piątek, 7 grudnia 2012

Alvin and the Videos- VI

Ho Ho Ho!, jak mawia święty Mikołaj. A propo Mikołaja, wczoraj było jego święto , so mam nadzieję że dostaliście w kija dużo prezentów :3 Na dziś wprowadzę was w świąteczny nastrój (wiem że jeszcze dużo czasu ale przygotować się nie zaszkodzi co? :D).
Zapraszam.
1.Last Christmas
wyk. Wham
Ponad połowa osób czytających dzisiejsze Alvin and the Videos na pewno zrobi teraz niezłego facepalma albo powie: ,,proszę nieee, Marta!'' ale to tradycja i ikona świąt Bożego Narodzenia! Podobnie jak film o ośmiolatku, który załatwia dwóch niezbyt ogarniętych złodziei, to nieodłączny element świąt.
Posłuchamy jednak wersji Ashley Tisdale, która jest przepiękna. Zakochałam się w tym wydaniu ;)
http://www.youtube.com/watch?v=2MP7Tp7NsJA&feature=plcp
2.All I Want For Christmas
wyk.
Kto nie zna piosenki ten musi przynajmniej kojarzyć reklamę z T-Mobile, gdzie była baba wychodząca z pudełka czy tam prezentu :D Głos może troche piszczy, ale jednak jest super słoooodki :3 Efekt jest niezły, a obrazek, gdy oglądamy filmik jest dość fajny :D (dobra, ja jestem tylko od filmików)
http://www.youtube.com/watch?v=e4bS2cOpqVo
3.Ho Ho Ho
wyk.Alvin and the Chipmunks
Piosenka z albumu ,,Undeniable'' i wprowadza nas w szczególny, świateczny nastrój. Uwaga: głosy są z serialu, a nie filmu!, sama się zdziwiłam O_o najbardziej zabawne w całej piosence są dialogi między wersami XDDD Utrzymuje nasz klimat, który oczywiście kochamy :D Piosenka jest oczywiście z tekstem i fotami z filmów, so pospiewamy sobie! XD
http://www.youtube.com/watch?v=lOd7J8L18nE
4.Misletoe
wyk. Justin Bieber
Każdy na pewno ominie ten punkt ale trudno :P Nasz ukochany Dżustinek Biberek (ani antyfanka, ani fanka!!!) nagrał sobie piosenkę o jemiole, przy której chce cmoknąć ukochaną dziewczynę. Oczywiście w tym wypadku Wiewióretki myślą o chłopakach :D Więc nie bądźcie wiśnie i dajcie buzi XD :333
http://www.youtube.com/watch?v=ffrEJf8mqXA
5.Jingle Bells
wyk. nieznany
Klasyk, klasyk i jeszcze raz klasyk! Kto nie zna ten łoś XD Wiecie, że w Stanach nuci się to od poczatku grudnia i puszcza, gdy rozpakowuje się prezenty? (my rozpakowujemy 24 a oni 25 więc mamy chyba lepiej;) ) Kto nie zwariował od słuchania tego w dzień dzień, dostaje od Marty koszyk smakołyków ufundowanych przez cukiernię Roker i dostaje medal, (myślicie, ze czemu ja taka walnięta?:D) klip jest zrobiony super bo jest zmieniona cała sceneria na świąteczną: prezenty, Alvin zjeżdża na lampkach od choinki itp. Grafika i jakość na 5/5 :)
http://www.youtube.com/watch?v=559ZOo2Ehm8
Na dzisiaj to tylko tyle ale nie znaczy, że skończyłam  ;) Cześć i czołem :*
 Marta

12 komentarzy:

  1. ty zapamiętaj sobie czy to piątek czy sobota justin biber to idiota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaneta Miller9 grudnia 2012 18:59

      justin biber jest nawet fajny no może głos ma trochę babski ale to nie jego wina poprostu fajnie brzmi moje ulubiona piosenka w jego wykonaniu to baby

      Usuń
    2. a slyszalas jakies piosenki z pyty belive ?? jak dla mnie już nie brzmi
      jak baba.

      Charlene ;*

      Usuń
  2. wiedziałam że tak się to zacznie -,-
    Bieber zarobił niezłą kasę za swoją pasję, talent a to że wygląda jak ,,ciota'' albo że brzmi jak baba to sorry, ale to nie jego wina. pochwal się swoim głosem, innym talentem zobaczymy kto lepszy
    ~Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy przechodził mutację;/ mam do niego mieszane uczcia. Ps tablet mi sie psuje i nie mam jak napisac

      Brittany..<3

      Usuń
  3. super piosenki! last christmas rządzi! bez tej piosenki nie ma świąt a wykonaniu wiewióretek jest śliczna :)
    niki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ja bym nie przeżyła jakbym nie umieściła jej w paczce ;)

      Usuń
  4. ;( no i po co mi wypominasz? !

    Brittany..<3

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję że dodasz jeszcze jakieś inne piosenki świąteczne? :)
    Bella:)

    OdpowiedzUsuń