niedziela, 18 stycznia 2015

Obrazkowo XXXIII



Cześć!... Tak, wiem... Baaardzo długo nie było obrazkowa... Przepraszam... Dziś temat kolorowanek- taki byle jaki... Ale jest...





                                          Heh, mina Alvina najlepsza xD


                                          Ech, zachciało mi się obejrzeć serial... 


                                         Hmm... Za jakie grzechy nie mam drukarki? ><


                             Pamiętam ile razy próbowałam to przerysować do zeszytu...


                  ...Dlaczego? Dlaczego mój brat musiał sprzedać drukarkę? ><



             Nie ma bata- idę drukować te obrazki w kafejce internetowej! Wszystkie, a zwłaszcza te z serialu... Musze ''upiększyć'' moją ścianę xD



                                                      Słodziak :)



        Wydaję mi się że w filmie ma dłuższe kucyki... Ale może tylko mi się wydaję...



    Tak wiem, to nie na temat... Ale to mi tak strasznie podoba! Zwłaszcza ten pies *.*


                                                      Dokładnie! xD


Jeszcze raz przepraszam że tak długo (bardzo długo) nie było obrazkowa... :( Proszę o wybaczenie...







2 komentarze:

  1. nie wybaczymy ci XD
    chyba mam wreszcie na czym testować gimpa :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko. ;3 Temat nie taki znowu byle jaki... Kolorowanki sa ciekawe i rzeczywiscie, te z serialu najladniejsze. Z kucykami Eleonory... wydaje Ci sie. :D Sprawdzalam i sa takie same. Oczywiscie nie co do milimetra, ale to chyba akurat nie jest roznica. A moze nawet i co do milimetra...

    Ja tam nie umiem sie gniewac...tak wlasciwie na nikogo, oprocz mojego brata. :P Wiec wybaczam Ci. :)

    OdpowiedzUsuń