niedziela, 9 grudnia 2012

Ogłoszenia tygodniowe

Dobry Wieczór Kochani ! 
Oto naszej ogłoszenia tygodniowe : 

1. 
Uwaga Uwaga ! Wielki projekt świąteczny ! 
Wzywam was nasi czytelnicy ! 
O co chodzi ? 
Cóż - zbliżają się święta Bożego Narodzenia , święto chyba najbliższe wiewiórkom ;) Pytanie do was : czy znacie piosenkę Hula Hop ? Co za pytanie - jasne że znacie ! 
Otóż - niech w ruch pójdą mikrofony , dyktafony i inne rzeczy którymi można nagrać dźwięk ! 
Nagrajcie swój głos w tej właśnie piosence i przyślijcie do mnie na adres 
eleanorette@interia.pl
Z tych wszystkich głosów złączonych razem powstanie wielka blogowa praca wspólna - chcę zobaczyć ile osób czyta mojego bloga i ile jest się w stanie zaangażować :) 
Nie sądzę żeby był problem z nagraniem - każdy chyba ma w domu przynajmniej jeden telefon komórkowy a w każdej chyba komórce jest dyktafon . Wysyłajcie do 20 grudnia - czekamy ! 
Na wszelki wypadek daję tekst : 
,, Święta , święty czas już tuż 
więc się baw , a czasem wzrusz 
grzecznym teraz musisz być 
by najszybciej mogły przyjść 
marzeń teraz przeżyć lot 
Ja poproszę hula hoop ! 
Nie możemy czekać dłużej 
Święta bądźcie już ! '' 
Melodia ogólnie znana , ale co do tępa śpiewania - proszę nagrywajcie tą wersję wolniejszą ! ( w filmie - tą kiedy Dave grał na pianinie a chłopcy stali na bębenku i śpiewali :) ) 

2. 
Za Ask Brittany jeszcze raz PRZE-PRA-SZAM-!
Daję wam moje słowo honoru że do wtorku sie pojawi . Gdyby nie inny format pytań ( dużo przemyśleń , dużo cytatów i własnych hipotez ) z pewnością odpowiedzi ukazały by się szybciej , po prostu mam problemy z edycją - za dużo tekstu na raz . Bądźcie cierpliwi - odpowiedzi wkrótce sie ukarzą ! 

3. 
Jak już pewnie wiecie następne dni będą należały do Szymona , a rozpoczną się 16 grudnia . Ask również powstanie a w rolę Szymona wcieli się mój dobry znajomy który od kilku lat wciela się w tą postać ( lecz na własny sposób ;) ) 
spodziewajcie się więc ciekawych odpowiedzi ! a my liczymy na ciekawe pytania :D 

4. 
Pytania do was : ( taka mała ankieta )
1. W jaki sposób dowiedziałeś/łaś sie o tym blogu ? ( liczy sie pierwsze zobaczenie - więc liczymy również stary blog ;) ) 
2. Co podoba ci się na tym blogu ? 
3. Co ci się nie podoba na tym blogu ? 
4. Czy chciałbyś/abyś coś zmienić , dodać na tym blogu  ?
5. Który rozdział jest twoim ulubionym ? ( nie musisz podawać tytułu - krótko opisz o czym był ;) ) 
6. Który rozdział najmniej ci się spodobał ? 
7. Co sądzisz o oprawie bloga ? Czy jest przejrzysta ? Czy łatwo znaleźć tu to , czego sie szuka?
8 . Jaką ogólną ocenę dasz blogowi w skali od 0 do 10 ? 
Czekamy na odpowiedzi :) 

5. 
Spojlery na tydzień : 
,, mieć dość '' 
,,wreszcie!''
 ,,Britt - wariatko ! Ty doskonale wiesz ... '' ( yay ! XD ) 
kółko muzyczne 
jasełka

:)

93 komentarze:

  1. do 1:nie umiem O.o
    do 4 :

    1 szukałam po prostu informacji o mojej bajce z dzieciństwa

    2 Świetne opowiadania i fantastyczma muzyka

    3 Teraz na Dniach Brittany nie widać liter w Archiwóm :/

    4 Dział o Ciekawostkach z np . Serialów i filmów o chipmunks :)

    5. ,,Graj szafo graj "!! i ,,Epilog"
    6.Niestety ,,Zmanierowana cz 1 " :(

    7. problem w 4

    8. 10 :)

    Brittany..<3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.To dosyć ciekawa historia.
    Zaczeło się dawno temu w roku 2008 kiedy to natchnełam się na filmy o wiewiórkochach i pomyślałam Boże jakie to fajne! Kilka lat później w wakacje, natchnełam się na blog o wiewióretkach. Spodobał mi się i tak jakoś sobie wpisałam alvin i wiewiórki blog. Niestety, większość albo była recenzjami filnu albo czymś sweeetaśnym. Britanny:O Alvinku wiesz jak ja cię koooocham(ble!) No i natchnełam się ot tak na twój blog. Niestety, to było w okresie prawie rocznej przerwy kiedy to ostatnie wpis był w marcu a był chyba sierpień. No i przez jakiś czas wpadałam codziennie ale nic. Po jakimś czasie, zaczełam z nudów przeglądać historie i trafiłam na Alvin i wiewiórki nowe przygody. przeczytałam wszystko aż do teraz i tak tu jestem wśród swoich:D(fanów A&C)
    2.Wiele rzeczy. Zacznę od tego że po filmie alvin i wiewórki 3 zaczełam się zastanawiać co się stało z tymi wiewiórkami. A co różni ten blog od innych? Jest rossądny albowiem na innych jest poprostu napchane plastikowego romantyzmu. Poprostu nie mogę czytać że Britanny od tak mówi Alvinowi Alvinku ja koooooocham! gdyż wiem że to niemożliwe, owszem uwielbiam romanse ale bez przesady:/
    3.Niestety nipodoba mi się to że zaczynasz dobry rozdział trzymasz w napięciu, a potem kończysz go od tak. Np. niepodoba mi się że the chipmunks musical skńczył się tak banalnie i sucho. Nie lubię plastikowego romantyzmu ale sorry normalny zdrowy romantyzm uwielbiam. Chodzi mi o to że zaczynasz rozdział z taką pasją i wogóle i kończysz go ot tak. A co niepodaba mi się najbardziej? NIE WIEM CO SIĘ STAŁO Z ROZMOWĄ NA ŚWIETLICY!
    4.Hmmm... dobre pytanie raczej nie tylko to żebyś jak zaczniesz rozdział który mnie wkręca nie kończ go nijako. Och i dla mnie ważne, żebys bardziej pokazała Alvina z lepszej milszej strony bo to naprawdę dobra koczana wiewiórka jest.
    5.Zaczeły mi się najbardziej podobać rozdziały od CM do teraz z wyjątkiem zmanierowanej niestety bo mi wziełaś od AlvinaBritanny.
    6.Serio? Podobały mi saię wszystkie oprócz tewgo w którym Żaneta przyłapała A i B. Bo pokazywał Alvina z takiej okropnej bezludzkiej strony.
    7.Nom całkiem dobrze przejżysty i wogóle tylko ostatnio nie można znaleźć szukanego rozdziału z boku przez ten durny róż nic nie widać.
    8.10/10

    Janette:3 przeprasza że sie tak rozpisała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniam ulubioną na tajemnica ;)

      Janette:3

      Usuń
    2. hah ja też :D
      niki

      Usuń
  3. 1. wpisałam do google "alvin i wiewiórki blog" i mi wyskoczyło :D
    2. ogółem wszystko, ale najbardziej piosenki które daje Marta, aski i ciekawe opowiadania :)
    3. zgadzam się z Brittany..<3
    4. te ciekawostki(sorry, że odgapiam ale też o tym pomyślałam xD) i ta grafika jakieś ciekawe rysunki, twoje własne spostrzeżenia na jakiś temat itp, itd
    5. oj dużo ich jest. wtedy jak Brittany pomagała Alvinowi w nauce, cały Chipmunks Musical no i Epilog :D
    6. ten rozdział o Tasi
    7. jest super! :)
    8. dałabym 9 bo notki nie są regularne. Mimo wszystko jednak cię rozumiem masz swoje życie itp. więc dam 10 :)
    Naprawdę super że prowadzisz tego bloga. Myślałam, że jestem jedyną osobą w tym kraju która się nimi interesuje :)
    niki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luzik :)

      Brittany..<3

      Usuń
    2. Też byłam pewna że nikt się wiewiórkami nie interesuje. (Moje koleżanki to gustują w hmm... innych sprawach.) A tu proszę, ile ludzi z podobnymi zainteresowaniami!
      Janette:3

      Usuń
    3. ja też zaliczam się do listy :D od 6-7 lat XD (mój rekord zajmowania się czymś na dłużej i nie znudzenia się tym po tygodniu) :)

      Usuń
  4. 1. przypadkowo szukałam jakiś stron o wiewiórkach i oto rezultat :)
    2. opowiadania!! :D no i aski
    3. ogólnie wszystko mi działa dobrze więc jest fajnie
    4. hahah ciekawostki xD i może jakieś filmy z wiewiórkami? odcinki pojedyncze oczywiście po angielsku bo chyba nie ma polskiej wersji
    5. mnie cały CM no i "Graj szafo graj!" uwielbiam Eleonorę moja ulubiona wiewióretka :)
    6. też rozdział o Tasi i może ... ten "zmanierowana cz. 1" bardzo łądnie to napisałaś stylistycznie i wogule ale temat taki dla mnie ... smutny XD Britt bez Alvina to nie ona ;P
    7. bolą oczy od tego różu xD lubię ten kolor ale bez przesady ;)
    8. 10 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam się podpisać: Aneta49

      Usuń
    2. nie martw się, za niedługo bd Dni Szymka :D

      Usuń
    3. bedzie fajnie :) nowe pytanka... uwielbiam je zadawać naszym wiewiórom :D
      Aneta49

      Usuń
  5. 1. Tak jakos przeglądałam neta i trafiłam na dailymation. zaczełam oglądać kreskówki i doszłam do Alvina i iweiórek. potem znalazłam film i tak jakoś zakochałam się w tych futrzakch więc wygooglowałam je i jestem.
    2.opowiadania a co?
    3. No że niektóre rzeczy giną. Np nie wiadomo co się stało na świetlicy i jak Alvin odpowiedział na drugą turę pytań, albo co zrobiła Carla i wogóle.4. Niezawiele tylko dodałabym drugą część aska Alvina opowiedziała co się stało na świetlicy.i nic więcej.
    5.CM gdyby się normalnie skończył. A tak wogóle to CM.
    6.Chyba zmanierowana.7.Tak wszystko jest w najlepszym porządku tylko ten róz...
    7.10/10
    LOL
    Ps. a mogę Ci też zadać pytanie?
    Dodasz rozmowe na świetlicy? Bo my mósimy wiedzieć.
    Dodasz 2 część zmanierowanej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram to o zaginionych rzeczach i to Janette:3 o złej stronie Alvina.

      Usuń
    2. Tak ja tez zmieniam ulubioną na tajemnica
      LOL

      Usuń
  6. 1. Znalazłam w grafice google zdjęcie Britanny i na nie kliknełam.
    2.Wszystko od A do Z
    3.no dobra nie wszystko. Podobnie jak LOL nie poieram znikających rzeczy i podobnie jak Janette nie poieram złej strony Alvina. A pozatym to wszystko uwielbiam;)
    4.Nic. Tylko te zaginione części.
    5.Jak tak myśle to CM bo było najwiecej akcij i było romantycznie ale nie przessadzenie.
    6.Też zmanierowana nie przypadła mi do gustu:/
    7.1000000/10
    Wiewiórofanka

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Zupełnie przez przypadek.No dobra. Dowiedziałam się o nim od koleżanki.
    2.To że jest romantyzm ale nie przesłodzony.
    3.To że zdrowego romantyzmu jest za mało i jak inni nie przepadam za dobrymi rozdziałami kończącymi się nijako.
    4.nic, no może coś o nazwie pamiętnik. Że byłby tam pokazany dzień wiewiórek z ich komentarzami. np. Alvin:
    ,,7.00 Wstałem obudziła mnie ta szajbuska Britanny. Jest fajna ale czasem działa na nerwy.
    Nie wiem czemu ale wiem że to będzie zly dzień...
    7.15 Nie rozumiem czemu Szymon myśli że jestem nieodpowiedzialny. To przecież Teodor miał podlać kwiaty. nie moja wina że zwiędły. Szymon jest w beznadziejnym humorze a czasem mam wrażenie że taki się urodził...''(no i po co ja to piszę? przecież i tak tego nie dodasz. Żal mi się:/)
    5.Mi też CM za tą akcję;) i ask Britanny
    6.Niestety mi też zmanierowana się nie spodobała:/
    7.10/10
    ProsiakXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł z pamiętnikiem mi się podoba i to bardzo bardzo;)
      Janette:3

      Usuń
    2. Mnie też
      LOL

      Usuń
    3. Mnie jak najbardziej też
      Eleonora:D

      Usuń
    4. Przecież był już taki pomysł -,-

      Alvin..;)

      Usuń
    5. Naprawdę? Nie wiedziałam ja jestem tu krótko. Za krótko żeby wszystko wiedzieć:/ A jak by co to przepraszam. w takim razie popieram ... za jego pomysł

      Usuń
    6. Nie mój tylko Brittany..<3 było to w wpisie ,,Dni Brittany" :)

      Alvin..;)

      Usuń
    7. NAGLE jesteś dla mnie taki miły ??? to po co ten sms ?!

      Brittany..<3

      Usuń
    8. A co ja tam napisałem ??

      Alvin..;)

      Usuń
    9. Oh ty już dobrze wiesz Marta dawaj mi te argumenty XD

      Brittany..<3

      Usuń
    10. Chociaż po radzę sb bez niej Myślisz że możesz się mną bawić sorry bardzo nie jestem twoją marionetką nie możesz sobie mnie rozstawiać po kątach a ja już wycierpiałam za dużo o wiele za dużo.A ty o tym wiesz dla ciebie te lata przyjaźni i miłości to nic.

      Przepraszam bloogowiczów ale nie mam jak się z nim skontaktować

      Brittany..<3

      Usuń
    11. Oj nie żartuj Britanny <3! To naprawdę ciekawe. tylko popcorn mi się skończył.
      LOL

      Usuń
    12. ocho. tutaj też trollujesz. Nieważne. Alvn dawaj swoje argumenty! Uwielbiam takie historię;)

      Usuń
    13. JakaśDziwnaLaska(zapomniała o podpisie;)

      Usuń
    14. No dzięki nie chciałam trollować ale ten wyłączył komórkę -,-

      Brittany..<3

      Usuń
    15. Dziwczyny!
      Zachowujcie się poważnie. To są ich prywatne sprawy:/ Nie wtrącamy się. (Jestem ciekawa jak to będzie też ale weśmy dajmy im spokój)
      Janette:3

      Usuń
    16. Więc tak nie wiem o co ci kur.. chodzi !!! nic do cb nie pisałem !! to tobie coś odbija szajbusko !!

      Alvin..;)

      Usuń
    17. nie wtrącać się nie wtrącać się... nieważne. ja jestem wścipska jak Eleonora i chcę wiedzieć jak to się skończy

      Usuń
    18. Jak niby nic nie pisałeś to czemu pisałeś do mnie szajbusko !! Nie igraj ze mną wiesz jak to się skończy Wiesz co jesteś zwykłym Frajerem rzucasz mnie bo podoba ci się nagle moja ex przyjaciółka ??
      Która powiedziała że ze mną wygra ?? O nie bitwę wygrywa na razie ona ale wojne...Wygram ja !

      Brittany..<3

      Usuń
    19. yyy trochę głupio mi się kłócić z ex na bloogu XD

      Brittany..<3

      Usuń
    20. dzięki Janette:3

      Usuń
    21. Pff nie wygrasz z nią jest o wiele silniejsza pewniejsza i piękniejsza niż ty chodziłem z tobą bo tego chciała Ewelina żeby cię właśnie zniszczyć !

      Alvin..;)

      Usuń
    22. Bez urazy ale tez jestem ciekawa ponieważ gdyż nuuudno i jedyne co się na tym blogu dzieje to właściwie nasze dyskusję więc cóż nie przeszkadzajcie sobie
      Eleonora:D

      Usuń
    23. Jaka Ewelina? WTF?! Ale z Ciebie ham Alvinie...;).

      Usuń
    24. jakaśdziwnalaska. ale ja estem dziwna. znowu się nie podpisałam:/

      Usuń
    25. Wiesz co nie wiedziałam że się posuniesz do tego stopnia...Szkoda że nie można przeklinać bo było by lepiej ale ok. Ewelina to tylko żmija która chce twojej kasy może i ciebie to nie dotyka ale trudno.Zerówka-Przyjaźń Podstawówka 1-3 Przyjaźń
      i 4-6 coś więcej nie będe płakać za takim chamem który nie ma uczuć i leci na puste lalunie , obchodzą go tylko pieniądze który myśli osobie i ma jeden cytat ,,Pieniądze są wszystkim,nawet i więcej..." swojego tatusia...

      Brittany..<3

      Usuń
    26. Nieważne, ale mószę Cię poprzeć. To mega wredne chodzić z dziewczyną bo chce tak chcę jej wróg. Nieładnie. Nie zasługujesz na nią Alvinie;)

      Usuń
    27. lol! Alvin ma tatusia?

      Usuń
    28. A ja nie chcę być z nerdem który siedzi w książkach dobrze się uczy tylko marzenia i marzenia a gdzie kasa na te marzenia co Britusiu?? limit się skończył??

      Alvin..;)

      Usuń
    29. Za co mi dziękujesz Britanny<3? w każdym razie nie ma za co. I powodzenie z tym czymś co nazywa siebię chłopakiem:/( a może to Ewelina przejeła jego telefon? Sorry ale zawsze lubiłam Alvina a terz...:/
      Janette:3

      Usuń
    30. Ej Alvin...;)! Nie podskakuj jej! warto mieć marzenia!
      LOL

      Usuń
    31. Jeanette :3 masz gg??

      Usuń
    32. mam ale pisać się nie da bo ktoś pisze, ja odpisuję ale mojej odpowiedzi jakby nie ma. . A kto pyta?

      Usuń
    33. Brittany..<3

      Usuń
    34. Ej, ja tego nie napisałam. A czy mam gg to już pozostanie poki comoją mała tajemnicą;)
      Janette:3

      Usuń
    35. Chrlene ;* nie podszywaj się pode mnie -,-

      Brittany..<3

      Usuń
    36. No a Janette nie ma ale nie używa gg(dziwne). Ja ją znam i to taka milutka ,grzeczna dziewczynka. z nią tylko na telefon albo słownie ale jest świetnym psychologo-amatorem;)
      LOL

      Usuń
    37. Jak psychologo-amator to wiem o kogo chodzi.
      JakaśDziwnaLaska

      Usuń
    38. Hej Britanny, jest potfornie wścibska ale co Ci Alvin...;) napisał?
      JakaśDziwnaLasko skąd twoje przezwisko?
      SłodkaŻeAżZębyBolą

      Usuń
    39. Lol jest moją kumpelą ale kiedyś niebyłyśmy tak blisko. Wpadłam kiedyś na nią a ona chlup w kałuże. Jak się ją zapytali kto jej to zrobił to odpowiedziała ze jekaś dziwna laska. Mówili tak na mnie sporo czasu... A potem siadłam z LOL na wycieczkę i od tej pory jesteśmy nierozłączki:)
      JakaśDziwnaLaska

      Usuń
    40. to mnie się przyda :( ja znam Alvina..;) już znacie jego charakter Charlene;* zawsze w centrum uwagi super ubrana i pocieszycielka i Szymon :) inteligentny i nieśmiały ale wrażliwy

      Brittany..<3

      Usuń
    41. No statnio nie, bo jakaś dziwna Laska wzdycha do jednego dziwnego gościa;D

      Usuń
    42. to mnie się przyda :( ja znam Alvina..;) już znacie jego charakter Charlene;* zawsze w centrum uwagi super ubrana i pocieszycielka i Szymon :) inteligentny i nieśmiały ale wrażliwy
      trochę nie rozumiem.
      LOL

      Usuń
    43. LoL ja Ci dam jakiegoś dziwnego gościa;)
      A z tym Alvinem...;) to masakra. On nie jest facetem. On jest lalunią.-O ludzie patrzcie na mnie! Jestem gwiazdą rocka! Uu!
      może zmienić nazwę na szajbus i wiewiórki?
      JakaśDziwnaLaska

      Usuń
    44. ok,później wytłumaczę...

      do SłodkaŻeAżZębyBolą o tym wiedzę tylko 4 osoby :)

      Brittany..<3

      Usuń
    45. JakaśDziwnaLAsko nie osądzaj Alvina...;) nawet go nie znasz. My znamy innego Alvina z tego bloga. Prawda że to oburzające jak potraktował Britanny<3 ale nawet go nie znasz. Hej Allvinie...;) jeśli tu jesteś odezwij się!

      Usuń
    46. Haha nawet nie umiesz napisać ,,wiedzą" XD

      Alvin..;)

      Usuń
    47. ... pozostawię to bez komentarza.

      Brittany..<3

      Usuń
    48. 4 osoby tak... To znaczy że Ewelina nie wie? I że mottem życiowym Dave jest Pieniądze są wszystkim,nawet i więcej? Wow nie znałam Dave od tej strony!

      Usuń
    49. Uuu britusia się boi:p

      Alvin..;)

      Usuń
    50. faktycznie Alvin literówki są taaaaakiie zabawne. Proszę nie ośmieszaj się...

      Usuń
    51. gdzie tam tak szczerze to więcej niech policzę 6 będzie 6 z mojego grona znajomych i niee nim bardziej steruje Ian

      Brittany..<3

      Usuń
    52. Łał, A nie możecie się pogodzić?

      Usuń
    53. O.o nigdy !!

      Brittany..<3

      Usuń
    54. Dlaaczego?



      Lecisz na Szymona:)?

      Usuń
    55. Przecież z nim chodzi Charlene;* !

      Brittany..<3

      Usuń
    56. No niezłe przecież ona nie zasługuje na chłopaka !!

      Alvin..;)

      Usuń
    57. No a komu by nie było ?! ;D Brituśu

      Alvin..;)

      Odpowiedz

      Anonimowy1 grudnia 2012 22:18
      ;*

      Brittany ..<3


      Dodam jeszcze krzywdy które prawie zabiły pewność Britt jego chyba (bo to skomplikowane) dziewczyny Ja bym nie darował tego gdyby ktoś tak zrobił Britusi...<3

      Alvin..;)




      trochę krótki loove story. We whos youngh when i first say you i close my eys....

      Usuń
    58. I loved him he preferred empty naive but I no longer will become.

      Brittany..<3

      Usuń
    59. tak też mogę pisać XD

      Brittany..<3

      Usuń
    60. jest ktoś :3??

      Charlene;*

      Ps.Radze ci nie przychodzić do sql Alvin..;)

      Usuń
    61. Ale czemu nie możecie się pogodzić?
      LOL

      Usuń
    62. nie przychodzić do czego?

      Usuń
    63. poćwicz nad angielski ty love story ty;)

      Usuń
    64. jest ktoś?

      Usuń
    65. Jesteś w mojej sytuacji ta żmija była moją przyjaciółką potem zaczęła o mnie plotkować Alvin..;) wtedy był dla mnie wszystkim pocieszycielem jak Charlene;* zawsze mnie wysłuchał
      a nagle... wszystko przez nich się wali..

      sql=szkoła

      Brittany..<3

      Usuń
    66. taa bardzo się wzruszyłem pff... Ewelina jest lepsza!!

      Alvin..;)

      Usuń
    67. nie mam siły...

      Brittany..<3

      Usuń
    68. Jesteś LOL ??

      Charlene;*

      Usuń
    69. Ok narka Charlene;*

      Brittany..<3

      Usuń
    70. Britt zanim się obejrzała dobranocka minęła

      Alvin..;)

      Usuń
  8. 1.Nie pamiętam
    2.Wszystko
    3.Nic
    4.Też ten pamiętnik i zaginione części
    5 CM
    6.Zmanierowana
    7.)10/10

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. poleciła mi koleżanka :)
    2. opowiadania, muzyka no i że opowiadania nie są przesłodzone( zgadzam się z ProsiakXD)
    3. koniec rozdziałów mało efektywny, kończą się nijako
    4. to wszystko co wyżej :D nic innego wymyślić nie mogę
    5. ogółem wszystkie ale najbardziej "Epilog" i CM :)
    6. niestety ten o tym śnie Alvina czy coś takiego
    7. ten róż ...
    8. oczywiście 10 ! Dobrze, że jesteś i że wogóle jest taki blog. Naprawdę doceniamy ciebie i twoją pracę :D
    Bella:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Dowiedziałam się od LoL
    2.chyba romantyczne historie, bo są romantyczne ale nie przesłododzoe. Tylko więcej tego romantyzmu!
    3.Za mało romantyzmu. I tego że rozdziały tak nijako się kończą.
    4.Też jestem za ,,The Chipmunks Diary''(po angielsku wieiórkowe pamiętnik brzmią fajniej;)
    5.CM
    6Zmanierowana i to o Helloween
    7111000!

    JakaśDziwnaLaska

    OdpowiedzUsuń
  11. prośba do Brittany...<333 i Alvina: możecie, złota stalówka nie spamować?! co wy, na dwóch końcach świata jesteście że na blogu piszecie?! Aha i jeszcze jedno: nie miej Britt do innych i Charlie że nie ma romantycznych wpisów bo już kilka tysięcy razy was ostrzegała! >< dżizas... jakbyście gg albo maili nie mieli...

    OdpowiedzUsuń