niedziela, 23 sierpnia 2015

Różne cosie (5?) - Co można kupić na allegro?

Buźka Alvina jest zawsze godna wyeksponowania :3 A moja stara seria z ciekawostkami bardzo mi się tutaj przyda.

Mam zwyczaj co jakiś czas przeglądać wszystkie dostępne artykuły na allegro, mające coś wspólnego z wiewiórkami. Nieraz uda się upolować coś ciekawego. W tej chwili znalazłam trochę rzeczy takich jak koszulki, kubki, poduszki- niby typowe, ale w Polsce widzę je pierwszy raz, przynajmniej w tej tematyce. 
Zobaczmy więc czy warto coś sobie zakupić.

Na początek koszulki:
Zakup umożliwia użytkownik www_alanprint_pl (u którego powinnam się upomnieć o jakąś ewentualną zniżkę za reklamę xd). Ma dobre oceny klientów więc zakup jest bezpieczny. Co do urody samych koszulek... no cóż, jako wzory muszą wystarczyć nam zdjęcia promocyjne, które nigdy nie odznaczały się artyzmem (z jakiegoś powodu Alvin na każdym z nich ma prawie tą samą minę, tak samo wnerwiającą. Cała trójka wygląda na opętaną... no, może to skutek przejedzenia się słodyczami). Nasz mały fandom to nie bronies, którzy produkują setki, tysiące wektorów na własny użytek, przez co niektóre koszulki z MLP są naprawdę ładne (a inne zastanawiają po kiego grzyba autor wybrał na wzór jakieś OC albo kucyka w skarpetkach... ale to już chyba zależy od preferencji).
Kupiłabym jedną, ale chyba tylko do spania. Nie ma tu czegoś wystarczająco ładnego, aby odważyć się przy ludziach. Warto zobaczyć jednak inne wzory, poza tymi które pokazałam.

Kubki można zakupić u BajkoweMaluszki (u którego jednak nie ma pokazanego ani jednego kubka, tylko dostępne wzory, trochę ładniejsze niż na pokazanych wcześniej koszulkach) oraz u G-adget 
Naprawdę podoba mi się ostatni xd
Oceny u obu sprzedawców są takie same- bardzo dobre. Fajnie że powstaje coś z nowego serialu, nie słyszałam o jego wielkiej popularności w Polsce, ale i tak miło :) Kubeczków jest więcej, ładnie wyglądają. 

Ten sam sprzedawca oferuje nam również poduszki.
Przy czym wzory pozostają prawie takie same. Według mnie, są już troszkę słabiej trafione (czekam na wzory z jedną wiewiórką.


No, wystarczy tej darmowej reklamy- a przecież tak naprawdę chodzi mi o pokazanie że Wiewiórkowi nie gęsi iż swoje gadżety mają :)
Następny taki przegląd, łącznie z zabawkami, zrobimy przed Bożym Narodzeniem. 
 Trzymajcie się! 

(i czekam na przynajmniej 5 komentarzy- jakoś trzeba ludzi pobudzić do działania!)

5 komentarzy:

  1. ej ja chcę te kubki ;-; kupi mi ktoś? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz na urodziny :3 (i problem wymyślania prezentu z głowy! XD)

      Usuń
  2. ja za to cem podszuke z lewej strony XD Charlenka kup mi ^^ Kupujesz coś tak wgl? ;3 No ludzie komentować! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja będę wszystkim fundować? Nie stać mnie na aż takie przekupstwo ;_;

      Kiedy ktoś coś mi kupi? :c

      Usuń
  3. Hm...
    Dlugo mnie tu nie bylo.
    Kurczaczki cos mi sie z klawiaturka stalo i nie moge normalnie pisac.Bardzo ubolewam :( To pewnie przez Windowsa 10......Ma ktos pomysl jak mi pomoc?
    Anyway, bardzo ....hm....ciekawe rzeczy.Szkoda ze nikt nie moze raz zrobic koszulki z jakims fanartem.Przecierz BoredStupid100 ma ich od groma.A internet to nie tylko filmowe wektory....
    Kubki sa tu chyba najlepsze mym zdaniem.Chcialabym miec wszystkie.Sa naprawde ladne.Plus sa z nowego serialu :3
    Charlie napisze tego posta jak tylko od cioci wroce(czyli gdzies w czwartek).Przepraszam za zaleglosci.
    Brohoof!Derp!Chipmunk!

    OdpowiedzUsuń