piątek, 28 sierpnia 2015

A blog ma streama! Propozycja w zwiazku z tym [EDIT! STREAM O 20.30!!!)

by percypo

Blog ma streama... nie do końca wiem po co, ale jest :3 

Chociaż w sumie nie, jest jeden pomysł- co wy na to, żebyśmy razem obejrzeli sobie Alvina i wiewiórki 3? 
Jeśli uzbiera się przynajmniej 10 chętnych osób, zrobimy coś takiego 30 sierpnia, około 20.30.

Jak na razie nic tam się nie dzieje, dopiero uczę się jak to wszystko działa. No ale, będzie fajnie :)
Piszcie w komentarzach, czy bylibyście chętni.

6 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie bym obejżała ale niestety 30 sierpnia nie mogę.Jadę do przyjaciółki na jej urodziny a wracam w niedzielę po czym jeszcze jestem zaproszona na grilla.Więc późno będę w domu.Naprawdę chciałabym ale 30 sierpnia nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro o 19.30.....hm....
    No nie wiem.I tak i nie.
    Tak.bo bardzo chcę wspierać nasz blog i kocham wiewióraski.Poza tym jestem jedną z andminek,nie?
    Nie,bo....eh jestem u kuzynki i nie wiem czy o tej porze będę w domu,czy w drodze do domu.Oczywiście postaram się zdążyć!Jeżeli jednak zawiodę to bardzo przepraszam.
    P.S.Wiem Charlie,że zalegam,ale to przez tą wizytę u kuzynki.Nie martw się nadrobię w poniedziałek :)
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę! :3 i tak nie mam co robić ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne, powinnam być :) ale jak coś to możesz przenieść na pojutrze, bo widać niektórzy mogą sie nie wyrobić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojutrze jadę do szkoły więc nie będę mogła tego zrobić.

      Usuń