niedziela, 9 sierpnia 2015

Podyskutujmy o... filmach, po raz kolejny

by rfr67gal

 W sumie to nawet o tym zapomniałam... oki!
Mamy już wyniki ankiety, które są następujące:

Alvin i wiewiórki lubi 36% głosujących
Alvin i wiewiórki 2 wybrało 27%
natomiast Alvin i wiewiórki 3 to ulubiony film również 36%

Zastanawiam się teraz... dlaczego? Co takiego było w poszczególnych filmach, że wybraliście akurat tą albo tamtą część?
 
Od razu się ujawnię: głosowałam na pierwszy film. 
Według mnie, jest to film w który włożono najwięcej specyficznego wysiłku i trochę serca. Znacie tą sytuację, gdy oglądacie pierwszy odcinek jakiejś serii i wciąga was, chociaż widzicie mnóstwo błędów i głupot, ale dziwna kreatywność i faktyczne starania twórców przyciągają was do ekranu? A potem, po kolejnych odcinkach, ten urok gdzieś znika... 
+ PIOSENKI
+ PIOSENKI PO POLSKU!
+ Całkiem niezły Iean
+ Projekty postaci Wiewiórek... (chociaż wiem że niektórzy się przerazili)
+ Druga połowa filmy (dzieci w trybach machiny showbiznesu)
+ Klimat (tiak.)
- Prostackie żarty z przed 2010 
- Claire- co ty w ogóle robisz w tym filmie?
- Klimat (tiak!)

Losie... naprawdę, ciężko mi coś powiedzieć na ten temat (za gorąco żeby myśleć xd). Chyba lubię ten film, ponieważ umie przyćmić denerwujące mnie elementy tymi, które mi się podobają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz