środa, 9 lipca 2014

Ask Simon Edycja II (3 tura odpowiedzi)


Oto trzecia i ostatnia już partia odpowiedzi J Mieliście tydzień na zadanie Szymkowi różnych ciekawych, zabawnych, osobistych lub po prostu przedziwnych pytań. Po ostatnich dwóch turach, Szymon odchodził od komputera w szoku, zobaczymy czy tym razem go oszczędziliście czy też poszliście na całość (zwłaszcza że każdy miał teraz prawo zadać po 20 pytań, czyli więcej niż dotychczas).
Hej, Szymon, żyjesz?
… nie… zostawcie mnie w spokoju…
Jak widzimy, Szymon w doskonałej formie jest gotowy odpowiadać na wasze pytania J Tym razem nie towarzyszy nam Alvin… niestety.
Tak więc, zaczynajmy!



Pierwszy pyta Simon:
Siemka mam do cb kilka pytań, liczę na szczere odpowiedzi:)
1.Chciałbyś zostać solistą?
S: Nie, obecna sytuacja całkowicie mi odpowiada.
2.Czy kłócisz się z Żanetą i Teodorem?
S: Nie, nigdy.
3.Jaką książkę lubisz najbardziej?
S: Nie mam raczej ulubionej.
4.Męczy cię ten ask?
S: Taaak...
5.Lubisz być w centrum zainteresowania?
S: Nie zawsze i nieczęsto. 
6.Jaki jest Alvin według ciebie?
S: Zarozumiały, złośliwy i samolubny.
7.Chciałbyś być Alvinem przez chwile?Jeśli tak, to czemu?
S: Nie, nie chciałbym!
8.Lubisz Żanetę? Za co?
S: Chyba już pisałem wcześniej: bo jest NORMALNĄ osobą i można z nią pogadać. 
9. Kto się najwięcej kłuci u was w domu?
S: Alvin z Brittany, Alvin z Dave'em, Alvin ze mną... chyba oczywiste!
10. Najśmieszniejszy moment twojego życia?
S: Nie wiem właściwie, musiałbym pomyśleć... nie wiem.
11.Czemu Teodor i ty tak mało śpiewają soluwek?Chciałbyś to zmienić?
S: Bo Alvin się do tego najlepiej nadaje. Jak dla mnie, tak może zostać. 
12.Lubisz horrory?
S: Czasami.
13.Jaka jest Brittney?(podaj kilka cech)
S: Brittany? Bardzo podobna do Alvina, też uparta, zarozumiała i rządzi się. 
14.Co myślisz o wujku harrym i davie?
S: Wujek Harry to chciwy pacan a Dave jest w porządku.
15. Ulubiony przedmiot w szkole?
S: Co za głupie pytanie, jak można lubić jeden najbardziej? :D 
16.Czy Teodor i Eleonora pasują do siebie?
S: Uważam że tak... ale to ich sprawa.
17. Czy Alvin i Britney pasują do siebie?Czemu?
S: Chyba tak ale bardzo możliwe że kłóciliby się wtedy jeszcze więcej niż normalnie.
18. Kto pasuje bardziej do Alvina, Britt czy Charleen?
S: Nie wiem O.o Brittany?
19.Kim chcesz zostać w przyszłości?
S: Jeszcze nie jestem pewien tak do końca.
20.Co myślisz o moich pytaniach?Lubisz mnie?
S: Są znośne. Nie wiem, nie znam cię O.o
To Simon, powodzenia z tymi wariatami xd
Dzięki, przyda się...

Szybka Panterka atakuje po raz kolejny ze swoimi ciekawymi pytaniami:
Już się boję...

Oto i moje pytania, ktore skoro jest juz trzecia tura odpowiedzi beda naprawde wymagajace i zajmujace (oczywiscie zalezy dla kogo). Dzieki Ci Charlene, ze zwiekszylas ilosc!

Proszę bardzo :) I jestem Charlenka jeśli mogłabyś zapamietać.

1. W jakim wieku chcialbys umrzec?
S: Sądzę że jak najsędziwszym.
2. Czy wiewioretki nosza staniki?
S: N-Nie wiem! O.o
3. Jezeli tak, to jakiego koloru jest stanik Zanety?
S: Nie wiem! Biały? Damska bielizna jest często biała prawda? 
4. Skad to wiesz\nie wiesz?
S: Skąd miałbym wiedzieć!? Nie zaglądam dziewczynom do dekoltów, to działka Alvina!
5. Myslisz, ze ktos inny to wie? Jak tak to kto?
S: Może jej siostry? Nie wiem!
6. A jakiego koloru jest stanik Charlene?
S: Jeszcze lepiej -.- Nie wiem!
7. Skad to wiesz\nie wiesz? Ktos Ci powiedzial? Jak tak to kto?
S: Nikt mi nigdy nie mówił.
8. Myslisz, ze ktos inny to wie? Jak tak to kto?
S: Nie mam pojęcia!
9. A stanik Eleonory?
S: Ile jeszcze masz takich pytań? -.-
10. Skad to wiesz\nie wiesz? Ktos Ci powiedzial? Jak tak to kto?
S: Wyobraź sobie że z nikim nie rozmawiałem o staniku Eleonory!
11. Myslisz, ze ktos inny to wie? Jak tak to kto?
S: Skąd-mam-wiedzieć?!
12. A Brittany?
S: Co Brittany? O.o
13. Skad to wiesz\nie wiesz? Ktos Ci powiedzial? Jak tak to kto?
S: Co miałbym wie... ty dalej o tamtym prawda? 
14. Myslisz, ze ktos inny to wie? Jak tak to kto?
S: Nie wiem! Alvin?!... na serio nie wiem i mnie to nie obchodzi!
Na szczescie jest powiekszona ilosc pytan
Gdzie tu niby szczęście? -.-
15. A ty nosisz stanik? Jakiego koloru?
S: NIE-NOSZĘ -.-
16. A Alvin nosi? Jakiego koloru?
S: Nie nosi.
17. A Teodor? Jakiego koloru?
S: Nie nosi!
Mysle, ze o Dave`a pytac jest niestosowne wiec zapytam o Ien`a
18. Myslisz, ze Ien nosi stanik? Jakiego koloru i skad to wiesz?
S: CO?! Jasne że nie! Jeśli nie wiesz, to jest facet- stąd wiem! 
19. Bedzie jeszcze trzeci ask na twoj temat?
S: Nie -.-
20. Czekasz na niego?
S: Więcej się na nic takiego nie zgadzam!

To tyle, a za bledy sorry, ale jestem na tablecie.

Ps. Ostrzegalam, ale tym razem nie bylo az tak duzo o tobie, no nie?
Jesteś najbardziej... wkurzającą pytającą jaką w życiu widziałem! > < 
Szymek, spokojnie... nie bądź niemiły!

Ewcia 091 pyta:
Jeju, no i znowu jestem trzecia!

1. Chcialbys miec skrzydla? Jakiego koloru?
S: Chyba bym nie chciał, co bym z nimi zrobił? 
2. Chcialbys byc wrozka?
S: Nie, nie chciałbym.
3. Znienawidzony kolor? (o ulubiony nie pytam)
S: Chyba nie mam takiego.
4. Chcialbys miec tableta?
S: Mógłby mi się przydać.
5. Lubisz kiedy Alvin wtraca sie do twoich pytan?
S: Nie.
6. Nastepny Ask jest Zanety, nie?
S: A nie Teodora? Czy on w ogóle miał swój Ask?
7. Nie mozesz sie doczekac?
S: Nie mogę się doczekać aż mój się skończy -.-
8. Co ostatnio wyczytales w jej pamietniku?
S: Jej czyli Żanety? Nie czytam niczyich pamiętników.
9. Pisala cos o tobie?
S: Nie wiem.
10. Lubisz chodzic na randki?
S: Nie mogę powiedzieć że lubię czy nie lubię, za rzadko na nich bywam. 
11. Z kim ostatnio byles?
S: Ostatnio z nikim, dawno nie byłem w ogóle.
12. Prubowales chodzic kiedys z Charlene?
S: Nie, nigdy.
13. A z Brittany?
S: Też nie.
14. Eleonora?
S: Nic z tych rzeczy.
15. Zaneta?
S: Podobno kiedyś z nią chodziłem ale tego nie pamiętam, nie byłem wtedy sobą.
16. Chcialbys mieskac pod mostem?
S: Nie O.o Kto by chciał?
17. Masz diete?
S: Nie mam jakiejś specjalnej.
18. Znasz kogos kto ma?
S: Sporo dziewczyn które znam twierdzą że są na diecie.
19. Eleonora ma?
S: Chyba nie.
20. A Teodor?
S: Nie wydaje mi się. 

To juz koniec, ale chyba nie bylo, az tak zle...

Następne pytania są od Anonimki:

Jeju, normanie doczekac sie nie moglam odpowiedzi na te wszystkie pytania! Tym razem bedzie troche lepiej, ale pomyslow nadal mi nie brak.

1. Gdybys zamienil sie z Alvinem na ciala na jeden dzien, co bys zrobil?
S: Odbiłbym sobie za wszystkie czasy, za wszystkie głupie kawały :D Ale... wtedy on miałby moje ciało prawda?... To ja jednak tego nie chcę! 
2. A z Teodorem?
S: Jakoś porozumielibyśmy się.
3. Brittany?
S: To byłoby dziwne...
4. Eleonora?
S: To tak samo.
5. Zaneta?
S: Nie chciałbym się zamieniać z żadną dziewczyną!
6. Dave`em?
S: Wytrzymalibyśmy to jakoś.
7. Ien`em?
S: Tego bym nie chciał.
8. Clare?
S: Tego tym bardziej, już pisałem!
9. Charlene?
S: Powiedzmy że nie chciałbym się zamienić ciałem z nikim ok?
10. Kwiatkiem?
S:... Eee?
11. Koldra?
S: Chciałbym zobaczyć co kołdra by zrobiła używając mojego ciała xd
12. Ksiazka?
S: Tobie się naprawdę nudzi.
13. Lisciem?
S: Bardzo, bardzo nudzi.
14. Tabletem?
S: Hmm... to by akurat było ciekawe gdyby ktoś mnie podłączył do internetu... zawsze bylem ciekawy czy ludzki mózg nie mógłby zostać w ten sposób podłączony, ale obawiam się że byłoby to dla niego zbyt wielkie przeciążenie. 
15. Poduszka Zanety?
S: To byłoby po prostu głupie. 
16. Jej lusterkiem?
S: To też.
17. Spudniczka Zanety?
S: A czy ty chciałabyś zostać czyimś ubraniem? -.-
18. Jej pamietnikiem?
S: Niee, bo wtedy bym widział co tam pisze... chociaż... nie, nie chciałbym!
19. Cieszysz sie, ze wakacje juz sa?
S: Nie bardzo, trochę jest nudno.
20. Co bedziesz robil?
S: W najbliższym czasie nic... poza siedzeniem, gapieniem się w ścianę i staraniem się odzyskać równowagę psychiczną po odpowiadaniu na wasze pytania!

Szymon znowu się złości a Brittany Miller chciałaby wiedzieć:

1. Jak smakowały ''odchody'' Teodora ?
S:... idź i spróbuj sama.
2. Puściłeś kiedyś bąka ?
S: Co cię to? O.o Czy ciebie ktoś się pyta czy chodzisz do WC?
3. Podoba ci się mój av ? Co o nim sądzisz ?
S: Bardzo... słodki? Alvinowi by się nie spodobał xd
4. Czy myślisz że Alvinowi się podoba ?
S: Jak już pisałem, chyba nie.
5. Czemu Charlene chodzi w czerwonym ?
S: Bo jej w nim do twarzy? Nie wiem, może po prostu go lubi.
6. Czemu to cudeńko, które podarowałeś Żaniecie nazywaliście złota bransoletka ? Przecież to nie była bransoletka
S: Dla człowieka to byłaby bransoletka. 
7. Czemu nie wziąłeś pieniędzy które wygrałeś ?
S: Bo ja wcale nic nie wygrałem, to był przypadek!
8. Chciałbyś być starszy od Alvina ?
S: Tak -.-
9. Brittany jest starsza od Żanety ?
S: Nie wiem szczerze mówiąc
10. Czemu jak rzuciliście w Zoe mangiem to nie wzięliście go potem ?
S: Zapomnieliśmy.
11. Fajnie było u Ian'a ?
S: Do czasu.
12. Jak wyciągnąłeś Alvina i Teodora z odkurzacza ?
S: Nie pamiętam już... naprawdę, w tamtym czasie mieliśmy tyle głupich przygód ze sprzętami domowymi i w ogóle z mieszkaniem w cywilizacji że o wielu już pozapominałem xd
13. Czemu jak tańczyliście We are family to ty podniosłeś Britt a Alvin Żanetę ?
S: Akurat tak się ustawiły.
14. Kogo będzie następny ask i kiedy ?
S: Nie wiem, musisz spytać tutejszą administrację.
15. Znasz całą encyklopedię na pamięć ?
S: Nie, jak dotąd jeszcze nie.
16. Ciocia Jackie to siostra Dave'a ?
S: Jasne że nie! Przecież ona mogłaby być jego mamą... jeśli nie babcią!
17. Teo i Ela są najmłodsi ?
S: Tak mi się wydaje, przynajmniej wszyscy ich tak traktują. 
18. Gdzie na wakacje jedziecie ?
S: Jeszcze kisimy się w domu, Dave pertraktuje z wytwórniami i nie mamy czasu na wakacje.
19. Wolisz rok szkolny czy wakacje ?
S: Oba mają dobre strony, ale w roku szkolnym jest ciekawiej.
20. Krzyczał kiedyś na Cb Dave ? Jak tak to czemu ?
S: Jeśli wszyscy coś zbroimy to na wszystkich równo się wydziera.


Następny pytający nie podał nam swojego imienia, co nie zmienia faktu że pytania się liczą:

1. Jaka jest według ciebie najdziwniejsza choroba?
S: Jest wiele dziwnych chorób... weźmy na przykład tą na którą zapadłem na wyspie :\
2. Oglądałeś kiedyś anime, czytałeś mangę?
S: Może kiedyś sprawdziłem co to, ale nic konkretnego nie pamiętam.
3. W jakich państwach byłeś?
S: W kilku, ale najlepiej pamiętam Francję.
4. Jaki jest twój ulubiony sport?
S: Szachy. 
5. Ulubiona potrawa?
S: Lubię proste jedzenie, przepadam za goframi. 
6. Ulubiony program telewizyjny?
S: Ostatnio oglądałem Jak to jest zrobione? - bardzo ciekawe.
7. Jakiego gatunku książki czytasz (po za podręcznikami, naukowymi itp)?
S: Oglądam różne atlasy i albumy.
8. Realista, pesymista, optymista?
S: Hm? Jeśli pytasz o mnie to realista.
9. Co najbardziej irytuje cię w Eleonorze, Brittany, Alvinie, Teodorze i Żanecie (wymień po jednej cesze)?
S: Nie mówi się takich rzeczy dla wiadomości publicznej, gdzie cię chowali? -.- Nie lubię jak zachowują się dziecinnie, albo jak się rządzą chociaż nie mają dobrych pomysłów, ale to nie tyczy się każdego. 
10. Zdarza ci się kłamać?
S: Chyba każdemu się zdarza.
11. Co najbardziej w sobie lubisz i czego w sobie najbardziej nie lubisz?
S: To dziwne pytanie... cieszę się że mam dość rozsądku i cierpliwości żeby jakoś żyć w moim otoczeniu, ale dobrze by było gdybym był bardziej przekonujący i lepiej umiał kontrolować sytuację.
12. Co uważasz o osobach homoseksualnych, aseksualnych i biseksualnych?
S: Raczej nie mam o nich zdania, nie wiem.
13. Jaką masz średnią?
S: Nie powiem ci dokładnie, ale wysoką w porównaniu z innymi.
14. Wierzysz w zjawiska paranormalne?
S: Nie bardzo.
15. Co jest twoim największym lękiem?
S: Nie zastanawiam się nad tym.


Kolejna osoba również nie podała nam swojego imienia.

Siemka Simon mam kilka pytanek do cb :
1. Czy umówił byś się z Brittney?Jeśli nie to czemu?
S: Nie, ponieważ nie jesteśmy sobą zainteresowani w ten sposób.
2.Czym dla cb jest muzyka?
S: To hobby i może branża w której w przyszłości będę pracować.
3.Co lubisz robić?
S: Grać w szachy, oglądać ciekawe rzeczy w telewizji, czytać.
4.Grasz na jakimś instrumencie?
S: Taaak, na klawiszach i gitarze.
5.Ulubiona piosenka?
S: Nie mam ulubionej.
6.Co zmienił byś w swoich braciach i wiewióretkach?
S: Alvinowi odebrałbym głos -.- Ale to nie możliwe wiec nie będę się nad tym zastanawiał.
7.Lubisz występować?
S: Lubię.
8,Kto ma najwięcej fanów w waszym zespole, i dlaczego?
S: Sądzę że Alvin, jest liderem.
9.Kto ma najwięcej fanów w zespole wiewióretek, i dlaczego?
S: Nie wiem, Brittany?
10. Jeśli miałbyś możliwość zmienienia nazwy zespołu, to jaką byś wybrał?
S: Chyba bym nie zmienił, trudno znaleźć nazwę jeszcze bardziej adekwatną do sytuacji niż obecna.
11.Za co lubisz Żanetę?
S: Pisałem to już chyba ze 4 razy, sprawdź wcześniej -.-
12.Lubisz rapować?
S: Czy ja wiem... traktuję to normalnie, jak śpiewanie. Chyba lubię, chociaż raczej jest mi to obojętne.
13.Znasz inne gadające wiewiórki, oprócz Charlen, wiewióretek i twoich braci?
S: Na to też już chyba odpowiadałem.
14.Jeśli tak to kto to?
S: Moja mama na przykład.
15.Lubisz horrory?
S: Pisałem już- nic do nich nie mam.
16.Masz dużo przyjaciół, jak się nazywają?
S: Mam sporo kolegów w szkole, ale przyjaciół... nie wiem.
17.Gdzie chciałbyś pojechać?
S: Chciałbym zobaczyć Wielką Brytanię, Rosję, może Japonię...
18.Podobało ci się w Polsce?
S: Było całkiem fajnie.
19.Z kim z wiewióretek chciałbyś zaśpiewać sam na sam na scenie i dlaczego?
S:Z Żanetą... w końcu fani przestaliby zamęczać mnie mailami dlaczego jeszcze tego nie zrobiliśmy! > <
20. Czy podoba ci się mieszkanie z tym dzikusem(czytaj Alvin)? haha
S: To po prostu katorga... 
No podobały się pytania, licze,że tak haha... Kochany życzę ci dużo cierpliwości przyda ci się.Papatki Simon :* :)


Uhu, doczekaliśmy się pytań jednej z największych fanek Szymona jakie znam- pyta Marta LoVe:

dobry :3 obiecuję, że będę grzeczna, widzę jak inni cię zmaltretowali xD
1. Ulubiona gra komputerowa?
S: Pasjans? Nie, nie wiem, grałem w sporo... o ile Alvin dopuszczał do komputera, ale nie pamiętam ich wiele.
2.zamknij oczy i zrelaksuj się.. wyobraź sobie najprzyjemniejszy krajobraz jaki ci przychodzi do głowy, możesz dodać do niego co chcesz. A naprzeciw ciebie ma stać osoba, z którą chciałabyś się tam znajdować. Kto by to był? Co by robił? Opisz dokładnie, co sobie wyobrazileś
S: Te pytania ,,opisz dokładnie'' są strasznie denerwujące -.- Ale dobra, spróbuję... nie wiem jak wyjdzie, jestem trochę podminowany przez te wszystkie pytania na które musiałem odpowiedzieć.
Widzę... widzę białe tło... taką wielką, białą przestrzeń, czystą, spokojną i cichą... obok mnie stoi krzesło więc siadam na nim i z ulgą wpatruję się w ten idealny spokój... za moimi plecami pojawiło się kolejne krzesło, bezszelestnie, nawet nie zauważyłem... jest mi obojętne kto tam siedzi, tak długo jak nic nie będzie mówił i nie zostawi mnie tu samego. A później zaczęlibyśmy rozmawiać, dowiedziałbym się dlaczego tu trafił, co jego tak wkurzyło i opowiedział o tym co mi się przytrafiło... i tak siedzielibyśmy przez dłuższy czas, a gdy uznałbym że już mi wystarczy, spytałbym czy chce tu zostać sam. Powiedziałby że też już wraca i obaj wrócilibyśmy do szarej rzeczywistości...
Wow... trochę się zapędziłem O.o
3. Jeżeli Polki noszą japonki to czy znaczy, że Japonki noszą polki?
S: Eee...
4.co sądzisz o biciu dzieci? Zwykła metoda wychowawcza, czy drastyczność rodziców? (nie chodzi mi o to, że chłopak 4 raz wraca spity do domu, tylko zwykłe dziecko, 6-latek nawet)
S: Chyba już kiedyś o tym pisałem... nie wiem, to chyba zależy o jakie dziecko chodzi i z jakiego powodu. 
5. nie masz takiego odruchu, że ktoś mówi ci ,,nie odwracaj się!" a ty się, nie wiedzieć czemu, odwracasz?
S: Nie, raczej nie.
6. co sądzisz o tym, że jakiś chłopak panicznie się boi pająków, lub ma wręcz arachnofobię? (tak, wiem, wiem Charl, ale ciii)
S: Heh... ale fobia to fobia.
7. podoba ci się świat, w którym żyjesz? :3
S: Mógłby być lepszy.
8. Znienawidzona reklama? xd
S: Wszystkie są głupie! Widziałem kiedyś reklamę z jakimiś wiewiórkami i bankiem... to nasi dalecy kuzyni więc tym bardziej dziwnie się to oglądało O.o
9. twoje top 5 najlepszych książek
S: Mogę pomyśleć i później ci napisać? Nie wiem, naprawdę.
10. wymień swoje złe nawyki
S: Ty wymień najpierw swoje.
11. co sądzisz o kobietach pełniące służbę w wojsku?
S: Są bardzo dzielne.
12. znienawidzona gwiazda muzyki rozrywkowej? (np. Justin Bieber, Dawid Kwiatkowski)
S: Nie powiem nic, bo ten ktoś w odwecie tak samo powie o nas xd
13. wygrałeś w jakimś konkursie, obojętnie jakim?
S: Tak, zdarzało się.
14. Ulubiona piosenka?
S: Pisałem już, nie wiem.
15. Ulubione święto?
S: Chyba Gwiazdka, mamy sporo dobrych wspomnień.
16. finansuję ci zrobienie własnego filmu. Pod jednym warunkiem- ty jesteś głownym bohaterem! O czym film będzie?
S: Najpierw pieniądze a potem konkrety!
17. Dostajesz ode mnie magiczne ciasteczko, od którego zapadasz w sen i widzisz wyimaginowaną krainę, taką o jakiej marzyłeś i przeżywasz różne przygody. Co by się wydarzyło, kogo byś spotkał i jakby ta kraina wygląda? (Sądzę, że jako dawczyni ciasteczka powinnam się pojawić gdzieś :3)
S: Opis byłby zbyt długi a ja już się dzisiaj rozpisałem... niech wygląda jak wielka bańka w której są wszystkie rzeczy które lubię. Ja jestem w środku i do środka mogą wejść ludzie których ja lubię, pozostali zostają na zewnątrz. I tam siedzę i robię to, na co nigdy nie mam czasu czy możliwości normalnie, bo nikt w końcu mi nie przeszkadza.
18. najgłupsza sytuacja w życiu?
S:... chyba wtedy jak dowiedziałem się co robiłem pod wpływem jadu pająka... to było strasznie głupie.

tyle, dziękuję za uwagę :3

Ostatnie pytania zadaje XXXANONIMOWYXXX:

1. Pytanie na wstep. Lubisz historie?
S: Jako przedmiot szkolny, czemu nie?
2. Gdybys zyl w epoce dinozaurow, to kim bys byl?
S: Nie wiem czy żyły już wtedy wiewiórki, na pewno nie wyglądały tak jak teraz.
3. Co bys robil?
S: Prawdopodobnie żyłbym jak zwykły zwierzak bo nigdy nie nauczyłbym się mówić.
4. Jak bys zyl?
S: Bardzo marnie.
5. Gdybys zyl w epoce kamienia lupanego, to kim bys byl?
S: Pewnie tym samym, co w epoce dinozaurów.
6. Co bys robil?
S: Zgaduję że trzymałbym się z dala od jaskiniowców... chociaż, kto wie...
7. Jak bys zyl?
S: Sądzę że wciąż jak zwykłe zwierzę.
8. Gdybys zyl w epoce starozytnej w starozytnej Grecji, to kim by byl?
S: Na pewno chciałbym być uczniem jednego ze starożytnych mędrców! 
9. Co bys robil?
S: Uczyłbym się z pierwszej ręki od Pitagorasa, Talesa...
10. Jak bys zyl?
S: Może któryś z nich przekonawszy się o moich zdolnościach, pozwoliłby mi żyć w pobliżu swojego domu.
11. Gdybys zyl w epoce starozytnej w starozytnym rzymie, to kim bys byl?
S: Oby nie zabawką bogatych patrycjuszy!
12. Co bys robil?
S: Gdyby traktowali mnie jak niewolnika, trzymali w klatce... to bardziej niż prawdopodobne!
13. Jak bys zyl?
S: Sądzę że miałbym co jeść ale nigdy nie byłbym niczyim niewolnikiem -.-
14. Gdybys zyl w epoce baroku, to kim bys byl?
S: Barok... sądzę że byłbym w kiepskiej sytuacji, bo kto uczyłby małą wiewiórkę? 
15. Co bys robil
S: Po kryjomu wciąż starałbym się słuchać wielkich mędrców i uczyć się.
16. Jak by zyl?
S: W ukryciu.
17. Gdybys zyl w epoce baroku, to kim bys byl?
S: Już pisałem.
18. Co bys robil?
S: ---
19. Jak bys zyl?
S: ---
20. W ktorej z tych epok najbardziej potrzebowalbys wiewiorek i wiewioretek z zespolu? Kogo najbardziej i z jakiego powodu?
S: Nie wiem... nie wiem jak oni by sobie poradzili, jakbym miał tam trafić to już sam... nie wiem, musiałbym pomyśleć. 


Tak mi się skojarzyło...  Art by Kicserash

Tak więc, zakończyliśmy Ask Szymon i czas przejść po tym do porządku dziennego :)
Taka trauma...
Nie przesadzaj, nie było tak źle. No to cóż, mam nadzieję że wam się podobało (Szymkowi się podobało nawet, tylko trochę go rozstroiliście, niektóre pytania były ponad jego siły...) i że licznie weźmiecie udział w następnym Asku :)
Miłego lata! Następny wpis już wkrótce!

A niech was komary na śmierć pozagryzają -.-
No wiesz co? Oni ciebie tak lubią...
Dziwnie to okazują! I jak już mówiłem, nie biorę udziału w żadnym Asku nigdy więcej!

Ech... trzeba będzie jakoś go przekonać. Macie może pomysł jak?

2 komentarze:

  1. Ok, z mojej strony duze zdziwienie -
    Na sero z nikim nie rozmawiales na temat stanika Elenory?! O.O

    Dzieki za uznanie mnie za najbardziej wkurzajaca pytajaca. Dugo myslalam nad pytaniami. ^^

    Natomiast fakt iz ty, Alvin, Teodor i co wiecej Ien nie nosicie stanikow nie byl az tak oczywisty! ><

    Nawet nie prubuje przekonywac cie, co do nastepnego asku, bo dobrze wiem, ze tyko pogorszyla bym sytuacje, ale mam nadzieje iz pocieszy cie fakt, ze pytania do reszty wiewiorek i wiewioretek beda nie mniej osobiste niz te twoje. Chociaz moze troche oszczedze Teodora i Eleonore (w koncu sa najmlodsi), ale innych juz nie.

    Pozdro i by do nastepnego asku, bo glowa juz pecznieje od pytan. xD
    Ps. Serio bylam ciekawa co bys zrobil jak spodniczka Zanety

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym pisała pytania nie musiałby mieć przerw na powrót do normalnego życia! Bo go lubię! Pytania typu: Kolory staników dziewczyn!? Czy to normalne! Nie! Ja bym się pytała o inne normalne rzeczy! Jesteś jedną z najlepszych wiewiórek jakie znam! I jeśli chcesz poczytać Szymku o tym co odpowiadasz na moim drogim blogu (Oraz co odpowiada Alvin hahaha!) zapraszam! www.TheChipmunks-Blog.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń