sobota, 17 stycznia 2015

Alvin and the Videos- 22



Witam wszystkich. Zapraszam na kolejne filmiki, nad którymi się poznęcam, ale oczywiście będą też te, które będę bronić i chwalić. Zapraszam.
Naszym dzisiejszym tematem jest para, która była u mnie rok temu jako ostatnia z omawianych, co tym razem zmieniam. Uważana za powszechnie najsłodszy paring z AATC. .... Zielono-zielony! Blond tu i blond tam! Tu pączki, tam cukierki, tu lody... nic tylko słodycz i słodycz... Czy przez ten wpis nie dostanę cukrzycy? Przekonamy się...Przed wami.. tatarata! Theleonore! Zapraszam.

1. Beuatiful Soul
wyk. Jessie McCartney
Filmik idealny. Bardzo pozytywny i co ważne, fragmenty odpowiednio dobrane do muzyki.  Nie czułam żadnego przymusu oglądając ten filmik, a raczej w połowie chciałam przerwać, by już go opisywać. Montaż jest dobry, a efekty jakoś specjalnie nie kłują w oczy. Szkoda, że w niektórych momentach nie ma przybliżenia na Teodora i Elenorę, gdyż przez to skupiamy się bardziej na całej szóstce a nie na tych co trzeba. Ogólnie bardzo ładnie go zrobiono i widać, że autor się starał. Jedynym minusem jest przerobienie tła na zielono, co wygląda nieciekawie. 9/10
Beautiful Soul

2. Never Say Never
wyk. Justin Bieber
Znów pomęczę was Bieberem. Na początek rzecz pierwsza: zaczyna się bardzo fajnie. Potem nagle wyskakują mi Alvin z Britt, Szymon z Żanetą a przecież filmik jest, uwaga, o Teodorze i Eleonorze, taka niespodzianka! Druga rzecz: nie rozumiem dlaczego autor walnął takie wolno tempo w niektórych (powtórzonych lub nie) momentach. Czyżby tylko potem, żeby nas strollować i byśmy myśleli, że nam internet muli? Nie wiem. Trzecią rzeczą jest powótrzenie się nawet 4 razy tego samego momentu. Tak, widziałam już fragment jak tańczą na rozdaniu nagród,  jak Teodor cieszy się z rozpalonego ogniska, jak Eleonora tańczy w ręczniku, jak oboje tańczą na kremie do opalania, nie musisz mi, autorze robić na złość i myśleć: ,,hej! Wiem, że już oglądałaś ten fragment, ale co ty na to, żebym zapełnił go jeszcze 3 takimi powórzeniami w innym tempie? Czy wtedy mój film będzie lepszy? Nie?.. o..". Gdyby nie to i gdyby filmik byłby bogatszy i wyposażony w lepszej jakości muzykę, to może by to go uratowało. A tak, coś nie pykło autorze. 3/10
Never Say Never

3. Angel of Mine
wyk. Monica
Filmik ładnie zmontowany, ale czegoś mu brakuje. Mimo tej ładnej ramki i brokatu,  wydaje się niepełny. Filmik jakich wiele, nawet ja bym taki zrobiła. Nie hejcę go, po prostu wydaje się, że autor się starał, ale za mało. Pomysł dobry ale wykonanie już niezupełnie. Występuje w nim za dużo monotonii. W sumie to mam o nim mieszane uczucia. 5/10
Angel of Mine

4. She's No You
wyk. Jessie McCartney
Filmik całkiem spoko. Ma zasadniczy minus- jest za krótki. Wykorzystano atuty piosenki i użyto ich w filmiku, co jest dużym plusem. Jest też to, co nie dostrzegłam w innym : w odpowiednich momentach jest zbliżenie Eleonory, co jest też podświadomym przekazem. Niestety, w niektórych fragmentach ekran jest zbyt jasny, przez co utrudnia widoczność materiału. Taki ból i smutek. Poza tym nie widzę większych minusów. 7/10
She's No You

5. Just The Way You Are
wyk. Bruno Mars
Nie wiem o co chodzi w tym filmiku. Oglądałam go chyba 3 razy i dalej nie widzę w nim sensu. To po prostu wrzucenie wszystkich fragmentów z Teodorem i Eleonorem jakie tylko były w filmach. Gdyby te paski na początku były jaskrawsze i szybciej się pokazywały, dostałabym epilepsji. Niektórych efektów powinno w ogóle nie być, jak naprzykład czarno-białe boki ekranu czy klawicze pianino czy tam fortepianu oraz te kolorowe paski .Chociaż, nie powiem, niektóre przejścia są naprawdę fajne. Ale.. czemu tu cholera jest fragment z chyba 20 zwiastunu Chip-wracked?! Co ma jedno do drugiego? Ale zaraz to odkupiło winy fragmentem z drugiego filmu. Taki brain fuck. 6/10
Just The Way U R

6. Call Me Maybe
wyk. Carly Rea Jepsen
Na koniec zabiję was tym najkrótszym filmikiem ever. Efekty dają +10 do urokliwości materiału a całość wydaje się kolejnym kochanym filmikiem, po którym widz zawsze pyta sam siebie ,,CZEMU TO JEST TAK KRÓTKIE?!". 10/10
Call Me Maybe

To by było na tyle kochani, mam nadzieję, że mimo iż odgrzewam kotleta to okazał się smaczny :) Mam nadzieję, że zbytnio cukru się nie rozlało z monitorów, zwłaszcza pod koniec.
Pamiętajcie o napisaniu jaki chcecie kolejny temat do następnego AatV! Ja się z wami żegnam i idę na podbój internetów szukać kolejnych filmików na Sąd Ostateczny. Cześć!

1 komentarz:

  1. Hm....Hm hym hyyyymmmm....
    Następna seria....filmików......
    EEEEEeeeeEEEE ja naprawdę nie wiem ><
    U

    Ale skoro mus to mus,nie?
    Poproszę o następną paczuszkę wypełnioną TYLKO I WYŁĄCZNIE Szymonem.Bez żadnej Żanety.Tylko Simon.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    P.S.podzielam twoje zdanie w sprawie filmików.Szkoda że niektórym się nie chce bo ''a no jest już i tak będe miał 1000 wyświetleń''.Never Say Never jest najgorsze.Bo Biber wszystko musiał popsuć :D
    A bardzo mi się podobało She's not you i Just the way you are.

    OdpowiedzUsuń