środa, 19 grudnia 2012

The Chipmunk Musical - wersja uprostrzona


Zapowiedziałam to już dawno ale nie wiem jak sie do tego zabrać , więc zrobię inaczej : 

Czy są jakieś niejasności z TCM które potrzebują wyjaśnienia ? Czy chcecie wiedzieć na ten temat coś więcej ? Jeśli tak - pytajcie ! 
Takie Ask Me XD 

Pytania na które i tak odpowiem nawet jeśli ktoś nie zapyta : 

1. Coś o historii Charlene ( więcej o tym będzie z specjalu świątecznym ... o ile on się ukarze ! Na razie dostałam tylko jedno nagranie ! ) 

2. Tytuły i oryginalni wykonawcy wszystkich piosenek 

3. Ewentualne aluzje do innych filmów/ksiażek/fanficów 

Pytajcie ! 
Na podstawie waszych pytań stworzę streszczenie , po prostu chcę wiedzieć czego wy nie wiecie i na co zwrócić uwagę ;)


12 komentarzy:

  1. Czemu zmieniłaś wygląd na onecie ?? (wiem to nie jest pytanie na temat CM)Ale chcę wiedzieć :)

    Alvin..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurka historia Charlene by była fajna szkoda, że może nie bedzie :(
    taka jedna piosenka, co Brittany i Charlene śpiewały to ona jest z "Barbie Księżniczka i Żebraczka?"
    "Ja tak jak ty, ty tak jak ja..." tak mi się skojarzyło. razem z kuzynką oglądałam dziwna jestem > <
    niki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, a więc dowiemy się może czy ta Britanny kocha Alvina czy kogo innego?
      Dowiemy się może wiecej o charlene np. Dlaczego Alvin o niej zapomniał?
      A jak tych nagraŃ NI E będzie to jak sie ten wpis ukaże?

      Kiedy się dowiemy co się stało 17 grudnia?

      Usuń
    2. Jabłuszko

      Usuń
  3. Hej a będzie tam coś o wiewiórkach i końcu świata?

    Kto w niego wierzy, kto nie i wogóle...


    Sówkasówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eleonora Miller21 grudnia 2012 20:18

      No no fajny pomysł zgadzam się z poprzednim wpisem

      Usuń
  4. Michael chciał porwać Żanetę dla okupu tak?
    co się stało później z Charlene po całym tym zamieszaniu z bransoletką?
    dałabyś link do piosenek wszystkich których użyłaś w CM?
    Bella:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to się stało że Żaneta i Szymon zostali parą? napiszesz też coś w rodzaju takiej "rozmowy na świetlicy" ? I tak samo z Teodorem i Eleonorą :)
    Aneta49

    OdpowiedzUsuń
  6. Charlene już wiem że Alvin i Britanny są parą?
    Jaka była jej reakcja?
    Co o tym myśli?
    Ma jakiś przyjaciół w teatrze czy jest raczej nie lubiana?
    Co zrobiła Carla że nie mogła przyjechać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bym się chciała dowiedzieć czy Alvinowi nie zdażały się ,,skoki w bok'' że tak się wyrazę

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chcę wiedzieć jak się układa Alvinowi i Britanny.

    OdpowiedzUsuń