czwartek, 16 października 2014

[SPOILER] Nowe screeny z Alvinnn! and the chipmunks [EDIT!]


Dopiero co odzyskałam komputer po dwóch miesiącach nieobecności i od razu spotyka mnie taka miła niespodzianka! Kilka screenów (w niezbyt dobrej jakości ale zawsze to coś) z nowego serialu!
Screeny znalazłam u BoredStupid100, znanej większości z deviantarta.

Znalazłam jeszcze jeden screen u hpreducedto1 *









Link do wpisu- [link]


*  Radzę też zobaczyć tumblr'a Jaya ([link]) - ma tam trochę naprawdę fajnych rzeczy :)


12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te screeny to ja już widziałam kuuuuupę czasu temu.Ale dobrze że masz ręke na pulsie i dbasz o nowinki.Najplepiej chyba wyszła Jeanette i Theodore.Kurcze jak ja się nie mogę doczekać kiedy to będzie w Polsce na nickelodeon.Będe to oglądać codziennie! Co dziennie!!!
    Mam nadzieję ze zrobią powrót wujka Harrego.Oby bo chciałabym zobaczyć jak wypadł w nowej wersji.I pani miller i pan Talpet....No i Hinny.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja bez przerwy powtarzam- przesyłajcie newsy na blogową skrzynkę, nie mam czasu szukać ich po internecie, i czego się dowiaduję? -.-

      Usuń
    2. Fakt nie pomyślałam o tym...:I
      Głupio mi teraz.Przepraszam.Jak coś zobaczę to ci dam znać.
      A propos nowego screena:Też już widziałam.Nawet BoredStupid100 o tym napisała.Była taka afera że na Twitterze AATC wrzucili dwa razy to samo zdjęcie(to jak Alvin siedzi na wieszaku) i wmówili że jest nowe.Ale to był żart(jakiś nieudany).
      Co do tego nowego gostka co ma tumbrla to obejrzałam tak z sześć stron.Mało ma plików z wiewiórami a duuuuuużo z Gravity Falls...MEh.
      Brohoof!Derp!Chipmunk!

      Usuń
    3. Gravity Falls jest najgenialniejszą kreskówką ostatnich lat.

      Usuń
    4. Wiesz ja nie kwestionuję bo każdy ma swój gust i może lubić to co lubi :)
      Ja na przykład nie przepadam za tą kreskówką.Mam wieeele innych ulubionych rzeczy np. Atomówki,Tajemnicze złote miasta,Koty nie tańczą,Kucyki....Geronimo Stiliton też się zaliczy.No i wiewiórki :)
      Brohoof!Derp!Chipmunk!

      Usuń
    5. Też uwielbiam Gravity Falls! To jest świetne! :D

      Usuń
  4. Charlenko mogłabyś czasem zajrzeć na swoją priv pocztę -.-
    Napisałam kilka dni temu... a głucho tam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro ale uczę się, nie mam czasu codziennie zaglądać nawet na bloga a co dopiero na prywatne wiadomości.

      Usuń
    2. Oj... Też się uczę... Przepraszam za to... Ja w Hiszpani mieszkam... To Hiszpański do odwalenia mam... -.- Rozumiem cię doskonale...

      Usuń
  5. A przy okazji... A propo starego bloga na onet.pl .... W jednej paczce Video była piosenka ''I Gotta Find You'' śpiewana przez Szymka i Janette .... Słuchałam właśnie piosenki ''This Is Me'' z Camp Rock ... MÓJ BOŻE TAM JEST REFREN ''I Gotta Find You''! Padłam jak to usłyszałam! Jednak... w głosie Szymka brzmiało to o niebo lepiej! Serio! :D

    OdpowiedzUsuń