wtorek, 7 października 2014

Szymkowe zagadki (3)

I ten moment gdy znajdujesz ładnie pokolorowany obrazek który kiedyś sama chciałaś pokolorować... 

Mimo trudności staram się :D I na dowód tego dam wam zagadkę która wymaga już pewnej znajomości historii Alvina i Wiewiórek.


Zadanie polega na dopasowaniu do siebie odpowiednich dat i wydarzeń a następnie ustawieniu ich chronologicznie tak, aby utworzyły razem hasło. Wynik należy wysłać na blogowego e-maila razem z przyporządkowanymi wydarzeniami. Powodzenia!

I-1987
S-2007
T-1958
O-2015
L-1983
E- 1972

W- Zapowiedziana premiera serialu telewizyjnego Alvinnn! and the chipmunks
N- Premiera pierwszego filmu kinowego z AATC
H- Premiera pierwszego filmu aktorskiego.
A- Śmierć Rossa Bagdasariana seniora.
V-Telewizyjna premiera kreskówki Alvin i Wiewiórki (Szaleństwa Alvina Wiewiórki)
H- Ross Bagdasarian nagrywa Szamana, pierwszy występ Alvina i Wiewiórek

4 komentarze:

  1. Nie mam pojęcia co do zadania. Ale za to powiem że uwielbiam tego bloga! Ja sama po zaledwie kilku miesiącach pracy na Onet.pl przeszłam na tą stronę! Jeśli ktoś chce zajrzeć serdecznie zapraszam oto link: www.TheChipmunks-Blog.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwały ale wydaje mi się że nie jest to najlepsze miejsce na reklamę swojej strony.
      Z resztę, nie jest to pierwszy taki przypadek, chyba poświęcę temu jeden wpis

      Usuń
  2. Charlenko! Wstawiaj częściej wpisy! Proszę Cie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktywność! Nareszcie!
    Troszkę mi się pomieszałko to zadanko.Bo niby mamy dopasować litery do dat ale przy datach już są przecież litery....aaaaa wszystko już mi się rozjaśniło :)
    Ciekawe zadanko.Jeżeli znajdzie się zwycięzca to możesz opublikować dobrą odpowiedź? Bardzo jestem ciekawa kiedy była premiera filmu kinowego.
    Obrazek jet bardzo uroczy i miły dla gałki ocznej :)
    tło co prawda nie zachwyca ale i tak mi się podoba.
    Dziękuję ci że jesteś aktywna Charlenko!
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń