sobota, 16 lutego 2013

Alvin and the Videos-13

Hejoo wam :3 jako że ostatnio były Walentynki przerobimy sobie ten temat... Zapraszam ;)

1.Love Train.
wyk.Chipmunks & Chipettes
Zajmijmy się trackiem z Chip-wracked. Wpada w ucho, vokale mi się bardzo podoba (Brittany pokazuje że umie śpiewać ;) ) Rytm całkiem spoko, ale wolnego do tego nie zatańczysz xD No co powiedzieć? Bardzo ładna piosenka, podoba mi się, chociaż ten tłum ludzi śpiewający Love Train mogli sobie darować -.- xD 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=Ew2chEdNgFg
2.Be My Bad Boy
wyk.Cascada
Krótki aczkolwiek niezły filmik o Alvittany. Podoba mi się ten głos Brittany i to że w 58 sekund da się sklecić i skrócik taką fajną piosenkę w krótką wersję! I są nasze efekty specjalne, kiedy są w niektórych momentach niepotrzebne... Powiem jednak że i tak jest ładnie i naprawdę mi się podoba ;) 9.5/10
http://www.youtube.com/watch?v=F_Com9yUUMQ&feature=related
3.Teenage Dream.
wyk.Katy Perry
Z czystym sumieniem powiem że to jest genialne! Jakby inna wersja tej piosenki... za sprawą głosu ;) Tak mi się ta wersja podoba.. na serio, tak zmienia piosenkę... :3 Zawsze mi stanął mi przed oczami obraz-romantyczny spacer, Simonette i ten song. Refren szczególnie mi się podoba, cała ekspresja umieszczona w nim... Coś świetnego 10/10
http://www.youtube.com/watch?v=pp18fthc4rQ&feature=related
4.Say Hey
wyk.Chipmunks & Chipettes
Kolejna piosenka z Chip-wracked, i którą lubię :) Przy niej to na serio... Na romantyczne zeznania bierze :* Ruch, takt i słowa są świetne, jak się wsłuchuje w tą piosenkę to się ją docenia ;)
http://www.youtube.com/watch?v=FEkqm4W8PwM
5.Sen o przyszłości
wyk.Sylwia Grzeszczak
Bardzo lubię tą piosenkę to przyznam, i tą wersję bardzo lubię. Głos Sylwii zmieniony na Brittany... cóż powiem szczerze-wzrusza mnie szczególnie na początku. Oczywiście są niedociągnięcia ale stosunkowo mało. Dużym zaskoczeniem jest to że przy refrenie i wcześniej nie piszczy jak przy innych wersjach ale to raczej dzięki dobrze dobranemu tonu ;) Biorąc pod uwagę jednak te niedociągnięcia 8/10
http://www.youtube.com/watch?v=OTWOpHoVPXE&feature=related
*zapomniana paczka (,,prawdziwe'' AatV 11 i 12) ukaże się złączone 28 lutego
Marta

7 komentarzy:

  1. A moich nie dałaś -,- Wstydź się xDD . Nie no najlepsze Bad Boy . Sen o przyszłości ... hmm Marta ... kojarzysz xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Sen o przyszłości jest przeepiękne!! :) super paczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś wiedziała ... xDD . Nie no podoba mi się cała paczka chyba jest na razie najlepsza ;)

      Usuń