chcecie dyskutować to idźcie gdzie indziej , a nie tu ! To nie jest miejsce do tego !
    Jeszcze raz was na tym przyłapię , na spamowaniu a komentarze będą zarezerwowane dla osób posiadających konto na tej stronie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej to nie fair! Dlaczego mamy cierpieć na brak romansideł z powodu kłótni kilku osób?

      SówkaSówka

      Usuń
    2. Zgadzam się z sówkąsówką ale też i z autorką bo komentarze nie są do dyskusji tylko do komentowania. A ja tak uwielbiam romansidła. Dzięki:/

      Jabłuszko

      Usuń
    3. Ale nam się naprawdę ten rozdział podobał jak żaden inny. NApradę to najlepszy ze wszystkich rozdziałów od początków tego bloga. Naprawdę nie gniewaj się.

      Janette:3

      Usuń
    4. nie! błagam! nie chce mi się konta robić a przez google jest wygodniej :3

      Usuń
  11. Ok, Jak tak to strasznie podoba mi się ten rozdział jest inny niż reszta i w końcu doczekaliśmy się rozmowy na świetlicy :)

    Brittany..<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo zgadzam się :)
      PS. Do Brittany..<3 (ma karę i zapalenie krtani > <)
      Dzięki za to tworzenie piosenek było świetnie :*

      Alvin..;)

      Usuń
  12. Ale Ten wpis był świetny! a tak wogóle to 3 dni to rzeczywiście sporo, ale naprawdę warto! To był najlepszy rozdział.

    ProsiakXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dla mnie dodatkowe upokorzenie - zawsze piszę bardzo szybko , niemal w biegu , ale weź ty pisz jak kompletnie nie wiesz co napisać ! XD
      serio najlepszy ? nie powiedziałabym ;) ale jak uważacie XD

      Usuń
    2. My tak nie uważamy. My to wiemy.

      Usuń
    3. zgadam się z anonimowy XD i żadne tam upokorzenie! fajnie jest :D
      ~Marta

      Usuń
  13. Nie piszę tego dlatego że chciałabym więcej romansideł(choć powiem szczerze jestem jak najbardziej fanką Alvitanny, co tu ukrywać)
    tylko dlatego, że ten rozdział był naprawdę świetny.
    Wszystko było takie przemyślane i w ogóle. Takie dokładne. Lepsze niż mogłyśmy sobie wyobraźić. Ja też popierałam to że rozdziały kończą się nijako, ale w pełni to odwołuje. To był rozdział idealny w każdym calu. Dosłownie wszystko było bardzo przemyślane. Najlepszy był koniec. Taki romantyczny. W najśmielszych snach nie wyobrażałam sobie aż tak dobrego zakończenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj proooszę! Napisałam już na górze chyba że ten rozdział był po prostu magiczny i błagam nie skreślaj romansideł! NAprawdę jak to przeczytałam o mało nie popłakałam się ze wzruszenia.
    Błagam błagam nie przekreślaj romansideł!
    Obiecujemy już nigdy nigdy spamów.
    Proooooooooszę

    OdpowiedzUsuń
  15. nie napisałam że przekreślam tego typu rozdziały z powodu spamu - karą za spam będzie konieczność zakładania konta by dodawać komentarze , lecz na razie się z nią wstrzymam.
    Po prostu pisanie romansideł przychodzi mi ze sporą trudnością , mogę pisać rozmaite rzeczy ale nie takie :(

    dobra - robimy układ : jak doczekam się przynajmniej 10 nagrań z Hula Hoop ( pisałam w ogłoszeniach , a pozostałe redaktorki bloga się nie liczą ;) ) to następne romansidło pojawi się w ciągu najbliższych dwóch miesięcy XDD prędzej nie dam raczej rady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego to powiedziałaś w liczbie mnogiej ty przecież jesteś Adminem a Marta redaktorką ??

      Szymon:)

      Usuń
    2. a baka od grafiki? chociaż po niej ani śladu...
      ~Marta

      Usuń
    3. Grafika wyjaśnisz Charlenko ??

      Szymon:)

      Usuń
    4. A kto jest od grafiki ??

      Charlene;*

      Usuń
    5. jest jeszcze jedna redaktorka na okresie próbnym

      Usuń
    6. A kto to ??

      Szymon:)

      Usuń
  16. Też podoba mi się ten rozdział brawa za wytrwałość :)

    Alvin..;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś nieziemska. Niedość że dajesz
    a)odpowiedź na tajemniczą rozmowę w świetlicy
    b)rooomantyczną historie. I tak, uważamy że to był najlepszy rozdział.
    A na dodatek znosisz te spamy:/

    I wiesz, to naprawdę najlepszy rozdział, naprawdę naprawdę i rozumiemy że napisanie dobrego love story trochę trwa.
    Ale nas sytasfakcjonują(co za trudne słowoXD) nawet malutkie romantyczne wątk. Takie jak ten w pisadle.
    No wiesz, wtedy kiedy było że Alvin za każdym razem jak myśli o Britanny to się uśmmiecha albo że mu mocniej serce bije. Taki szczegół a aż się sam uśmiech na moedkę ciśnie;)

    Serio dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, dziękujemy :)
      Bułka xd

      Usuń
    2. Dziekujemy dziękujemy za ten wpis.

      Usuń
  18. Ja też myśle że że takie małe szczegóły są dla nas serio ważne(co nie zmienia faktu że kooochamy romantyczne historie;)
    No i mówiąc o tych szczegółach mam ogromną nadzieje dowiedzieć się jak się układa A i B ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak popieram. Rozdział był fenomenalny,

      A co do A i B to szczęścia i żeby się duuuuużo przytulali;)
      http://bezuzyteczna.pl/czule-przytulenie-obniza-cisnienie-15452

      Usuń
    2. Ja też a szczególnie naszym :D

      Teodor:p

      Usuń
    3. Eleonora Miller16 grudnia 2012 14:42

      a ja naszym był tego nie życzyła prędzej by się zabili

      Usuń
    4. Żaneta Miller16 grudnia 2012 14:43

      Masz racje ale może kiedyś

      Usuń
    5. Szymon Seville16 grudnia 2012 14:45

      Nie ma szans może 1 albo 2

      Usuń
    6. Teodor Seville16 grudnia 2012 14:47

      Ja się nie wtrącam ale dla mnie nasi mają jakąś szanse małą ale mają

      Usuń
    7. Ale Brittany..<3 z Alvinem...;) czy tym z filmu bo się pogubiłam

      Charlene;*

      Usuń
  19. http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.deviantart.com/download/155022566/comission_alvin_and_brittany_2_by_liunors.jpg&imgrefurl=http://liunors.deviantart.com/art/comission-alvin-and-brittany-2-155022566&h=1500&w=936&sz=694&tbnid=7I66-8TKvdAubM:&tbnh=90&tbnw=56&prev=/search%3Fq%3Dalvin%2Band%2Bbrittany%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=alvin+and+brittany&usg=__YUGnXZadldVdgRHb72WyhahwGDY=&docid=WU_xnGRLimJH-M&sa=X&ei=3-vKUKr7PMj24QS-roG4Dg&ved=0CDQQ9QEwAQ&dur=295
    czy to tak mniej więcej wyglądało? xDD
    niki
    ps. jaki długi link O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah dobre :D
      Bella:)

      Usuń
    2. mogło to tak wyglądać, rzeczywiście ;P chociaż w tych mini obrazkach trochę mina Alvina mi nie pasi ale tak to spoko xD
      Aneta49

      Usuń
    3. hehe inspiracja Charlene :D
      ~Marta

      Usuń
  20. Brittany Miller16 grudnia 2012 14:39

    super rozdział bomba

    OdpowiedzUsuń