czwartek, 17 lipca 2014

Nowy projekt ale nie TCM III

- Ty patrz, a jednak ona jeszcze będzie coś pisała na tym blogu O.o
... Jasne że będę -.-

Jak pewnie większość z was pamięta, w okresie wakacyjnym mam zwyczaj pisać długie opowiadania z piosenkami. Dwa lata temu napisałam The Chipmunk Musical, rok później kontynuację- The Chipmunk Musical II. Zapowiedziałam już że część III nie powstanie, co nie znaczy że tradycja wakacyjnych opowiadań ma nie być kultywowana. W tym roku- jeśli tylko chcecie- powstanie coś nowego, crossover w którym Wiewiórki i Wiewióretki pojawią się w rolach bohaterów pewnego znanego wam filmu... nie powiem jeszcze co to za crossover, ale mam dla was pewne zadanie:
Poszukuję piosenek które mogłyby pojawić się w opowiadaniu. Jeśli macie jakieś tytuły które chcielibyście zaproponować- piszcie w komentarzach.

Prawdopodobnie dwa pierwsze rozdziały nowego opowiadania pojawiłyby się w tym lub w następnym tygodniu. 

5 komentarzy:

  1. Bardzo nie lubię być krytyczna, ale TCM w orginale był najlepsze, i wcale nie chodzi mi o Alvitann, tylko o akcje, dramatyczne wątki, tamto opowiadanie trzymało w napięciu, i sprawialo że każdego dni wchodziło się na bloga, i myślało,,matko, żeby była następna część''. Każda poprzednia pozostawiała pytania bez odpowiedzi, ,,co się stanie?'' ,,kim ona właściwie jest?'' ,,o co tu chodzi?'' ,,czy wszystko będzie dobrze?''.

    OdpowiedzUsuń
  2. wake me up na you tube ktore ma ponad 80 tys wyswietlen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham i nawet mam na MP3 ale nie darze szczególnym uczuciem. Taka... Zbyt Rock'owa dla mnie. Ja oczywiście wiem że Wiewiórki to gwiazdy rocka itd. Ale rzadko kiedy śpiewają tak na serio w stylu Rocka...

      Usuń
  3. Fall out boy centuries i ed sheeran nina

    OdpowiedzUsuń