sobota, 15 grudnia 2012

Alvin and the Videos VII


Witam! Jak obiecałam, nadal wałkujemy temat świąt. Mam nadzieje, że zniesiecie kolejną dawkę piosenek o świętach ;) Zapraszam.
1.Hula-Hop
wyk. Alvin and the chipmunks
Noo, ostatnim razem wspomniałam właśnie o tej piosence ;) Jest obowiązkowa, powiem wam szczerze. Nie wyobrażam sobie bez niej życia XD
Ruchliwa muzyka, głosy, które są świetnie zwiewiórkowane są po prostu dobre! (jeśli mam być szczera to głos Szymka jest najfajnieszy ;) )
Świetnie opowiada o świętach, których niecierpliwie wyczekują dzieci, którymi są jeszcze Alvin, Szymek i Teodor ;) Jak dla mnie bomba 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=I6VKnaTxK28
2.Jingle Bells Rock
wyk. dalej nieznany
Tym razem to taka odskocznia od klasyku. Inna muzyka, inne... no inny rytm ale słowa te same! Piosenka podzielona jest kolejno na Żanetę, Brittany i Elkę :) Po głosach łatwo wyczuć, że się wczuły :D Głosy, no świetne są co bd ukrywać ;) Chyba najbardziej wyszedł głos Żanety (najbardziej da się ogarnąć XD)
http://www.youtube.com/watch?v=hf2RGaTKpFM
3.Last Christmas
wyk. Wham
Taaaak... dodałam już tą piosenkę ale to raczej popowa wersja ;) Tak dla tych którym oryginalna wersja jest odrobinę nudna i już ,,przesłuchana''. Tempo jest tak dobrze dobrane, że się nie nudzę słuchając tego! Głos Brittany bardzo przyjemny i dobrze się słucha. Pod koniec efekt jest jeszcze lepszy, i od razu kojarzy mi się z cudnie sypiącym śniegiem, górą prezentów i ciężarówką Coca-Coli przy wtórowaniu ,,Coraz bliżej święta'', a tak nawiasem mówiąc to moja ulubiona reklama. (to ostatnie to jednak była ironia)
http://www.youtube.com/watch?v=98zP4hyoHT8
4.Christmas Time
wyk. Charlene and the Chipettes
Nie chcę wciąż dodawać w każdej paczce piosenek od Charlie ale to moje pierwsze skojarzenie ;) No więc tak: głos jest nawet dobry ale nie pasuje mi tu :/ popsuta jestem od słuchania ,,Last Christmas'' i ,,Jingle Bells'' :/ Mogę z czystym sumieniem jednak powiedzieć, że fajnie się słucha tej piosenki :) Jakby był pod spodem przycisk ,,Lubię to'' wcisnełabym to ;) 8/10
http://www.youtube.com/watch?v=YvJ-yqJzL6k
5.Hot Right Now
wyk. Rita Ora feat. DJ Fresh
Oprócz ciągłego Last Christmesowania i Jingle Bellsa (o dżizas... co ja piszę?! O_o) będzie też przygotowanie muzyki na Sylwestra :D a świątecznych piosenek chyba nie puścimy...
Ruch, dużo tańca i głosy oraz grafika na piękną 5+ Nie ma co mówić! Ton odpowiedni do Eleonory, który jest delikatny i dziewczęcy, jak i Żanety: też taki miły, i z lekka nieśmiały :) Efekty komputerowe dają niezły pokaz jeszcze bardziej ulepszając filmik. Zakochałam się w tej piosence i odsłonie ;)
http://www.youtube.com/watch?v=-dru1BvzBLU
6. Dancing Tonight
wyk.KatDeLuna
Jak sam tytuł mówi idziemy tańczyć dzisiaj! (albo w poniedziałek za niespełna dwa tygodnie) Muzyka perfecto a do tego głosy.... No super od razu się wczułam! :)Jakbym miała tańczyć to tylko do tego (chociaż nawet nie umiem)  ;) 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=Pcyr1H5_07E
7.Firework
wyk. Katy Perry
Czego oczekujemy w równej północy? Fajerłorków.. sorki fajerwerków... Jednak chodzi nam o to, że ktoś bliski jest dla nas jak fajerwerki... Nie muszę mówić co myślę bo chyba każdy już wie co powiem ;) A jak nie wie to cofa się na początku dzisiejszego AatV :D Głosik Żanety doskonale do niej pasuje, a fajerłorki w klipie są ekstra! 10000/10
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=GF0nSsma8GA&feature=endscreen
Marta

15 komentarzy:

  1. Święta świętami ale Sylwestra więcej proszę :D

    Brittany..<3

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak! musisz później dodać jakie piosenki sylwestrowe :D
    a wracając do tych piosenek są jak zwykle zaje... fajne xD
    mnie najbardziej się podobało Dancing Tonight, też normalnie tańczyłam( o boże do czego ja się przyznaje O.O)
    i Christmas Time :) no i Last Christams! Ubóstwiam tą piosenkę w każdej wersji :D
    niki

    OdpowiedzUsuń
  3. heh, to miło, że ktoś polubił po trochu nudny już temat świąt :D ale teraz zabieram się za inny temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szymon Seville16 grudnia 2012 14:57

    a dni Szymona to kiedy się zaczynają co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj powinny -,-

      Brittany..<3

      Usuń
    2. ja nie wiem!, pytanie skieruj do Charlie
      ~Marta

      Usuń
    3. no właśnie! Gdie jest ask!!!

      Usuń
  5. Naprawdę super!!! Nie mogę doczekać się dawki sylwestrowej muzyki :D
    Aneta49

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie Hula Hop jest najfajniejsza i najlepsza :D inne też są fajne, łatwo wpadają w ucho :)
    Bułka xd

    OdpowiedzUsuń
  7. złota stalówka.... nie chcę was zmartwić ale ze świętami (i Nowym Roczkiem) skończyliśmy... może ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( ale wierzę w cb że dodasz inne równie fajne i na fajny temat! :D
      Bella:)

      Usuń
    2. o ja.... czyli nie ma opierniczania się XD ;)
      aha taki marginesik (nie robię nikomu nadziei!) może dodam parę piosenek w sam raz na Sylwestra, ale nie wiem :\ ciągle tematy zmieniam, okropny ze mnie leń :/

      Usuń
    3. każdy jest leniem taka prawda ;D

      Usuń
    4. hehe zle mnie to chyba nikt nie pobije XD :/

      Usuń