niedziela, 16 grudnia 2012

Rozdział XXXV - Zaproszenie

Taa , powiedzmy że to prolog do tego epickiego rozdziału świątecznego XD
ALE !
Taa , zawsze jest jakieś ale XD
Tym razem chodzi o to że nie otrzymałam jeszcze żadnych nagrań :\ I zapowiadam - jeśli do 22 ( przedłużam termin o 2 dni ) no dostanę przynajmniej 10 nagrań ów rozdział się nie okaże i z romantycznej sceny nici . Miast niego ukaże się inny , zdecydowanie mniej epicki ;) ( I zdecydowanie bez romantycznej chwili ! )


Eleonora kiwała się na krześle i na kuchennym stole odrabiała lekcję . Zaległe wypracowanie z angielskiego i 4 zadania z matmy nie zachęcały do pracy . W dodatku miała na głowie inną sprawę , mianowicie Sylwester . Chłopaki jechali z Dave'em na koncert , Brittany już umówiła się ze swoimi koleżankami , nawet Żaneta szła na jakąś zabawę do koleżanek a ona ? Nikt jej nie zaprosił a koleżanki do niej przyjść pewnie nie będą mogły , co roku je zaprasza i co roku nie mogą przyjść .
- Jakie to głupie - mamrotała huśtając się .
Brittany w tanecznym podskoku przyfrunęła do kuchni .
Poprzez białe drogi , z mrozem za pan brat
Pędzą nasze sanie , szybkie niby wiatr 
Biegnij koniu wrony przez uśpiony las 
My wiedziemy świerk zielony i śpiewamy tak ! - nuciła zaglądając do wszystkich szafek .
Eleonorę zaczynało to irytować
- Pada śnieg pada śnieg , sypie granatami 
A Mikołaj dostał w łeb , leży pod saniami ! - mruknęła Ela znad książki
- Co ci ? - spytała Britt wyglądając na chwilę z szafki - I nie wiesz może gdzie są ciastka ?
- Nic . A ciastka schował gdzieś Dave , przed Alvinem - odpowiedziała Eleonora . Miała dodać coś jeszcze gdy zadzwonił dzwonek do drzwi . Dziewczynka zeskoczyła z krzesła i skierowała sie w stronę wejścia kiedy Alvin wpadł jak burza do kuchni i zagrodził jej drogę
- Ja otworzę ! - krzyknął i popędził w stronę drzwi . Eleonora wzruszyła ramionami ale Britt spojrzała z zainteresowaniem .
W drzwiach stał listonosz
- Mam list do Alvina Seville'a - oznajmił
- To ja ! - zawołał Alvin i chwycił kopertę . Była biała , normalna , z adresem napisanym komputerowo . Nadawcą był ...
- Błękitna Gwiazda Północy w Las Vegas ? - spytała Brittany - Co to w ogóle jest ?!
- BGP , później wam powiem - Alvin machnął ręką na to i rozdarł kopertę . W środku był kremowy , elegancki arkusik . Alvin rozłożył go i przebiegł oczami treść ... po czym na jego twarzy pojawił sie uśmiech
- Dziewczyny ! - uniósł wzrok z nad listu - Mamy zaproszenie na święta do Las Vegas !
- CO ?! 
...
Historia okazała się być znacznie prostsza niż by się zdawało . Błękitna Gwiazda Północy to teatr w LA w którym gra obecnie ich stara znajoma , która postanowiła być na tyle wspaniałomyślna że zaprosi ich do siebie z małą prośbą ...
- Nie mogę uwierzyć że Charlene się na ciebie nie gniewa ! - stwierdziła Eleonora której humor znacząco się poprawił .
- To raczej JA powinnam sie na nią gniewać ! Chciała mnie ZNIIIISZCZYYYĆĆĆ ! - zawołała dramatycznym tonem Britt . Eleonora zachichotała
-Jaasne ! Dobrze wiesz że to przesada
- Wcale nie !
- Wcale tak !
- O , a co to ? - spytała Żaneta zauważając leżącą na podłodze złożoną kartkę . Podniosła ją i rozłożyła
,, Moi drodzy i mniej drodzy ! '' wołał nagłówek napisany czerwonym długopisem
,, Pewnie jesteście totalnie zdziwieni po co wzywam was aż tutaj . Sprawa jest prosta . Powiedzmy że nieco głupio mi z powodu tamtej awantury w wakacje i chcę jakoś to wam zrekompensować , zwłaszcza Brittany i Żanecie które to najbardziej dotyczyło . 
Brittany swego czasu wspominała o tym jak lubi publiczne występy . Niech wie że czeka ją tutaj niespodzianka , i nie tylko ją ! Was wszystkich ! 
List do Dave'a czeka już na niego wysłany przez maila ( jeszcze raz dzięki Alvin ! ) więc nie sądzę żeby były jakieś problemy . Przybywajcie tak szybko jak sie da - oczekujemy was już w poniedziałek 17 grudnia . Hotel macie zarezerwowany ( tak jak aktorzy - udało mi się ubłagać dyrektora i dostaliście miejsca niemal gratisem ! Dave z resztą ma to dokładniej opisane ) . Samą Wigilię będziecie mogli naturalnie spędzić w rodzinnym gronie , chyba że będziecie chcieli dołączyć do naszej wielkiej Wigilii o której opowiem wam jeśli przyjedziecie . 
Czekamy czekamy CZEKAMY ! 
Mam nadzieję że zaproszenie dotrze w czas . 
Pozdrawiam was ciepło z miasta aniołów ;) 
Charlene ''

29 komentarzy:

  1. Oj Charlinko!
    Nie będzie romantycznej chwili?:'(
    Ja naprawdę wysłałabym Ci i 10000 nagrań
    Ale ja... no bo ten... No dobra! Wsydze się! Po prostu się wstydze! Mam okropny głos i tyle. Możecie się fochać ale po prostu WSTYDZE SIĘ!
    naprawdę, uszanujcie to.
    Jabłuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty . Ja mam zapalenie krtani !! Nie powinnam mówić szeptem co dopiero śpiewać a zaśpiewałam jutro wysyłam :)

      Brittany..<3

      Usuń
    2. Łałciu! Gratuluje Ci odwagi. Ja już dawno mam nagrane ale nie wyśle bo się boję:/

      Sówkasówka

      Usuń
    3. oj przejmujecie się ! ja też za pięknego głosu nie mam a i moje nagranie tam będzie XD

      Usuń
    4. -,- Tym bardziej ja

      Alvin..;)

      Usuń
    5. Ta to już zupełnie oszalała! TY nie masz pięknego głosu?! TY?!
      http://www.youtube.com/watch?v=MRCS9vVSHIc
      http://www.youtube.com/watch?v=EWUzHudNdw4
      No kto tam śpiewa? Czyżby Dave? A może wujek Harry?

      Usuń
    6. Ot co! naprawdę ty? nie masz pięknego głosu? Odnalazłyśmy Cię na yt.


      Najbardziej mi się podobało kiss the girl;)

      Usuń
    7. Nie no spoko Alvin...;) ale Britanny...<3 twierdzi inaaczej ale ja niw wnikam...

      Usuń
    8. Jak tak czytam to chyba od teraz opiekun wiewiórek będzie mi się kojażyła z mydłemXD

      LOL

      Usuń
    9. Brawo ja Dave będzie mi się kojażyła. spoko kolejna nagła zmiana; najpierw Alvin potem Britt a teraz przyszła kolej na poczciwe mydłoXD

      LOL

      Usuń
    10. aaajjj , akurat musieliście natrafić na moje najgorsze nagrania ! > <

      Usuń
    11. Żaneta Miller17 grudnia 2012 11:46

      jakie najgorsze jest świetne

      Usuń
    12. Eleonora Miller17 grudnia 2012 11:48

      ja już nagrałam ale się wstydzę wysłać

      Usuń
    13. Najgorsze?! Ty chyba nie widziałaś miby mojej pani od muzyki kiedy śpiewam><(XD)

      Usuń
    14. JA?? ładny głos to Brittany..<3 może się pochwalić pierwszym miejscem na konkursie muzycznym !!

      Alvin..;)

      Usuń
    15. JA?? doskonale znam twn ból. Szkoda że niesłyszelście mojego solo na koloni ,,szła dzieweczka''-masakra. Przynajmniej kolonia miała się z czego śmiać.

      Ja Ci dam najgorsze! Mnie się bardzo podobały i kiedy dodasz nowy teledysk wiewiórek na yt?

      zapytałabym na yt ale nie mam konta

      Usuń
    16. No i co z tego?! to było rok temu > < i na dodatek strasznie fałuszuję :/

      Brittany..<3

      Usuń
    17. hehe mówiłam Charlie, że ładnie śpiewa gdyby nie te ,,r'' :D zobaczcie sobie to! prześliczne :3
      http://www.youtube.com/watch?v=KUssTgzASAk
      a co do rozdziału jest dobry, ale ten kolor długpisu daje po oczach... żeby nie powiedzieć: jest oczojebny :D

      Usuń
  2. Spoko się zapowiada. Charlene. Dawno jej tu nie było. Stęskniłyśmy się. Acha. Takie dwa pytania do autorki.
    Kiedy ask Simon?
    Kiedy pisadło?
    ProsiakXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ask Simon ... nie wiem jeszcze kiedy
      Pisadło już niedługo ;)

      Usuń
  3. No, Charlin wróciła Hura hura... jasne.
    Ja czuje że ona coś knuje, fajnie by było jakby Britanny znów była ,,troszeczkę zazdrosna''(tj. masakrycznie zazdrosna;)

    LOL

    PS.,,Britanny zaczerwienił się nieznacznie''
    Czyżby nagła zmiana płci?XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro w pisadle Alvin jest babą to w Księdze I Britt chłopczykiem XD

      Usuń
  4. hah jestem durna, ale wytłumaczy mi ktoś JAK to trzeba wysłać?? xDD nie komentujcie mojej niewiedzy, ale pomóżcie!!! będę wdzięczna :)
    Bella:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem gdzie masz e-mail:/ ale np. na gmailu bierzesz
      gmail, potem utwórz i w miejscu ,,do'' wpisujesz adres e-mail autorki. ważne żebyś miała nagranie na komputerze.(jak nagrasz na phona to kablem USB) potem najłatwiej umieścić na pulpitku. no więc wisałaś już e-mail autorki, to poinno być takie coś zalącz plik. Więc bez problemu w to klikasz i znajdujesz swoje nagranie w ,,pulpit''. a potem poprostu klikasz wyślij;)

      Usuń
    2. Dziękuje :)

      Usuń
    3. Nie ma za co cieszę że pomogłam. I powodzenia.
      Sama bym wysłała ale... eh, szkoda gadać.
      Przedwczoraj dostałam niezłej chrypki i mam nadzieje że do piątku mi przejdzie, bo póki co mówię równie głośno co prosiaczek z kubusia puchatka;)

      Usuń
    4. głupia ja. a mama mówiłą

      Nie pij coli z lodem w grudniu!
      Oj mamoooo.

      Taa no i mam

      Usuń
  5. a ile narazie jest nagrań?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń