sobota, 12 stycznia 2013

Alvin and the Videos-IX

Cześć! I uwaga: dziś też powspominamy ;) Jako, że ostatnio było o chłopakach teraz naszym motywem przewodnim będzie...będą sorka.... Wiewióretki. Chłopcy robią do widzenia a dziewczyny sobie posłuchają xD Zapraszam.
1.Party in the U.S.A
wyk. Miley Cyrus
Chyba jedyna fajna piosenka od Miley. Nie ma to jak w piosence opowiedzieć o wrażeniach w U.S.A :D Głos zmieniony, odpowiadający Brittany jest świetny. Klip stworzony do piosenki jest wprost mówiąc dobry ale tylko bym się grafiki przyczepiła... tak jest bardzo ładnie :) 4/5
http://www.youtube.com/watch?v=RKgZ-_eCSBc
2.Hot n' Cold
wyk. Katy Perry
Przedstawiam piosenkę, dzięki której Wiewióretki zdobyły uznanie tłumu! Nowe, świeższe wydanie Hot n' Cold jest ekstra! Jak i sam klip przypomina nam jak pięć (tak pięć umiem liczyć xD) lat temu po pierwszym wrażeniu, które wywarły na nas one i pytaniu:,,Co tu się kurna mać dzieje?'' wsłuchaliśmy się w tą wersję Hot n' Cold. Idealny moment na przypomnienie sobie tego bowiem jutro jest pięć lat przed ukazaniem Chip-wracked. (!!!) Jak dla mnie jest doskonale ;) 5/5
http://www.youtube.com/watch?v=F31LmTAHoNo
3.Single ladies
wyk. Beyonce
Tego nie może zabraknąć!!! Muzyka, muszę przyznać jest o wiele lepsza od oryginału jak i głosy... No nie mogę!, te tony i głosy dubbingowców, które musiały długo przejść na te, którymi zachwycił się świat, są wyrąbiste! Można dobrze usłyszeć ten zwiewiórkowany akcent, który dają owe głosy. Tu też jest dobrze dodany klip i również przypomina nam te fragmenty z filmu, które albo broń Boże zapomnieliśmy, albo utkwiły w głowie na wieki wieków. Amen ;) 6/5
http://www.youtube.com/watch?v=-RP19fnff_c
4.So what
wyk. P!nk
Wiewióretki śpiewają nie tylko pop i tą piosenką wam to udowodnię! Jest ekstra, utrzymuje klimat ,,lekkiego'' rocka, i głosy świetnie wyszły! I dźwięk tamburyna w podkładzie jest fajny... (O.o dżiss.. to ja się skupie na głosach XD) Refren bardzo dobrze wyszedł, przez co chyba nie usunę tej piosenki z komórki. Aha i macie tekst więc sobie możecie pośpiewać xD
http://www.youtube.com/watch?v=VqONDn9G3a4
5.S.O.S
wyk. Rihanna
Teraz poszperamy trochę w Chip-wraked. Zarąbista piosenka Rihanny doczekała się naszej ulubionej wersji. Żałuję, że całej nie było w filmie ale nasza Żanetka dała radę ;) Nie żebym żałowała... S.O.S to jedna z najlepszych piosenek z samego filmu jak i soundtracka. I głosy świetnie wypełniły uczuciami słowa piosenki, szczególnie refren! Ja to mogę słuchać godzinami nie wiem jak wy :D
http://www.youtube.com/watch?v=xrfHyFImHBU
6.We No Speak Americano/Conga
wyk.Yolanda Be Cool &DCUP
Na początku powiem że lepsze od oryginału! Rwie do tanca nawet jak nie umie się tańczyć. Taniec jaki zaprezentowały dziewczyny w filmie zniewala ale my nie o tym... No cóż... Z muzyką się postarali muszę przyznać a i głosy... Boskie! 5/5
http://www.youtube.com/watch?v=ci5AaBITx-A
7.Call Me Maybe
wyk. Carly Rea Japsen
Piosenka która zawładneła latem świat podobnie jak owy ,,Gangam Style''. Piosenka którą teraz śpiewają wiewióretki. No bezcenne! :D Nie chcę zdradzać wam szczegółów ale to soundtrack 4 części. (tak będzie 4 część, na razie nie znam tytułu ale to chyba Fun on the Moon) Tym razem dali popalić! Pokazali jaki jest prawdziwy styl Wiewióretek i taka drobna uwaga...: CZEMU MUSIELIŚMY NA TO TYLE CZEKAĆ?! Chyba teraz polubię tą piosenkę ;) 10/5
http://www.youtube.com/watch?v=jRBAUY1_yQ8
8.Louder
wyk. Charice
Zarąbista piosenka o smutnej miłości i tak dalej... Jak na płaczliwy teskt piosenka jest ruchliwa, wesoła i fajnie się jej słucha. Tempo nadaje się w sam raz na dyskotekę a muzyka podwaja efekt ;) O głosach nie wspomnę bo już tyle razy mówiłam o nich wcześniej... :D Ta piosenka genialna i tyle! 10/5
P.S czy tylko mnie podoba się to ,,louder, louder''? :D
http://www.youtube.com/watch?v=A7uGHHgzMHQ&playnext=1&list=PL52F83A89E0776221&feature=results_video
Marta

31 komentarzy:

  1. Zacnie ! Bliźniaczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Conga zawsze the best :D

      Usuń
    2. no oczywiście :*** a zacne bo wczoraj ci już mówiłam: jestem szlachtą!!! Szlachta rodzi się w Będzinie :D

      Usuń
    3. Nie ! Tyś jesteś Milord , Ja Szefowa a Alvin;) Osioł xD

      Usuń
    4. -.- szlachta i koniec kropka xD

      Usuń
    5. Nie, Milord i tyle

      Usuń
    6. grrrrr.... -.- xD później pospamujemy lepiej na gg xDD

      Usuń
    7. taa , a ja to co ? > <
      To głównodowodząca ma nie mieć żadnego tytułu ? oooj poczekajcie ! niech no ja założę konfę to sobie pogadamy > <

      XD

      Usuń
    8. Nie miałyśmy bladego pojęcia jak cię nazwać xD . Nasze tytuły pochodzą z naszych rozmów .

      Usuń
    9. to się umówmy że jesteś .. i tu nie mam tytułu... Ty mam! a nie... britt? jakiś pomysł? :D

      Usuń
    10. A no mam >:)

      Usuń
  2. super!!! to już 5 lat .... ;)
    a propo's 4 części to masz rację będzie się chyba nazywać Fun on the moon, i ma PODOBNO być coś o urodzinach Alvina... ale nie wiem czy to prawda ....
    Aneta49

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem 4 część to bujda -,-. Nie sądzę żeby zabrali się za serial i film jednocześnie a Call me meybe jest do serialu. Brittany..<3 pakazywała mi na iTunes album :).

      Charlene;*

      Usuń
    2. a moim to prawda tylko nie sklecili jeszcze żadnego trailer'a a fantrailer'y mogły już zrobić swoje w stylu: a to tylko takie gadanie, 4 części nie będzie. Ja uważam że będzie, ale to tylko moje zdanie ;)

      Usuń
    3. http://wiki.answers.com/Q/Will_there_be_ALvin_and_the_chipmunks_4
      poczytajcie sobie, jest po angielsku ;) jest planowany więc jeszcze nie wiadomo czy coś z tego wydzie :P
      Bella:)

      Usuń
    4. czytałam... nie taka zła fabuła jaką straszą :D

      Usuń
    5. właśnie :D
      Bella:)

      Usuń
    6. http://alvinandthechipmunks4.blogspot.com/2012/08/alvin-and-chipmunks-4-chiplash.html

      Charlene;*

      Usuń
    7. ja słyszałam że będzie 4 część Alvina i wiewiórek w lipcu 2013 r. tak czytałam w gazecie !!! ale nie wiem ile w tym prawdy !!!!

      Usuń
    8. ale zalezy w jakim kraju xD :/

      Usuń
    9. ja też o tym słyszałem i mówili że w Polsce !!!!!!!!

      Usuń
    10. o jak fajnie! mam nadzieję że to prawda!
      Bella:)

      Usuń
    11. Kocham Charlenke !!!!!!!15 stycznia 2013 12:26

      ja też mam nadzieję że to prawda !!!!! oby oby oby oby!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    12. a ja znalazłam to xd:
      http://alvinfanon.wikia.com/wiki/Alvin_and_the_Chipmunks:_Forever
      już wogóle nie wiadomo w co wierzyć xD
      niki

      Usuń
    13. niki ja ci to na spokojnie wyjaśnię ale daj maila gg czy co tam masz żeby nie spamować ;)

      Usuń
    14. witch10@interia.eu mój e-mail xD napisz to tam ci podam gg. :)
      niki

      Usuń
    15. bóg zapłać frelko xDD
      tsa... Szlachta błysnełam swoim językiem na'vi :D

      Usuń
    16. hahah xD
      niki

      Usuń
    17. jak się mieszka na śląsku xD

      Usuń