piątek, 31 października 2014

Obrazkowo XXVI

 Napis ''Halloween Collection''
''Napis ładnie zrobiony! Mnie się podoba! Waham się pomiędzy 8 a 10 więc... 9/10!''

O tak! Obrazkowo powraca!... z nową redaktorką, tymczasowo jeszcze na próbę- VictoriaTheChipmunks przygotowała dla was kilka halloweenowych obrazków. Enjoy!

Przerażonego Alvina trzymają nie-mam pojęcia-co-to-za-dziwactwo
''Rany... Już brzydszych ich zrobić nie mogli -.- .... Ale mina Alvina zostanie na zawsze w mojej głowie! Szczere 6/10... za te paskudy''


Alvin, Szymon i Dave (Nie Teodor!) siedzą w... pomarańczowym czymś? O.o
''Czy to jest 'DYNIA?! To Halloween czas zacząć! :D Piękne 10/10''

Żaneta wylewa sok na kostium Brittany 
PS. Może ci zaświta że Szymon to Harry Potter :D 
''Siedzę na tym obrazkiem od pięciu minut i nadal nie wiem za co Britt jest przebrana! XD 8/10''

 Alvin, Szymon i Teodor siedzą przerażeni w kinie 
''Hihihi! Ale mieli miny! I jeszcz te włosy! XD 10/10!''

Wiewiórka z tą dynia 
''Awww! Nie ma bata 15/10!''

Chłopcy się skradają a za nimi jest...
 ''To nie jest jakiś Hardcore ale jest naprawdę fajne! 8/10''

Zostało tylko jedno więc... Oszczedzę sobie opis... 
''Alvin jako mumia! Genialne! To już jest Hardcore! 10/10!'

8 komentarzy:

  1. O! Jaka miła nieodzianka! :)
    A więc skomentujmy parę prac:
    1.O ile się nie mylę to to jest screen ze specjalnego odcinka na Halloween.Na pewno bo poznaję ten styl.E? Ta twarz...mogłaby być lepsza.Chyba bardziej mi się ten styl podobał w odcinku na Wielkanoc...A te stworki to co to? Ojej ile ja mam zaległości z wiewiórkami...
    2.No tu juz mimika lepsza!! Po prostu świetna! A tak jakby co to oni siedzą na czyjejś nodze..a gdzie Theo? :( Nie no ważne że jest Szymon :)
    3.BoredStupid100!!! o jaki stary obrazek...Za kogo jest przebrany Theo?Gremlin?a Brittany? Nwm....Tło i tło....Troszkę pracy by się nad nim przydało..
    4.O! A to z kąd? Jaki dobry styl...Na pewno nie z odcinka specjalnego...może zwykły ze zwykłego odcinka....A może z odcinka jak ALvin- nie na pewno nie to nie ten styl...Mogę wiedzieć z kąd on jest?Bo Alvin wyszedł wspaniale!
    5.Daw...To jest zbyt słodkie.A ta roździelczość...Nie przepadam za słodkimi obrazkami...Może przejdę dalej...
    6.Ooooo(takie ooo wspomnieniowe). Specjalny film pełnometrażowy o Frankenstein'ie...Jak miło.Widziałam go parę razy.Mogłoby być jakieś lepsze ujęcie ale w necie chyba lepszych nie ma.No chyba że sama je wychwyciłaś jakoś....ALe jak?
    7.Znowu Bored...Eleo nie! Tylko nie kotek...Może piesek? Anyway Szyon nareszcie normalnie wygląda.Nie mogli zrobić trzeciego filmu o Vampirze?W roli głównej Szymon?! Może już nie mogli bo Scooby Doo by się doczepił...Szkoda..

    Mieszanka na Halloween a nie ma nic z filmu o wilkołaku? Szkoda i to wielka...
    No Victoria widzę że dobrze sobie radzisz.Oby tak dalej kobieto :)
    A mam pytanko, czy ja też będe mogła raz chociaż wysłać taką paczuszkę?
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o wyrozumiałość! Jestem nowa! Ale miło że się komuś podoba!

      Usuń
    2. Moja droga,Ja jestem bardzo wyrozumiała.Rozumiem że jesteś nowa.Ja to kumam ale żabą nie jestem...
      Bardzo szkoda że nie wzięłaś tego zdjęcia z wilkołakiem...Szkoda:(
      Polecam prace BoredStupid100 i Duiker.Pan o którym mowa ma wieeele wspaniałych zdjęć na owe khm khm święto pogańskie khm...
      Tak więc zajrzyj tam a na pewno się nie zawiedziesz:)Polecam ci DeviantArt'a bo tam jest mnóstwo zdjęć.
      Brohoof!Derp!Chipmunk!

      Usuń
    3. Wiem BoredStupid100 jest... nie wiem co powiedzieć ale jej (lub jego nieważne!) fotki są... są po prostu słodkie! :3 A Duiker... Nie wiem co to za jeden ale muszę sprawdzić!

      Usuń
    4. A tak zmieniając temat... Wie ktoś gdzie po angielsku (po polsku się raczej nie znajdzie -.-) można obejrzeć The Chipmunks Adventure? Tak jest na YouTube ale nie nie jest dostępny w Hiszpani... No to znalazłam włoski :D ! Ale serio. Dajcie linka! Chce to zobaczyć! Muszę to zobaczyć! Proszę!

      Usuń
    5. Wszelkie tego typu sprawy proszę wysyłać na blogowego maila

      Usuń
  2. Acha! Fotki dostałam już dwa lata temu od koleżanki... Niestety nie mam z nią kontaktu :( Więc nie mogę się spytać skąd je wytrzasnęła... I przepraszam za brak zdjęć z Wilkołakiem... Widziałam jedno i to całkiem dobre ale... Nie wiem czemu nie wysłałam... Następnym razem się poprawie...Może uśmiejecie się tak jak ja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem że na temat ale... Kiedy nowy wpis! Ja codziennie wchodzę i od Halloween nic nowego nie ma!
    A fotki są świetne! Victoria dobrze sobie radzisz! :)

    OdpowiedzUsuń