czwartek, 24 lipca 2014

Rockin' Through the Decades (on-line)

by kel20

Ooo tak, właśnie w takich momentach przypominam sobie, jak czułam się na samym początku mojej wiewiórkowej manii... to znaczy, youtube to niezgłębiona skarbnica archiwalnych materiałów które nigdy nie ujrzałyby światła dziennego gdyby nie ta strona... dobra, przyznaję, nie mam pojęcia co napisać we wstępie XD

Rockin' Though the Decades to film wydany na kasety VHS będący... no cóż, nie oszukujmy się- hymnem pochwalnym ku czci Alvina i Wiewiórek, którzy w tamtych czasach mieli za sobą już około 40 lat niemal nieustającej kariery. Funkcję prowadzącego pełni tam Will Smith, jest wiele występów gościnnych, zainteresowanych odsyłam do wikipedii - [link]

Zupełnie niespodziewanie udało mi się odnaleźć ten film na yt, oczywiście tylko po angielsku. Sądzę jednak że wręcz karygodne byłoby nieopublikowanie tego na blogu: 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz