czwartek, 20 grudnia 2012

Time to say:Goodbye

                          UWAGA!!!

Witam, (może po raz ostatni) tu Marta i Charlene. Jak wiecie Majowie przewidzieli koniec świata na 21.12.12 roku. Prawdopodobnie będzie on o godzinie 7-9 więc już teraz chciałybyśmy się z wami pożegnać. 
 Dziękujemy za: 35 rozdziałów, 5 odsłon pisadła, 7 odsłon Alvin and the Videos, Ask Alvin i Ask Brittany.
nie panikujcie- nasze konta na Facebook'u i nasza-klasa.pl będą dalej aktywne
Mamy nadzieję że razem znajdziemy się w piekle... sie znaczy w niebie.
Wasza adminka Charlie i redaktorka Marta

15 komentarzy:

  1. hahaha widze że poczucie humoru trzyma;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra, koniec świata końcem świata ale dalej będziecie dodawać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością, spoko to żegnajcie wszyscy zginiemy mój schron prawie gotowy a zapas jedzenia wystarczy na 89 dni.


    A tak serio to dajcie wy mi wszyscy spokój. Ide spać i wierze że jutro nie obudzi mnie trzęsienie ziemi ani asteroidy;)

    LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ta moja głupawka widać przeszła na innych XD więc tak... jak widzicie żyję nadal (chociaż wiem, że nikt się z tego nie cieszy) i chcę poinformować, że po pierwsze: dalej będziemy dodawać (Ja AatV, a Charlene Księgę I, pisadło i Aski), i tak: Koniec świata, z tego co słyszałam bd o: 17-35, o 21:21 i o 22:22. I jeszcze coś, jak mawia Szymek: (a są jego Dni jakby ktoś nie zauważył) to ogłoszenie jest wynikiem mojej głupawki potwierdzonej przez Charlene, a nie postem pożegnalnym. Wasza Marta :*
      ~Marta

      Usuń
    2. Marta ?? A zdradzisz nam kto jest od Grafiki ??

      Szymon:)

      Usuń
    3. tajemnica służbowa!
      ~Marta

      Usuń
    4. Szymon Seville21 grudnia 2012 20:11

      Nie bądź taka powiedz

      Usuń
    5. haha a ja wiem XD

      Alvin..;)

      Usuń
    6. nie masz prawa mówić Alvin!!!
      ~Marta

      Usuń
    7. Potwierdzam Martę, Przecież nikt o tym nie wie. Ooj będziesz miał ze mną poważną rozmowę na temat wtrącania się w sprawy bloga !!

      Brittany..<3

      Usuń
    8. Aha !! To ty !! Przecież zawsze chciałaś najwięcej wiedzieć a teraz siebie bronisz bo to niespodziewanka !!

      Szymon:)

      Usuń
    9. WTF? a spoko rozmawiajcie na tematy no których nie mamy pojęcia bo chcecia nam zrobić na złość, proszę bardzo:/

      Usuń
    10. Nie chcem zrobić ci na złość i nie rozmawiam z nimi tylko mówię żeby przestali wtrącać się w prawy bloga :/

      Britttny..<3

      Usuń
  4. Brittany Miller21 grudnia 2012 20:15

    Kilka minut temu widziałam taką reklamę że świat ocalał i końca nie będzie eee po co ja to pisze sami ją zobaczycie pa

    OdpowiedzUsuń