niedziela, 20 stycznia 2013

Ogłoszenia tygodniowe

No cóż ... kolejne ogłoszenia tygodniowe ! 

1. 
Ponieważ forum jest (jak z resztą widać ) potrzebne koniecznie i to jak najszybciej - do końca stycznia się pojawi . Jeszcze raz apeluję o zaprzestanie spamu w komentarzach - wszyscy wiemy do czego one służą . 

2.
Niedługo rozpocznie się nowa seria ,, Chipmunk go to the Movies '' 
 Co to znaczy ... domyślcie się XD 

3. 
Poszukujemy kreatywnych osób , odważnych i pewnych siebie na tyle by nie bać się różnych wyzwań ... no i z mikrofonami w pogotowiu ; ) 
Zainteresowani ? Piszcie na gg - 37121338 lub maila - eleanorette@interia.pl

i żeby nie było że ja wasz głos słyszę a wy mojego nie :
[link]
specjalnie dla was XD

4. 
Uwaga uwaga ! 
Poszukujemy kogoś kto zająłby się wyszukiwaniem newsów o Aatc , jakichkolwiek - czy o nowej serii , filmie czy czymkolwiek . Grunt żeby były potwierdzone . 
Zainteresowany - pisz ! Kontakty u góry , dogadamy się ;) 

5.
Ask Simon ... no cóż ... osoba odpowiadająca wciąż nie przysłała mi odpowiedzi na pytania , nie gniewajcie się na mnie ! 

Dzisiaj bez spoilerów , jeszcze nie mam pomysłów XD 
Pozdrówki !

4 komentarze:

  1. a ja wiem o cio chodzi z ,,Chipmunks go to Movies" i mam nawet pomysł ;) hehehe xDD a naszego Szymka za Ask udusić ><

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ! To mnie Marta wytłumaczy :) . Ale cicho na blogu O.o . Nie wiary godne xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom, tam ferie są.
    Pewnie Charlenka sobie na urlop zasłużony pojechała


    coś dawno pisadła nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam! weny nie ma i tyle :D ferie jeśli wiem, to ma w tym samym czasie co ja (czyli luty :D)

      Usuń