niedziela, 27 stycznia 2013

Alvin and the Videos-10


Tym tematem zachwycę chyba wszystkich fanów Alvina... Dżizas... Trudno... Temat dzisiejszej paczki to... tam tam tam tam! Alvittany! Zapraszam.
1.My Heart Will Go On
wyk.Celin Dion
Taaa... Przekupię was na samym początku ckliwą piosenką o pięknej, łzawej etc. miłości (jestem bez serca-nie płakałam jak DiCaprio umarł tylko się śmiałam xD)
Głos Brittany łapie za serce, to wam obiecuję! Cóż by można powiedzieć o tekście? Jest świetny! Opowiada o pięknej miłości, jak w niej się czuje główna bohaterka itp. itd. Uczucia zawarte w tej piosence są niesmowite.. I na szczęście głos Brittany nie skiepścił. 100/10
http://www.youtube.com/watch?v=h6vw4BZShZw&feature=related
2.Art of Love
wyk. Guy Sebastian and Jordin Sparks
Kocham tą piosenkę! Głosy są świetnie przerobione a efekty dają jeszcze lepsze efekty i lepiej słucha się songa. Co jeszcze sprawia że to jest świetne? Teskt piosenki oczywiście! Ah.... nie jestem typem romantyczki nawet chłopaki mi to mówią ale prze chwilę to się zachowywałam jak każda dziewczyna: oooo jakie słodkie :3 Nie muszę chyba mówić, że troszkę przesłodzone, ale ja to kupiłam :3
http://www.youtube.com/watch?v=fxts-YE6VUw
3.Shut up and Kiss Me
wyk. Orianthi
Jedna z lepszych piosenek! Głos Brittany jest genialny, podziwiam twórcę! A tekst jest genialny! Bo co tu dużo gadać? Jest bosko! Efekty komputerowe.. te zmiany kolorów, gwiazdki, nutki i takie tam są tu dobrym urozmaiceniem że nie wygląda to kiczowato. Serio. 9/10
http://www.youtube.com/watch?v=zNzE6E_bfc8
4.Love the way we lie
wyk. Rihanna feat. Enimen
Boooże! Kto tego nie zna?! :D Powiem szczerze, że to jedna z jej fajniejszych piosenek. Enimen i Rihanna nieźle razem brzmią, tak samo jak Alvin i Brittany, so...? :D Jak się to połączy to jest najlepsza wersja piosenki :3 (oki troszeńkę przesadzam, ale nie mam racji, chociaż w 60 %?) Dla mnie spoko, wszystko jest dobre 9/10
http://www.youtube.com/watch?v=bwZ3CLugQqc
5.Somebody that used to know
wyk. Gotye feta. Kimbra
Koniec słodzenia! Tony są the best! Idealnie dobrane do obu wokalistów! Całe wakacje nic tylko to słuchać :D Muzyka tylko trochę zmieniona, co mnie irytuję. Refren.. no troszkę... wiem że Gotye wtedy głośno śpiewa, ale żeby w tej wersji tak piszczało?! Bez żartów mi tu... -.-
http://www.youtube.com/watch?v=Sa5TpncN8S4
Sorki że dodaję to dopiero dzisiaj a nie wczoraj, ale właśne wczoraj o 23:59 zapisałam i uznałam za skończone. Więc weźcie to pod uwagę, widząc że się nie rozpisałam i że jest ,,krótko i na temat'' xD
Marta
p.s od teraz arabskie liczby po się z rzymskimi gubię xD

18 komentarzy:

  1. Yay! xD Alvittany :3 X Siostro xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam że skomentujesz jako pierwsza xD

      Usuń
    2. Nie przyzwyczaiłaś się ? :p ;**

      Usuń
    3. No to najwyższa pora ;*

      Usuń
    4. Ymm.. to lepiej chodź robić spam na fb xD

      Usuń
  2. hehe fajnie dobrałaś temat :3 nie ukrywam, że od początku tego "działu" że tak powiem nie mogłam się doczekać Alvittany xD przyznam ci rację teksty trochę przesłodzone jak na nich ale co tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay ! Niki ma bloggera ;)

      Usuń
    2. a po za tym wiem że przesłodzone... to chyba najgorsza paczka ><

      Usuń
    3. Nie mów mi tak > <

      Usuń
    4. hehe mam bloggera! jest moc! :D
      troszkę przesłodzone ale to nie znaczy, że najgorsza paczka :) naprawdę fajne. a piosenka, która najbardziej do nich pasuje to Shut Up and kiss me :)

      Usuń
  3. a ja się tu kurde staram :( a i tak za słodkie! .... noż... a dobra! następnym razem będzie power!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się już nie możemy doczekać :D

      Usuń
    2. hehehe :D bójcie się moc Marty przybywa po zakrapianej picolem i colą imprezie :D
      ku....źwa kac jak nie wiem XD

      Usuń
    3. A to Picolo a nie tymbark :p Nie ładnie Marta , nie ładnie XDD

      Usuń
    4. co nie ładnie? :D moc Marty odpłyneła... :(

      Usuń
    5. Nie ładnie tak pić picolo beze mnie :(

      Usuń