poniedziałek, 18 lutego 2013

Obrazkowo II

      Witam Ponownie :)

    Tym razem będzie to mniej wyjątkowa paczka co nie oznacza że nie będzie ciekawa ;).Dzisiejszym tematem będą Wiewióretki :D . Nie przesadzając z kolorkami zostaje przy różu xDD. 
 . Zapraszam do czytania

                                                  Grafika o Brittany

Praca DiceRox09

                   

Szkic Brittany wykonany węglem baardzo mi się podoba ;) . Szczególnie moją sympatią do tego obrazku daje mi dosyć realistyczne wykonanie. Nasza Brit wygląda jak z kreskówki którą każdy zna przynajmniej w Stanach Zjednoczonych . Mogę dać tej pracy solidną 5


Praca  BionicleGahlok


Nie mogłam się powstrzymać *.* . Tło jest ... aż słów mi brakuje xDD . Niech będzie piękne . Jedyne co mnie dziwi że nie ma języków w butach ;) . Światło jest idealne i współgra z Jej ślicznymi oczętami :) . Mogę z chęcią dać 5+

 

Praca Axels-inferno



                        
 
Tak chciałabym wyglądać z moją siostrą która jest w drodze ;) . Na tym świetnym obrazku jest pokazana siostrzana miłość z The Chipmunks Adventure . Twarze nie są takie profesjonalne ,ale za to znów niebo nad robiło wszystko :) . Do tej pracy mam sentyment więc daje mu 6.

                                                                                                                                                   Grafika o Jeanette

Praca Purple-Blue 21


Jean wygląda słodko :3 . Na tym obrazku jest wyczuwalny dosyć chłodny klimat. Może dlatego że nasza bohaterka wygląda dla mnie na zmarzniętą ? Nie mam pojęcia xD . To jest zdjątko edytowane . No nie przesadzajmy żeby ktoś tak narysował ze wzoru ? Hmm... kurczę robię z siebie blondynkę :/ . Nie, nie mam takiego kolorku włosów ;) ale do rzeczy . Przeróbka zdjęcia jest bardzo ładna i może dostać 6 ;).

Praca BoredStupid100


No cóż ... uzależniłam się od jego prac xDD . Kreska jest ciekawa i pokazuje Jean z dobrej strony :). Usłyszycie jeszcze dzisiaj o jego pracy ;). Rysuneczek jest bardzo interesujący . Zagapiłam się w niego na 10 minut xD. Ale czemu ja o tym piszę ? O.o. No cóż kolejna 6 :).

Praca punkmunk45


Mam nadzieję że mi to wybaczycie xD . Miały być wiewióretki a tu Simonette które było :/ . Oj tam oj tam xD . Jak dla mnie to jest abstrakcja ;) która jest miła dla oka. Taki mały odpoczynek :).
Według mnie kolorki świetnie :3 . Może być 5.

                                                                                                                          Grafika o Eleonorze

Praca Inke-d


Kolejny szkic węglem i znowu mi się podoba :/ . Normalnie deja vu xDDD. Elcia ma bardzo ładne paczadełka oraz zarysy twarzy , sylwetki itd. Jak miałabym tak rysować to bym się nie czepiała o pierdoły :/ . To ... 6 :))

Praca Lova-Notta-Hatta


Mogę powiedzieć że osoba która tworzyła ten rysunek jest Mistrzem Painta lub innych programów do grafiki ;) . Ela wygląda prawie tak samo jak w kreskówce . Oj ... kończą mi się synonimy xDD.
Bardzo mi się podoba ta perfekcja. Mogę dać 5 :)

Praca MissusTheWriter



 
O jaa ... :3 Eleonore wygląda jak przedszkolak :3 Jest śliczna... i jakie sweet kiteczki xDD . Jedyne czego mogę się doczepić to do tego że nie ma tła ... znowu . Ale już nie będę wredna ;) . Tylko jest mi już za zielono xDD. Będzie 5 ale sądzę że bardziej 4 ... hmm 5 ;).

                                                                                                                                                         Grafika o Charlene :D

Jeśli są wiewióretki to musi być też Charlene :/ . Logiczne no nie ? :DD

Praca BoredStupid100 


Mówiłam że będzie ;) . Tak szczerze to powiem że nie za bardzo mi się to podoba :/ . Pokolorowane jest to troszeczkę na odwal :( . A szkoda tak to ta praca była by śliczna :( . Muszę dać pierwszą w życiu 4 i mam nadzieje że ostatnią.

Praca xMidnightWhispers


Stary awatarek Charlie :D . Bardzo mi się podoba , a najbardziej kiecunia i make-up na oczkach :3.Flesze też są bardzo dopracowane. Szkoda tylko że twarz nie jest aż tak proporcjonalna . To mój ulubiony rysunek z tego wpisu wraz z rysunkiem Brittany ze wschodem słońca ;) No cóz... 5.

Praca powerpuffgirlsz

                                                               


Dobra przeróbka Brity nie jest zła :D , nawet bardzo dobra ;) . Wygląda na typową nastolatkę z typowymi problemami i nie typową urodą *.* . Teraz ją tylko wsadzić do szkoły to będzie miała większy kłopot xDD. Baza jest wykonana świetnie i zasługuję na dobrą 5 .
No cóż kończę już II serię Graficzną . Mam nadzieję że udało mi się zwrócić na coś uwagę , wzbudzić ciekawość czy coś w podobie może nawet wenę ? Nie wiem (znowu xD ) I jeszcze raz przepraszam za estetykę :/...Więc Do widzenia :D

Brittany..<3


4 komentarze:

  1. wymiatasz z ,,Elcia ma bardzo ładne paczadełka'' xD kocham ten wyraz <3 xD super obrazki (rysowałam kiedyś koty węglem ale się tym znudziłam :\ xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jaka Elka jest słodka na tym obrazie jako przedszkolak *-* i jeszcze podoba mi się ten rysunek węglem o Britt i ostatnie o Charlene :) reszta też super, ale te mi najbardziej wpadły w oko :D

    OdpowiedzUsuń