wtorek, 1 stycznia 2013

Roku 2013 - co nam przyniesiesz ?

Taak , już przebrzmiały huki sztucznych ogni , w wielu miejscach muzyka wciąż gra a ludzie się bawią ... a ja biorę się za podsumowanie 

Ten rok był dla bloga przełomowy - być albo nie być . Wyszliśmy z etapu zerówki , startujemy do drugiego półrocza pierwszej klasy . Doczekaliśmy się tego o czym wcześniej mogliśmy marzyć. Możemy być z siebie dumni ... ale nie wolno nam spocząć na laurach . Wciąż jeszcze tyle przed nami . 
Pierwszy zaczątek fandomu AATC w Polsce nie powstał przy moim udziale , ja jedynie staram sie go kontynuować i rozwijać jak tylko sie da . Z lepszymi czy gorszymi skutkami - staram się ! 
Moje starania oceniła przeprowadzona przeze mnie mała ankieta której wyniki
nie zdziwiły mnie zbytnio , troszkę zmartwiły ale spodziewałam się takiej opinii ;)
Cóż, dowiedziałam się że :
1.       Większość osób o blogu dowiedziało się przez przypadek , przeczesując Internet w poszukiwaniu AATC J
2.       Najbardziej lubianym elementem na blogu są rozdziały naszego opowiadania i aski ;)
3.       Najbardziej irytują was nagłe zaginięcia rzeczy ( np. Ask Alvin ) czy urywanie akcji i przeciąganie jej w nieskończoność , ogólnie niestałość i nieregularność
4.       Najchętniej dodalibyście na bloga dział o ciekawostkach i grafice ( co ciekawe mam to w planach od naprawdę długiego czasu XD po prostu nie miałam za bardzo czasu się tym zająć )
5.       Waszym ulubionym rozdziałem jest seria The Chipmunk Musical ( ze specjalnym uwzględnieniem ,, Tajemnicy ‘’ – on również zalicza się do tej serii , można go uznać za część Epilogu ;) )
6.       Zdecydowanie nie lubicie ,, Zmanierowanej ‘’ . Szkoda .
7.       Ogólnie oprawa wam się podoba , niektórzy narzekają na niewidoczność wpisów w Archiwum
8.       Średnia ocena : 9,5/10 (wpłynęło też kilka opinii poza blogiem )
Dooobra , teraz ja ! XD
1.       To był mój pierwszy sensowny blog w życiu więc nie bardzo wiedziałam jak się za to zabrać (założyłam wcześniej jednego na próbę , ale z powodu niemal zerowej oglądalności pozbyłam się go po bardzo krótkim czasie ) , ale nie były to pierwsze opowiadania o AATC jakie napisałam ;) Teraz chcę rozwinąć bloga tak jak się tylko da .
Marzę o tym , aby stała się to główna strona polskich fanów wiewiórek <3
2.       Obecnie najbardziej śmieszy mnie pisanie serii ,, Pisadło ‘’ bo tam nie muszę się trzymać kanonu i mogę wykorzystać największe głupoty jakie mi wpadły dotąd do głowy a nie mam odwagi użyć ich w normalnych rozdziałach ;) Aski też są fajne , ale trochę pracy jest z nimi kiedy trzeba to wszystko przepisywać i edytować ( nie wystarczy sama kopiuj-wklejka :\ )
3.       Najbardziej wkurza mnie jak coś mi zaginie przez zacięcie się strony , ale na tym portalu ten problem praktycznie nie istnieje ;) Więc niech będzie – najbardziej wkurza mnie spam w komentarzach , ciągnące się w nieskończoność kłótnie i awantury . Jeśli chcecie robić role-play (zabawa polegająca na udawaniu danej postaci i wchodzeniu w interakcje z innymi , bardzo praktykowane przez wszelkie konta fikcyjne na np. nk.pl ) czy prowadzić dyskusje na tematy odosobnione od treści bloga to nie mam nic przeciwko , ale nie tutaj !
4.       Niedługo zostanie dodana seria o grafice , później może rubryka poświęcona rysowaniu wiewiórek , jakieś samouczki i poradniki … nie wiem jeszcze . Może pojawi się seria opisująca poszczególne odcinki serialu , ale to już nie prowadzona przeze mnie . Zobaczymy ;) Ciekawostki na pewno się jeszcze pojawią !
5.       Mój ulubiony ? Hmm … wstyd mi się przyznać , nie pamiętam który to był numer , w każdym bądź razie ta część CM z parodią This Day Aria i ,, Żyj szalonym życiem ‘’ i ten o dziwacznym śnie Alvina XD Nie pisałam go sama … więc wyszedł trochę dziwnie ;)
6.       Nie wiem czemu nie lubicie Zmanierowanej O.o To początek wielu rozdziałów , i poczekajcie na część II ! Jeszcze się przekonacie XD
7.       Oprawa moim zdaniem mogłaby być lepsza , ale na nic lepszego na razie mnie nie stać , nie jestem aż tak umiejętna jak na razie :\
8.       Ogólna ocena według mnie … 8 . Jak na moje możliwości , to naprawdę nieźle !

 Co jeszcze mogę dodać ... wiem ! Konkretniejsze podsumowanie : 

Co nam sie udało : 
1. Przenieśliśmy sie na nową stronę , a to raczej plus - łatwiej nią operować i ma więcej możliwości 
2. Zyskaliśmy nowe wpisy : Pisadło i Alvin and the Videos . 
3. Zyskaliśmy nową redaktorkę - dziękujemy za całą pracę Marciu !    
   4. Przeszliśmy przez pierwszy rocznicowy wpis bez większych problemów , nawet z uśmiechem :) 
Czyli The Chipmunk Musical można zaliczyć do plusów 
5. Dni postaci 
6. Większa systematyczność 

Co nam sie nie udało : 
1. Większa systematyczność . Jest lepiej , ale jeszcze nie na tyle dobrze żebym nie miała do siebie pretensji :\ Muszę sie bardziej starać , być bardziej systematyczna . Oto moje postanowienie na nowy rok - przynajmniej 4 wpisy tygodniowo 
2. Wpisy graficzne . Miały sie ukazać ale z powodu mojego gapiostwa , osobistych uprzedzeń i kłopotów nie ukazały sie z mojej winy . 
3. Wpisy bez zarzutów . Wciąż ktoś ma mi coś za złe do akcji , a to źle prowadzę akcję , a to źle opisuję postacie . Nie wiem czy ja na prawdę aż taka słaba jestem z tego ? 
Nie wiem . Przepraszam jeśli przesadzam i dramatyzuje . Krytyka jest dobra .
4. Uchronić bloga od spamu 

Co nam sie uda lub nie - czyli plany i marzenia na przyszłość:
1. Wpisy graficzne (dam sobie odciąć głowę jeśli w tym roku też to zawalę ! ) 
2. Zatrudnienie większej liczby zdolnych i kompetentnych redaktorów 
3. Stworzenie nowej , jeszcze lepszej rocznicy . Szkoda że nie udało się w święta - obiecałam wam ale postawiłam warunek . Nie został spełniony więc i ja nie czułam sie zobowiązana do wypełnienia obietnicy 
4. Posty z ciekawostkami i artykułami , ponadto dokładne opisy czym różni sie mój fanfic od kanonu AATC (czyli tego co wiemy oficjalnie z filmów i kreskówki ) , pojawiają sie u mnie różnice mimo że staram sie prowadzić historię by nie koligowała z kanonem . 
5. Większa tolerancja dla paringów niekanonicznych ! Serio - to ma być strona dla wszystkich fanów , nie tylko fanów kanonu . Naturalnie fanfic ma swoje prawa ale już Pisadło na przykład - co szkodzi troszkę namieszać ? ;) Po prostu nawołuję o większą tolerancję ! Pamiętam jak rzuciłam na was rozdział zalatujący Brimonem , a właściwie wyśmiewający się z tego shipa, i pamiętam wasze reakcje . 
5. Odcinki telewizyjne z napisami . Tak wiem - marzenie gołego w pokrzywach ale naprawdę mi sie to marzy ! 
Zwłaszcza że nadchodzi nowa seria animacji . 
Tylko że brak kogoś kto podjąłby sie tłumaczenia . Szkoda . 
6. Więcej UDANYCH akcji . 
7. Może forum ? 
8. Myślałam też nad rozpropagowaniem bloga na nk.pl (wbrew pozorom - tam wciąż jest wiele osób ! ) i facebooku . 
9. Jeszcze ... nie , to już przesada . To na pewno sie nie uda -.-

Tak , zdecydowanie najwięcej tych marzeń XD 

No cóż , jak pewnie widać - ten rok był niesamowity i liczymy na następny taki ! Ale ale ... to wszystko , te wszystkie wpisy nie udałyby sie gdyby nie WY NASI KOCHANI CZYTELNICY ! 
NAPRAWDĘ ! TO DLA WAS KAŻDE SŁOWO , KAŻDY LINK CZY OBRAZEK ! BAA , KAŻDY PIKSEL TEGO BLOGA ! 
naprawdę , wielkie 
DZIĘKUJEMY ! ZA WSZYSTKO ! 
za każdy okruch zaangażowania , za każdy komentarz . To dla mnie naprawdę ważne . 
dziękuję wam osobiście . 
chyba naprawdę zaczynam was trochę lubić ;)

9 komentarzy:

  1. Jak najbardziej popieram forum, a jak zwolni się jakiś ,,etat'' na blogu to daj znać;)

    A jeszcze coś DZIĘKUJE.

    OdpowiedzUsuń
  2. a tam Charlie, ja się tu zaraz rozkleję xD i jeszcze jedno: TYLKO NIE MARCIA!!! >< jedna głupia literówka a tyle zmartwień...

    OdpowiedzUsuń
  3. Forum Yay!! XD Nie moge się do czekać tego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. będzie super :D zobaczycie uda nam się zrealizować te marzenia! :)
    niki

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż , już forum jest bardziej możliwe do zrobienia niż ... pewna inna rzecz która mi chodzi po głowie XD

    OdpowiedzUsuń